ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 17 KISIM KIŞLIK MEYVE VE SEBZE ALIMI

İhale Usulü Açık ihale

         

İdare Adı : 107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI

Adres : 107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI SİVEREK/Ş.URFA

Telefon : +904145533080-81

Faks : +904145523178

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü 17 KISIM KIŞLIK MEYVE VE SEBZE ALIMI

Malın Miktarı 17 KALEM KG

Mal Teslim Yeri 107'inci Topçu Alayı Şanlıurfa/Siverek

Mal Teslim Tarihi 01.11.2018 TARİHİNDEN İTİBAREN İHTİYACA GÖRE

İhale Yeri 107'inci Topçu Alayı Şanlıurfa/Siverek

İhale Tarihi 02.10.2018 10:00


İhale İlanı Metni

                   İLAN

 

  107’NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞINDAN / SİVEREK

 

107 TOP.A.K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI

KIŞLIK MEYVE SEBZE alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası

:

2018/417987

 

1-İdarenin

a) Adresi

:

107'NCI TOPÇU ALAY KOMUTANLIGI SİVEREK/ŞANLIURFA

b) Telefon ve faks numarası

:

4145533080 - 4145523178

c) Elektronik Posta Adresi

:

ihale107alay@hotmail.com

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

17 KISIM KIŞLIK MEYVE VE SEBZE ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri

:

107'NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI 218 MAL SAYMANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA

c) Teslim tarihi

:

TESLİM PROGRIMI 01.Limon: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 02.Muz: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 03.Portakal: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:31.03.2019’dir. 4.Elma: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 5.Mandalina İşin Başlama Tarihi:01.12.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:15.03.2019’dir. 6.Kivi: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 7.Karnabahar: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 8.Pırasa: 1 İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 9.Havuç: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 10.Turp: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 11.Marul: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 12.Kırmızı Baş Lahana: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 13.Sarımsak: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 14.Patates: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 15.Kuru Soğan: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 16.Maydanoz: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir. 17.Ispanak: İşin Başlama Tarihi:01.11.2018 ve İşin Bitiş Tarihi:30.04.2019’dir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

107 NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA

b) Tarihi ve saati

:

02.10.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı 107 NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 107 NCİ TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI SİVEREK/ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 107. TOPÇU ALAY KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +904145533080-81

c.Fax Numarası: +904145523178

d.Elektronik Posta adresi: