TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 1 (BİR) KALEM OTOANALİZÖR CİHAZI BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI
İhale Usulü D/T
İdare Adı : TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI
Adres : TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI 06930 ETİMESGUT/ANKARA
Telefon : +903122431190
Faks : +903122443276
Elektronik Posta Adresi : fatih.civelek@msb.gov.tr
Malın Niteliği ve Türü HİZMET
Malın Miktarı 1 KALEM
Mal Teslim Yeri 3’üncü Komando Tugay Komutanlığı/SİİRT
Mal Teslim Tarihi
İhale Yeri MSB SHH.İKM.BKM.MRK.BŞK.LIĞI
İhale Tarihi 05.08.2020 10:00
İhale İlanı Metni
İHTİYAÇ LİSTESİ
S.Nu. | Tıbbi Cihazın | Miktarı | Birimi | Yıllık Bakım | Sözleşmeye Dahil Edilmesi İstenen Yedek Parçalar | Sözleşmeye Dahil Edilmesi İstenen Muhteviyatlar | ||||
Adı | Markası | Modeli | Birlik / Kurum | İl / İlçe | ||||||
1 | OTOANALİZÖR KLİNİK KİMYA | MINDRAY | PERFECT PLUS 400 | 1 | ADET | 2 | E TİPİ SAĞLIK MERKEZİ | SİİRT | Tüm Yedek Parçalar Hariç. Sarf Malzeme Hariç. Bakım, Onarım, Kalibrasyon, Arıza Tespiti ve Arıza Giderilmesi. |
YOKTUR. |
HİZMET ALIMINA AİT İDARİ HUSUSLAR
Hizmet Alımına Ait İşin Adı: Cihaz Bakım, Onarım ve Ayarlanması Hizmet Alımı.
İşin Miktarı: 1 (bir) Kısım
İşin Yapılacağı Yer/ Yerler : Ek-1 Hizmet Alımı Ön Onay Formunda belirtilmiştir.
İşin Süresi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacak 30 Haziran 2021 tarihinde bitecektir.
Hizmetin Gerçekleştirilmesinde Kullanılacak Malzemelere Ait Kalite Güvence Belgeleri: Yoktur.
İş Deneyim İçin Kabul Edilecek Benzer İşler (İsteniyorsa) : Ek-1 Hizmet Alımı Ön Onay Formunda belirtilen tıbbi cihazlar için iş deneyimi istenecektir.
Muayene İle İlgili Hususlar : Ek-1 Hizmet Alımı Ön Onay Formunda belirtilen tıbbi cihazların bulunduğu yerlerde muayene komisyonu kurulacak ve firmanın yaptığı işler raporlanarak hakediş raporu düzenlenecektir.
Garanti İle İlgili Hususlar : Garanti istenmiştir.
Eğitim ile İlgili Hususlar : Yoktur.
Dokümantasyon İle İlgili Hususlar : Bakım formları üreticinin teknik dokümanlarına atıf yapılarak hazırlanacaktır.
Teknik Şartname Bilgileri : GATA Komutanlığının Bakım Onarım: 2016-01 Şartname Numaralı Sistem/ Tezgâh/ Cihaz / Donanım Bakım, Onarım ve Ayarlanması Hizmet Alımı Teknik Şartnamesi.
Teknik Şartname ve Diğer Teknik Dokümanlarda İdari Şartnameye Atıfta Bulunulan Hususlar:
Hizmete tabi tutulacak Sistem/ Tezgâh/ Cihaz / Donanımın ismi, markası, varsa modeli ile hizmet kapsamında yapılacak işlem (bakım, onarım ve ayar) EK-1’deki tabloda belirtilmiştir. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.1.1.)
Yüklenici, Sistem/ Tezgâh/ Cihaz / Donanım Bakım, Onarım ve Ayarlanması Hizmet Alımına konu olan cihaz ile ilgili olarak çalıştırılacak teknik personelin en az birisi için üretici firmasından veya üretici firmanın yetkilendirdiği eğitim merkezinden verilmiş bakım onarım konusunda eğitim belgesi istenmeyecektir. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.1.5.)
Onarımda kullanılacak yedek parçaların temini ve kullanım yerine takılması için aşağıdaki hususlar uygulanacaktır. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.1.6.)
Onarımda kullanılacak tüm yedek parçalar idare tarafından temin edilecektir. Sözleşme süresi içinde tedarik edilen yedek parçalar, idarenin isteği/ ihtiyacı üzerine yüklenici tarafından cihaza takılacaktır ve yedek parçanın tedarik edildiği firma montaja nezaret edecektir. Yedek parçanın tedarik edildiği firma sadece yedek parçadan sorumlu olacaktır ve en az 1 yıl parça garantisi verecektir. Bu husus için ek ücret talep edilmeyecektir.
Temin sorumluluğu idarede olup sözleşme süresi içinde tedarik edilen yedek parçalar, idarenin isteği üzerine yedek parçanın tedarik edildiği firma tarafından cihaza takılabilecek ve yüklenici bu parça değişimine nezaret edecektir. Bu husus için ek ücret talep edilmeyecektir. Yedek parçanın tedarik edildiği firma sadece getirdiği parçadan sorumlu olacaktır.
İdare yedek parça teminini gerçekleştiremediği takdirde sözleşmeyi feshetmeye yetkilidir.
Periyodik bakım işlemleri, üretici firmanın belirlediği periyotlarda yerine getirilecektir. Bakım için bir süre belirtilmemişse bakım periyodu EK-1’deki tabloda belirtildiği şekilde olacaktır. Periyodik bakım formları cihaza ait teknik dokümanlarda (service manuel) yer alan bakım konularını içerecek ve teknik dokümandaki yeri belirtilerek yüklenici tarafından hazırlanacak ve idarenin onayına sunulacaktır. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.2.5.2.)
Cihaz ve/veya donanıma mevcut yazılımdan daha üst versiyon bir yazılım güvenlik amacıyla yüklenmesi üretici tarafından zorunlu tutulduysa, yüklenici tarafından yeni versiyon yüklenecektir. Bu husus için ek ücret talep edilmeyecektir. Cihaz ve/veya donanıma mevcut yazılımdan daha üst versiyon iyileştirme/geliştirme yazılımı mevcut ise, yazılımı yükletmek idarenin sorumluluğunda olup, yeni yazılımın yüklenmesi amacıyla idare cihazın ve/veya donanımının kullanımı geçici olarak durdurabilir. Kullanımın durdurulduğu süre için günlük ücret ödenmeyecektir. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.2.5.5.)
Cihaz ve/veya donanım üzerindeki arızalı parça/parçalar onarılabilecektir. Onarım işlemi, cihazın tüm fonksiyonlarını hız kayıpsız şekilde yerine getirmesini sağlayacaktır. Eğer arızalı parça/parçaların onarımı mümkün değil ise arızalı parça/parçalar idare tarafından temin edilecektir. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.2.6.3.)
Ambalajlama ve etiketleme istenmeyecektir. (Teknik Şartname Madde Nu: 3.3.1.)
Fiyat Dışı Unsurlar : Yoktur.
Diğer Hususlar :47.01
Sistem ihale öncesinde firma tarafından istenirse yerinde görülebilecek ve eğer görülürse cihazın durumuna ilişkin tutanak tutabilecektir. Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden önce meydana gelen arızalar yüklenici tarafından giderilecektir. Yüklenici teklifini bu durumu göz önünde bulundurarak verdiğini kabul edecektir. Sözleşme imzalandığında arıza devam ediyorsa yüklenici bu durumu başlangıç tespit raporunda belirtecektir. Bu tür bir arıza sözleşme yürürlüğe girdiğinde devam ediyorsa sözleşmenin yürürlüğe girdiği gün arıza bildirimi yapılmış sayılacak ve bununla ilgili hususlar uygulanacaktır.
İdare tarafından sözleşme süresi içinde sistemde model yükseltme işlemi yapılmasına karar verilebilecektir. İdare sistemde model yükseltme işlemi yaptırma kararını yükleniciye en az 1 (bir) ay önce (Bildirimler faks, elektronik posta, telefon ile yapılabilecektir. Yapılan bildirimler yüklenici aranarak teyit edilecek, tutanak altına alınacaktır. Bu tutanaktan bir kopyada idareye gönderilecektir.) bildirecektir. Sistem durum tespiti yapıldıktan sonra cihaz idare tarafından teslim alınacak ve model yükseltme işlemine müteakip yükleniciye teslim edilecektir. İdare lüzum gördüğünde model yükseltme işlemi için yürürlükteki sözleşmeyi fesih edebilecektir.
İdare, sistemin kullanımdan kaldırılmasına/HEK işlemi uygulanmasına karar verebilecek ve bu durumda sözleşmeyi fesih edebilecektir.
İdare tarafından gerekli görülürse hizmet alımı yöntemiyle yükleniciye veya başka bir firmaya yada kendi teknik personeli (imkan ve kabiliyeti dahilinde ise) vasıtasıyla cihazın yeri değiştirilebilecektir. Bu takdirde yüklenici taşıma işlemine nezaret edecektir. Cihaz yeni yerine kurularak faal hale getirilmesine kadar geçen süre için günlük ücret ödenmeyecektir. Eğer yüklenici taşıma işlemine nezaret etmez ise cihazın taşınma işleminden önce idareye tam faal olarak teslim ettiğine dair rapor verecek ve idare isterse sözleşmeyi fesih edebilecektir.
İdare tarafından herhangi bir nedenle sistemin kullanımı geçici olarak durdurulabilecektir ve kullanımın durdurulduğu süre için günlük ücret ödenmeyecektir.
Sözleşme bitiş tarihinden 15 (onbeş) takvim günü içerisinde cihaz, muhteviyat ve yan donanımların tüm bakımları periyodik bakıma ilave olarak yükleniciye son ödemenin yapılabilmesi için bir kez daha yüklenici tarafından kontrol bakımı yapılarak cihaz çalışır vaziyette teslim edilecektir. Sözleşme sürecince yüklenici tarafından cihaza verilen tüm hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
Yüklenici her bakım, onarım ve ayar/kalibrasyon işlemini bitirdiğinde dilekçe ile ihtiyaç makamına müracaat ederek kabule ait muayene işlemine hazır olduğunu beyan edecektir. Yüklenicinin dilekçesine binaen ihtiyaç makamınca görevlendirilmiş Kontrol Teşkilatı tarafından ön kontrol yapılarak Hizmet İşleri Kabul teklif Belgesi (Standart Form KİK056.0/H) düzenlenecektir. Daha sonra muayene için ihtiyaç makamı bünyesinde kurulu/kurulacak olan Muayene ve Kabul Komisyonunca muayene yapılarak Hizmet İşleri Kabul Tutanağı (Standart Form KİK057.0/H) tanzim edilerek 3’er nüsha olarak idareye gönderilecektir. Yüklenici muayene esnasında hazır bulunacaktır. Bulunmaması durumunda Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından hazırlanan Hizmet İşleri Kabul Tutanağını imzalamış varsayılır.
Sözleşme dosyasının ihtiyaç makamına ulaşmasına müteakip ihtiyaç makamı tarafından belirlenen Kontrol teşkilatı ve Muayene ve Kabul Komisyonu asil ve yedek üyelerinin isimleri ile birlikte imza sirkülerini ve ilgili idari Şartname – Sözleşme Tasarısı tebellüğ belgelerini ivedilikle idareye bildirilecektir.
Hakediş Raporu kontrol teşkilatı tarafından yüklenici veya vekili ile birlikte hazırlanır. Yüklenici veya vekili bildirilen günde hakdişe esas hesaplamaların yapılmasında hazır bulunmazsa kontrol teşkilatı hesaplamaları tek başına yaparak hakediş raporunu düzenler ve yüklenicinin bu husustaki itirazları kabul edilmez. Düzenlenen hakediş raporunun işleme konulabilmesi için yüklenici veya iş başında bulunan vekili tarafından imzalanmış olması gereklidir. Hakediş raporu düzenlendikten sonra bir hafta içinde yüklenici raporu imzalamazsa kontrol teşkilatı, hakediş raporunu idareye gönderirse rapor yüklenici tarafından imzalanıncaya kadar idarede hiçbir işlem yapılmaksızın bekletilir. Yüklenici hakediş raporlarını zamanında imzalamazsa, ödemede meydana gelecek gecikmeden dolayı hiçbir şikâyet ve istekte bulunamaz. İhtiyaç makamı tarafından idareye gönderilen ödemeye esas evraklar kontrol edilerek uygun bulunması halinde Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Merkezi Saymanlık Müdürlüğüne gönderilmesini sağlar.
İhtiyaç duyulması durumunda, cihazın mevcutta bağlı olduğu yan donanımlarına yazılımsal/donanımsal olarak tanıtılması yüklenici sorumluluğundadır. Bu husus için ek ücret talep edilmeyecektir.
Cihaz eğer destekliyorsa; mevcut veya yeni temin edilen HIS/RIS, PACS, ASOS vb. gibi sistemlere cihazın entegrasyonunun sağlanması için yüklenici üzerine düşen konfigürasyon ayarlarını gerçekleştirecek ve talep edilmesi halinde konfigürasyonları verecektir. Bu husus için ek ücret talep edilmeyecektir.
Cihaz yüklenici tarafından teslim alındığında eğer HIS/RIS, PACS, ASOS vb. gibi sistemlere entegrasyonu yapılmışsa ve bu entegrasyon cihaz ile ilgili olan kısımdan dolayı bozulursa, bu durum arızadan sayılacaktır.
Cihaza mümkünse uzaktan erişim ile müdahale yapılabilecektir. Uzaktan erişimin güvenliğinin sağlanması yüklenicinin sorumluluğundadır. Uzaktan erişim ile arıza giderildi ise, yüklenici bu hususu servis formu doldurarak idareye sunacaktır. Cihaza yüklenicinin fiilen yada uzaktan erişim ile müdahale etmesinin tüm sorumluluğu yükleniciye aittir. Yüklenicinin müdahalesi sonucunda cihazda doğabilecek hasarlardan ve/veya çevreye verdiği zararlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
Yüklenici, bakım esnasında yapacağı işleri idareye yazılı olarak bildirecektir. Bakımı yapılacak cihazın servis prosedürlerini ve/veya cihaz bakım dokümanlarını idareye teslim edecektir.
Sözleşme kapsamındaki cihazlarda meydana gelebilecek arızaları önlemek, herhangi bir hatanın çıkması ihtimalini azaltmak, cihazların ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmalarını sağlamak amacıyla periyodik bakım yapılacaktır. Periyodik bakım ve onarım hizmetleri mesai saatleri dahilinde, cihazın bulunduğu birimde iş akışını etkilemeyecek şekilde hafta içi 5 (beş) gün 08:00-17:00 saatleri arasında verilecektir.
Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasını müteakip cihazın bilgilerini ve bakım prosedürlerini içeren Bakım, Onarım, Ayar Kontrol Formu, Bakım periyot tarihlerini belirten bakım programını ve Bakıma gidecek personel bilgilerini hazırlayarak idarenin onayına sunacaktır. Bakım tarihleri her dönemin ilk 15 günü içinde olacaktır. Oluşturduğu Bakım, Onarım, Ayar Kontrol Formu ve Bakım Programını sözleşmenin imzalanmasını müteakip 5 (beş) iş günü içerisinde idarenin onayına sunulacaktır. Süre aşımı halinde sözleşmenin 16 ncı maddesindeki ceza işlemi uygulanacaktır. Onaylanan form ve program idare tarafından ihtiyaç makamına gönderilecektir. Bakım, onarım ve ayar/kalibrasyon işlemleri bu kontrol formlarına göre yapılacak ve bu formlarda yüklenici servis personeli imzası ve nezaret eden sorumlu personelin ve/veya kontrol teşkilatı personelinin imzası bulunacak ve kontrol teşkilatına teslim edilecektir. İhtiyaç makamının gerekli görmesi halinde, periyodik bakım tarihleri kontrol teşkilatının onayı ile idareye bilgi vermek suretiyle uygun bir tarihle değiştirilebilecektir. Cihazda bir arıza meydana gelmesi sebebiyle bakım yapılamaması durumunda kontrol teşkilatı tarafından idareye görüş bildirilecek, idarenin onayı ile yeni bakım programı tanzim edilecektir. Yüklenici bakımı yapılacak cihazın servis prosedürlerini ve/veya cihaz bakım dokümanlarını idareye teslim edecektir.
Periyodik bakım onarım işlemi tarihi, idare ve yüklenici arasında yapılan koordine ile belirlenmeli ve bakım işlemini yapacak yüklenici servis personeli, her bakım onarım işi öncesi idareye bildirim yapacaktır. Bakım işlemleri cihazların bulunduğu sağlık teşkili tarafından belirlenen sorumlu personel nezaretinde yapılacaktır.
Yüklenici, her bakım sonrası bakımı yapılan cihaz için bakımı yapılan cihazın bilgilerini ve bakım prosedürlerini içeren bakım formu oluşturulacaktır. Bu formlarda yüklenici servis personeli imzası ve nezaret eden sorumlu personelin imzası bulunacaktır. Bakım formları idareye teslim edilecektir.
Bakımlarda kullanılacak test cihazlarının kalibrasyon sertifikaları olacaktır. Gerekli görüldüğünde bu sertifikalar yüklenici tarafından idareye sunulacaktır.
Herhangi bir zamanda cihazın fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, belirli normların altına düşmesi durumları arıza olarak kabul edilecektir. Yüklenici bu arızalara müdahale etmekle yükümlü olacaktır. Müdahale arıza durumuna göre telefonla veya bizzat cihaza yüklenici servis personeli tarafından yapılacaktır. Yükleniciye bildirimler arıza bildirim formu doldurularak faks, elektronik posta, telefon ile yapılabilecektir. Yapılan bildirimler yüklenici aranarak teyit edilecek, tutanak altına alınacaktır. Arıza bildirim formundan bir kopyada idareye gönderilecektir Arıza bildirimlerinde bildirenin tarih ve saati esas alınacaktır. Arıza bildiriminin yüklenici servis personeline bildirilmesine müteakip, yurt içinde 2 (iki) iş günü, yurt dışında 3 (üç) iş gününü geçmemek kaydıyla cihaza yüklenici firma servis personeli tarafından müdahale edilecektir. Parça gerekmeyen durumlarda 5 (beş) iş günü içerisinde onarımı sağlanacaktır. Süre aşımı halinde sözleşmenin ilgili maddesindeki ceza işlemi uygulanacaktır. Bu belgeler idare tarafından ihtiyaç makamına gönderilecektir.
Arızanın acil giderilmesi gereken durumlarda yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı taahhüt edecektir ve bunun için hiçbir ek ücret talep etmeyecektir. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai saatleri dışındaki çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmeyecektir.
Periyodik bakım sırasında veya herhangi bir arıza sonucunda değişmesi gereken parçaların olduğu tespit edildiği takdirde, yüklenici firma tarafından teknik servis raporu içeriğinde hangi parça ve parçaların değişmesi gerektiği açık bir şekilde yazılı olarak ihtiyaç makamına ve idareye bildirilecek, idare değişmesi gereken parçaları temin edecektir. Arızalı cihaza takılan parçaların işçiliği, montajı ve bu işlem sonucunda cihazın çalışır duruma getirilmesi sorumluluğu, yükleniciye aittir. Bu işlemler bakım anlaşması kapsamında olup, yüklenici bu işlemler için ek ücret talep etmeyecektir. Montaj işlemi parçanın temininden sonra en geç 2 (iki) iş günü içerisinde gerçekleştirilip cihaz çalışır duruma getirilecektir. Değiştirilen arızalı parçalar kontrol teşkilatı ve yüklenici sorumlu personel ile tutanak altına alınarak idareye teslim edilecektir. Tutulacak tutanakta mutlaka arızalı parçanın seri numarası ve parça değişimi yapılan cihazın marka, model, seri numarası bulunacaktır. Arızalı parça önceki dönem bakım sözleşmesi kapsamında takılan ve garantisi devam eder durumda ise arızalı parçaya müdahaleyi yüklenici nezaretinde garantiyi veren firma tarafından yapılacaktır.
Yüklenici, bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodlarıyla birlikte verecektir. Sözleşme süresince, idarenin uygun gördüğü durumlarda, ihtiyacı olan parçanın teminin bu fiyat listesi üzerinden yapabilecektir. İdarenin uygun görmediği takdirde yedek parçaları başka bir yöntemle tedarik edecektir.
Arızalı parçaların mümkünse tamiri yapılacaktır. Parça değişmesi gerekiyorsa, sadece parça fiyatı üzerinden firmanın yapacağı teklifin idare tarafından onaylanmasına müteakip orjinal yedek parçalar (çıkma parça olmayacak) yüklenici tarafından temin edilecektir.
Bakım prosedürü, ilgili cihazın üreticisi tarafından yayınlanmış olan servis manueli (kitabı) ile tanımlanmıştır. Yüklenici bakım onarım işlerinde bu servis manuelindeki ( kitabı) prosedürleri uygulayacağını taahhüt edecektir. Yüklenici bahsi geçen prosedürleri ihale dokümanında sunacaktır.
Yüklenici, taahhütlerini hiçbir şekilde başka bir firmaya veya kişiye devredemeyecektir.
Yüklenici tarafından cihaza yapılacak her türlü müdahale, ihtiyaç makamındaki sorumlu personel veya kontrol teşkilatı nezaretinde yapılacaktır. Sağlık teşkilinin belirlediği personeli nezaretinde yapılmayan işler için ücret ödemeyecektir ve bakım yapılmamış sayılacaktır.
Periyodik bakım ve arıza giderilmesi işlemi bitiminde yapılan işler ile ilgili olarak 1 nüsha ilgili yükleniciye, 1 nüsha kontrol teşkilatına, 1 nüsha da idareye olmak üzere toplamda 3 nüsha servis raporu tutulacaktır. Bu rapor kontrol teşkilatı tarafından tarih ve saat belirtmek suretiyle imza altına alınacaktır.
Cihazın, servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.
Cihaz parçalarının hiç biri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım – Onarım ya da arıza giderimi için sağlık teşkili dışına çıkarılması gereken cihazlar, idarenin onayı alındıktan sonra gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek ve bu işlem sebebi ile cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, kaza vb. durumlar, taşıma masrafı ve sigorta yüklenici sorumluluğunda olacaktır.
Sözleşmesi yapılan cihaz için, idarenin sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı sonraki aylar için ayrıca bakım ücreti ödenmeyecektir.
Sözleşme süresince yüklenici, sözleşmede bakımı yapılacak olan cihazları çalışır halde tutmakla yükümlüdür. İdarenin yedek parça tedarik sürecinde geçecek süre haricinde kullanımın durdurulduğu süre için günlük ücret ödenmeyecektir.
Bakım onarım anlaşması yapılan cihazların yenilenmesi veya yeni bir sisteme geçilmesi durumunda, geçildiği tarih itibariyle sözleşme idare tarafından feshedilecektir. Sözleşmenin feshedilmesi durumunda idarenin hiçbir yükümlülüğü olmayacaktır.
6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanunu gereğince bakım ve onarım işlemlerinde gerekli tedbirlerin alınması yüklenici sorumluluğunda olacaktır. Cihazlara yüklenici tarafından yapılacak her türlü müdahale sırasında ve bakım sonrasında, hasta ve kullanıcılarda meydana gelebilecek cihaz kaynaklı iş kazalarından ve bu kazaların sebep olabileceği her türlü zarardan doğrudan yüklenici sorumlu olacaktır.
Bu şartnamede bulunmayan hükümler için ilgili yasa, yönetmelik, tüzük ve standartlardaki hükümler geçerlidir.
Sağlık Bakanlığının 2019/1 sayılı genelgesi gereğince Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kayıtları aranacaktır.
Tıbbi cihazların isimleri, sözleşmeye dahil edilmesi istenen muhteviyatları ve yıllık bakım sayılarıEK-1’de belirtilmiştir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: TSK SIHHİYE İKMAL BAKIM MERKEZİ KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +903122431190
c.Fax Numarası: +903122443276
d.Elektronik Posta adresi: fatih.civelek@msb.gov.tr