ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 3 KALEM SEBZE ALIMI

İhale Usulü Açık İhale Usulü

         

İdare Adı : MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI

Adres : MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI İZMİT/KOCAELİ

Telefon : +902623732637-4512/4513 +902623732449

Faks : +902623732603

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü AYRINTILI BİLGİYE EKAP'TAN ULAŞILABİLİR

Malın Miktarı 3 kalem

Mal Teslim Yeri Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. Tük.129 Mal Say.lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ

Mal Teslim Tarihi SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP 183 GÜNDÜR.

İhale Yeri MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI KARTEPE/KOCAELİ

İhale Tarihi 24.04.2012 09:00


İhale İlanı Metni

3 KALEM SEBZE
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI

3 KALEM SEBZE alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/44876
1-İdarenin
a) Adresi : DUMLUPINAR MAH. SAKIP SABANCI CAD. NO:134 41058 KARTEPE KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623732221 - 2623732603
c) Elektronik Posta Adresi : ihlkom_muhhizdesegt@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. TŞN(Tük.)-129 Mal Say.lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasını müteakip, idare tarafından yükleniciye ayrıca bir işe başlama tebligatı gönderilmeyecek olup; teslim tarihi 01 HAZİRAN 2012 tarihinde başlatılacaktır. İşin süresi TAZE FASULYE İÇİN:122 TAKVİM GÜNÜ (İLK MAL TESLİMATI İSTENEBİLECEK TARİH 01 HAZİRAN 2012), TAZE YEŞİL BİBER İÇİN:153 TAKVİM GÜNÜ (İLK MAL TESLİMATI İSTENEBİLECEK TARİH 01 HAZİRAN 2012), HIYAR İÇİN:153 TAKVİM GÜNÜ (İLK MAL TESLİMATI İSTENEBİLECEK TARİH 01 HAZİRAN 2012)'DÜR. (Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır. Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir.) 10.3.2. Taahhüt konusu mallar günlük ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere belirtilen süreler dahilinde, TŞN(Tük)-129 Mal Say.lığınca (KARTEPE) düzenlenecek aylık tebligat çizelgelerindeki miktar ve günlerde teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. (Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı Kh. ve Des.Gr.K.lığı TŞN(Tük)- 129 Mal Say.lığı, idari şartnamenin 2.1.c. maddesinde yazılı miktarı aşmayacaktır.) 10.3.3. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim edileceği, bu husus düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından en geç üç gün evvelinden yüklenicinin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen tebligat adresine posta ile (Resmi İadeli Taahhütlü) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslenme miktarları olduğundan yüklenici bir gün sonrası için getireceği net mal miktarını saymanlıktan öğrenmek zorundadır. 10.3.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları 10.3.4.1. Her gün ne miktar mal alınacağı : İdari şartnamenin 2/ç maddesinde yazılı teslim yerindeki saymanlıktan verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgahına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır.( Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü) 10.3.4.2. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarını öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde hakkında idari şartnamenin 47.11.2. maddesinin hükmü uygulanacaktır. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir. 10.3.4.3. İdarenin lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. 10.3.4.4. Yüklenici getirdiği malın fiziki muayenesinde bizzat bulunabilecek veya kanuni vekilini bulundurabilecektir. Hazır bulunduğu halde yazılan raporu imzalamadığı takdirde, keyfiyet rapora yazılacak ve müteahhide tebliğ edilmiş sayılacaktır. 10.3.4.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.4.6. Malların tartı, istif, gruplama, işci hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 24.04.2012 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı.İhale Komisyon Başkanlığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +902623732637-4512/4513 +902623732449

c.Fax Numarası: +902623732603

d.Elektronik Posta adresi: