4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı 4'üncü Kor.K.lığı Kh.ı için Muhtelif MEBS Malzemesi Alımı
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü MALZEME ALIMI
Malın Miktarı 1 KALEM
Mal Teslim Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU KOMUTANLIĞI
Mal Teslim Tarihi 10 GÜN
İhale Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 05.04.2018 14:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE ALIMI YAPILACAK
MEBS MALZEMESİ ALIMINA AİT İDARİ ŞARTNAME
Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecektir.
Kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır.
Tedarik konusu mal alımı ile ilgili olarak sözleşme yapılmayacak ve kati teminat alınmayacaktır.
Yüklenici, karar pulu bedelini ödemesini müteakip 10 (on) takvim gününde malzemeleri 4’üncü Kor.K.lığı Taşınır Dayanıklı-625 Mal Saymanlığı (Mamak)’ana teslim edecektir.
Malzemeler ayıplı (Bozuk, eski, kırık, özelliğini kaybetmiş, teşhir ürünü v.b) olmayacaktır.
Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır. Muayene sonucunda uygun çıkmayan mallar idarenin deposundan 5 (beş) takvim günü içerisinde geri alınacaktır.
Ödeme işlemleri, malzemenin kabulü müteakip, maliye bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dâhilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğü’nce yapılacaktır.
8. Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir.
9. Muayene Komisyon Başkanlığı tarafından tespit edilen hatalı ürünler, komisyonca uygun görüldüğü takdirde muayeneye ara verilerek, verilecek süre içerisinde firma tarafından değiştirilmesi sağlanabilecektir.
10. Alımı yapılacak malzemeler orijinal ambalajlarında, yeni, kullanılmamış ve kutuları açılmamış olacaktır.
11. Malzemenin özellikleri, LAHİKA-1’deki gibi olacaktır.
12. Alınacak malzeme, en az 2 yıl garantili olacaktır. Telefonların garanti belgeleri, (Yetkili Servis/Yetkili Bayi/Distribütörden Onaylı) mal muayenesinin tamamlanmasını müteakip Tşn.Day-625 Mal Saymanlığına teslim edilecektir.
13. Tşn.Day-625 Mal Saymanlığı tarafından irat işleminin tamamlanmasını müteakip malzemelerin garanti belgeleri malzemenin tertip edildiği birliğin taşınır mal sorumlusuna teslim edilecektir.
14. İş bu idari şartname 14 (ondört) maddeden ibarettir.
CEP TELEFONU, AKILLI AD. 2
NOT:FAKS VE MAİL İLE YAPILAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: