ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

MALATYA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 6 (Altı) Adet Asansörün 11 (Onbir) aylık Bakım ve Onarımı için Hizmet Alımı

İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları

         

İdare Adı : Malatya Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı

Adres : Askerı Hastane Içerısınde Konuşlu

Telefon : +904223362041

Faks : +904223362329

Elektronik Posta Adresi : malatya_bolge_ihale@gata.edu.tr

         

Malın Niteliği ve Türü 6 (Altı) Adet Asansörün 11 (Onbir) aylık Bakım ve Onarımı için Hizmet

Malın Miktarı 6 Adet

Mal Teslim Yeri Malatya Asker Hastanesi Baştabipliği

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 15 Şubat- 31 Aralık 2014 tarihlerini kapsayan dönem içinde her ayın 15'inci ve 25'inci günler arasındadır.

İhale Yeri Malatya Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı, İhale Salonu

İhale Tarihi 14.02.2014 11:00


İhale İlanı Metni
T.C.
GENELKURMAY BAŞKANLIĞI
SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI
MALATYA


Aşağıda cinsi, birimi ve miktarları belirtilen 6 (Altı) Adet Asansörün 11 (Onbir) aylık Bakım ve Onarımı için Hizmet Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'nun 22/ d Maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulüyle Alımı yapılacaktır. İlgilenmeniz halinde KDV hariç teklifinizi 14.02.2014 saat 11:00'e kadar bildirilmesini rica ederim / ederiz.


"
Aşağıda cinsi, özellikleri ve miktarları yazılı mallar / hizmetler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'nun22/d Maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulüyle satın alınacaktır. İlgilenmeniz halinde KDV hariç teklifinizin bildirilmesini rica ed"
Satın Alınacak Mal ve Hizmetin Teklif Edilen KDV Hariç AÇIKLAMALAR
S.N STOK NO MALZEMENİN CİNSİ BİRİMİ MİKTAR Teklif Birim Fiyatı TL Toplam Fiyat TL
1 Personel Asansörü (630 Kg. Kapasiteli Frekans Kontrollü 6 durak Otomatik Kapılı Asansör) 11 ay süreli bakım hizmeti alımı Adet 2 AÇIKLAMALAR EK A DA BELİRTİLMİŞTİR.
2 Yük Asansörü (1400 Kg. Kapasiteli Frekans Kontrollü 6 durak Otomatik Kapılı 4 Kanat Asansör) 11 ay süreli bakım hizmeti alımı Adet 2
3 Yemek Asansörü (630 Kg. Kapasiteli Frekans Kontrollü 6 durak Otomatik Kapılı Asansör) 11 ay süreli bakım hizmeti alımı Adet 2
(KDV Hariç) Teklif Edilen Toplam Fiyat TL:

DİĞER ŞARTLAR
1 İŞİN SÜRESİ Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 15 Şubat- 31 Aralık 2014 tarihlerini kapsayan dönem içinde her ayın 15'inci ve 25'inci günler arasındadır.
2 NAKLİYE VE SİGORTANIN KİME AİT OLDUĞU Yükleniciye
3 TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ Bu alım usulünde işin tamamı için teklif verilecektir.
4 UYULMASI GEREKEN STANDARTLAR
5 TEKNİK ŞARTNAME
6 DİĞER HUSUSLAR 1. Alınan malzemeler Malatya Asker Hastanesi Baştabipliğine teslim edilecektir.
2. Alımı yapılacak malzemelere ait Teknik Özellikler Ek'li listede belirtilmiştir.
3. Sözleşme yapılarak, kesin teminat alınacaktır. Alım kararının onaylanmasını müteakip yüklenici firmaya kararın tebliğinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde sözleşme imzalanacaktır.Tebliğ elden,faks veya elektronik posta yoluyla yapılabilecektir.Yüklenici firmanın 7 (yedi) gün içerisinde sözleşme imzalamaması durumunda alım kararı iptal edilecektir.
4. Ödemeler, Hizmet Alımı ile ilgili; Kontrol Teşkilatınca düzenlenecek olan Aylık Hizmet İşleri Hakediş Raporu, Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi, Hizmet İfa Tutanağı ile Hizmet İşleri Kabul Komisyonu tarafından düzenlenecek Hizmet İşleri Kabul Tutanağı ve ekleri ile fatura vb. diğer kanıtlayıcı belgeler usulüne uygun tanzim edilecek, Maliye Bakanlığı tarafından belirlenen esaslar ve serbest bırakma oranları dahilinde 2014 Mali Yılı bütçesinin 03.7.3.02 “Makine Teçhizat Bak.Onr.Gid.” mali satır kaleminden Malatya Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğü tarafından tahakkuka bağlanarak, 2’nci Ordu Saymanlık Müdürlüğünce yapılacaktır
1. Yukarıda belirtilen ve İdarenizce satın alınacak olan 6 (Altı) Adet Asansörün 11 (Onbir) aylık Bakım ve Onarımı için Hizmet Alımına ait alım şartlarını oluşturan bütün belgeler ve idarenin sözlü talepleri tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2. Alıma söz konusu işin tamamını belirtilen her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatların toplamı üzerinden / kalem bazında ve KDV hariç [rakam ve yazı ile yazılacaktır...............................................................................................................................................................] bedel karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt ederiz.


Teklif Eden
/ / 2014
Adı,Soyadı--Ticaret Ünvanı--İmza--Mühür
6 (ALTI) ADET ASANSÖRÜN 11 (ONBİR) AYLIK BAKIM VE ONARIMI İÇİN HİMET ALIMINA AİT TEKNİK ÖZELLİKLER

S/NU YAPILACAK İŞİN ADI MİKTARI BİRİMİ:

1. PERSONEL ASANSÖRÜ BİR YIL SÜREYLE PERİYODİK BAKIM VE ONARIMI ( PARÇASIZ )
( 630 KG KAPASİTELİ FREKANS KONTROLLÜ 6 DURAK OTOMATİK KAPILI ASANSÖR ) 2 ADET
2. YÜK ASANSÖRÜ BİR YIL SÜREYLE PERİYODİK BAKIM VE ONARIMI (PARÇASIZ)
(1400 KG KAPASİTELİ FREKANS KONTROLLÜ 6 DURAK OTOMATİK KAPILI (4 KANAT) ASANSÖR) 2 ADET
3. YEMEK ASANSÖRÜ BİR YIL SÜREYLE PERİYODİK BAKIM VE ONARIMI (PARÇASIZ) (630 KG. KAPASİTELİ FREKANS KONTROLLÜ 6 DURAK OTOMOTİK KAPILI ASANSÖR) 2 ADET

TEKNİK HUSUSLAR

1. Genel İstekler

a. Yüklenici firma bakım çalışmalarının uygun şekilde eğitim almış EN ISO 9000 bilgi ve uygulama tecrübesi olan, gerekli talimatlar verilmiş, yüklenici firma tarafından desteklenen uzman bakım elemanlarca yapılmasını sağlayacaktır.
b. Yüklenici firma, asansör periyodik bakımlarını TS EN 13015+A1 ASANSÖR VE YÜRÜYEN MERDİVENLERİN BAKIMI- BAKIM TALİMATLARI İÇİN KURALLAR standartlarına uygun şekilde yapacaktır.
c. Yüklenici firma, yeterlilik konusunda CE ,EN ISO 9001-2000, TSEHYY , MAKİNA MÜH.OD.SMMM, ELK.MÜH.OD.SMMM, ASANSÖR BAKIMCI FİRMA standartlarına ait belgelere haiz olup belgeleri idareye bildirecektir.
d. Hizmetin yerine getirileceği yer : Malatya Asker Hastanesi Baştabipliği
e. Hizmet kapsamında bakım ve onarım yapılacak asansörlere ait bilgiler:

(1) 2 Adet Personel Asansörü (630 Kg. Kapasiteli Frekans Kontrollü 6 durak Otomatik Kapılı Asansör)
(2) 2 Adet Yük Asansörü (1400 Kg. Kapasiteli Frekans Kontrollü 6 durak Otomatik Kapılı 4 Kanat Asansör)
(3) 2 Adet Yemek Asansörü (630 Kg. Kapasiteli Frekans Kontrollü 6 durak Otomatik Kapılı Asansör)

f. Hizmet kapsamında bakım ve onarım yapılacak asansörlerin konuşlandığı yer: Malatya Asker Hastanesi Baştabipliği Yeşiltepe/Malatya Hizmet kapsamında bakım periyodu: Her ayın 15’ inci ve 25’ inci günleri arasıdır.
ğ. Hizmet kapsamında kullanılacak el aletleri, ölçü aletleri ve sarf malzemelerinin, değiştirilecek
parçaların kim tarafından temin edileceği: El aletleri ile ölçü aletleri yüklenici tarafından, sarf malzemeleri ve değiştirilmesi gereken parçalar idare tarafından temin edilecektir.
h. Hizmet kapsamında kullanılacak ölçü aletlerinin kalibrasyonlarının akredite kuruluşlarına kim tarafından yaptırılacağı: Yüklenici tarafından yaptırılacaktır.
ı. Değiştirilecek parçaların menşei: Satın alınacak malzemeler; ana malzemeyi üreten üreticinin ürettiği veya ana malzemeyi üreten üreticinin başka bir üreticiye ürettirdiği ve onayladığı veya menşei onaysız (herhangi bir üreticinin ürünü) olacak, menşei onaylı yedek parçalar üretici firmanın veya yetkili temsilcisinin onaylı belgesine sahip olacak ve bu belgeler İdareye sunulacaktır. Menşei onaysız yedek parçalar asansörün performansına ve diğer parçalara zarar vermeyecek, asansörde herhangi bir tadilat yapılmadan yerine monte edilebilir ve kullanılabilir olacaktır.

i. Arızalı parçalara yapılacak işlemler: Yüklenici tarafından arızalı olduğu tespit edilerek değiştirilmesi gerektiği bildirilen yedek parçalar idare tarafından temin edilecektir.
j. Arızanın yükleniciye bildirimi: Arıza meydana geldiği andan itibaren idare tarafından yükleniciye bildirilecektir.
k. Yüklenicinin arızaya müdahale süresi: Yüklenici 24 saat esasına göre arızaya, bildirim saatinden itibaren 60 (Altmış) dakika içerisinde müdahale edecektir.
l. Asansör bakım-onarımı esnasında yüklenicinin hizmet yerinde teknik personel bulundurma zamanı: Periyodik bakımlar ve arıza bildirimlerinde yüklenici en az 2 (İki) teknik personelini periyodik bakımın tamamlanmasına veya arızanın giderilmesine kadar işin yapıldığı yerde bulunduracaktır.
m. Çalışma kuralları: Bakıma başlanmadan önce katlarda mevcut asansör kapılarına ve makine dairesi kapısına “DİKKAT BAKIM YAPILMAKTADIR DOKUNMAYINIZ“ ibareleri kolaylıkla görülebilecek büyüklükte hazırlanıp konacaktır.

n. Hizmetin icrası için yüklenici tarafından görevlendirilen teknik personel hizmet kapsamında yer alan asansörlerin markalarına göre servis yetki belgesine sahip olacaktır.
o. Yüklenici, her arıza bildiriminde en az 2 (İki) teknik personel görevlendirecektir.
ö. Hizmet kapsamında görevlendirilecek teknik personelin hizmetin yerine getirilip götürülmesi ve tüm giderleri yüklenici tarafından karşılanacaktır.
p. Yüklenici, hizmet kapsamında arıza giderme işini, 24 (yirmi dört) saat esasına göre yerine getirecek, bu amaçla idarenin yükleniciye ulaşma için irtibat sistemini 24 (yirmi dört) saat esasına göre tesis edecektir.
r. Yapılan onarımlar için EK-A’ da yer alan Arıza Bildirim ve Onarım ,Malzeme ve Parça değiştirme , Periyodik Bakım Kontrol Formu düzenlenecektir.
s. Yüklenici hizmetin icrasında gerekli emniyet tedbirlerini almakla yükümlü olacaktır.
ş. Yüklenici hizmet kapsamında görevlendirdiği personel için gerekli koruyucu teçhizatı temin edecek ve personelin koruyucu teçhizatla çalışmasını sağlayacaktır.
t. Asansör çalışırken tutukluk, sarsıntı, sallantı, sürtünme kontrolleri yapılacak, tespit edilen aksaklıklar giderilecektir.
u. Motor, fren, kumanda aletleri, fiş, kontak ve kapı kilitleme düzenlerinin görevlerini kusursuz yapıp yapmadıkları kontrol edilecektir.
ü. Kabin maksimum yükte aşağı-yukarı çalıştırıldığında asansörün her bakımdan kusursuz çalışıp çalışmadığı kontrol edilecektir.
v. Kabin maksimum yükte iken, asansörün projesinde belirtilen maksimum hızda çalışıp çalışmadığı kontrol edilecektir.
y. Kapılar kapanmadan kabinin hareket edip etmediğinin kontrolü yapılacaktır. Hareket ediyorsa gerekli düzeltici işlem yapılacaktır.
z. Yüklenici 05 Kasım 2011 tarihli ve 28106 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik’ te yer alan yükümlülükleri kabul edecektir.

2. Teknik İstekler

a. Hizmet kapsamında asansörlerin bakım onarım faaliyetleri üretici firmanın bakım-onarım ile ilgili katalog, kitap ve şema dokümanlarına göre yapılacaktır.
b. Asansör donanımlarından elektronik kartlar haricinde hiçbir parça onarılmayacak, yenisi ile değiştirilecektir.
c. Yüklenici tarafından temin edilmesi durumunda, menşei onaylı yedek parçalar, üretici firmanın veya yetkili temsilcinin onaylı belgesine sahip olacaktır.
ç. Yüklenici tarafından temin edilmesi durumunda, menşei onaysız yedek parçalar asansörün performansına ve diğer parçalara zarar vermeyecektir.
d. Yüklenici tarafından temin edilmesi durumunda, menşei onaysız yedek parçalar, kendisi veya asansörde herhangi bir tadilat yapılmadan yerine monte edilebilir ve kullanılabilir olacaktır.

3. Makine Dairesi

a. Elektriğin bulunduğu bölgelerde uyarıcı etiketlerden eksik ve yıprananlar, yüklenici tarafından değiştirilecektir.
b. Aydınlatma tesisatının çalışıp çalışmadığının kontrolü yapılacak, kuyu, galeri aydınlatmaları sürekli faal bulundurulacaktır.
c. Makine dairesindeki diafonun fonksiyon kontrolü yapılacaktır.
ç. Makine dairelerinin temizliği yapılacak, kapıları kilitli olacaktır.
d. Makine dairesinin kapısında Asansör Makine Dairesi yazılı 25x35 (yirmi beş çarpı otuz beş) cm. ebatlarında beyaz zemin üzerinde kırmızı yazı ile yazılı uyarı levhası olacaktır.

4. Tahrik Makinesi
a. Sarı dişlinin çatlak kontrolleri, dişli kontrol cihazı, kontrol aynası ve titreşim metre vasıtasıyla yerinde yapılacaktır. Tespit edilen kırık, çatlak malzemeler onarımı yapılamayacak durumda ise yenisi ile değiştirilecektir.
b. Sarı dişlinin aşınma kontrolü yapılacak, aşınma miktarı bakım kitabında verilen değerlerden fazla ise yenisi ile değiştirilecektir.
c. Yan yataktaki rulman kontrolleri yapılacak, aşınan yıpranan, balans yapan rulman varsa yenisi ile değiştirilecektir.
ç. Bütün cıvata, somun, pim ve diğer bağlantı elemanlarında gevşeyen parçaların olup olmadığı kontrol edilecek, tespit edilenler uygun takım alet vasıtasıyla sıkılacaktır.
d. Ayar gerektiren parçaların ayarları uygun alet kullanılarak yapılacaktır.
e. Fren tertibatının akuplaj lastiklerinde boşluk, vuruntu, anormal ses olup olmadığı kontrol edilecek, uçuş veya el direksiyonu çevrildiğinde 1,5 (bir virgül beş) mm. den fazla dönüyorsa lastik değiştirilecektir.
f. Tahrik kasnağının milinde, kasnak rulmanında vuruntu, anormal ses olup olmadığı kontrol edilecektir. Rulman iç çapı 120 (yüzyirmi) mm.ye kadar olanlar için makaraların hareketi en fazla 0,135 (sıfır virgül yüzotuzbeş) mm., rulman iç çapı 0,160 (sıfır virgül, yüzaltmış) mm. olacaktır. Makara hareketleri bu miktarların üzerinde olan rulmanlar değiştirilecektir.
g. Tahrik makinesinin yağı kontrol edilecek, yağ kontrol çubuğunun üst çizgisine kadar eksiklikleri tamamlanacaktır.
ğ. Tahrik makinesinde kullanılan yağ, çalışma seviyesi 300.000 (üçyüzbin) sefer/yıl’ dan küçük ise 10 (on) yılda bir, 300.000 (üçyüzbin) sefer/yıl’ dan büyük ise 5 (beş) yılda bir veya bozulması durumunda yenisi ile değiştirilecektir.
h. Saptırma kasnağında, milinde, kasnak yuvasında boşluk, vuruntu kontrolü yapılacak, tespit edilen sorun varsa bakım kitabında verilen değerler doğrultusunda giderilecektir.
ı. Saptırma kasnağında aşınma kontrolleri yapılacak, aşınma veya deforme olma test edilirse değiştirilecektir.
i. Fren balataları, makine çalıştığı zaman 1-1,5 (bir tire bir virgül beş) mm. arası açıklık bulunup bulunmadığı kontrol edilecek, uygun olmayan aralıkların parametrelerde belirtilen şekilde ayarları yapılacaktır.
j. Fren balatalarının, yağlanıp yağlanmadığı kontrol edilecek, yağlı ise temizlenerek eski haline getirilecektir. Temizlenmiyorsa balata yenisi ile değiştirilecektir.
k. Fren bobinine bağlı fren kontakları kontrol edilecek, bozuk veya yıpranmış olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
l. Fren balatalarının kontrollerinde yıpranma, kırık, çatlak tespit edilenler yenisi ile değiştirilecektir.
m. Fren bobininin çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, temizliği yapılacak, görev yapmayacak arıza tespit edilenler yenisi ile değiştirilecektir.
n. Makine motor temizliği yapılacaktır.
o. Motor soğutma fanının çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, arızalı olan fanlar yenisi ile değiştirilecektir.

5. Hız Regülatörü

a. Kama üzerinde bulunan lastiğin kontrolü yapılacak, yıpranma, aşınma, kırık ve çatlak tespit edilenler yenisi ile değiştirilecektir.
b. Hız regülatörü halat kanalında aşınma kontrolü yapılacak, aşınma var ise regülatör yenisi ile değiştirilecektir.
c. Hız regülatörü halatında aşınma, yıpranma, liflenme ve yağlanma var ise yenisi ile değiştirilecektir.
ç. Regülatör üzerinde bulunan kontakların kontrolü yapılacak, kontaklarda deformasyon varsa kontaklar yenisi ile değiştirilecektir.
d. Hız regülatörlerinin takometre ile yerinde test ve kontrolleri yapılacaktır.

6. Çelik Halatlar

a. Halat aşınmaları kontrolü yapılacak, aşınma tespit edilen halatlar değiştirilecektir.
b. Halat şişelerinin dönmesini engellemek için, çelik halat kullanılarak birbirleri ile irtibatları kontrol edilecek, bağlantı merkezinde bir sorun tespit edilirse gerekli düzeltici işlemler yapılacaktır.
c. Çelik halatların yağlı olmaması sağlanacaktır. Yağlı olan halatlar temizleme sıvısı ile temizlenecektir.
ç. Halatların kopma test ve kontrolleri yapılacaktır.
d. Taşıyıcı halatların kabin ve karşı ağırlık tespitleri (halat bağlantı kilitleri) somun ve kopilyalar kontrol edilecek, gevşeyenler varsa sıkılacaktır.
e. Halatların bağlantı kilit ayarı kontrol edilecek, ayarlarda bozulanlar varsa yeniden ayarlanacaktır.
f. Halatlar arasındaki gerginliğin denk olup olmadığı kontrol edilecek, denklik yoksa ayarları hassas ölçü aletleri vasıtasıyla yapılacaktır.
g. Halat bükümleri ve tel kopuklukları kontrol edilecektir. Herhangi bir bükümde kopan tel tespit edildiğinde halatlar takım olarak yenisi ile değiştirilecektir.
ğ. Yapılan halat değişimleri kayıt altına alınacaktır. Yapılan kayıtlarda halatla ilgili; halat çapı, tel sayısı, tel çapı, kopya dayanımı, montaj tarihi bilgileri bulunacaktır.

7. Raylar
a. Ray bağlantıları üzerinde oluşan pürüzler eğe veya zımpara ile temizlenecektir.
b. Raylar ve rayların binaya tespit yerleri, cıvata ve somunların konsol ek kısımları kontrol edilecektir.
c. Raylar yağlanacak, kontrol formlarına yağlama tarihleri kaydedilecektir.
ç. Karşı ağırlık rayları ve yağdanlık yağ seviyeleri kontrol edilerek eksikse tamamlanacaktır.

8. Kumanda Panosu
a. Elektrik bağlantı noktaları, şalterler kontrol edilecek, arızalı ve deformasyona uğrayanlar yenisi ile değiştirilecektir.
b. Elektrik klemens bağlantıları kontrol edilecek, gevşeklik yıpranma varsa, kablo ve klemenslerde deformasyona bağlı sorunlar tespit edilirse yenisi ile değiştirilecektir.
c. Asansörü oluşturan sistemlerin topraklama hatları kontrol edilecek, standartlara uymayan hatlar tamir edilecek veya yenilenerek topraklama standardına uygun hale getirilecektir.
ç. Pano içi bağlantı noktalarında kuru toz veya kirler temizlenecektir.
d. Kablo ve klemenslerin değişimi sırasında, üzerlerinde bulunan numaratör ve işaretlerin aynısının kullanılması sağlanacaktır.
e. Kar soketi ve soket bağlantılarının kontrolleri yapılacak, hasarlı, yıpranmış, sinyal veya enerji geçişlerinde kesintilere neden olan soket veya soket grubu tespit edilirse yenisi ile değiştirilecektir.
f. Elektrik panoları sisteminde kullanılan sigortaların, yıpranma ve çalışma kontrolleri yapılacak, kırık, yıpranmış, deforme olmuş olanlar orijinaline uygun amperde sigortalar ile değiştirilecektir.
g. Bütün yük kesici sigorta kutuları kontrol edilecek, kontaklarında veya muhafazalarında kırık, çatlak, aşınma tespit edilenler yenisi ile değiştirilecektir.
ğ. Kumanda kablosu üzerindeki elektronik kart ve malzemelerin tozları kablolara zarar vermeyecek şekilde temizlenecektir. Temizleme işi yapılırken, izole edilmiş, yalıtkan içerikli malzemeden oluşan kuru havalı cihazlar kullanılacaktır.
h. Bütün kontaklar kuru bir fırça veya kuru hava ile temizlenecektir. Meme yapan kontaklar temizlenmeyecek, kontak takımı blok olarak değiştirilecektir.
ı. Kontaklarda ve kontakların temas ettiği yüzeylerde aşınma, yıpranma var ise yenisi ile değiştirilecektir. Kumanda tablosundaki şalterler kontrol edilecek, çalışmayanlar, kırık, çatlak olanlar ve aşırı akıma maruz kalıp fiziksel özelliklerinde bozulma olanlar değiştirilecektir.
i. Redresör, kondansatör ve kontaktörlerin kabloları kontrol edilecek, yıpranan deformasyona uğrayanlar değiştirilecek ve gevşeklikler sıkılacaktır.
j. Alarm ve acil aydınlatma batarya grubu kontrol edilecek, arızalı ve ekonomik ömrünü tamamlamış bataryalar yenisi ile değiştirilecektir.
k. Asansör sistemi üzerindeki tüm elektronik kartlar gözle kontrol edilecek, yıpranma ve bozulmaların olup olmadığı gözlenecektir.
l. Elektronik kartların bağlantı noktaları, klemensleri, soketleri kontrol edilecek yıpranan bozuk, iletişim sağlamayanlar orijinaline uygun soket bağlantı elemanları ile değiştirilecektir.
m. Elektronik kartlarda tespit edilen ve giderilemeyen sorun ve arızaların tamiri idarenin bilgisi dahilinde yetkili servisinde yapılacaktır. İdarenin bilgisi ve onayı dışında kart tamiri ve bakımı yapılmayacaktır.
n. Ana işlemci kartlarının işletme yazılımları kontrol edilecek, güncellemesi yapılacaktır. Yapılan çalışmalar için sonuç raporu hazırlanarak idareye verilecektir.
o. Ana işlemci kart üzerindeki operatör panelinden işlemci ile saha elemanları arasındaki haberleşme ayrıntıları ve parametreler kontrol edilecektir. Kontrol esnasında çıkan arızalar giderilecek, sorun tespit edilen malzemeler yenisi ile değiştirilecektir.
ö. Kumanda panosu kontrolü yapılacak, kapak ve pano kilitlerinin sağlam ve çalışır halde olması yapılan çalışmalar tamamlandıktan sonra pano kapısı kapatılarak kilitlenecektir.
p. Frekans konvertörü üzerindeki soğutucu fanın kontrolü yapılacak, fan menfezinde oluşan toz ve kir plakaları temizlenecek, arızalı fanlar yenisi ile değiştirilecektir.
r. Frekans konvertörü elektrik bağlantıları ve kontak blokları kontrol edilecek, arızalı ve deforme olanlar değiştirilecektir.
9. Kabin

a. Kabin üstü ve içinin temizliği yapılacaktır.
b. Kabin içi kaplamalar kontrol edilecek, bozulmuş olanlar yenilenecektir.
c. Yağdanlıklar kontrol edilecek, eksik yağlar yağ haznesinin en fazla yarısına kadar doldurulacaktır.
ç. Bütün emniyet tertibatları ile kontaklar kontrol edilecektir. Tespit edilen eksiklik ve aksaklıklar giderilecektir.
d. Kabin iskeletindeki bağlantı elemanları, cıvata ve somunlar kontrol edilecek, gevşek olanlar sıkılacak, deformasyona uğrayanlar yenisi ile değiştirilecektir.
e. Kabin içi butonları ile her kata inilip çıkılarak, kabin içi kumanda elemanlarının, ışık ve sinyallerinin, alarm butonlarının kontrolleri yapılacaktır. Çalışmayanların arızaları giderilerek, bozuk olanlar yenisi ile değiştirilerek, çalışır duruma getirilecektir.
f. Kabin içi kapısı üzerinde bulunan paten askı makarası ve abestreyferler kontrol edilecek, tespit edilen sorunlar giderilecek, deformasyona uğrayanlar yenisi ile değiştirilecektir.
g. Kabin kapısı kayışları kontrol edilecek, kopan veya yıpranan kayışları takım olarak yenisi ile değiştirilecektir.
ğ. Kuvvet kontağı ve sehpası kontrol edilecek, arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
h. Kapı fotoseli (boy), kontrol edilecek, testleri yapılacak arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
ı. Kapı stop butonu kontrol edilecek, testleri yapılacak, arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
i. Kapı motoru kontrol edilecek, testleri yapılacak, arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
j. Fren bobini ve bağlantı noktaları kontrol edilecek, testleri yapılacak, arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
k. Kapı kartları kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
l. Otomatik kapı kolları ve kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
m. Kabin üstü aydınlatma kontrolleri yapılacak, arızalı olanlar yenisi ile değiştirilecektir.
n. Kabin üstü korkuluk kontrolleri yapılacak, kırık ve gevşek noktalar var ise tamir edilecektir.
o. Kabin içi küpeşte kontrolleri yapılacaktır.
ö. Kabin aynası kontrol edilecek, kırık, çatlak, deforme olma var ise, değiştirilecektir.
p. Kabin aydınlatması kontrol edilecek, arızalı ve eksik olanlar yenisi ile değiştirilecek/tamamlanacaktır.
r. Kabin üstündeki hassas seviye manyetik şalterlerin kesici lamaları kontrol edilerek tespit edilen aksaklıklar giderilecektir.

s. DMS (yük ölçme sistemi) kontrol edilecek ve ayarları yapılacaktır. Ölçüm sisteminde hata devam ederse sistemi oluşturan parçalar yenisi ile değiştirilecektir.
ş. Kabin üstü fertay kutusu bağlantıları kontrol edilecek, yıpranan ve bozulan bağlantı noktaları ve klemensleri yenisi ile değiştirilecektir.

Kabin üstü rezerve kutusunun anahtar, acil durdurma anahtarı ve diğer sistemleri kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.

10. Kat Kapıları
a. Kapı askı makaraları kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
b. Kapı alt patenleri kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
c. Kapı ayarları kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
ç. Ağırlık lastikleri, ip askı makaraları ve ipleri kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
d. Fiş kontak ve kilit mesafesi tampon lastikleri kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
e. Kapı açma makaraları kontrolü ve temizliği yapılacak, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
f. Kapıların normal çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, gerekli ayarlar yapılacaktır.
g. Hızlı veya yavaş kapanan kapıların gerekli ayarları yapılacak, normal seyrinde çalışmaları sağlanacaktır.
ğ. Çağırma-gönderme ve yön göstergesinin çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, arızalı olanlar tamir edilecek, arızası giderilemeyenler yenisi ile değiştirilecektir.
h. Kapı, fiş-kontak, kilitleme ve emniyet sistemi kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
ı. Kapı kontakları aşınma kontrolü yapılacak, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
i. Kapı açma kilitleri kontrol edilecek yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
j. Fotosel çıtaları kontrol edilecek yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
k. Otomatik kapı ağırlıkları kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
l. Kapı iç ve dış yüzeyi temizlenecek, boyasız, boyası kirli yüzeyler boyanacak, kaplaması bozulanlar yenilenecektir.

11. Emniyet Tertibatı
a. Kuyu dibi stop butonu kontrolleri yapılacaktır. Yıpranan bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
b. İç ve dış kapılarda bulunan fiş ve kilitler kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
c. Paraşüt düzeninin normal çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, yıpranan ve bozulan mekanizmalar yenisi ile değiştirilecektir.
ç. Kuyu sonu kesicileri emniyet tertibatının çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
d. Halat gevşeme kontağı kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
e. Regülatör karşı ağırlık halat uzama kontağı kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
f. Tampon kontağı kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.

12. Asansör Kuyusu
a. Denge zinciri kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
b. Kuyu içi aydınlatmaların çalışıp çalışmadığı kontrol edilecek, yanmayanlar yenisi ile değiştirilecektir.
c. Regülatör kuyu altı mekanizması kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
ç. Kuyu ve kuyu dibi temizliği yapılacaktır.
d. Kabin ve karşı ağırlık kuyu dibi tamponları kontrol edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
e. Karşı ağırlık bağlantı noktaları yapılacaktır.
f. Kuyu içinde sistem harici malzeme kontrolü yapılacak, bulunan ve tespit edilen malzemeler kuyudan çıkarılacaktır.
g. Esnek kablolar kontrol edilecek, test edilecek, yıpranan ve bozulanlar yenisi ile değiştirilecektir.
ğ. Kuyu set kontrolleri yapılacaktır.
h. Kuyu içi merdivenlerinin bağlantı noktaları yapılacak, kırılma, gevşeme varsa tamir edilecektir.
ı. Kuyu içerisinde su sızıntısı, nemlenme tespit edilirse koruyucu tedbirler alınarak oluşan nem suyun sisteme zarar

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: Malatya Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı

b.Telefon Numarası: +904223362041

c.Fax Numarası: +904223362329

d.Elektronik Posta adresi: malatya_bolge_ihale@gata.edu.tr