ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı AKSAZ AS. HST. LABORATUVARI TEST KİTLERİ, KAN ALMA TÜPLERİ, KART/KASET TEST KİTLERİ VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

İhale Usulü Açık İhale Usulü

         

İdare Adı : SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI

Adres : Güzelyalı/İZMİR

Telefon : +902322859650/4215-4216-4218

Faks : +902322500096

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü AKSAZ AS. HST. LABORATUVARI TEST KİTLERİ, KAN ALMA TÜPLERİ, KART/KASET TEST KİTLERİ VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

Malın Miktarı 5 KISIM

Mal Teslim Yeri AKSAZ ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ SAYMANLIĞI

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin akdini müteakip 20 takvim günüdür.

İhale Yeri İzmir Sağ.Hiz.Blg.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı/İZMİR

İhale Tarihi 25.04.2012 09:00


İhale İlanı Metni
AKSAZ AS. HST. LABORATUVARI TEST KİTLERİ, KAN ALMA TÜPLERİ, KART/KASET TEST KİTLERİ VE TIBBİ SARF MALZEME
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE K.LIĞI-İZMİR

Aksaz As. Hst. Laboratuvarı Test Kitleri, Kan Alma Tüpleri, Kart/Kaset Test Kitleri ve Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/41279
1-İdarenin
a) Adresi : İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Hava Eğitim Komutanlığı Yerleşkesi/ KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322859650 - 2322500096
c) Elektronik Posta Adresi : izmir_bolge_komutanlik@gata.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aksaz Asker Hastanesi Baştabipliği Mal Saymanlığı Aksaz-Marmaris/MUĞLA
c) Teslim tarihi : Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin akdini müteakip 20 (Yirmi) takvim günü içinde Aksaz Asker Hastanesi Baştabipliğinde gerçekleştirilecek muayene ve kabul işlemleri için defaten teslim edilecektir. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Son teslim günü tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise idari şartnamenin ve sözleşmenin hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Sağ. Hiz. Blg. K.lığı İhale Kom. Bşk.lığı Güzelyalı/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 25.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teslim edilecek idrar stribi T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte İhale Komisyonu Başkanlığına sunulacaktır. İhale Komisyon Başkanlığı istekli ve ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklardır. TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için, TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair firma tarafından onaylı belge İhale Komisyonuna verilecektir.
TITUBB kayıt numaralarını muayene esnasında ilgili saymanlığa teslim edeceklerdir.
Pastör pipetinde T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kaydı (TITUBB) istenmeyecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Sağ. Hiz. Blg. K.lığı İhale Kom. Bşk.lığı Güzelyalı/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +902322859650/4215-4216-4218

c.Fax Numarası: +902322500096

d.Elektronik Posta adresi: