AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 34 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 34 Kalem
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı ASVETDÖSE İşletmesi
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 20 (Yirmi) Takvim günü
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 06.10.2020 11:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA) ihtiyacı için “34 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacak, kesin teminat alınmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir. Kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (ihalesatinalma16@gmail.com)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar 06 Ekim 2020 Saat: 11.00) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. Birim Fiyat Teklif Mektuplarının asıl nüshaları ise alımın tamamlanmasını müteakip ihale komisyonu başkanlığına teslim edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu mal alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi tutarı vergi dairelerine yatırılacak, vezne alındı makbuzu mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
İHTİYAÇ LİSTESİ
1. MEYDAN FIRÇASI, 20 ADET, 2. ODA SPREYİ, 90 ADET, 3. EL DEZENFEKTANI 1 LT, 100 ADET, 4. BULAŞIK TELİ, 125 ADET, 5. BULAŞIK SÜNGERİ 5'Lİ, 50 PAKET, 6. TUVALET KAĞIDI, 1.536 RULO, 7. CAM SİL SUYU 750 ML, 70 ADET, 8. NEMLİ MOP APARATI PLASTİK PALET 60 CM, 2 ADET, 9. NEMLİ MOP 60 CM ZİNCİR DİKİŞ, 130 ADET, 10. SIVI EL SABUNU APARATI, 2 ADET, 11. PUDRASIZ NİTRİL ELDİVEN 100'LÜ (L), 26.200 ADET, 12. ISLAK MOP APARATI YAYLI PLASTİK, 10 ADET, 13. ISLAK PASPAS GENİŞ 400 GR, 20 ADET, 14. DÖNER BAŞLIKLI MOP SETİ, 3 ADET, 15. MOP DÖNMELİ PASPAS, 20 ADET 16. ENDÜSTRİYEL ÇÖP TORBASI SİYAH 80*110, 750 RULO, 17. ENDÜSTRİYEL ÇÖP TORBASI SİYAH 65*80, 250 RULO, 18. ENDÜSTRİYEL ÇÖP TORBASI SİYAH 55*60, 200 RULO, 19. MİKROFİBER TEMİZLİK BEZİ 40 X 40, 750 ADET, 20. KAĞIT HAVLU Z KAT, 2.040 PAKET, 21. SIVI SABUN, 200 LİTRE, 22. SIVI BULAŞIK DETERJANI, 100 LİTRE, 23. OTO YIKAMA FIRÇASI, 3 ADET, 24. GALOŞ 1000 Lİ, 5.000 ADET, 25. BULAŞIK MAKİNASI DETERJAN TABLETİ, 2.500 ADET, 26. BULAŞIK PARLATICISI, 15 ADET, 27. BULAŞIK MAKİNASI TUZU, 10 KUTU, 28. KAĞIT HAVLU 21CM, 150 ADET, 29. RULO HAVLU PEÇETE, 200 ADET, 30. ÇAMAŞIR SUYU YOĞUN KIVAMLI, 200 LİTRE, 31. YÜZEY TEMİZLEME MADDESİ, 140 LİTRE, 32. AMONYAKLI KREM TEMİZLEYİCİ 750 ML, 40 ADET, 33. PAKET TAŞIMA APARATI (100-150 KĞ) TRANSPALET, 1 ADET, 34. AHŞAP TEMİZLEYİCİ, 10 ADET
İDARİ HUSUSLARI
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk. K.lığı Döner Sermaye (ASVETDÖSE) İşletmesi ve bağlısı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı, KTBK GKM K.lığı ve 4’üncü Kor. GKM K.lıklarında kullanılmak üzere 34 (Otuzdört) Kalem Temizlik malzemesi alımına ihtiyaç duyulmaktadır.
2. İhtiyaç duyulan malzemeler K.İ.K.nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin usulü ile tedarik edilecektir.
3. Yüklenici tarafından teslim edilecek malzemeler İhtiyaç Listesinde belirtilen evsaf özelliklerde olacaktır. Yüklenici, 36 Kalem Temizlik malzemelerini As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesine teslim edecektir.
4. Malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
5. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
6. İhtiyaç duyulan mal/malzeme ve hizmet, kararın tebliğini takip eden günden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içinde As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesine teslim edilecektir.
7. Malın teslimatının son günü resmi tatil veya hafta sonu tatiline denk gelirse müteakip ilk iş gününde teslimat yapılabilecektir. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Teslimatlar mesai saatlerinde yapılır.
8. Teslim edilen mal kat’i kabulü yapılıncaya kadar (Ret edilme hali hariç) yükleniciye geri verilmeyecektir.
9. Teslim süresine muayenede geçen süreler dâhil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için Malı teslim ettiği birlik komutanlığına yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir.
10. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (bir) defa daha mal getirme hakkına sahiptir.
11. Yüklenici taahhüdünü, süresinde yerine getirmediği takdirde; idarece 20 gün süreli ihtar çekilecektir. Yüklenici çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. Yüklenicinin, malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için alım bedelinin %0,2 (bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: