AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 2 Kısım Temizlik Malzemesi Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 2 Kısım Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 15 (Onbeş) Takvim günün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 29.09.2017 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığında kullanılmak üzere “2 Kısım Temizlik Malzemesi Alımı” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (29 Eylül 2017 Saat:10.30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu, mal teslimi ile birlikte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
2 KISIM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1. Her bir kalem malzeme, ihtiyaç listesinde belirtilen evsaf özelliklere göre olacaktır.
2. İhaleye teklif verecek firmalar her bir kısma ayrı ayrı teklif verebilecektir.
3. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
4. Teslim edilecek malzemeler 1 (bir) yıl garantili olacaktır. Yüklenici garanti belgelerini / taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
5. Muayene aşamasında her kısım kendi içinde ayrı ayrı değerlendirilecektir.
6. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dahil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
7. Yüklenici teslimat aşamasında her malzeme için ihtiyaç listesinde belirtilen marka ve modelden bir tanesini teslim edecektir.
8. Alımı yapılacak malzemeler fiziksel muayene sonucu evsafına uygun bulunmadığı takdirde, kalan teslim süresi içerisinde tebliğine müteakip yüklenici 1 defaya mahsus redde karşılık malzeme teslim edebilecektir. Muayene ve kabul işlemleri sonunda niteliklerine uygun bulunan malzemeler için kabul ve ödeme işlemleri yapılacak, niteliklerine uygun bulunmayan malzemeler yükleniciye iade edilecektir.
9. İhtiyaç duyulan mal ihale komisyonunun kararının yükleniciye tebliğini müteakip, takip eden günden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içerisinde Tşn. (Tük.) 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir. Teslim süresinin son günü mesai harici günü denk gelirse ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: