TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 2 (iki) KALEM YANGIN İKAZ SİSTEMİ VE SÖNDÜRME SİSTEMİ BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI
İhale Usulü D/T
İdare Adı : TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI
Adres : TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI 06930 ETİMESGUT/ANKARA
Telefon : +903122431190
Faks : +903122443276
Elektronik Posta Adresi : fatih.civelek@msb.gov.tr
Malın Niteliği ve Türü HİZMET
Malın Miktarı 2 KALEM
Mal Teslim Yeri TSK ANKARA ÖZEL BAKIM MERKEZİ BAŞKANLIĞI
Mal Teslim Tarihi 1-5 TAKVİM GÜNÜ
İhale Yeri TSK SHH.İKM.BKM.MRK.K.LIĞI
İhale Tarihi 10.05.2019 10:00
İhale İlanı Metni
HİZMET ALIMINA AİT İDARİ VE TEKNİK HUSUSLAR
- İşin Adı: 2 (iki) kalem Yangın İkaz Sistemi ve Söndürme Sistemi Bakım Onarımı Hizmet Alımı
- İşin Miktarı ve Kısmi Teklife Açık Olup Olmadığı: Kısmi teklife açıktır. Sözleşme yapılacaktır.
- Teslim Yeri / Yerleri: TSK Ankara Özel Bakım Merkezi Başkanlığı Bilkent/Ankara
- Teslimatın partiler halinde yapılıp yapılmayacağı (Yapılacaksa en çok kaç parti): Tek partide
yapılacaktır.
- Teslim Süresi: İşe başlama talimatının tebliğini müteakip 1-5 takvim günü içerisinde sözleşme imzalanarak işe başlanacaktır.
- Ürüne Ait Kalite Güvence Belgeleri (Teknik Şartnamesinde Belirtilmiş ise) : Diğer hususlarda
belirtilmiştir.
- İş Deneyim İçin Kabul Edilecek Benzer İşler (İsteniyorsa) : İş deneyimi istenmeyecektir.
- Muayene İle İlgili Hususlar: Görevlendirilen muayene komisyonu marifetiyle ihtiyaç bildiriminde belirtilen özelliklere göre yapılacaktır.
- Garanti İle İlgili Hususlar: -
- Eğitim İle İlgili Hususlar: Yoktur.
- Ambalajlama İle İlgili Hususlar: Ürünler orijinal ambalajlarında olacaktır.
- Montaja İlişkin Hususlar (Varsa) : İhaleyi alan yüklenici firma bakım onarım ve montaj ile ilgili
tüm işlemleri yapacak ve sistem çalışır vaziyette teslim edilecektir. Onarım yapılan cihazlar
çalışır halde teslim edilecektir.
- Dokümantasyon İle İlgili Hususlar: Yoktur.
- Numune İle İlgili Hususlar (İhale dokümanına numune eklenecekse) : Yoktur.
- Alım konusu mala ait teklif verecek isteklilerden imalatçı veya yetkili satıcı olduğuna ilişkin
belge istenecek mi? (Evet / Hayır): Hayır.
- Teknik Şartname / Teknik Özellik Bilgileri: Teknik şartname kullanılmayacak, teknik özelliklere
göre alım yapılacaktır. Teknik özellikler diğer hususlar maddesinde belirtilmiştir.
- Teknik Şartnamede ve Diğer Teknik Dokümanlarda İdari Şartnameye Atıfta Bulunulan Diğer
Hususlar: Yoktur.
- Fiyat Dışı Unsurlar (Varsa) : Yoktur.
- Diğer hususlar: Yapılacak olan bakım onarım işlemi sözleşmede belirtilen teknik özelliklere uygun olarak yapılacaktır.:
- İstekli firmalarca ihtiyaç duyulduğu takdirde yerinde keşif yapılabilecektir.
- İRTİBAT BİLGİLERİ TEL: 243 11 90 / 91’den 2141 – 2142 veya FAX: 244 95 99
- Email.haltunbas@tsk.tr.
TEKLİFLER 10 MAYIS 2019 CUMA GÜNÜ SAAT 10.00’A KADAR KAPALI ZARF İÇİNDE TSK SHH.İKM. VE BKM. MRK.K.LIĞI (GENERAL ŞÜKRÜ SÜER KIŞLASI) ETİMESGUT/ANKARA ADRESİNE ELDEN VERİLECEKTİR.
TEKLİF EDİLEN FİYATLAR TL. OLARAK KDV. HARİÇ VERİLECEK, KDV. ORANI BELİRTİLECEKTİR.
YANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ BAKIM SÖZLEŞMESİ
Madde 1- Sözleşmenin Tarafları
Bu sözleşme, bir tarafta TSK Ankara Özel Bakım Merkezi Başkanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dâhilinde akdedilmiştir.
Madde 2- Taraflara İlişkin Bilgiler
2.1. İdarenin adresi: Üniversiteler Mah. Şehit Asteğmen Mustafa TAYYAR Cad. No:15 Bilkent - Çankaya / ANKARA
Tel no : 0 312 266 0044
Faks no : 0 312 266 7646
2.2. Yüklenicinin tebligat adresi Güzeltepe Mahallesi, Ahmet Rasim Sokak No:18/3 Çankaya/ANKARA
Tel no: 0 312 442 5034
Faks no:
2.3. Her iki taraf madde 2.1. ve 2.2.’de belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirimde bulunabilirler.
Madde 3- Sözleşmenin Dili
Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4- Tanımlar
Bu Sözleşmenin uygulanmasında, Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu Kapsamındaki Kültür Varlıklarının Rölöve, Restorasyon, Restitüsyon Projeleri, Sokak Sağlıklaştırma, Çevre Düzenleme Projeleri ve Bunların Uygulamaları ile Değerlendirme, Muhafaza, Nakil İşleri ve Kazı Çalışmalarına İlişkin Mal ve Hizmet Alımlarına Dair Yönetmeliği, Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır) ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- İş Tanımı
Sözleşme konusu iş; Yangın Algılama ve İhbar Sistemi Bakım Onarım ve Tadilat işidir.
Madde 6- Sözleşmenin Türü ve Bedeli
Bu sözleşmenin toplam götürü bedeli 8.400,00 (Onikibin) TL+ KDV’dir.
Madde 7- Sözleşme Bedeline Dâhil Olan Giderler
Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri sözleşme bedeline dâhildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak katma değer vergisi, sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.
7.1. Sözleşme Kapsamına giren ürün listesi
Madde 8- Yüklenicinin Sorumlulukları
a) İdarenin onayına müteakip sözleşme süresince arıza olsun veya olmasın sistemin periyodik koruyucu bakımını yapacak ve gözden geçirecektir.12 Ay içerisinde toplam kez) İdarenin belirlediği tarihlerde periyodik şekilde kontroller yapılacaktır.
b) Bakım ziyareti hafta sonu ve resmi tatil günleri dışında, her ayın ilk haftası 08.30 - 16.00 saatleri arasında yapılacaktır.
c) Sözleşme imzalandıktan yüklenici en az iki teknisyenin telefon numarasını İdareye bildirecektir
ç) Sözleşme süresince telefonla 7 gün 24 saat destek sağlanacaktır.
d) Arızanın telefon desteğiyle giderilememesi durumunda; arızanın bildirilmesini takiben en geç 24 saat içinde arızaya müdahale edecek ve malzeme gerektirmeyen durumlarda en geç 48 saat içinde arızayı giderecektir.
e) Mücbir sebeplerin varlığı halinde (Savaş, ambargo, grev neticesinde vb. durum) tarafların, sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getirememelerinden sorumluluğu olmayacaktır.
f) Yüklenici yapılacak olan her türlü faaliyette tüm emniyet ve iş güvenliği tedbirlerini almaktan sorumludur.
g) Bakım için gelecek personel, en az bir gün önce idareye bilgi verecek, bakım sonrası düzenlenen servis formunu teslim edecektir.
Madde 9- İdarenin Sorumlulukları
a) Yüklenici elemanlarına gerek periyodik bakım, gerekse arızaya müdahale sırasında beklemeksizin çalışma imkânı sağlayacak, arızaya neden olduğu düşünülen dış etkenler ve arızanın meydana gelişi hakkında yeterli ve doğru bilgiyi verecektir)
b) Tesise giriş/çıkış izinlerinin alınmasını sağlar
c) Sistemin sağlıklı çalışmasına uygun ortamı sağlar.
ç) Sistemin her türlü dış etkilerden korunması ve temiz tutulmasını sağlar
d) Tüm sistemden sorumlu bir yetkili belirler.
e) Arızaları düzenli olarak takip eder
f) Servis sırasında tesisi tanıyan ve altyapıyı bilen en az bir personeli temin eder
g) Servis ekibinin ihtiyaç duyması halinde internet erişimini sağlar
ğ) Bu kurallara uyulmamasından doğacak zararlar İdare tarafından karşılanır. Ayrıca düşürme, kırma, yangın, su basması gibi olağan dışı koşullardan kaynaklanacak özel müdahaleler ayrı bir ücrete tabidir.
Madde 10- Sözleşmenin Süresi
Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren …365…. (12.. AY) gündür.
Madde 11- İşin Yapılma Yeri, İşyeri Teslim ve İşe Başlama Tarihi
11.1.İşin yapılma yeri TSK Ankara Özel Bakım Merkezi Başkanlığı
11.2. İşyeri teslim ve işe başlama tarihi: 01.07.2017 – 31.12.2017
Madde 12- Teminata İlişkin Hükümler
12.1. Kesin Teminat:
Yükleniciden kesin teminat alınacaktır.
Madde 12- Ödeme Yeri ve Şartları
12.1. Sözleşme bedeli. Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı saymanlığı/muhasebe müdürlüğünce Ödemeler 3 eşit taksit halinde Ağustos ayı Aralık ve iş bitimi son taksiti ödemesi gerçekleştirilecektir.
12.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Madde 13- Avans Verilmesi, Şartları ve Miktarı
Bu iş için avans verilmeyecektir.
Madde 14- Fiyat Farkı
14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
14.2. Yükleniciye fiyat farkı verilmeyecektir.
Madde15- Diğer Husular:
15.1. Yüklenici, Detectomat yetki servis belgeli olacaktır ve bu belgesini idareye teslim edecektir.
15.2. Yüklenici 1 Adet Detectomat Detect 3016 (14 Loop’lu) Yangın Algılama ve İhbar Sistemini mevcut yerinden demontaj ederek; idarenin uygun gördüğü yere yine idarenin uygun gördüğü şekilde montajını yapacak, montaja müteakip çalışırlık test raporunu idereye teslim edecektir. Bu işlem için (ek kablo vs. gibi) herhangi bir fiyat/fiyat farkı talep etmeyecektir.
15.3. Yüklenici demontaj ve montaj sırasında İdarenin kural ve şartlarına uyacaktır
15.4 Yangın algılama paneline ait loop’lardaki kirli saha elemanlarının (Detektörlerin,) fiziksel temizliğini yapacaktır
15.3. Bina içerinde bulunan Yangın alarm butonları, Sirenler vb. saha malzemelerinin de bakım ve kontrollerini yapacaktır. Tespit edilen arızalı malzemeler idareye bildirilecektir.
15.4. Bakım, onarım demontaj, montaj vb. işlerinde uygun el aleti, takım avadanlık ve malzeme kullanacaktır.
Madde 16- Alt Yüklenicilere İlişkin Bilgiler ve Sorumluluklar
Alt yükleniciye iş devri yapılamaz.
Madde 17- Cezalar ve Kesintiler
17.1.İş zamanında bitirilmediği takdirde, Tebliğ tarihinden itibaren geçen her takvim günü için isteklinin hak edişinden ihale bedelinin yüzde (% 2 ) tutarında gecikme cezası kesilecektir. Bu süre 5 günü geçemez.
17.2. Yüklenici Kurumda işin yerine getirilmesi ile oluşabilecek tüm zarardan sorumludur.
17.3. Yüklenici Kurumun belirlediği kurallar dahilinde bakım onarım faaliyetini devam ettirecektir. Aksi takdirde hak edişin bedelinin %1 oranında ceza uygulanır.
Cezalar hak edişten kesilir.
Madde 18- Süre Uzatımı Verilebilecek Haller ve Şartları
18.1.Mücbir Sebepler: Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi (20) gün içinde Yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması ve bu durumun yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi kaydıyla aşağıda belirtilen haller mücbir sebep olarak kabul edilir:
a) Doğal afetler,
b) Kanuni grev,
c) Genel salgın hastalık,
d) Kısmi veya genel seferberlik ilanı,
e) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
Madde 19- Kontrol Teşkilatı, Görev ve Yetkileri
İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir.
Madde 20- Teslim, Muayene ve Kabul İşlemlerine İlişkin Şartlar
20.1. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, 19.12.2002 tarih ve 24968 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” ne göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 5 işgünü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.
Madde 21- Sözleşmede Değişiklik Yapılması
Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme üzerinde değişiklik yapılamaz.
Madde 22- Fesih
Taraflar iş bu Sözleşmeyi, on beş (15) gün önceden yazılı olarak bildirmek kaydıyla, herhangi bir sebep göstermeksizin tek taraflı olarak feshedebilir. Sözleşmenin İdare tarafından feshedilmesi durumunda, Yüklenici, fesih tarihine kadar vermiş olduğu hizmetlerin bedeli dışında, hiçbir ad altında, ücret, tazminat, kar kaybı vb. zarar, ziyan talebinde bulunmayacaktır.
Madde 23- Anlaşmazlıkların Çözümü
Bu sözleşmenin hüküm veya tatbikinden doğabilecek ihtilaflar, Genel Müdürlük ve istekli/yüklenici ile çözümlenememesi durumunda Ankara İdari mahkemelerince çözülecektir.
Madde 24- Yürürlük
Bu sözleşme, taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
23 maddeden ibaret olan bu sözleşme; İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …./…./2019 tarihinde imza altına alınarak (1’er) nüshası taraflarca (İdare ve Yüklenicide ) alıkonulmuştur.
İDARE YÜKLENİCİ
YANGIN SÖNDÜRME SİSTEMİ BAKIM SÖZLEŞMESİ
Madde 1- Sözleşmenin Tarafları
Bu sözleşme, bir tarafta TSK Ankara Özel Bakım Merkezi Başkanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta Kardeşler Eğitim Güvenlik ve Yangin Söndürme Sistemleri SAN.TİC.LTD.ŞTİ. (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dâhilinde akdedilmiştir.
Madde 2- Taraflara İlişkin Bilgiler
2.1. İdarenin adresi: Üniversiteler Mah. Şehit Asteğmen Mustafa TAYYAR Cad. No:15 Bilkent - Çankaya / ANKARA
Tel no : 0 312 266 0044
Faks no : 0 312 266 7646
2.2. Yüklenicinin tebligat adresi: İvedik Organize Sanayi 1354.Cad.1394.Sok.No:16 Yenimahalle/ANKARA
Tel no: 0 312 394 0716
Faks no: 0 312 3940726
2.3. Her iki taraf madde 2.1. ve 2.2.’de belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirimde bulunabilirler.
Madde 3- Sözleşmenin Dili
Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4- Tanımlar
Bu Sözleşmenin uygulanmasında, Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu Kapsamındaki Kültür Varlıklarının Rölöve, Restorasyon, Restitüsyon Projeleri, Sokak Sağlıklaştırma, Çevre Düzenleme Projeleri ve Bunların Uygulamaları ile Değerlendirme, Muhafaza, Nakil İşleri ve Kazı Çalışmalarına İlişkin Mal ve Hizmet Alımlarına Dair Yönetmeliği, Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır) ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- İş Tanımı
Sözleşme konusu iş; Yangın Söndürme Sistemi Bakım ve Onarım işidir.
Madde 6- Sözleşmenin Türü ve Bedeli
Bu sözleşmenin toplam götürü bedeli 3.000(Üçbin) TL+ KDV’dir.
Madde 7- Sözleşme Bedeline Dâhil Olan Giderler
Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç giderleri sözleşme bedeline dâhildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak katma değer vergisi, sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.
7.1. Sözleşme Kapsamına giren ürün listesi
1 Adet Yangın Söndürme Sistemi
Madde 8- Yüklenicinin Sorumlulukları
a) İdarenin onayına müteakip sözleşme süresince arıza olsun veya olmasın sistemin periyodik koruyucu bakımını yapacak ve gözden geçirecektir.(12 Ay içerisinde toplam 2 kez) Kontrol tarihini idare belirleyecektir.
b) Bakım ziyareti Pazar ve resmi tatil günleri dışında, İdare ve Yüklenicinin ortak belirleyeceği bir tarihte 09:00 - 16:00 saatleri arasında yapılacaktır.
c) Yüklenici en az iki teknisyenin telefon numarasını İdareye sözleşme imzalandıktan sonra bir hafta içinde bildirecektir
ç) Sözleşme süresince telefonla 7 gün 24 saat destek sağlanacaktır.
d) Arızanın telefon desteğiyle giderilememesi durumunda; arızanın bildirilmesini takiben en geç 24 saat içinde arızaya müdahale edecek ve malzeme gerektirmeyen durumlarda en geç 48 saat içinde arızayı giderecektir.
e) Resmi tatillerde, arızaya müdahale ilk resmi iş gününde yapılacaktır.
f) Normal çalışma gün ve saatleri dışında servis talebinde bulunulması ve bu talebin Yüklenici tarafından kabul edilmesi halinde özel şartlar geçerli olacaktır. Bu özel şartlar iki taraf arasında görüşme suretiyle belirlenecektir.
g) Mücbir sebeplerin varlığı halinde (Savaş, ambargo, grev neticesinde vb durum) tarafların, Sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getirememelerinden sorumluluğu olmayacaktır.
Madde 9- İdarenin Sorumlulukları
a) Yüklenici elemanlarına gerek periyodik bakım, gerekse arızaya müdahale sırasında beklemeksizin çalışma imkânı sağlayacak, arızaya neden olduğu düşünülen dış etkenler ve arızanın meydana gelişi hakkında yeterli ve doğru bilgiyi verecektir)
b) Tesise giriş/çıkış izinlerinin alınmasını sağlar
c) Sistemin sağlıklı çalışmasına uygun ortamı sağlar.
ç) Sistemin her türlü dış etkilerden korunması ve temiz tutulmasını sağlar
d) Tüm sistemden sorumlu bir yetkili belirler.
e) Arızaları düzenli olarak takip eder
f) Servis sırasında tesisi tanıyan ve altyapıyı bilen en az bir personeli temin eder
ğ) Servis ekibinin ihtiyaç duyması halinde internet erişimini sağlar
ğ) Bu kurallara uyulmamasından doğacak zararlar İdare tarafından karşılanır. Ayrıca düşürme, kırma, yangın, su basması gibi olağan dışı koşullardan kaynaklanacak özel müdahaleler ayrı bir ücrete tabidir.
Madde 10- Sözleşmenin Süresi
Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren …365…. (12 Ay) gündür /aydır.
Madde 11- İşin Yapılma Yeri, İşyeri Teslim ve İşe Başlama Tarihi
11.1.İşin yapılma yeri TSK Ankara Özel Bakım Merkezi Başkanlığı
11.2. İşyeri teslim ve işe başlama tarihi: …./…..2019 – …../…..2019
Madde 12- Teminata İlişkin Hükümler
12.1. Kesin Teminat:
Madde 12- Ödeme Yeri ve Şartları
12.1. Sözleşme bedeli. Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı saymanlığı/muhasebe müdürlüğünce yıl içerisinde yapılacak kontroller sonrasında Ödemeler 3 eşit taksit halinde Ağustos ayı Aralık ve iş bitimi son taksiti ödemesi gerçekleştirilecektir.
12.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Madde 13- Avans Verilmesi, Şartları ve Miktarı
Bu iş için avans verilmeyecektir.
Madde 14- Fiyat Farkı
14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
14.2. Yükleniciye fiyat farkı verilmeyecektir.
Madde 15- Alt Yüklenicilere İlişkin Bilgiler ve Sorumluluklar
Alt yükleniciye iş devri yapılamaz.
Madde 16- Cezalar ve Kesintiler
16.1.İş zamanında bitirilmediği takdirde, Tebliğ tarihinden itibaren geçen her takvim günü için isteklinin hak edişinden ihale bedelinin yüzde (% 2 ) tutarında gecikme cezası kesilecektir. Bu süre 5 günü geçemez.
16.2. Yüklenici Kurumda işin yerine getirilmesi ile oluşabilecek tüm zarardan sorumludur.
16.3. Yüklenici Kurumun belirlediği kurallar dahilinde bakım onarım faaliyetini devam ettirecektir. Aksi takdirde hak edişin bedelinin %1 oranında ceza uygulanır.
Cezalar hak edişten kesilir.
Madde 17- Süre Uzatımı Verilebilecek Haller ve Şartları
17.1.Mücbir Sebepler: Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi (20) gün içinde Yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması ve bu durumun yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi kaydıyla aşağıda belirtilen haller mücbir sebep olarak kabul edilir:
a) Doğal afetler,
b) Kanuni grev,
c) Genel salgın hastalık,
d) Kısmi veya genel seferberlik ilanı,
e) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
Madde 18- Kontrol Teşkilatı, Görev ve Yetkileri
İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir.
Madde 19- Teslim, Muayene ve Kabul İşlemlerine İlişkin Şartlar
19.1. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, 19.12.2002 tarih ve 24968 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” ne göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 5 işgünü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.
Madde 20- Sözleşmede Değişiklik Yapılması
Sözleşme imzalandıktan sonra, sözleşme üzerinde değişiklik yapılamaz.
Madde 21- Fesih
Taraflar iş bu Sözleşmeyi, on beş (15) gün önceden yazılı olarak bildirmek kaydıyla, herhangi bir sebep göstermeksizin tek taraflı olarak feshedebilir. Sözleşmenin İdare tarafından feshedilmesi durumunda, Yüklenici, fesih tarihine kadar vermiş olduğu hizmetlerin bedeli dışında, hiçbir ad altında, ücret, tazminat, kar kaybı vb. zarar, ziyan talebinde bulunmayacaktır.
Madde 22- Anlaşmazlıkların Çözümü
Bu sözleşmenin hüküm veya tatbikinden doğabilecek ihtilaflar, Genel Müdürlük ve istekli/yüklenici ile çözümlenememesi durumunda Ankara İdari mahkemelerince çözülecektir.
Madde 23- Yürürlük
Bu sözleşme, taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
23 maddeden ibaret olan bu sözleşme; İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …./…./2019 tarihinde imza altına alınarak (1’er) nüshası taraflarca (İdare ve Yüklenicide ) alıkonulmuştur.
İDARE YÜKLENİCİ
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +903122431190
c.Fax Numarası: +903122443276
d.Elektronik Posta adresi: fatih.civelek@msb.gov.tr