BURSA TED.BLG.BŞK.LIĞI (2 NO.LU İHALE KOM.BŞK.LIĞI) İHALE DETAYI
İşin Adı Laboratuvar Sarf Malzemesi Alımı
İhale Usulü Açık İhale Usulü
İdare Adı : Bursa Ted.Blg.Bşk.lığı (2 No.lu İhale Kom.Bşk.lığı)
Adres :
Telefon : +902242322150
Faks : +902242330643
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Malın Miktarı 4 Klm.
Mal Teslim Yeri Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Döner Sermaye İşletme Deposu
Mal Teslim Tarihi 01 Ağustos 2012-15 Eylül 2012 tarihleri arasında
İhale Yeri MSB Bursa Ted.Blg.Bşk.lığı 2 Nu.lı İhale Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 30.07.2012 09:00
İhale İlanı Metni
Laboratuvar Sarf Malzemesi (Aflatoksin Test Kitleri) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2012/83827
1-İdarenin
a) Adresi :Dikkaldırım Mahallesi 1.Değirmen Caddesi No:3 16090 OSMANGAZİ BURSA
b) Telefon ve faks numarası :2242322150 - 2242330643
c) Elektronik Posta Adresi :brs_tedarikplan@msb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :ASKERİ VETERİNER OKULU VE EĞİTİM MERKEZİ KOMUTANLIĞI DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ DEPOSU
c) Teslim tarihleri:I nci taksit Laboratuvar Sarf Malzemeleri (Aflatoksin Test Kitleri) 01 Ağustos 2012-15 Eylül 2012 tarihleri arasında teslim edilecek olup, sözleşmenin 01 Ağustos 2012 tarihinden sonra imzalanması durumunda I nci taksit miktarları sözleşmeye müteakip 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.I nci taksit Laboratuvar Sarf Malzemeleri (Aflatoksin Test Kitleri) miktarları aşağıda belirtilmiştir. AFLATOKSİN B1 96 TESTLİK ELİZA KİTİ : 81 KUTU AFLATOKSİN M1 96 TESTLİK ELİZA KİTİ :55 KUTU AFLATOKSİN TOTAL 96 TESTLİK ELİZA KİTİ:85 KUTU OKRATOKSİN A 96 TESTLİK ELİZA KİTİ:69 KUTU II nci taksit Laboratuvar Sarf Malzemeleri (Aflatoksin Test Kitleri) 01 Şubat 2013-17 Mart 2013 tarihleri arasında teslim edilecektir.II nci taksit Laboratuvar Sarf Malzemeleri (Aflatoksin Test Kitleri) miktarları aşağıda belirtilmiştir. AFLATOKSİN B1 96 TESTLİK ELİZA KİTİ : 87 KUTU AFLATOKSİN M1 96 TESTLİK ELİZA KİTİ :61 KUTU AFLATOKSİN TOTAL 96 TESTLİK ELİZA KİTİ:92 KUTU OKRATOKSİN A 96 TESTLİK ELİZA KİTİ:75 KUTU 10.3.2.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: 10.3.2.1. Yüklenici malı, teslim süresi içerisinde Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Döner Sermaye İşletmesi deposuna (Gemlik/BURSA) teslim edecektir.Sözleşme konusu malzemeler,Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Döner Sermaye İşletmesi (Gemlik/Bursa)'nın göstereceği soğuk hava deposuna düzgün şekilde istiflenerek teslim edilecektir. 10.3.2.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise sözleşme tasarısının 34üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 10.3.2.3. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal, kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.2.4. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir. 10.3.2.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece iki defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.2.6. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getiremediği takdirde; idarece sözleşme tasarısının 34 ncü maddesine göre çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. 10.3.2.7. Çeşitli nedenlerle bir taksitin kat?i kabulü yapılmadan müteakip taksit/taksitlerin kat?i kabulü yapılırsa kat?i kabulü yapılanların bedeli ödenir. Taksitlerden herhangi birinin ifa edilmemesi nedeniyle sözleşme fesih aşamasına gelirse diğer taksitlerin durumu dikkate alınmadan 4735 Sayılı KİSK?nun 22 nci maddesine göre fesih işlemi gerçekleştirilir. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş taksit veya taksitler varsa bunlar teslim alınmaz. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak, muayene işlemleri devam eden taksit veya taksitler varsa bunlara ait her türlü muayene (Fiziksel, kimyasal vb.) işlemleri itiraz muayeneleri de dahil yaptırılır. Sonuçların uygun çıkması halinde kat?i kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırtılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz. Yüklenici bu hususları peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer :MSB Bursa MSB Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Dikkaldırım Mah. Değirmen Cad.No:3 16090 Osmangazi/BURSA
b) Tarihi ve saati :30.07.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a)Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İstekli, imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. İhale sadece yerli isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden yerli istekliler lehine % 5 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı MSB BURSA Tedarik Bölge Başkanlığı Ted.Pl.ve Koor.Şb. Müdürlüğü. Dikkaldırım Mah. Değirmen Cad.No:3 16090 Osmangazi/BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MSB Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı 2 Nu.lı İhale Komisyon Başkanlığı Dikkaldırım Mah. Değirmen Cad.No:3 16090 Osmangazi/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (Yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Teknik Şartname:
Gıda Kont.Lab-2 Eylül 2005 Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (Mikrobiyoloji,Toksikoloji,Kimya ve Histoloji) Sarf Malzemeleri Teknik Şartnamesi
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: Bursa Ted.Blg.Bşk.lığı (2 No.lu İhale Kom.Bşk.lığı)
b.Telefon Numarası: +902242322150
c.Fax Numarası: +902242330643
d.Elektronik Posta adresi: