ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı KAMERA KAYIT CİHAZI VE 14 ADET BİNA İÇİ İLE 8 ADET BİNA DIŞI KAMERALARIN BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI

İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d

         

İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA

Telefon : 0 224 519 02 10

Faks : 0 224 519 02 19

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı

Malın Miktarı 1 Kalem Kalem

Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı ASVETDÖSE İşletmesi

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 30 (Otuz) gün

İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı

İhale Tarihi 03.02.2020 10:00


İhale İlanı Metni

DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR

1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA)’nın ihtiyacı için “KAMERA KAYIT CİHAZI VE 14 ADET BİNA İÇİ İLE 8 ADET BİNA DIŞI KAMERALARIN BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI” yapılacaktır.

2. Sözleşme yapılacak ve sözleşme bedeli üzerinden % 6 kesin teminat alınacaktır.

3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.

4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.

5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.

6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (03 Şubat 2020 Saat: 10:00) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.

7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir.

8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.

10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.

11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;

            a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,

            b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

13. Bahse konu hizmet alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi ile Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi vezne alındı makbuzları mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.

İDARİ HUSUSLAR

1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ ye bağlı bulunan  Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı  laboratuvarında kullanılan Kamera Kayıt Cihazı ve 14 Adet Bina içi ile 8 Adet Bina Dışı Kameraların Bakım Onarımı Hizmet alımı yapılacaktır.

2. Kameraların ve cihazın bakımı yüklenici firma tarafından yerinde yapılacaktır.

3. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almaktan sorumludur.

4. Değişecek malzeme ve yapılacak işçilik listesinde belirtilenlerin haricinde yapılan bakım ve onarım esnasında değişmesi gerektiği tespit edilen parçalar da yüklenici tarafından bedelsiz değiştirilecektir.

5. Bakım esnasında; tasarım, malzeme, işçilik ve imalat hataları ve benzeri sebeplerle meydana gelecek kaza, hasar ve arızalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.

6. Kontrol, denetim, bakım ve onarım esnasında lüzumlu olan her türlü set, alet, araç, gereç, test ile ölçme cihazları, sarf malzemeleri, araçların arıza tespit cihazı ve bilgisayarı, yazılım ve donanımsal malzeme, doküman ve yardımcı personel yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

7. Yüklenici, kameraların ve cihazın bakımı bittikten sonra tüm değişecek parçaların montajı yapılmış, faal ve kullanılır halde, kameraların tüm testleri yapılmış bir şekilde idareye teslim edecektir.

8. Bakım hizmeti sonunda kameraların çalışma performansı test edilecek ve çalışır vaziyette kontrol teşkilatına teslim edilecektir.

9. Sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden % 6 kesin teminat alınacaktır. Kesin teminatlar nakit yatırılmak istenirse ASVETÖSE İşletmesinin ilgili IBAN numarasına yatırılacaktır. Teminat mektubu ise İhale Komisyon Başkanlığına sözleşme imzalamaya gelirken teslim edilecektir.    

10. Bakım hizmeti; sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 30 (Otuz) takvim günü içerisinde yapılacaktır.

TEKNİK HUSUSLAR

1. 14 Adet Bina içi ile 8 adet bina dışı kameraların arızalarının onarımı yapılacaktır.

2. İç ve dış kısımda bulunan arızalı kablo hatları yenilenecektir.

3. Kamera kayıt cihazının bakım onarımı yapılacaktır.

4. Ana kumanda merkezi AXEN Televizyon 49'' 125 ekran HD LED TV'ye kameraların bağlanması ve kumanda ayarlaması yapılacaktır.

5. Yapılacak işlemler 2 yıl garantili olduğunu yüklenici firma taahhüt edecektir.

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10

c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19

d.Elektronik Posta adresi: