GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığında mevcut cihazlar için 3 kalem yedek parça alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI
Adres : GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ÜSKÜDAR/İSTANBUL
Telefon : +902165422042/2036
Faks : +902165422192
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığında mevcut cihazlar için 3 kalem yedek parça alımı
Malın Miktarı 3 KALEM
Mal Teslim Yeri GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI 727 NOLU TÜKETİM MALZEMELERİ MAL SAYMANLIĞI DEPOSU
Mal Teslim Tarihi Tebliğ tarihini müteakip 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜ
İhale Yeri GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ÜSKÜDAR/İSTANBUL
İhale Tarihi 03.05.2012 09:00
İhale İlanı Metni
GRUP - 1 1 MULTIMED 5 (KARDİYOLOJİ SRV.İNDE MEVCUT BULUNAN HASTA BAŞI MONİTÖR /DREGER MARKA MODEL CHZ.İÇİN) 2 ADET
GRUP - 1 TOPLAMI
GRUP - 2 2 C- COVER (GASTROENTROLOJİ SRV.İNDE MEVCUT BULUNAN KOLONOSKOP /OLYMPUS/CF Q 145 L MARKA MODEL CHZ.İÇİN) 1 ADET
3 A-RUBBER (GASTROENTROLOJİ SRV.İNDE MEVCUT BULUNAN KOLONOSKOP/ OLYMPUS/CF Q 145 L MARKA MODEL CHZ.İÇİN) 1 ADET
GRUP - 2 TOPLAMI
1 Teslimat Süresi: Tebliğ tarihini müteakip 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜDÜR.
2 Birden fazla mal kaleminden oluşan alımlar, birim fiyat teklif almak suretiyle gerçekleştirilecektir.
3 TEKLİFLER BELİRTİLEN GÜN VE SAATTE İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA ULAŞTIRILACAKTIR.
4 Teklife esas para birimi TL olacaktır.
5 Teklif edilen malzemelerin markaları belirtilecektir.
6 İmza, kaşe, açık adres ve İRTİBAT TELEFONU bulunmayan teklifler geçersizdir.
7 Alıma iştirak etmeyeceğiniz takdirde bilgi vermeniz rica olunur
8 Getirilen mallar alım heyeti tarafından Teknik şartname ve sözleşmeye göre alınacaktır.
9 KDV.Hariç diğer giderler yükleniciye aittir.
10 Sözleşme Yapılacaktır. Nato stok kodu alınacaktır.
11 Teknik Şartname ve Sözleşme idarede ücretsiz görülebilir.
12 Gruplararası kısmi teklif verilebilir.
13 "TEKNİK ŞARTNAME ADI : TSK SIHHIYE İKMAL VE BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI/ANKARA ""TIBBİ CİHAZ YEDEK
PARÇALARI"" TEKNİK ŞARTNAMESİ
TEKNİK ŞANTRAME NO : TSK-SIBMK-Y-6 KASIM 2009"
14 Alım konusu malzemeler onay belgesinde yazılı heyet tarafından teknik şartname ve ilave hususlara göre alınacaktır.
15 Teslimat : Alım konusu malın, kararın ita amirince onaylanıp 3 (üç) takvim günü içerisinde yüklenici firmaya tebliğini müteakip, 7.2 nci maddede belirtilen teslim süresi içerisinde bu onay belgesinde görevlendirmesi yapılan uzman üyeler tarafından fiziksel muayenesi yapılarak 2'nci Taşınabilir (Tüketilebilir) Malzemeleri Mal Saymanlığı Mal Sorumlusuna teslim edilecektir.
16 Cihaza takılacak yedek parçanın yüklenci firma tarafından uzman üye eşliğinde klinik ortamında uygunluğu test edilecek ve GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığı BKMM yetkililerince Fonksiyon Muayene Raporu düzenlenecektir.
17 Alım konusu malzemeler için kalem miktarları bölünmemek kaydıyla gruplar arası kısmi kabul yapılabilir.
18 Yedek parçanın takıldığı tarihten itibaren garanti süresi içinde yedek parçanın arızalanmasından dolayı cihazda meydana gelebilecek her türlü arıza, hasar ve eksiklik yüklenici tarafından giderilecektir.
19 Yedek parçanın takıldığı tarihten itibaren garanti süresi içinde aynı parçadan dolayı arıza meydana gelmesi durumunda, yüklenici tarafından yedek parça garanti kapsamında değiştirilecektir.
20 Nato stok kodu istenecektir.
21 Yedek parça yüklenici tarafından cihaza takılacaktır.
22 Yedek parçanın takılması cihazın ayar ve kalibrasyonunu gerektiriyorsa bahsedilen işlemler yüklenici tarafından yapılacaktır. Değiştirilen yedek parçaların eskisi idareye bırakılacaktır.
23 Yedek parçanın montajı (takılması) ve ayarlarının yapılması esnasında cihazda meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
24 Değiştirilen yedek parçaların eskisi idareye bırakılacaktır.
25 Muayene masrafları (TSK laboratuvarlarında yapılamayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere) ile muayene sırasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek her türlü kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
26 Fonksiyon testi yedek parça, yedek parçanın kullanılaağı tıbbi cihaza monte edileek, eğer parçalara uyum sağlaması ve fonksiynunu yerine getirmesi hususunda 5 (beş) iş günü süre ile cihaz üzerinde fonksiyon testine tabi tutulacaktır.
27 Parçaların garanti süresi kati kabul tarihinden itibaren başlayacak şekilde, 1 (bir) yıl olacaktır. Garanti süresi içerisinde imalat, montaj malzeme ve işçilik hataları nedeniyle meydana gelecek arızalar yüklenici firma tarafından garanti kapsamında giderilecek veya parça yenisi ile değiştirilecektir.
28 Yürürlükte olan MSB Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre kodlandırma hükümleri uygulanacak ve bununla ilgili uygulama idari şartnamede belirtildiği gibi olacaktır.
29 Alımı yapılacak yedek parça T.Ş.2.1.1.3 de tanımlanan yedek parça türlerinden hangisi veya hangilerinden olacağı, yedek parçanın adı, varsa parça numarası veya üretici stok numarası veya numunesi veya katalog bilgileri idari şartnamede belirtildiği gibi olacaktır.
30 Sağlık Bakanlığının 2008/36 sayılı kararnamesi kapsamına giren tıbbi malzemeler için temin aşamasında Firma Tanımlayıcı Numarası (bayi/tedarikçi) ve UBB kayıtları TEKLİFLER ile birlikte komisyona teslim edilecektir.
31 Verilen tekliflerde malzemelerin UBB numaraları belirtilecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +902165422042/2036
c.Fax Numarası: +902165422192
d.Elektronik Posta adresi: