AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Kalibrasyon Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı 41 Kalem
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesine Bağlı Gıda Kont.Müf.K.lıkları
Mal Teslim Tarihi Sözleşme İmzalanmasını Müteakip 31.12.2020 Tarihine Kadar
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 30.10.2020 10:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA) ASVETDÖSE İşletmesine Bağlı GKAM Başkanlığı ve Gıda Kont. Mfz. Komutanlıkları Laboratuvarlarında Kullanılan Cihazların kalibrasyon ihtiyacının karşılanması için “KALİBRASYON HİZMET ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacak, sözleşme bedeli üzerinden % 6 (yüzde 6) oranında kesin teminat alınacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir. Kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (ihalesatinalma16@gmail.com)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar ( 30 Ekim 2020 Saat: 10.00 ) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. Birim Fiyat Teklif Mektuplarının asıl nüshaları ise alımın tamamlanmasını müteakip ihale komisyonu başkanlığına teslim edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu mal alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi tutarlarını vergi dairelerine yatırılacak, vezne alındı makbuzu mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
14. İşin süresi sözleşme tarihini takip eden günden itibaren 31.12.2020 tarihine kadardır. Kalibrasyon hizmeti işinin yapılma yer ve tarihleri ile ödeme koşulları sözleşme tasarısında belirtilmiştir. İstenildiği takdirde ilgili isteklilere mail/faks yolu ile bildirilecektir.
İHTİYAÇ LİSTESİ
1. ETÜV, STERİLİZATÖR, İNKUBATÖR (Tek Setli), SICAKLIK, 83 ADET, 2. ETÜV, STERİLİZATÖR, İNKUBATÖR (İki Setli), SICAKLIK, 32 ADET, 3. ETÜV, STERİLİZATÖR, İNKUBATÖR (Üç Setli), SICAKLIK, 7 ADET, 4. KÜL FIRINI (550 ºc, 900 ºc) (Tek Setli), SICAKLIK, 6 ADET 5. KÜL FIRINI (550 ºc, 900 ºc) (İki Setli), SICAKLIK, 12 ADET, 6. KÜL FIRINI (550 ºc, 900 ºc) (Üç Setli), SICAKLIK, 2 ADET, 7. SU BANYOSU, BENMARİ (Tek Setli), SICAKLIK, 16 ADET, 8. SU BANYOSU, BENMARİ (İki Setli), SICAKLIK, 7 ADET, 9. TERMOMETRE, DATA LOGGER(Tek Setli),SICAKLIK, 121 ADET, 10. TERMOMETRE, DATA LOGGER (İki Setli),SICAKLIK, 10 ADET, 11. TERMOMETRE, DATA LOGGER (Üç Setli), SICAKLIK, 28 ADET, 12. TERMOMETRE, DATA LOGGER (Dört Setli), SICAKLIK, 1 ADET, 13. THERMOCOUPLE(Tek Setli), SICAKLIK, NEM, 10 ADET, 14. THERMOCOUPLE (İki Setli), SICAKLIK, NEM, 13 ADET, 15. THERMOCOUPLE (Üç Setli), SICAKLIK, NEM, 2 ADET, 16. THERMOCOUPLE (Dört Setli), SICAKLIK, NEM, 2 ADET, 17. İNFRARED TERMOMETRE, SICAKLIK, 3 ADET, 18. THERMOHİGROMETRE (Tek Setli), SICAKLIK, NEM, 79 ADET, 19. OTOKLAV (Tek Setli), BASINÇ, SICAKLIK, 19 ADET, 20. OTOKLAV (İki Setli), BASINÇ, SICAKLIK 4 ADET, 21. BUZDOLABI (Tek Setli), SOĞUTMA, 110 ADET, 22. BUZDOLABI (İki Setli), SOĞUTMA, 7 ADET 23. BUZDOLABI (Üç Setli), SOĞUTMA, 5 ADET 24. DERİN DONDURUCU (Tek Setli), SOĞUTMA, 17 ADET 25. DERİN DONDURUCU (İki Setli), SOĞUTMA, 1 ADET, 26. OTOMATİK PİPET, HACİM, 157 ADET, 27. BÜRET, DİSPENSER, HACİM, 49 ADET, 28. CAM MALZEMELER (MEZÜR, PİPET, BALON JOJE, ERLEN, BEHER), HACİM, 108 ADET, 29. TERAZİ, AĞIRLIK, 61 ADET, 30. KÜTLE SETLERİ, AĞIRLIK, 111 ADET, 31. SANTRİFÜJ (Tek Setli), DEVİR, 17 ADET, 32. SANTRİFÜJ (İki Setli), DEVİR, 3 ADET, 33. RUTUBET/NEM TAYİN CİHAZI (Tek Setli), AĞIRLIK, SICAKLIK, 6 ADET, 34. RUTUBET/NEM TAYİN CİHAZI (İki Setli), AĞIRLIK, SICAKLIK, 5 ADET, 35. ISITICI BLOK (Tek Setli), SICAKLIK, 6 ADET, 36. ISITICI BLOK (İki Setli), SICAKLIK, 3 ADET, 37. PH METRE, DEĞER, 2 ADET, 38. TUZ TAYİN CİHAZI (Tek Setli), HACİM, 8 ADET, 39. ELİZA CİHAZI, OPTİK, 13 ADET, 40. SPEKTROFOTOMETRE, OPTİK, 17 ADET, 41. REFRAKTÖMETRE, OPTİK, 2 ADET
KALİBRASYON HİZMET ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1) Yüklenici; Kalibrasyonu yapılan cihaz/malzemeler için kalibrasyonunun yapıldığına dair TÜRKAK logolu kalibrasyon sertifikası verecektir. Erlen, Santrifüj, Beher, Refrektometre, Spektrofotometre, Tuz Tayin Cihazı ve Otoklav Basınç türünde izlenebilir (Bir ölçüm sonucunun veya kalibrasyon standardının ulusal veya uluslararası standartlara, kesintisiz bir karşılaştırma zinciri boyunca bağlanabilmesi özelliği) sertifika kabul edilecektir.
2) Yüklenici; TÜRKAK tarafından akredite olduğu cihaz ve malzemelerle TÜRKAK logolu kalibrasyon sertifikası verecektir. Akredite olmadığı cihaz ve malzemelerde ise TÜRKAK tarafından akreditasyonu yapılmış firmalara cihaz ve malzemelerin kalibrasyonunu yaptıracaktır. Söz konusu cihaz ve malzemelerin kalibrasyon bedeli kalibrasyon yaptırılan firmaya değil yükleniciye ödenecektir.
3) Kalibrasyonu yapılacak cihazın testler sonucunda hatalı veya arızalı olduğunun tespit edilmesi durumunda hata/arıza raporu düzenlenecektir ve kalibrasyon bedeli kadar hakkedişten düşülecektir. Kalibrasyon sertifikası verilmeyen cihazlar için ödeme yapılmayacaktır.
4) Kalibrasyon testini geçebilen tüm cihazlara tek tek bilgi etiketi (kalibrasyon etiketi) yapıştırılacaktır. Bu etiketler silinmez, yırtılmaz özellikte olacaktır. Etiket üzerinde ilgili yüklenicinin “logosu, kalibrasyon tarihi ve izlenebilirlik için sertifika numarası” yazılmış olacaktır.
5) Kalibrasyon işlemi esnasında olası arızalanma, düşme, kırılma vb. olayların tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası durumda her türlü hasar ÜCRETSİZ telafi edilecektir.
6) Kalibrasyon işlemleri için görevlendirilen personelin her türlü iş güvenliği yüklenici tarafından sağlanacaktır.
7) Kalibrasyon işlemi bitiminde cihaz/malzemeler yüklenici tarafından tüm fonksiyonları çalışır şekilde faal olarak teslim edecektir.
8) Söz konusu cihaz/malzemeler ilgili birlik tarafından yüklenicinin de bulunduğu bir ortamda cihazların fonksiyonlarını yerine getirip getirmediği kontrol edilerek faal bir şekilde teslim edilecektir. Kalibrasyon sırasında arızalı olarak tespit edilen cihaz/malzemeler için iş eksikliğine gidilecektir.
9) Kalibrasyon işlemleri idarenin görevlendirdiği bir mihmandar personel gözetiminde yapılacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: