MEBS OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı MEBS Okl.ve Eğt.Mrk.K.nına Özel Tahsisli Konutunun Temizliği İçin Temizlik Hizmeti Alımı
İhale Usulü 4734 sayılı Kanunun 22/D Maddesi Doğrudan Temin
İdare Adı : MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı
Adres : MEBS Okl ve Eğt.Mrk. Mamak / ANKARA
Telefon : 0312 350 97 97
Faks : 0312 353 03 55
Elektronik Posta Adresi : engin_1583@hotmail.com
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı 10 adet
Mal Teslim Yeri MEBS Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Mal Teslim Tarihi
İhale Yeri MEBS Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 28.09.2022 10:00
İhale İlanı Metni
1-Konut 5 oda, 1 salon, 2 banyo, 1 tuvalettir.
2-Çalıştırılacak işçi sayısı 1 (bir) kişi olacaktır.
3-Çalıştırılacak işçi bayan olup, işi yapabilecek kabiliyet ve yaşta olacaktır.
4-Çalışacak işçinin sigorta, yemek, yol, giyecek ve diğer giderleri ilgili firmaya ait olacaktır.
5-Temizlik Hizmet Alımı; çarşamba günü 09:00 -17:00 saatleri arasında ifa edilecektir. Ancak, görülen lüzum üzerine çalışma saatleri ve günleri idare tarafından önceden haber vermek kaydıyla değiştirilebilecektir. Ayrıca özel günler, misafir vb. taleplerle haftalık ek 1 gün istenebilecektir.Temizlik hizmet alımı haftalık yapılacaktır.İdarenin talebi ile iki haftada birde yapılabilir.
Hizmet alımı kapsamında alt maddelerde belirtilen hususları yerine getirecektir.
1-Konutun genel temizlik işlerinin yürütülmesi,
2-Kapı, pencere, camlar ve duvarların temizliği,
3-Banyo, tuvalet temizliği,
4-Mutfak temizliği ve genel düzeni,
5-Koridor, zeminin temizliği,
6-Konutun genel tertip/düzenin istenilen şekilde yapılması,
7-Ütü işleri,
8-Demirbaş eşyaların koltuk, halı, perde, stor perde sandalye vb. malzemenin silinmesi, yıkanması, asılması. (Her altı temizlik hizmetinde bir defa yapılacaktır.)
9-Konut içinde verilecek temizlikle ilgili diğer görevlerin ifası.
10-Hizmetin yerine getirilmesinde kullanılacak, iş güvenliği kapsamındaki malzemeler (tulum, önlük, çizme ve koruyucu melbusat vb.) malzemeleri yüklenici tarafından temin edilerek işçiye verilecektir.
11-İdare tarafından, iş performansı beğenilmeyen personel yüklenici tarafından değiştirilecektir.
İş performansı beğenilen personelin değiştirilmemesi hususuna dikkat edilecektir.
12-Sözleşme süresi bitimine kadar, Ek-2 ihtiyaç listesinde belirtilen miktarda hizmet tamamlanmadığı takdirde, eksik kalan kısmın parası ödenmeyecektir. Yüklenici bu hususta hak talep etmeyecektir.
13-Temizlik malzemeleri idare tarafından karşılanacaktır.
14-1 Adet temizlik hizmeti, 1 günlük çalışmayı ifade etmektedir.
NOT: Faks, kargo,telefon ve e-mail ile yapılan teklifler kabul edilmeyecektir. (FİRMALAR TEKLİFLERİNİ EN GEÇ 04.03.2022 GÜNÜ SAAT 10.00 DA DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYON BAŞKANLIĞINDA BULUNDURMALIDIR)
Firmalar excel üzerinde kendi firmalarına ait teklif mektupları ile katılabilirler. (teklif mektuplarında mutlaka FİRMA KAŞESİ, TARİH, ISLAK İMZA VE İSİM ayrıca TELEFON VE VERGİ NUMARASI YADA TC KİMLİK NUMARASI (EKAP KAYIT İÇİN) KAŞE HARİCİNDE EL İLE YAZILARAK teslim edilmelidir.)
ALINACAK HİZMET İLE İLGİLİ ÖZELLİKLERİ ÖĞRENMEK İÇİN DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYONU İLE TEMASA GEÇİNİZ .
e-mail : isa.potuk@kkk.tsk.tr
Doğ.Tem.Kom : 0312 350 97 97 / 2421
/Content/Upload/Ihale/Docs/ekap(1).rar
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı
b.Telefon Numarası: 0312 350 97 97
c.Fax Numarası: 0312 353 03 55
d.Elektronik Posta adresi: engin_1583@hotmail.com