4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı Fotokopi makineleri hizmet alımı işi
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü BAKIM ONARIM İŞİ
Malın Miktarı 24 ADET
Mal Teslim Yeri 28'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI
Mal Teslim Tarihi 8 AY
İhale Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 06.04.2016 10:00
İhale İlanı Metni
GENERAL EŞREF AKINCI KIŞLA BİRLİKLERİ ENVANTERİNDE BULUNAN 24 (YİRMİDÖRT) ADET MUHTELİF FOTOKOPİ MAKİNASININ BAKIM VE ONARIM İŞİ İDARİ ŞARTNAMESİDİR.
İŞİN TANIMI : General Eşref Akıncı Kışla Birliklerinde bulunan 24 (Yirmidört) adet muhtelif fotokopi makinası bakım ve onarım işi hizmet alımı.
YERİ: 28’inci Mekanize Piyade (BG)Tugay Komutanlığı
İ Ç İ N D E K İ L E R
GENEL HUSUSLAR
İSTEK VE ÖZELLİKLER
NUMUNE ALMA
DENETİM VE MUAYENE METODLARI
GARANTİ ŞARTLARI
YARARLANILAN DÖKÜMAN
1. KONU :
Bu döküman General Eşref Akıncı Kışla Birliklerinin ihtiyacı olan 24 (Yirmidört) adet muhtelif fotokopi makinası bakım ve onarım işi alımı istenilen teknik özellikleri hizmet alınacak makinelerin istek ve özelliklerini, muayene metotlarını ve diğer hususları kapsar. Şartname 2016 yılı Piyasa araştırması sonucuna dayanılarak hazırlanmıştır.
2. GENEL HUSUSLAR
2.1. Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecektir.
2.2 Sözleşme süresince her türlü dizayn, imalat ve/veya işçilik hata/eksiklikleri yüklenici firma tarafından onarılacak veya yenisi tarafından değiştirilecektir. Teslimat süresince hatalardan kaynaklanan imalat bozuklukları yüklenici firma tarafından yapılacaktır.
2.3 Kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır.
2.4 Malın bedeli 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğü’nce Maliye Bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dâhilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre ödenecektir.
2.5 Hizmet alınacak makinelerin tüm nakliye yatay ve düşey taşımalar, yükleme ve boşaltmalar, idare tarafından istenilen yere istif ve tasnif işleri yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
2.6 Yüklenici, karar pulu bedelinin yatırılmasını müteakip 15 Nisan 2016 ‘tarihinde fotokopi makineleri parçalı periyodik bakım onarım hizmet alımı işi başlayacaktır ve 15 Aralık 2016 tarihine kadar 8(sekiz) ay süre ile devam edecektir.
3. İSTEK VE ÖZELLİKLER :
3.1.Hizmet alınacak fotokopi makineleri listesi aşağıdadır
3.2. İdare envanterinde ve yüklenici sorumluluğunda bulunan madde 3.1. deki listede marka ve miktarı belirtilen fotokopi makinelerine 1 (bir)’er ay periyotlarda bakım, test, ayar, temizlik ve periyodik bakım sırasında tespit edilen ve değiştirilmesi gerekli yedek parçaların değişimi ve makinaların parçalı bakım ve onarımları yapılacak ve herhangi bir ek ücret talep edilmeyecektir.
3.3. Tamir ve bakım esnasında fotokopi makinelerinde meydana gelecek (kırılma, çökme, düşme, çizilme vb.) her türlü onarımlar yüklenici tarafından onarılacak onarımı yapılamıyorsa yerine başka kullanılabilir makina getirilecek ve yüklenici hiçbir ek ücret talebinde bulunmayacaktır.
3.4. Yüklenici fotokopi makinelerinin onarımlarında idarenin imkânlarından yararlanmayacaktır. her türlü ekipman ve temizlik malzemesi yüklenici tarafından getirilecektir.
3.5. Fotokopi makinelerinin tamir ve bakımı sonrasında her makine için ayrı olmak üzere 2 (iki) nüsha teknisyen raporu (servis formu seri numaralı olacak) düzenleyecektir. teknisyen raporunun 1 (bir) nüshası makinenin bağlı bulunduğu birimin ilgilisine verilecektir. her ikisi (birim ilgilisi ve teknisyen) tarafından kimliği yazılarak imzalanacaktır, diğer nüsha idareye teslim edilecektir. (Lojistik Şube İkmal Bakım Kısım Amirliğine)
3.6. Teknik rapor idareye teslim edilmediği sürece sözleşmede belirtilen aylık bakım ücreti yükleniciye ödenmeyecektir.
3.7. Fotokopi makinelerinin tamir ve bakımı sonrasında her makine için düzenlenen teknisyen raporuna ek olarak değiştirilen parçalar ile ilgili parça adı, numarasını ve garanti belgesini içerir bir tutanak da firma yetkilisi tarafından 2 suret tanzim edilecek lojistik şube (ikmal bakım kısım amirliğine) onaylatılarak bir sureti ilgili birime teslim edilecektir. değişen parcalar en az bir yıl garantili olacaktır.
3.8. Yüklenici madde 3.1’deki listede muhteviyatı yazılı makinelerin yetkili servis veya distribütör olduğunu kanıtlayan teknik personelden en az birisi idari şartnamede belirtilen makine modeli / modelleri için üretici firmadan veya üretici firmanın yetkilendirdiği eğitim merkezlerinden veya yetkili servisince verilmiş bakım onarım konusunda eğitim belgesi (aslı veya noter tasdikli) sözleşmenin imzalanması öncesinde ibraz edecektir.
3.9. Orijinal yedek parça kullanılacaktır. orjinal olmadığı belirlenen yedek parça tespit edildiği takdirde ilk alacağından sözleşme bedelinin % 0,5 (binde beş) ceza kesilecektir.
3.10 Cezalar:
3.10.1 Yüklenici; periyodik bakım zamanlarının dışında herhangi bir arıza durumunda mesai saatleri dahilinde en geç 24 saat içinde müdahale edecektir. 24 saati geçen müdahalelerde, bu durum idare tarafından tutanakla tespit edildikten sonra gelmediği takdirde % 0,5 (binde beş) bu süre üç günü geçmeyecek geçtiği takdirde her geçen saat için sonraki hak edişinden % 0,5(binde beş)’er kesinti yapılacaktır.
3.10.2 Arızanın firmaya bildirilmesinden itibaren, fotokopi makineleri için en fazla 1 (bir) mesai günü içerisinde arıza giderilmediğinde yüklenici tarafından arızalı cihazın yerine geçici olarak, bu cihazın eşidi veya daha üst modelini verecektir.
3.10.3 Yüklenici tarafından arızalı cihazın yerine bu cihazın eşidi veya daha üst modeli verilmediği takdirde, sözleşme bedelinin % 2 (yüzdeiki) oranında ceza uygulanır. bu hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez.
3.10.4 Yüklenici değişmesi gereken parçalar için tasarrufta bulunamaz idare eder cihetine gidemez, mutlaka o parçayı değiştirerek orjinalini takarak, arızayı faal hale getirecek hizmetin aksamamasına özen gösterecektir.
3.10.5 (değişik 3/7/2009 – 27277 r.g. / 14. md.) Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
3.10.6 Yüklenici hiçbir suretle idarenin izni olmadan fotokopi makineleri parçalı bakım onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
3.10.7 Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
3.11. İşin süresi: sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 8 (Sekiz) ay süre ile geçerli olacaktır.
3.12. Ödemeler: aylık olarak yapılacaktır. ay başlarında 5 (beş) iş günü içerisinde (firmaca düzenlenecek 2 nüsha fatura, 1 nüsha servis formu ve idarece istenecek vergi borcu yoktur yazısı vb. istenebilecek diğer belgeler) idareye teslim edilecektir.
3.13. Bu sözleşme hükümleri için fiyat farkı verilmeyecektir.
3.14. Yükleniciden % 6 oranında kesin teminat sözleşme imzalanmasında alınacaktır. yüklenici tarafından verilen kesin teminat mektuplarının süresi sözleşme süresinin ve garanti süresinin bitiş tarihinden önce olmayacaktır. sözleşme hükümleri çercevesinde yükleniciye süre uzatımı verilmesi halinde kesin teminat mektubunun süresi, uzatılan süre kadar yenilenir.
3.15. Muayene ve kabul işlemleri; 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacak, aylık bakımın yapılmasına müteakip hizmet işleri kabul tutanağı (kik 057.o7h) ve hizmet işleri kabul teklif belgesi (kik 056.o7h) tanzim edilecektir.
3.16. Yüklenici hizmetin teslimi ve intikali esnasında yasa, yönetmelik ve tüzüklerle belirlenen iş ve işçi sağlığı ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacaktır.
3.17. Yüklenici hizmet alımının yürütülmesi esnasında 4857 sayılı iş kanunu, 5510 sayılı sosyal sigortalar ve genel sağlık sigortası kanunu ve diğer çalışma yasaları ile bunlara bağlı olarak çıkartılan alt mevzuatta işverene yüklenen tüm yasal sorumlulukları yerine getirecek. yüklenici tarafından yükümlülüklerin yerine getirilmemesinden dolayı, idari, adli ve fiili olarak idarenin uğrayacağı tüm zararlar yüklenici tarafından karşılanacaktır.
3.18. Yüklenici, sözleşme imzalanması aşamasında çalıştıracağı personele dair güvenlik soruşturmasına engel bir husus olmadığını gösterir belgeyi ibraz edecektir. yüklenici tarafından personel değişiminde güvenlik soruşturması yenilenerek idareye ibraz edilecektir. 3.19. Yüklenici ihale tarihinden 1 (bir) ay önce ithalatçı firmadan alınmış olan Ankara ili yetkili satış ve servis bayisi olduğunu gösterir belge teslim edecektir.
3.20. İhaleye girecek firmalar Büro Makinaları satış ve teknik servis sektöründe en az 5 yıl deneyimli ve sahada çalışmış olduğuna dair belge tanzim edecektir.
3.21. Yüklenici İhale tarihinden 1(bir) ay öncesine ait firmada çalışan en az 3 (üç) teknik personel çalıştığına dair SGK bordrosu ile firma yazısı ve 2(iki) teknik personelin büro makineleri servis sektöründe en az 5(beş) yıl deneyimli olduğunu gösterir belge teslim edecektir.
NUMUNE ALMA:
Yürürlükteki’’TSK Mal Alımları, Denetim Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi’’ndeki esaslar uygulanacaktır.
Hizmet alınacak her bir makine numune olarak kabul edilecek.
5. DENETİM VE MUAYENE :
5.1. General Eşref Akıncı Kışla Birliklerinde kullanılmakta olan 24 (Yirmidört) adet fotokopi makinesi hizmet alımı işi için %100 (yüzde yüz) göz muayenesi uygulanacaktır.
5.2. Muayene ve kontroller esnasında doğabilecek her türlü kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
5.3. Muayenelerde gerekli olabilecek araç, malzeme vb. yüklenici firma tarafından temin edilecektir.
5.3. Yüklenici firma muayene esnasında gözlemci bulundurması ve bu gözlemcinin muayene sonuçlarını imzalaması gerekmektedir. Aksi takdirde, muayene raporu yüklenici firma tarafından da aynen kabul etmiş sayılacaktır.
Muayene ve kontrol esnasında her türlü masraf yüklenici firmaya ait olacaktır.
Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır.
6. GARANTİ ŞARTLARI
6.1 24 (Yirmidört) adet fotokopi makinesi bakım onarımı hizmet alımı işi süresince değiştirilecek yedek parçalar ve sarf malzemeleri kullanım ömürleri süresince garantili olacaktır
7. EKLER
8.1. Yoktur.
8. YARARLANILAN DÖKÜMAN
9.1. Firma katalogları.
4'üncü KOLORDU KOMUTANLIĞI, 28'İNCİ MEKANİZE PİYADE (BARIŞ GÜCÜ) TUGAY KOMUTANLIĞI ,1'İNCİ SINIF ASKERİ CEZA VE TUTUKEVİ MÜDÜRLÜĞÜ,ATUNEB KOMUTANLIĞI,2'İNCİ ULAŞTIRMA AĞIR OTO TABUR KOMUTANLIĞININ
PARÇALI BAKIM ONARIMI YAPILACAK FOTOKOPİ MAKİNESİ İHTİYAÇ ÇİZELGESİ
S.NO BİRLİĞİ KULLANILDIĞI YER MARKASI MODELİ TOPLAM
1 4’üncü Kor.K.lığı Şehit / Gazi İşlem Şube Rexrotary 4508 2002 1 ADET
2 Matbaa Minolta EP 6001 2005 1 ADET
3 Genel Sekreterlik Canon İRC 2880i --- 1 ADET
4 İhale Kom.Bşk.lığı Rexrotary 3508 2002 1 ADET
5 İhale Kom.Bşk.lığı Rexrotary 2845 --- 1 ADET
6 Genel Evrak Xerox 5330 --- 1 ADET
7 Genel Evrak Xerox 5330 --- 1 ADET
8 28’inci Mknz.P.(BG) Tug.K.lığı 2'nci Mknz.P.Tb. Konica Minolta Bizhup 423 2009 1 ADET
9 3'üncü Mknz.P.Tb Konica Minolta Bizhup 423 2012 1 ADET
10 Loj.Des.K.lığı Konica Minolta Bizhup 423 2009 1 ADET
11 İs.Svş.Bl.K.lığı Konica Minolta Bizhup 350 --- 1 ADET
12 Tug.Kh. Develop 3550İ (FN 117) --- 1 ADET
13 Tug.Kh. (BDH.Ş.Md.) Konica Minolta Bizhup 350 --- 1 ADET
14 Keşif Bl.K.lığı Canon İR1600 --- 1 ADET
15 Hv.Sv.Bt.K.lığı Konica Minolta EP2051 2007 1 ADET
16 Tank Tb. Konica Minolta Bizhup 350 2007 1 ADET
17 Tank Tb. Konica Minolta Bizhup 423 2010 1 ADET
18 As. Ceza ve Tutukevi Md.lüğü Fotokopi Çekim Merkezi Mita DC-2550 --- 1 ADET
19 Fotokopi Çekim Merkezi Minolta EP-4000 2002 1 ADET
20 Fotokopi Çekim Merkezi Minalta 750 --- 1 ADET
21 ATUNEB Komutanlığı BYM. Konica Minolta Bizhup 350 2007 1 ADET
22 Per.Ks. Fotokopi Makinası Toshıba 3560 --- 1 ADET
23 2'inci Ulaştırma Ağır Oto Tabur Komutanlığı BAM. Konica Minolta Bizhup 350 2007 1 ADET
24 BAM. Konica Minolta Bizhup 350 2007 1 ADET
NOT:FAKS VE MAİL İLE YAPILAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: