AS.VET.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Laboratuvar cihazı yedek parça alımı yapılacaktır.
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : Gemlik/BURSA
Telefon : +90224519 02 10-28
Faks : +90224519 02 19
Elektronik Posta Adresi : asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü Yedek parça
Malın Miktarı 4 Kalem
Mal Teslim Yeri Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Döner Sermaye İşletmesi.
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 30 (Otuz) takvim günü içinde teslim edilecektir.
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Satın Alma Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
İhale Tarihi 02.06.2016 10:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesine bağlı Kıbrıs Gıda Kont.Müfreze K.lığında kullanılmak üzere Laboratuvar cihazı yedek parça alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında kesin teminat alınacaktır.
3- Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Değerlendirme toplam bedel üzerinden yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (02 Haziran 2016 Saat:10:00) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
13. İhtiyaç duyulan mal/malzeme, Söz konusu malzemeler, sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 30 (otuz) takvim günü içinde teslim edilecektir. Teslim süresinin son günü mesai harici güne denk gelmesi durumunda ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
14. Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kati kabulünden sonra asgari 1 (Bir) yıl garanti süresi olacaktır. Yüklenici, garanti belgelerini/taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında ASVETDÖSE işletmesine teslim edecektir.
15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı, sigorta ve sözleşmenin çoğaltılması dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
16. Ödeme, Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığının teslim edilen mallara ilişkin muayene faaliyetlerini müteakip gerçekleştirilecektir.
LABORATUVAR CİHAZI YEDEK PARÇASI ALIM MİKTARLARI VE ÖZELLİKLERİ
1. Ön Arıtma Kartuş
Alım miktarı:2 Adet
İstenilen özellikler:Millipore Marka Elix 5 + Model SAF Su Cihazına uygun olacaktır. (Millipore PROGOTOS2)
2. Pompa
Alım miktarı:2 Adet
İstenilen özellikler: Millipore Marka Elix 5 + Model SAF Su Cihazına uygun olacaktır. (Millipore Dc Sump ZF 3000000)
3. Tank Filtresi
Alım miktarı:2 Adet
İstenilen özellikler: Millipore Marka Elix 5 + Model SAF Su Cihazına uygun olacaktır. (Millipore TANKMPK02)
4. UV Lamba
Alım miktarı:2 Adet
İstenilen özellikler: Millipore Marka Elix 5 + Model SAF Su Cihazına uygun olacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: +90224519 02 10-28
c.Fax Numarası: +90224519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr