4 ÜNCÜ ANA BKM. FB. MD.LÜĞÜ İHALE DETAYI
İşin Adı 54 Kalem Stok Seviye Malzemesi Alımı
İhale Usulü 4734 Sayılı Kanunun 22'nci Maddesinin (d) Bendi Gereği "Doğrudan Temin" Suretiyle.
İdare Adı : 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü
Adres : Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. No:151/1 Etimesgut/ANKARA
Telefon : +90312244 66 68
Faks : +90312245 02 38
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Stok Seviye Malzemesi Alımı
Malın Miktarı 54 Kalem
Mal Teslim Yeri 4'üncü Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü / Tesellüm Kısım Amirliği (Etimesgut/ANKARA)’ne teslim edilecektir.
Mal Teslim Tarihi Madde 8'de Belirtilmiştir.
İhale Yeri 4’üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğü / İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut / ANKARA
İhale Tarihi 17.10.2023 14:00
İhale İlanı Metni
1. Doğrudan temin dokümanları sisteme yüklendiğinden, istekli firmalara doküman verilmeyecek, sadece alım ile ilgili teknik konularda yardımcı olunacaktır. ( Söz konusu alım 23DT1122215 Doğrudan Temin Numarası ile Elektronik Kamu Alımları Platformu'nda da (EKAP) yayımlanmıştır. )
2. İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek ya da alım saatine 1 dakika (13.59) kalacak şekilde olmak koşulu ile Doğrudan Temin Komisyonuna bırakacak, alım saatinden sonra iştirak eden istekli veya kapalı zarftaki teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. (Kargo ile gönderilen tekliflerin alım saatinden önce Doğrudan Temin Komisyonuna ulaştırılması istekli firma tarafından sağlanacak, belgegeçer ve e- posta ile gönderilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.-İdare adresi: Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. 151/1 06790 (ETİMESGUT ANKARA)
3. Doğrudan Temin Alımda açık eksiltme uygulanacağından isteklilerin ihale gün ve saatinde hazır bulunmaları gerekmektedir. Aksi takdirde kapalı zarf ile gönderilen teklifler son teklif olarak değerlendirilecektir.
4. Bu mal alımı için sözleşme yapılacak olup, sözleşme bedelinin % 6'sı oranında kesin teminat alınacaktır.
5. Sisteme yüklenen alım dokümanlarının istekli tarafından titizlikle incelenmesi önem arz etmektedir.
6. Malzeme alımında birim fiyat üzerinden işin tamamı için teklif verilecektir.
7. Bu alımda teklifler Türk Lirası (TL.) üzerinden verilecek olup, ödemeler Türk Lirası (TL.) olarak yapılacaktır.
8. Taahhüt konusu 54 Kalem malzemenin teslim süresi, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip 5 (Beş) takvim günü içerisinde teslim yerine teslim edilecektir.
9. Malzemeler; Sözleşme Tasarısı, Malzeme İhtiyaç Listesi ve Alıma Esas Numuneye uygun olacaktır.
10. Malzeme listesinde belirtilen 54 Kalem malzemenin bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) ilgili mevzuatı çerçevesinde İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenecektir.
11. İstekli firmalar teklif mektuplarının ekine Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Kayıt Belgesinin aslının tıpkıçekimi ile imza sirkülerinin aslının tıpkıçekimini teklif mektubunun ekinde sunacaktır. Alım aşamasında bahse konu belgeler sunulmadığı takdirde alım üzerinde kalan yüklenici, sözleşme yapılmadan önce söz konusu evrakları İdareye teslim edecektir. Evraklar teslim edilmediği takdirde yüklenici ile sözleşme yapılmayacak, en düşük teklif veren 2'nci firma sözleşmeye davet edilecektir.
/Content/Upload/Ihale/Docs/%20%20ALIM%20D%C3%96K%C3%9CMANLARI/54%20KLM%20STOK%20SEV%C4%B0YE.zip
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü
b.Telefon Numarası: +90312244 66 68
c.Fax Numarası: +90312245 02 38
d.Elektronik Posta adresi: