ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI 1985-EPV-KRS-018 ALBÜM NUMARALI ER PAVYONU BİNASINDAKİ 4 ADET TUVALETİN KISMİ BAKIM VE ONARIMI

İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN YAPIM

         

İdare Adı : Eğitim Alay Komutanlığı

Adres : Eğitim Alay Komutanlığı Ihale Komisyon Alaşehir MANISA

Telefon : +902366530011-12

Faks : +902366530017

Elektronik Posta Adresi : eğt_al_ih_kom@mynet.com

         

Malın Niteliği ve Türü İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.

Malın Miktarı İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR. İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.

Mal Teslim Yeri EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA

Mal Teslim Tarihi İHALE METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.

İhale Yeri EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI ALAŞEHİR/MANİSA

İhale Tarihi 11.06.2020 15:00


İhale İlanı Metni

EĞİTİM ALAY KOMUTANLIĞI

ALAŞEHİR/MANİSA

1985-EPV-KRS-018 ALBÜM NUMARALI ER PAVYONU BİNASINDAKİ 4 ADET TUVALETİN KISMİ BAKIM VE ONARIMI

 

İhale Kayıt No: 20DT277319 

 

 

MAHAL LİSTESİ

 

A1

1985-EPV-KRS-018

 

                                                            

 

İş kalemlerinin imalat mahalleri teknik şartnamede ayrıntılı olarak belirtilmiş olduğundan ilave bir liste verilmeyecektir.

 

PURSANTAJ:

 

S.
NU.

POZ
NU.

İŞİN TANIMI

BİRİM

PURSANTAJ %

1

153.901.004

(30 x 30 cm) veya (33 x 33 cm) anma ebatlarında, her türlü renk, desen ve yüzey özelliğinde, 1. kalite, mat, sırsız porselen karo ile 3 mm derz aralıklı döşeme kaplaması yapılması (karo yapıştırıcısı ile)

 

m2

35,39

2

25.100.1020-D

50x60 cm yarım ayaklı tk. Lavabo demontesi

 

Adet

3,2

3

ÖZEL POZ

Mermerit lavabo montesi

 

m

42,19

4

ÖZEL POZ

Mermerit malzemeden alt siperlik yapılması

m

10

5

487.001.901

Bizuteli Füme Renkli Ayna (5 mm Kalınlığında) montesi.

m2

9,22

TOPLAM PURSANTAJ %

100,00%

 

 

 

Madde 5 - Tanımlar

5.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Yapım İşleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanında oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli

6.1. Bu Sözleşme, anahtar teslimi götürü bedel sözleşme olup, ihale dokümanında yer alan uygulama projeleri ve bunlara ilişkin mahal listelerine dayalı olarak, işin tamamı için yüklenici tarafından teklif edilen ........…............................................(rakam ve yazıyla) toplam bedel üzerinden akdedilmiştir.

6.2. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, yüklenicinin teklif ettiği toplam bedel esas alınır.

Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler

7.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü vergi, resim, harç, yapı kullanım izin belgesi giderleri vb giderler ile ulaşım, sözleşme kapsamındaki her türlü sigorta giderleri sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp, İdare tarafından Yükleniciye ödenir.

Madde 8 - Sözleşmenin ekleri

8.1. Sözleşme, ekindeki ihale dokümanı ve diğer belgelerle bir bütündür, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, Sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.

8.2.İhale dokümanını oluşturan belgeler

8.2.1. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir

1- Sözleşme Tasarısı

2- Uygulama Projesi

3- Mahal Listesi

4- Özel Teknik Şartname

5- Diğer Ekler

8.3. Varsa, zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.

Madde 9 - İşe başlama ve bitirme tarihi

9.1. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5 (beş ) gün içinde Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre yer teslimi yapılarak işe başlanır.

9.2. Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) gün içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır. Sürenin hesaplanmasında; havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmez.

9.3. Yüklenicinin sözleşmede belirlenmiş olan süre içinde yer teslimi için hazır bulunmaması halinde bu durum idare tarafından görevlendirilen yapı denetim görevlisinin de bulunduğu komisyon tarafından süre bitiminde tutanak altına alınır ve işin süresi başlar.

Madde 10-Teminata ilişkin hükümler

10.1. Kati teminat alınmayacaktır.

Madde 11 - Ödeme yeri ve şartları

11.1. Yüklenicinin hakedişi ALAŞEHİR MAL MÜDÜRLÜĞÜNCE ödenir.

11.2. Hakediş raporları, bu Sözleşmenin eki olan Yapım işleri Genel Şartnamesinde düzenlenen esaslar çerçevesinde, kanuni kesintiler de yapılarak her ayın ilk beş iş günü içinde düzenlenir. Hakediş raporları yüklenici veya vekili tarafından imzalanıp idareye verildiği tarihten başlamak üzere İdarece en geç otuz gün içinde onaylandıktan sonra otuz gün içinde tahakkuka bağlanarak on beş gün içinde ödenir.

Bu iş için sözleşme bedeli üzerinden;

ödenek tespit olunmuştur.Yüklenici yapım işi için sözleşmede belirtilen ödenekleri iş programına uygun şekilde imalat ve/veya ihzarat olarak sarf etmek zorundadır.

11.3. Yukarıda belirtilen yılı ödenekleri, toplam sözleşme bedeli içinde kalmak kaydıyla Yüklenicinin de görüşü alınarak artırılabilir. Yüklenici artırılan ödenekleri, onaylanan revize iş programına uygun şekilde yılı içinde imalat ve/veya ihrazat olarak gerçekleştirmek zorundadır.

11.4. İdarenin talebi olmaksızın Yüklenici iş programına nazaran daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.

11.5. Yüklenici, her türlü hakediş ve alacaklarını İdarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına temlik edemez. Temliknamelerin noter tarafından düzenlenmesi ve İdarece istenilen kayıt ve şartları taşıması gerekir.

Madde 12 - İş programı

12.1. Yüklenici, iş programını yer tesliminin yapıldığı tarihten itibaren on beş gün içinde, sözleşme bedeli üzerinden imalatların niteliği, teknik özelliği ve yapım süreleri de göz önünde bulundurulmak suretiyle, gün bazında yapılması gereken iş tutarlarını hesaplayarak, ödeneklerin yıllara göre dağılım esasları ile varsa işin kısımları ile bitirme tarihlerini de dikkate alarak İdarece verilen örneklere uygun olarak hazırlar. Bu programda ayrıca; iş kalemleri, aylık imalat ve iş miktarları, (ihzarat ödemesi öngörülen işlerde ihzaratı,) yıllık ödenek dilimleri ve bunların aylara dağılımı gösterilir ve iş programı en az dört nüsha hazırlanarak onaylanmak üzere İdareye teslim edilir.

12.2. İdare, iş programını verildiği tarihten başlamak üzere 3 gün içinde onaylar.

12.3. İş programının hazırlanması ve uygulanması ile ilgili diğer hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.

Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı

13.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.

Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları

14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

14.2. Fiyat farkı hesaplanmayacaktır. Ancak, mücbir sebepler veya idareden kaynaklanan nedenlerle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, yürürlükte bulunan fiyat farkına ilişkin esaslar dikkate alınarak fiyat farkı hesaplanacaktır.

14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.

 

 

İHALEYE İLİŞKİN AYRINTILI BİLGİLERİ MSB İLAN SİTEMİ KABUL ETMEDİĞİNDEN DOLAYI

AŞAĞIDA BELİRTİLEN İRTİBAT NOKTALARINDAN TEMASA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR

 

İhale Kayıt Numarası: 20DT277319

İhalenin adı: 1985-EPV-KRS-018 ALBÜM NUMARALI ER PAVYONU BİNASINDAKİ 4 ADET TUVALETİN KISMİ BAKIM VE ONARIMI

KURUMUMUZUN İHTİYACI OLAN YAPIM İŞİ , DOĞRUDAN TEMİN USULÜYLE YAPILACAKTIR.

TEKLİF  EDİLEN FİYATIN 0,00569 ORANINDA KARAR PULU,  0,00948 ORANINDA SÖZLEŞME PULU ALINACAKTIR.

KATİ TEMİNAT ALINMAYACAKTIR.

 11/06/2020 SAAT: 15:00' A KADAR TEKLİF GÖNDERMENİZ VE TELEFON,  MAİL İLE İRTİBATA GEÇMENİZ RİCA OLUNUR.

 

Musa DİNGİR

Ulş.Bnb.

İhl.Koms.Bşk.

 

0236 653 00 11 / 1088

05056496141

 

musadingir@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: Eğitim Alay Komutanlığı

b.Telefon Numarası: +902366530011-12

c.Fax Numarası: +902366530017

d.Elektronik Posta adresi: eğt_al_ih_kom@mynet.com