KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı KTBK.K.lığı İhtiyacı için 19 (Ondokuz) KALEM MUHTELİF BÜRO MOBİLYASI ALIMI
İhale Usulü 2004/8030 BKK 8/A MADDESİ UYARINCA DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
Adres : KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
Telefon : 03928153500-03-04-05
Faks : 03928154921
Elektronik Posta Adresi : byenil@kkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü ilan Metninde Belirtilmiştir.
Malın Miktarı İlan Metninde Belirtilmiştir. adet
Mal Teslim Yeri İlan Metninde Belirtilmiştir.
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakip 30 (otuz) takvim günü
İhale Yeri KTBK.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 02.04.2019 10:30
İhale İlanı Metni
T.C.
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı
İHL.KOMS :45777922-934-07 27 Mart 2019
KONU : İhale İlanı
(İLGİLİ FİRMAYA/MAKAMA)
İLGİ : 04 Kasım 2004 tarihli, 2004/8030 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı
1. Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı (GİRNE) ihtiyacı için; İlgi Bakanlar Kurulu Kararına göre aşağıda bilgileri verilen ihale doğrudan temin ile yapılacaktır.
2. İhaleye teklif vermek isteyen firmalar tarafından ihale dokümanında belirtilen tüm evraklar ile teklif mektubu ve teklif cetveline uygun olarak hazırlanacak yazılı teklifler; elden veya posta yoluyla alım tarihi ve saatinden önce KTBK.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına (GİRNE) ulaştırılacaktır. Belge geçer veya elektronik posta yolu ile teklif kabul edilmeyecektir.
3. Haberleşme vasıtasında yaşanacak aksaklıklar sebebi ile tekliflerin ulaştırılamamasından idare sorumlu değildir. Bu durumda tekliflerin idareye teslim edildiğinin teyit sorumluluğu firmaya aittir.
4. İhaleye teklif gönderen isteklilerden; teklif zarflarının açılması esnasında ihale salonunda bulunmak isteyen istekliler; aşağıda belirtilen tarih ve saatte KTBK.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına (GİRNE) ihale salonunda hazır bulunabilecektir. Rica ederim.
Bülent YENİL
İkmal Albay
İhale Komisyon Başkanı
İLANLAR MİLLİ SAVNMA BAKANLIĞI İNTERNET SİTESİNDE YAYINLANMIŞTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İşin Adı : 19 (Ondokuz) KALEM MUHTELİF BÜRO MOBİLYASI ALIMI
İhale Usulü : 2004/8030 Sayılı BKK 8/A Md. (Doğrudan Temin)
İdare Adı : KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
Adres : KTBK.K.LIĞI GİRNE/KKTC
Telefon : 03928153500-03-04-05
Faks : 03928153454
Elektronik Posta Adı : ktbkihalekomsbsk@gmail.com
Malın/Hizmetin Niteliği ve Türü : 19 (Ondokuz) KALEM MUHTELİF BÜRO MOBİLYASI ALIMI
Malın/Hizmetin Miktarı : 19 (Ondokuz)KALEM
Mal/Hizmetin Teslim Yeri : İlan metninde belirtilmiştir.
Mal/Hizmetin Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 ( otuz) takvim günü.
İhale Yeri : KTBK K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Girne/KKTC
İhale Tarihi : 02.04.2019 10:30
İşin Yapılacağı Yer : Girne/KKTC
İşin Süresi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 ( otuz) takvim günü..
İhale ile ilgili diğer açıklamalar :
1. KTBK K.lığınca; 19 (KALEM ) MUHTELİF BÜRO MOBİLYASI ALIMI ’na ihtiyaç duyulmaktadır.
2. İhtiyaç konusu ikmal maddeleri normal ikmal kanallarından tedarik edilememektedir.
3. İhtiyaç halinde, KTBK K.lığınca uygun görüldüğü takdirde gümrük muafiyet belgesi verilecektir. Yasaklı ve vergi borcu olanların teklifleri kabul edilmeyecektir.
4. Alım konusu ihtiyaçlar bütünlük arz ettiğinden kısmi teklife kapalı olup istekliler işin tamamına teklif vereceklerdir. Söz konusu alım için sözleşme yapılacak, teminat alınmayacaktır
5. Alıma Türkiye Cumhuriyeti ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Kanunlarına göre kurulmuş Tüzel kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler katılabilecektir.
6. 19 (KALEM ) muhtelif büro mobilyası özellikleri İlgili dokümanda belirtildiği olacaktır.
7. Alımı yapılacak malzemelerin muayene ve kabul işlemleri dokümanda belirtilen evsafa göre muayene komisyonu tarafından yapılacaktır.
8. Malzemeler Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 (otuz) takvim günü içerisinde idarece belirlenecek birliklere teslim edilecektir. Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak malı teslim etmemesi halinde en az 10 (on) gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanacaktır. Gecikilen her takvim günü için teslim edilmeyen kısmın bedelinin %0,5 (bindebeş) oranında gecikme cezası uygulanacaktır. Bu süre 10 günü geçmeyecektir. Alınacak malın bedeli; Taşınır 602 Mal Saymanlığınca, kesilecek taşınır mal işlem belgesine ve diğer belgelere istinaden KTBK Maliye ve Bütçe Ş.Md.lüğünce Tahakkuku müteakip, KTAB Nakit Saymanlık Müdürlüğünce 2019 mali bütçesi 03-7-1-01 kırtasiye malzemesi alımları ‘’ekonomik kodundan’’ ödenecektir.
9. İhalede esas alınacak para birimi Türk Lirası (TL.) cinsinden olacaktır.
10. Teklifler alım saatine kadar KTBK.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına teslim edilecektir. Belgegeçer veya elektronik posta yolu ile teklif kabul edilmeyecektir.
NOT: (TEKLİF MEKTUPLARINDA MUTLAKA FİRMA KAŞESİ, TARİH, ISLAK İMZA VE İSİM AYRICA TELEFON VE VERGİ NUMARASI YA DA KKTC/ TC KİMLİK NUMARASI KAŞE HARİCİNDE YAZILARAK TESLİM EDİLMELİDİR.)LMESİ GEREKMEKTEDİR.
BELGEGEÇER NUMARASI: 03928153454
ALIMLA İLGİLİ BİLGİ :0-392-8153500-03-04-05-06 (2411)’den alınacaktır
e-posta adresi : ktbkihalekomsbsk@gmail.com
Söz Konusu Malzemenin Evsaf Bilgileri için dahili (2411) numaralı telefonla irtibata geçilmesi gerekmektedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU
|
|
|
KTBK İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA.. /.. /.... |
|
|
İhale Kayıt Numarası |
2019/DT9 |
|
İhalenin adı |
19 (KALEM ) MUHTELİF BÜRO MOBİLYASI ALIMI |
|
Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı |
|
|
Uyruğu |
|
|
TC/KKTC Kimlik Numarası (gerçek kişi ise) |
|
|
Vergi Kimlik Numarası |
|
|
Adresi |
|
|
Telefon ve faks numarası |
|
|
1) Yukarıda ihale kayıt numarası ve adı yer alan ihaleye ilişkin ihale dokümanını oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar ve teklif geçerlilik süresi de dahil olmak üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.
2) İhale tarihi itibariyle mesleki faaliyetimizi mevzuatı gereği ilgili odaya kayıtlı olarak sürdürdüğümüzü ve ihalenin üzerimizde kalması halinde kararı imzalanmadan önce, bu durumu tevsik eden belgeleri mevcut Kanun, ilgili mevzuat ve ihale dokümanında yer alan düzenlemelere uygun olarak İdarenize sunacağımızı taahhüt ediyoruz.
3) İhale konusu işin [tamamını/ ek cetvelde yer alan kısmını/ ek cetvelde yer alan kısımlarını] her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç rakamla……………………………………..………yazıyla……………………………….….. bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.
Adı - SOYADI/Ticaret Unvanı Kaşe ve İmza |
|
......................................................................
1 İsteklinin Türk vatandaşı gerçek kişi olması halinde, 11 rakamdan oluşan T.C. kimlik numarası , KKTC vatandaşı gerçek kişi olması halinde 6 rakamdan oluşan KKTC kimlik numarası yazılacaktır.
İdare tarafından yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajının tanınmadığı ihale de bu dipnota yer verilmeyecektir.
2 Kısmi teklif verilmesine izin verilmeyen ihalede sadece “tamamını” ibaresine yer verilecektir. Kısmi teklife açık ihalede ise istekli ihale dokümanına ve teklifine uygun ibareyi seçecektir.
3 Teklif vermeye yetkili kişi tarafından imzalanacaktır. Ortak girişim olarak teklif verilmesi halinde, teklif mektubu bütün ortaklar veya yetki verdikleri kişiler tarafından imzalanacaktır.
EK- Birim Fiyat Teklif Cetveli
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
2019DT/9
Sıra/ Kısım No |
Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Miktarı |
Ölçü Birimi |
Teklif Edilen Birim Fiyat (Para birimi belirtilerek) |
Tutarı (Para birimi belirtilerek) |
1 |
MASA TAKIMI MAKAM |
AD. |
5 |
|
|
2 |
MAKAM KOLTUĞU |
AD. |
7 |
|
|
3 |
MİSAFİR KOLTUĞU MAKAM |
AD. |
26 |
|
|
4 |
TOPLANTI MASASI |
AD. |
2 |
|
|
5 |
TOPLANTI KOLTUĞU |
AD. |
20 |
|
|
6 |
L TİPİ ÇALIŞMA MASASI |
AD. |
29 |
|
|
7 |
YÖNETİCİ KOLTUĞU |
AD. |
26 |
|
|
8 |
YÖNETİCİ MİSAFİR KOLTUĞU |
AD. |
74 |
|
|
9 |
UZUN SEHPA |
AD. |
8 |
|
|
10 |
KÜÇÜK SEHPA |
AD. |
14 |
|
|
11 |
DOSYA DOLABI CAMLI 4 KAPAKLI |
AD. |
22 |
|
|
12 |
DOSYA DOLABI 4 KAPAKLI |
AD. |
22 |
|
|
13 |
SOYUNMA DOLABI 4 KAPAKLI |
AD. |
26 |
|
|
14 |
DÖRTLÜ KARTOTEKS (KARTEKS) |
AD. |
24 |
|
|
15 |
YAZI TABLALI KONFERANS SANDALYESİ |
AD |
15 |
|
|
16 |
BANKO |
AD |
1 |
|
|
17 |
ÇALIŞMA KOLTUĞU |
AD |
13 |
|
|
18 |
METAL ÜÇLÜ BEKLEME KOLTUĞU |
AD |
2 |
|
|
19 |
MİSAFİR KOLTUĞU |
AD |
10 |
|
|
TOPLAM TUTARI (KDV HARİÇ) |
|
Adı - SOYADI / Ticaret unvanı/ |
Kimlik Numarası/Kaşe ve İmza |
EK-B
BÜRO MALZEMESİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ
GENEL ÖZELLİKLER
1. Alınacak büro malzemeleri kullanılmamış yeni olacak, kırık, ezik, çatlak, imalat hatası olmayacak, demir aksamlarında paslanma, boya hatası, bozulma, olmayacaktır.
2. Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kabulünden sonra asgari 2(İKİ) yıl garanti süresi olacaktır. Garanti belgesi/taahhütnamesi teslim edilen malların kati kabullünü müteakip ilgili saymanlığa teslim edilecektir.
4. Alınacak Büro malzemeleri aksi kararlaştırılmadığı durumlarda, piyasa teamülü ambalajlarda teslim edilecektir
5.İhtiyaç halinde ve KTBK K.lığınca uygun görüldüğü takdirde KDV muafiyeti için Gümrük Muafiyet Belgesi verilecektir. Gümrük ile ilgili tüm masraflar yükleniciye ait olacaktır.
6. Kabul edilen malzemelerin teslim yeri Taşınır Tük.602 Mal Samanlığı/ GİRNE olacak, nakliye depo yerine teslimatı (İndirme Bindirme),montaj yüklenici firmaya ait olacaktır.
7. Ölçülerde tolerans + - %5 olarak uygulanacaktır.
8.Diger hususlar sözleşmede belirtildiği gibi olacaktır.
TEKNİK ÖZELLİKLER
1. MASA TAKIMI MAKAM (5 ADET)
- Masa, etajer, keson, kütüphane, orta sehpa ve 2 adet köşe sehpadan oluşacaktır.
- Masa 1900*900*750h mm, etajer 800*600*750h mm, orta sehpa 800*600*450h, köşe sehpalar 600*600*450h ölçülerinde olacaktır. Ölçülerde tolerans +-%5 olacaktır.
- Masa, kütüphane, sehpalar ve etajer üst tablasında 48 mm lik tek yüz melamin üzeri lamine kaplama kullanılacaktır.
- Kütüphane kapaklarında 18 mm tek yüz melamin üzeri lamine kaplama kullanılacaktır.
- Kütüphanede 4 adet kapak olacaktır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
2. KOLTUK MAKAM (6 ADET)
- Oturumda ve sırtta 32 gr/m3 kesme sünger kullanılmalıdır.
- İskeleti sıkıştırılmış ahşap kontradan oluşmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları gürgen ağaçtan imal edilmelidir.
- Çift kollu mekanizma ve amortisör kullanılmalıdır.
- Ayaklarda ahşap kaplı tekerlekli yıldız ayak kullanılmalıdır.
- Koltuk rengi siyah olmalıdır.
- Ölçüleri yukarıdaki teknik resme uygun olmalıdır. Ölçülerde tolerans +-%5 olacaktır.
3. MİSAFİR KOLTUĞU, MAKAM (22 ADET)
- Oturumda ve sırtta 32 gr/m3 kesme sünger kullanılmalıdır.
- İskeleti sıkıştırılmış ahşap kontradan oluşmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları gürgen ağaçtan imal edilmelidir.
- Konum koruyuculu mekanizma kullanılmalıdır.
- Ayaklarda ahşap kaplı takoz ayaklı yıldız ayak kullanılmalıdır.
- Rengi siyah olmalıdır.
- Ölçüleri yukarıdaki teknik resme uygun olmalıdır. Ölçülerde tolerans +-%5 olacaktır.
4. TOPLANTI MASASI (2 ADET)
- 2500*1200*750 h mm ölçülerinde olacaktır. Ölçülerde tolerans +-%5 olacaktır.
- Üst tabla 30 mm tek yüz melamin üzeri lamine kaplama olacaktır.
- Masa üst tablasında 500 gr/m2 suni deriden sümen olacaktır.
- Ayaklar 30 mm ara kayıt 18 mm melamin kaplı yonga levha olacaktır.
- Kenarlarda 2 mm PVC kenar bandı kullanılacaktır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
5. TOPLANTI KOLTUĞU (20 ADET)
- Oturumda ve sırtta 32 gr/m3 kesme sünger kullanılmalıdır.
- İskeleti sıkıştırılmış ahşap kontradan oluşmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları metal lamadan imal edilmelidir.
- Çift kollu mekanizma ve amortisör kullanılmalıdır.
- Ayaklarda nikelaj kaplı tekerlekli yıldız ayak kullanılmalıdır.
- Rengi siyah olacaktır.
6. L TİPİ ÇALIŞMA MASASI (29 ADET)
- 1600*1550*750 h mm ölçülerinde olacaktır.
- Üst tabla 30 mm tek yüz melamin üzeri lamine kaplama olacaktır.
- Ayaklar 30 mm ön perdede 18 mm melamin kaplı yonga levha olacaktır.
- Kenarlarda 2 mm PVC kenar bandı kullanılacaktır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- YÖNETİCİ KOLTUĞU (25) ADET
- Oturumda ve sırtta 32 gr/m3 kesme sünger kullanılmalıdır.
- İskeleti sıkıştırılmış ahşap kontradan oluşmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları metal lamadan imal edilmelidir.
- Çift kollu mekanizma ve amortisör kullanılmalıdır.
- Rengi siyah olmalıdır.
8. YÖNETİCİ MİSAFİR KOLTUĞU (74 ADET)
- Oturumda ve sırtta 32 gr/m3 kesme sünger kullanılmalıdır.
- İskeleti sıkıştırılmış ahşap kontradan oluşmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları metal lamadan imal edilmelidir.
- Ayaklarda nikelaj kaplı metal profil U ayak kullanılmalıdır.
- Koltuk yanlarında nikelaj kaplı profil boru kullanılmalıdır.
- Rengi siyah olmalıdır.
- UZUN SEHPA (600x900x430H) (8 ADET)
- Üst tablası 30 mm kalınlığında tek yüz melamin yonga levha üzeri lamine kaplı olmalıdır.
- Ayaklarda ve rafta 30 mm, ara kayıtta 18 mm çift yüz melamin kaplı yonga levha kullanılmalıdır.
- 2 mm PVC kenar bandı kullanılmalıdır.
- Genel ölçüleri 600x900x430H mm olmalıdır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- KÜÇÜK SEHPA (500x500x430H) (14 ADET)
- Üst tablası 30 mm kalınlığında tek yüz melamin yonga levha üzeri lamine kaplı olmalıdır.
- Ayaklarda çift yüz melamin kaplı yonga levha kullanılmalıdır.
- 2 mm PVC kenar bandı kullanılmalıdır.
- Genel ölçüleri 500x500x430H mm olmalıdır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- DOSYA DOLABI CAMLI 4 KAPAKLI (22 ADET)
- Genel ölçüleri 804x375x1875H mm olmalıdır.
- Üst tablası 30 mm, alt kapaklar ve üst kapak çerçeveleri 18 mm kalınlığında tek yüz melamin yonga levha üzeri lamine kaplı olmalıdır.
- Yan tablalar ve raflar 18 mm kalınlığında çift yüz melamin kaplı yonga levha olmalıdır.
- Dört kapaklı olup 4 adet kulp olmalıdır.
- Üst kapaklar ahşap çerçeveli ve düz camlı olmalıdır.
- 2 mm PVC kenar bandı kullanılmalıdır.
- Ayaklarda plastik vazo ayak kullanılmalıdır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- DOSYA DOLABI 4 KAPAKLI (22 ADET)
- Genel ölçüleri 800x375x1875H mm olmalıdır.
- Üst tablası 30 mm kapaklar 18 mm kalınlığında tek yüz melamin yonga levha üzeri lamine kaplı olmalıdır.
- Yan tablalar ve raflar 18 mm kalınlığında çift yüz melamin kaplı yonga levha olmalıdır.
- Dört kapaklı olup 4 adet kulp olmalıdır.
- 2 mm PVC kenar bandı kullanılmalıdır.
- Ayaklarda plastik vazo ayak kullanılmalıdır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- SOYUNMA DOLABI 4 KAPAKLI (26 ADET)
Genel ölçüleri 840x525x1875H mm olmalıdır.
- Üst tablası 30 mm, kapaklar 18 mm kalınlığında tek yüz melamin yonga levha üzeri lamine kaplı olmalıdır.
- Yan tablalar 18 mm kalınlığında çift yüz melamin kaplı yonga levha olmalıdır.
- Dört kapaklı olup 4 adet kulp ve 4 adet boru şeklinde elbise askısı olmalıdır.
- 2 mm PVC kenar bandı kullanılmalıdır.
- Ayaklarda plastik vazo ayak kullanılmalıdır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- DÖRTLÜ METAL KARTOTEKS DOLAP (24 ADET)
- Ölçüleri 400*620*1320H olacak.
- 4 Çekmeceli olacak.
- Metal sac profilden imal edilecek.
- Çekmecelerde kulp yeri olacak.
- Elektrostatik toz boyalı olacak.
- YAZI TABLALI KONFERANS SANDALYESİ (15 ADET)
- Oturum ve sırtta 45 gr/m3 dökme sünger kullanılmalıdır.
- İskelette özel şekillendirilmiş siyah plastik kullanılmalıdır.
- Ayakları elektrostatik toz boyalı metal profil olmalıdır.
- Siyah plastikten özel şekillendirilmiş yazı tablası olmalıdır.
- Rengi siyah olmalıdır.
- BANKO (1 ADET)
- 3000*600*1000h mm ölçülerinde olacaktır.
- Üst tabla 30 mm tek yüz melamin üzeri lamine kaplama olacaktır.
- Gövde 18 mm tek yüz melamin yonga levha kullanılacaktır.
- 2 mm PVC kenar bandı kullanılacaktır.
- Ön perde de 18 mm melamin üzeri lamine kaplama olacaktır.
- Ön perde de alüminyum çıta görsel kullanılacaktır.
- Rengi ihaleyi müteakip idare tarafından renk kartelasından beğenilerek yükleniciye bildirilecektir.
- ÇALIŞMA KOLTUĞU (15 ADET)
- Oturumda ve sırtta 45 gr/m3 dökme sünger kullanılmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları metal lamadan imal edilmelidir.
- Çift kollu mekanizma ve amortisör kullanılmalıdır.
- Ayaklarda nikelaj kaplı tekerlekli yıldız ayak kullanılmalıdır.
- Rengi siyah olmalıdır.
- METAL ÜÇLÜ BEKLEME KOLTUĞU (2 ADET)
- Oturumda ve sırtta 32 gr/m3 kesme sünger kullanılmalıdır.
- İskelette 2 mm kalınlığında metal sac kullanılmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Metal kısımlar elektrostatik toz boyalı olmalıdır.
- MİSAFİR KOLTUĞU (10 ADET)
- Oturumda ve sırtta 45 gr/m3 dökme sünger kullanılmalıdır.
- 500 gr/m2 suni deri kullanılmalıdır.
- Kolları özel şekillendirilmiş sert plastikten imal edilmelidir.
- Ayaklarda elektrostatik toz boyalı U ayak kullanılmalıdır.
- Rengi siyah olmalıdır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: KTBK.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
b.Telefon Numarası: 03928153500-03-04-05
c.Fax Numarası: 03928154921
d.Elektronik Posta adresi: byenil@kkk.tsk.tr