AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı TEHLİKELİ ATIKLARIN BERTARAFI HİZMET ALIMI
İhale Usulü D/T
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü ATIK
Malın Miktarı 3.300 KG.
Mal Teslim Yeri BELİRTİLEN ADRESLERE
Mal Teslim Tarihi BELİRTİLEN TARİHLERDE
İhale Yeri AS.VET.OKL. VE EĞT.EĞT.MRK.K.LIĞI SATIN ALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 21.02.2017 14:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ye bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı 12 Adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarından çıkan Tehlikeli Atıkların Bertarafı Hizmet Alımı ( 3,300 Kg. ) yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında kesin teminat alınacaktır. Sözleşme kararın ekonomik açıdan en avantajlı teklif sunan istekliye tebliğinden itibaren 10 iş günü içerisinde imzalanacaktır. İmzalanmadığı takdirde alım iptal edilecektir.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (21 Şubat 2017 Saat:14:00) Satın Alma Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir.
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
11. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
13. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.
14. İşe sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren başlanacaktır. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 20 Aralık 2017 tarihine kadardır.
15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
16. GKAM/GKMK.ları tarafından kurulan muayene heyetince kabul raporu düzenlenmesinden itibaren yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Yükleniciye veya vekiline ödeme yapılacaktır.
17. Alım için teklif verecek istekliler; Çevre ve Şehircilik Bakanlığından alınmış “Çevre İzin/Lisans Belgesi veya Geçici Faaliyet Belgesi” ve isteklilerin merkezinin bulunduğu Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünden alınmış “Tehlikeli Atık Taşıma Araçları Lisans Belgesi/Taşıma İzin Belgesi” ‘ni alım aşamasında sunmak zorundadır. Belirtilen belgeleri sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
TEHLİKELİ ATIKLARIN BERTARAFI HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ İDARİ HUSUSLAR:
a) Yüklenici firma, idareden gelen tehlikeli atıkların (160506;Laboratuvar Kimyasalları Karışımları dahil Tehlikeli Maddelerden oluşan yada Tehlikeli Maddeler içeren Laboratuvar Kimyasalları,) uygun depolama yerlerine sevk edecek, ara depolama yapacak ve lisanslı işletmelere bertarafını yaptıracaktır.
b) Yüklenici firma, Ulusal Atık Formlarının B ve C Nüshalarını 15 (Onbeş) gün içinde tehlikeli atığı teslim aldığı birliğe geri teslim edecektir. Teslim edilmediği takdirde İdare, Yüklenici firmayı Çevre ve Şehircilik Bakanlığına yazı ile bildirecektir.
c) Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yayımlanan Atık Yönetimi ve Genel Esaslarına İlişkin Yönetmelik ve Tehlikeli Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine uygun olarak; tehlikeli atıkların etiketlenmesi, nakliye aracına yüklenmesi, tehlikeli atık bertaraf tesisine nakliyesi ve boşaltılması, bertaraf ettirilmesi yüklenici firma tarafından yapılacaktır.
ç) Yüklenici firmaya ait Çevre ve Şehircilik Bakanlığından alınan Çevre İzin/Lisans veya Geçici Faaliyet Belgelerinin iptal olması/askıya alınması durumunda İdare sözleşmeyi tek taraflı feshetme hakkına sahiptir.
DİĞER HUSUSLAR:
* GKAM/GKMK.ları tarafından kurulan muayene heyetince kabul raporu düzenlenmesinden itibaren yüklenicinin yazılı talebi üzerine en geç 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Yükleniciye veya vekiline ödeme yapılacaktır.
** İdare ile irtibata geçilmesi halinde sözleşme tasarısı isteklilere mail yolu ile gönderilebilecektir.
*** Alım ile ilgili detaylı hususlarda koordine : Volkan AĞCA 0 224 519 02 10 /2822 – 0546 563 60 13)
İŞİN YAPILMA YERİ, İŞYERİ TESLİM VE İŞE BAŞLAMA TARİHİ
İşin yapılacağı yer/yerler: ASVETDÖSE İşletmesine bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi ve 12 adet Gıda Kontrol Müfreze komutanlıklarında yapılacaktır.
İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak ve sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren işe başlanacaktır.
Yüklenici aşağıda belirtilen yerlerde tehlikeli atıkların bertarafı hizmetini yapacaktır. Tehlikeli atıklar yüklenici tarafından aşağıda belirtilen aylarda toplanacaktır.
S.NO MÜFREZE ADI MİKTARI(KG.) TOPLAMA TARİHİ
1. ADANA 100 KASIM 2017
2. ANKARA 120 KASIM 2017
3. ÇORLU 125 KASIM 2017
4. DİYARBAKIR 250 KASIM 2017
5. ERZİNCAN 100 KASIM 2017
6. ERZURUM 150 KASIM 2017
7. GEMLİK 1000 MART 2017
8. ISPARTA 900 KASIM 2017
9. İSTANBUL 100 KASIM 2017
10. İZMİR 250 KASIM 2017
11. KAYSERİ 75 KASIM 2017
12. KEŞAN 30 KASIM 2017
13. MALATYA 100 KASIM 2017
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: