SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı MUHTELİF SAĞLIK ANA MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI
Adres : ASKER HASTAHANESİ İÇERİSİ ETİMESGUT/ANKARA
Telefon : +903122491011/3871-3872-3873
Faks : +903122446440
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü MUHTELİF SAĞLIK ANA MALZEMESİ ALIMI
Malın Miktarı 2 KALEM ADET
Mal Teslim Yeri Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 No.lu Sıhhi Mal Saymanlığı Depoları
Mal Teslim Tarihi KARARIN TEBLİĞİNİ MÜTEAKİP 8 TAKVİM GÜNÜ
İhale Yeri Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut/ANKARA
İhale Tarihi 17.03.2016 10:00
İhale İlanı Metni
ALIMLA İLGİLİ GENEL HUSUSLAR:
1. Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.
2. Alımı yapılan malzemelerin ödemesi; malzemenin teslim edildiği Etimesgut Asker Hastanesi tarafından, malzemelerin kati kabulünden sonra Taşınır Mal İşlem Belgesinin kesilmesini müteakip, Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğünce tahakkuka bağlanarak, bedeli Hava Lojistik Komutanlığı Saymanlık Müdürlüğünce 2016 Mali yılı 03-2-7-11 Güvenlik ve Savunmaya Yönelik Makine ve Teçhizat Alımları ekonomik kodundan mevcut ödenekten Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usullere uygun olarak yapılacaktır.
3. Bu alım için sözleşme yapılmayacaktır.
4. Alım konusu malzeme 2 (iki) kalem 2 (iki) kısımdır. Bu alımda istekliler kısmi teklif verebilecektir. İstekliler ihalenin tamamına teklif verebileceği gibi, kısım ve kısımlara ait malzemelerin kalem sayıları ve miktarları bölünmeksizin kısmın tamamına teklif vermek koşuluyla bir veya birden fazla kısım içinde kısmi teklif verebileceklerdir.
5. Alınacak malzemeler; EK’te sunulan Teknik Özelliklere göre alımı yapılacaktır.
6. Alınacak olan her kısım malzeme kararın tebliğine müteakip 8 (sekiz) takvim günü içerisinde Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 No’lu Sıhhi Mal Saymanlığı Depolarına-Etimesgut/ANKARA teslim edilecektir. Yüklenici/Yükleniciler tarafından kısımlara ait malzemelerin kalem sayısı ve miktarı bölünmeksizin her gruba ait malzemeyi 8 (sekiz) takvim günü içerisinde tek seferde teslim edecektir. İşin tamının tek yüklenicide kalması halinde, her bir kısıma ait malzemelerin tamamını tek seferde de teslim edebilecektir. Teslimatlar mesai gün ve saatlerinde yapılacaktır.
7. Malzemenin fiziksel muayenesi ve kabulü; Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapacaktır. Malzemenin kati kabulü yapıldıktan sonra Taşınır Mal İşlem Belgesi; Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 Nolu Tüketim Mal Saymanlığı tarafından kesilecektir.
8. Kodlandırma ile ilgili olarak; İdarenin kayıtlarında ürüne ait Nato Stok Numarası (NSN) yok ise; Kodlandırma işlemleri MSY:310-8 (A) Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre kodlandırma hükümleri uygulanacaktır. Yüklenici firma malzeme muayene ve kabul işlemleri esnasında Milli Kodlandırma dairesine kodlandırma başvurusunu yapacak ve bu başvuruyu yaptığına dair resmi belgeyi Kabul Komisyonuna teslim edecektir.
8. Doğrudan Temin alımlarında; T.C. Sağlık Bakanlığının 23.03.2015 tarihli 2015/9 sayılı "Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri" konulu genelge hükümleri uygulanacaktır.
a. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
b. Doğrudan temin alımına teklif veren istekli: tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımladığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığı ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. Herhangi bir ürün ya da cihaz Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında ise; üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair yazılı beyanı esas alınacaktır.
c. Yukarıda belirtilen ve istenilen belgeler; ihale aşamasında ihale salonunda teklif ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına verilmesi zorunludur.
ç. İdari hususların 4.1. maddesinde belirtilen ve ihale aşamasında verilen belgeler; muayene aşamasında, teklif edilen malzemenin ihale dosyasındaki (TITUBB) belgesi ile teslim edilen malzemenin aynı olup olmadığı kontrol edilecektir. İhale aşamasında ibraz edilen TITUBB kayıtları ile muayenesi yapılan malzemelerin üzerindeki Barkod ve diğer bilgiler karşılaştırılacak ve kontrolü yapılacaktır. Ayrıca çelişkili durumlarda veya muayene komisyonu gerek görmesi halinde; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemi web sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapabilecektir.
MUHTELİF SAĞLIK ANA MALZEMESİ ALIMI- TEKNİK ÖZELLİK LİSTELERİ
KONU: Bu teknik özellikler listesi Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığınca ihtiyaç duyulan ve TSK Sağ.K.lığının 15 Ocak 2016 tarihli, LOJ.:26702250-4590-6453-16/Sağ.Ana Mlz.Ynt.Ks. sayılı ve “Sağlık Ana Malzeme İhtiyacı” konulu emrine istinaden alımı yapılacak malzemelerin teknik özelliklerini, denetim ve muayene yöntemleri ile diğer hususları konu alır.
AMAÇ VE GEREKÇE: Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığınca ihtiyaç duyulan malzemeler için Türk Silahlı Kuvvetlerinde yürürlükte mevcut teknik şartname olmadığı ve mevcut şartnamelerinde ihtiyacı karşılamadığından, ihtiyacın acil ve zaruri olması nedeniyle de yeni bir teknik şartnamenin hazırlanıp onaylanması ve yürürlüğe girmesi en az 6 (altı) ay süre gerektirmektedir. Bu süreçte söz konusu birlikte hizmetin aksamaması için ihtiyaç duyulan malzemelerin alımına hazırlanan bu teknik özellikler ile yapılmasına karar verilmiştir.
3. Alıma ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati :
a) Tekliflerin sunulacağı adres : TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT/ANKARA
b) Alımın yapılacağı adres : TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI- ETİMESGUT/ANKARA
c) İhale Komisyonunun toplantı yeri : TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYONU İHALE SALONU ETİMESGUT/ANKARA
4. KALİTE GÜVENCE VE KODLAMA İŞLEMLERİ:
4.1.Alıma katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri: T.C. Sağlık Bakanlığının 23.03.2015 tarihli 2015/9 sayılı “Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri “ konulu genelge hükümleri uygulanacaktır.
4.2.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır. Muayene masrafları, muayene esnasında tasarım ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
4.3.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olan ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülmelidir.
4.4.İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma üretici ithalatçı ise kendisine ait, bayii ise tedarikçi firma veya bayi olarak tanımlandığını gösterir TİTUBB kayıtlarını (T.C.Sağlık Bakanlığının web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TİTUBB kayıtlarını teklif zarfı ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır.
4.5.Kodlandırma ile ilgili olarak; İdarenin kayıtlarında ürüne ait NATO stok numarası (NSN) yok ise, kodlandırma işlemleri MSY:310-8 (A) Milli kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre uygulanacaktır. Yüklenici firma muayene ve kabul işlemleri esasında Milli Kodlandırma Dairesine kodlandırma başvurusunu yaptığına dair resmi belgeyi kabul komisyonuna teslim edecektir.
5. Tekliflerin dili:
5.1. Teklifi oluşturan bütün belgeler ve ekleri ile diğer doküman Türkçe olacaktır. Başka bir dilde sunulan belgeler, Türkçe onaylı tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. Bu durumda teklifin veya belgenin yorumlanmasında Türkçe tercüme esas alınır. Tercümelerin yapılması ve tercümelerin tasdiki işleminde ilgili maddedeki düzenlemeler esas alınacaktır.”
6. Kısmi teklif verilmesi
6.1. Bu alımda kısmı teklif verilebilir.
6.2.Kısmi teklife ilişkin açıklamalar: Alımı yapılacak malzemeler 2 (iki) kalem 2 (iki) kısımdır. İstekliler ihalenin tamamına teklif verebileceği gibi, kısımlara (kaleme) ait malzemenin miktarı bölünmeksizin kısmın (kalemin) tamamına teklif vermek koşuluyla bir veya birden fazla kısım (kalem) içinde kısmi teklif verebileceklerdir. İşin tamamına yada bir veya birden fazla kısma teklif verilmesi halinde Birim Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli, her bir kısım için kısım numaraları ve kısımlara teklif edilen fiyatları da içerecek şekilde verilecektir.
7. MALZEMELERİN TESLİM YERİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR
7.1. Yüklenici/Yükleniciler; söz konusu malzemeleri kararın imzalanmasına müteakip 8 (sekiz) takvim gün teslim süresi içinde kısımlara (kaleme) ait malzemenin tamamını tek parti halinde Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 No’lu Sıhhi Mal Saymanlığı Depolarına-Etimesgut/ANKARA teslim edecektir. Yüklenici/Yükleniciler; kısımları (kalemi) ayrı ayrı teslim edebileceği gibi, işin tamamı tek yüklenicide kalması halinde malzemelerin tamamını tek seferde de teslim edebilecektir. Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır.
8. GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER:
ALIMI YAPILACAK MALZEME LİSTESİ- S.N- KISIM NO - MALZEMENİN ADI - ÖLÇÜ BİRİMİ - ALINACAK MİKTAR
1.-1.KISIM -CANLANDIRMA ÜNİTESİ SIRT TİPİ (İLK YARDIM ÇANTASI) - ADET- 3
2.-2.KISIM- OTOSKOP OFTALMASKOP SETİ KOMPLE-ADET-3
(Malzeme ihtiyaç listesinde 1’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)
8.1. CANLANDIRMA ÜNİTESİ SIRT TİPİ ÇANTA (İLK YARDIM ÇANTASI) TEKNİK ÖZELLİKLERİ
8.1.1. Alınacak olan çanta su geçirmez kumaştan yapılmış olacaktır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.
8.1.2. Çantanın rengi açık veya koyu haki yeşil renkte son derece mukavemetli 1600 denier PVC / Naylon su geçirmez malzemeden üretilmiş olacaktır.
8.1.3. Gizli plastik PU dolgulu darbe emici duvarları olacaktır.
8.1.4. İç ve dış kompartmanları ile son derece büyük taşıma kapasiteli, en az 4 (dört) dış cepte farklı ilkyardım malzemeleri ve disposable ürünleri saklama imkanı olacaktır.
8.1.5. Çantanın içerisine, yan ceplerine ve malzeme koyulacak olan gözcüklerine malzeme konulması için açılış ve kapanışı kolay kullanışlı fermuarlı olacaktır.
8.1.6. Alınacak olan çantanın 55x50x35 cm. ± 5 cm. (ellibeş çarpı elli çarpı otuzbeş santim artı eksi beş santim) ebatlarında olacaktır.
8.1.7. Çantanın ayrılabilir en az 6 (altı) iç çanta farklı malzeme gruplarının saklanmasına olanak sağlayan özellikte olacaktır.
8.1.8. Çantanın içte ayarlanabilir en az 4 (dört) şeffaf paket içinde sıkça kullanılan ürünleri saklama olanağına sahip olacaktır.
8.1.9. Çantanın sırtta taşımak için yumuşak ve sağlam malzemeden yapılmış Ped destekli omuz askılı ve bel desteği olacaktır.
8.1.10. Çantanın elde taşınması için de taşıma kulplu olacaktır.
8.1.11. Çantanın dış yüzeyinde geniş sarı veya beyaz renkte reflektör şerit olacak ve şeritler gerektiğinde çıkarılabilir özellikte olacaktır.
(Malzeme ihtiyaç listesinde 2’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)
8.2. OTOSKOP OFTALMASKOP SETİ KOMPLE TEKNİK ÖZELLİKLERİ
8.2.1. Otoskop kafası mat krom kaplama metal fiberoptik olmalıdır.
8.2.2. Alet en az 2.5 V normal ampul ile standart aydınlatma yapmalı ve çalışmalıdır.
8.2.3. Spekülümler 2, 3 ve 4 mm. (± 0,5 mm.) çapında olmalıdır. Steril edilebilir olacaktır.
8.2.4. Pnematik otoskopi için konektör olacaktır.
8.2.5. Otoskop üzerinde en az 1 adet en az 3x (üç çarpı) büyütme yapabilen lens bulunacaktır.
8.2.6. Oftalmaskop; 0’dan en az + 20 diopteri en fazla + 40 diopteri aralığında ve 0’dan en az - 20 diopteri en fazla - 40 diopteri aralığında olacaktır.
8.2.7. Açma kapama düğmesi rehostatlı olacaktır.
8.2.8. Krom kaplı metal pil yuvası olacaktır.
8.2.9. Set plastik veya metal koruyucu kutu içerisinde veya çanta içerisinde verilecektir.
9. AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME:
a.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.
b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.
10. GARANTİ İLE İLGİLİ HUSUSLAR:
10.1. Alınacak malzeme için teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl üretim hatalarını ve arızaları içeren garanti verecektir.
10.2. Alınacak malzemenin üretim hatası nedeniyle tamir edilemez olması durumunda ücretsiz olarak değiştirmeyi taahhüt edecektir.
10.3. Garanti kapsamında yapılacak işlemler için tüm taşıma ve kargo ücretleri yükleniciye ait olacaktır.
11. Eğitim İle İlgili Hususlar: Eğitim istenmeyecektir.
12. DENETİM VE MUAYENE:
12.1.Denetim ve muayene yöntemleri ile ilgili hususlar; malzemenin fiziksel muayenesi ve kabulü tarafından yapılacaktır.
12.2.Teslim edilen malların muayenesi yürürlükteki; Mal Alımları Denetimi, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmeliğe, TSK Mal Alımları Denetimi, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi ve İlgili mevzuat hükümleri kapsamında Doğrudan Temin dokümanında yer alan özelliklere göre yapılacaktır.
12.3.Satın alınacak malzemeler tüm aksesuarları ile birlikte muayeneye tabi tutulacaktır.
12.4.Muayene masrafları, muayene esnasında tasarım ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
12.5. İhale aşamasında verilen belgeler; muayenede, teklif edilen malzemenin ihale dosyasındaki (TITUBB) belgesi ile teslim edilen malzemenin aynı olup olmadığı kontrol edilecektir. İhale aşamasında ibraz edilen TITUBB kayıtları ile muayenesi yapılan malzemelerin üzerindeki Barkod ve diğer bilgiler karşılaştırılacak ve kontrolü yapılacaktır. Ayrıca çelişkili durumlarda veya muayene komisyonu gerek görmesi halinde; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemi web sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapabilecektir.
13.ÖDEME YERİ VE ŞARTLARI:Alımı yapılan malzemenin ödemesi; malzemenin teslim edildiği Asker Hastanesi tarafından, malzemelerin kati kabulünden sonra, Taşınır Mal İşlem Belgesinin kesilmesini müteakip, Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğünce tahakkuka bağlanarak, bedeli Hava Lojistik Komutanlığı Saymanlık Müdürlüğünce 2016 Mali yılı 03-2-7-11 “Güvenlik ve Savunmaya Yönelik Makine ve Teçhizat Alımları” ekonomik kodundan mevcut ödenekten Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usullere uygun olarak en geç 30 (otuz) gün içinde Yükleniciye veya vekiline ödeme yapılacaktır.
14. Söz konusu alıma ait teknik özellikler aşağıda ismi yazılı personel tarafından hazırlanarak imza altına alınmıştır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +903122491011/3871-3872-3873
c.Fax Numarası: +903122446440
d.Elektronik Posta adresi: