ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

3 ÜNCÜ PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı EN AZ 8 (SEKİZ) TON KALDIRMA KAPASİTELİ ARAÇ ÜSTÜ VİNÇ KİRALAMA HİZMETİ ALIMI

İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN

         

İdare Adı : 3 üncü Piyade Tümen Komutanlığı

Adres : 3 üncü Piyade Tümen Komutanlığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı Şehit Ütğm. Halil DURMAZ Kışlası Yüksekova/Hakkari

Telefon : +904383510648-54

Faks : +904383515251

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü İLAN METNİNDE BELİRTİLMİŞTİR.

Malın Miktarı 4 SAAT

Mal Teslim Yeri 3'ÜNCÜ PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞI TŞN.(DAY) 230 MAL SAYMANLIĞI

Mal Teslim Tarihi KARAR TEBLİĞİNE MÜTEAKİBEN

İhale Yeri 3'ÜNCÜ PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞI YÜKSEKOVA-HAKKARİ

İhale Tarihi 11.08.2017 15:00


İhale İlanı Metni

ALIMA AİT DİĞER HUSUSLAR

 

MADDE 1 - GENEL HUSUSLAR:

1.1. Alım sonucu, üzerine alım yapılan istekli ile sözleşme imzalanmayacak, teminat alınmayacaktır. Hizmet alımı işi, Yetkilendirilen Alım Heyeti tarafından en az üç firmadan alınacak fiyat araştırması sonucunda en uygun teklif veren firmadan alınacaktır. Teklif edilen birim fiyat ve tutarı KDV Hariç olarak yazılacaktır. Bu hizmet alımı kapsamında yapılacak işler için avans verilmeyecek, fiyat farkı hesaplanmayacaktır.

1.2. İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi;

1.2.1. İşin yapılacağı yer/yerler: Kontrol Teşkilatı (Ulş.Pln.Koor.Ks.A.liği ile koordineli olarak) tarafından yapılacak tebligatla belirtilen yer/yerler.

1.2.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak ve yetkilendirilen alım heyeti kararını takip eden günden itibaren 1 (bir) gün içinde işe başlanacaktır.

1.3. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 2 (iki) gündür.

1.4. Hizmet alımı işinin belirtilen teslim süresi içerisinde teslim edilmemesi durumunda gecikilen her takvim günü için teklif edilen bedelin % 1 (yüzde bir)’i oranında gecikme cezası uygulanacak ve bu gecikme cezası yüklenicinin hakedişinden kesilecektir. Yüklenicinin bu hususta itiraz etme hakkı yoktur. Gecikme süresi en fazla 2 (iki) takvim gününü geçmeyecektir.

 

MADDE 2 - İSTENEN BELGELER:

İstekli sahibi olduğu veya taahhüdü altında bulunan bir adet 2005 model ve üzeri vinci olduğunu yetkilendirilen alım heyetine ibraz edecektir. (Vinç en az 8 ton kaldırma kapasiteli olacaktır.)

 

MADDE 3 - ÖDEME YERİ VE ŞARTLARI:

Vinç kiralama işine ait düzenlenecek usulüne uygun belgeler tamam olmak koşulu ile ait olduğu yıl bütçesinin 03.5.5.03-1 (İş Makinesi Kiralama Giderleri) Ekonomik Kodundan 3'üncü Piyade Tümen Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğü tarafından tahakkuka bağlanarak Yüksekova Mal Müdürlüğünce ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:

Ödemeye esas teşkil edecek belgeler (Kontrol Teşkilatı tarafından; Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi ve Hizmet İşleri Hakediş Raporu, Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından; Hizmet İşleri Kabul Tutanağı) tanzim edilecektir. İdare, gerekli belgelerin düzenlenmesinden itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde yükleniciye ödemeyi yapılacaktır.

 

MADDE 4 - İŞİN YAPILACAĞI YERİN GÖRÜLMESİ:

4.1. İşin yapılacağı yeri ve çevresini gezmek, inceleme yapmak, teklifini hazırlamak ve taahhüde girmek için gerekli olabilecek tüm bilgileri temin etmek isteklinin sorumluluğundadır. İşyeri ve çevresinin görülmesiyle ilgili bütün masraflar istekliye aittir.

4.2. İstekli, işin yapılacağı yeri ve çevresini gezmekle; işyerinin şekline ve mahiyetine, iklim şartlarına, işinin gerçekleştirilebilmesi için yapılması gerekli çalışmaların ve kullanılacak malzemelerin miktar ve türü ile işyerine ulaşım ve şantiye kurmak için gerekli hususlarda maliyet ve zaman bakımından bilgi edinmiş; teklifini etkileyebilecek riskler, olağanüstü durumlar ve benzeri diğer unsurlara ilişkin gerekli her türlü bilgiyi almış sayılır.

4.3. İstekli veya temsilcilerinin işin yapılacağı yeri görmek istemesi halinde, işin gerçekleştirileceği binaya ve/veya araziye girilmesi için gerekli izinler İdare tarafından verilecektir.

4.4. Tekliflerin değerlendirilmesinde, isteklinin işin yapılacağı yeri incelediği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir.

 

MADDE 5 - TEKLİF FİYATA DAHİL OLAN GİDERLER:

5.1. Yürürlükteki ilgili mevzuat gereğince; Taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim ve harçlarla ile ulaşım, hizmet verecek taşıtların sigorta bedelleri, herhangi bir kaza sonucu meydana gelebilecek maddi hasarlar, ölümlü kaza sonucunda talep edilebilecek maddi ve manevi tazminatlar, trafik cezaları ile taşıtlara ait her türlü yasal giderler teklif fiyatına dahildir.

5.2. Yükleme, boşaltma, taşıma vb. durumlar esnasında meydana gelebilecek tüm kazalar sonucu oluşabilecek kayıplara ilişkin talep edilecek sigorta bedelini aşan tazminatlarla sigorta şirketlerinin rücu talepleri yüklenici tarafından karşılanacaktır.

5.3. İhale konusu işin bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV), ilgili mevzuatı çerçevesinde İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenir.

 

MADDE 6 - AVANS VERİLMESİ ŞARTLARI VE MİKTARI:

6.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.

 

MADDE 7 - FİYAT FARKI ÖDENMESİ VE HESAPLANMASI ŞARTLARI:

7.1. Yüklenici, işin süresi içerisinde, işin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.

7.2. Bu iş için fiyat farkı hesaplanmayacaktır.

 

MADDE 8 - ALT YÜKLENİCİLERE İLİŞKİN BİLGİLER VE SORUMLULUKLAR:

8.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

 

MADDE 9 - KONTROL TEŞKİLATI, GÖREV VE YETKİLERİ:

9.1. Kontrol teşkilatı görevi, 3'üncü Piyade Tümen Komutanlığı tarafından görevlendirilen heyet tarafından yürütülecektir. İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir.
9.2. Kabul İşlemleri, Hizmet İşleri Genel Şartnamesine uygun olarak 3.üncü Piyade Tümen Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır.
9.3. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanacak ve görevlerini yerine getirecektir.
9.4. Kontrol Teşkilatı ile Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığında görevlendirilen personelin atama, görev, istirahat, vb. gibi durumlarda bu görevlerden ayrılması durumunda bu görevleri atanan, görevlendirilen, vekâlet eden veya bu görevlere yedek olarak görevlendirilen personel yürütecektir.
9.5. Ödemeye esas olmak üzere; Kontrol teşkilatı tarafından; Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi ve Hizmet İşleri Hakediş Raporu, Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından ise; Hizmet İşleri Kabul Tutanağı düzenlenecektir.
9.6. Ceza kesilmesine ilişkin tespit edilen hususlar Kontrol Teşkilatı tarafından düzenlenen tutanaklarla kayıt altına alınacak ve tutanaklar hak ediş belgelerine ek yapılacaktır.

 

MADDE 10 – İŞİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN KAYIT VE TUTANAKLAR:

Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi, Hizmet İşleri Kabul Tutanağı, Hakediş Raporu, Çalışma saatini/saatlerini gösteren hizmet ifa tutanağı/tutanakları, Yüklenici Tebliğ Belgesi ve ihale dokümanı kapsamında tutulacak tutanaklardan oluşmaktadır.
 

MADDE 11 – İŞ VE İŞYERİNİN KORUNMASI VE SİGORTALANMASI:

11.1. İş ve işyerlerinin korunması ile işin ve/veya işyerlerinin sigortalattırılmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dahilinde yükleniciye aittir.

11.2. Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri:

11.2.1. Yüklenici araç kiralama işi için idareye sunduğu aracı/araçları ve taşıdığı malzemeyi her türlü kaza, terör olayı, yangın ve çalınma vb. durumlara karşı sigortalayacaktır.
11.2.2. Vinç kiralama hizmetinin sunulması sırasında kaza (trafik kazası, iş kazası) olması halinde meydana gelecek ölüm ve yaralanmalarda her türlü tedavi ve tazminat giderleri üçüncü kişiler dahil yükleniciye ait olacaktır. Bu kapsamda Trafik Kanunu ve diğer yasal mevzuatlar çerçevesinde yapılması gereken sigorta poliçeleri ilgili mevzuatı gereğince yüklenici tarafından yaptırılmış olacaktır. Teminat limitleri zorunlu yasal limitlerin altında olmayacaktır. İhale dokümanında öngörülen sigorta yükümlülükleri iş bitimine kadar devam ettirilecektir.
11.2.3. Yüklenici; taşıma işinde kullanacağı araçları, 2918 sayılı K.T.K.na göre sigorta ettirecektir. Sigorta masrafları yükleniciye aittir. Sigortasız araçlar kesinlikle görevlendirilmeyecektir. Araçların sigortasız görevlendirilmelerinden dolayı her türlü zarar ve ceza yüklenici tarafından yüklenilecek ve idareye rücu edilemeyecektir.
11.2.4. Araç sürücüsü ve operatör 5510 sayılı Sosyal Sigortalar kanununa göre yüklenici tarafından sigorta edilecektir. Her türlü sigorta masrafı yükleniciye aittir.

 

MADDE 12 – YÜKLENİCİNİN SÖZLEŞME KONUSU İŞ İLE İLGİLİ ÇALIŞTIRACAĞI PERSONELE İLİŞKİN SORUMLULUKLARI:

12.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.

12.2. Yüklenici, tüm giderleri kendisine ait olmak üzere çalışanların işle ilgili sağlık ve güvenliğini sağlamakla yükümlüdür. Bu çerçevede; çalışanların iş güvenliği uzmanı, iş yeri hekimi ve zorunlu olması halinde diğer sağlık personeli tarafından sunulan hizmetlerden yararlanması, çalışanların sağlık gözetiminin yapılması, mesleki risklerin önlenmesi, eğitim ve bilgi verilmesi dâhil her türlü tedbirin alınması, organizasyonun yapılması, gerekli araç ve gereçlerin sağlanması, sağlık ve güvenlik tedbirlerinin değişen şartlara uygun hâle getirilmesi ve mevcut durumun iyileştirilmesi, işyerinde alınan iş sağlığı ve güvenliği tedbirlerine uyulup uyulmadığının izlenmesi, denetlenmesi ve uygunsuzlukların giderilmesi gibi iş sağlığı ve güvenliği mevzuatı kapsamında iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin alınması zorunlu tedbirler yüklenicinin sorumluluğundadır.

 

MADDE 13 – DİĞER HUSUSLAR:

13.1. İşin Açıklaması; 3’üncü Piyade Tümen Komutanlığı Tşn.(Day.)-230 Mal Saymanlığına ait arızalı jeneratörün 6’ncı Askeri Fabrika Müdürlüğü (Balıkesir)’ne bakım onarıma gönderilmek üzere yerinden çıkartılması ve araca yüklenmesi maksadıyla Vinç Kiralama Hizmet Alım İşidir.

13.2. İşin süresi; işin başlamasını müteakip başlayacak ve iş bitimine kadar geçen süreyi kapsayacaktır. İşin durumuna göre idarenin belirteceği birden fazla yerde (aynı adres içerisinde, örneğin; kışla içerisinde farklı noktalarda) iş yapılacak olursa, ilk işe başlama saatinden en son işin bırakılacağı saate kadar geçen süre, işin süresi olarak kabul edilecektir. Biden fazla noktada vinç gerektiren işin olduğu durumlarda idarenin bekletme durumu haricindeki molalar ve beklemeler (kaza, arıza, vinç aracının hazırlanması ve toparlanması, yemek, çay molası lavabo, tuvalet vb.) işin toplam süresinden düşülür. İş başladıktan sonra meydana gelen kaza ve arıza nedeniyle oluşacak gecikmeler işin süresinden sayılmayacaktır (düşülecektir).

13..3. Yüklenici, işin başlama noktasına gelişinde/gidişinde aracı ile yaptığı mesafe için ayrıca ücret talep edemez.

13..4. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.

13..5. Bu işte kesinlikle yardım maksadıyla askeri personel kullanılmayacak, vinç gerektiren işlerin tümü yüklenici tarafından ( idareye bildirdiği sigortalı operatör ve işçileri vasıtasıyla yapılacak) yaptırılacaktır.

13.6. Çalıştırılacak Araçlara Yönelik Hususlar;

13.6.1. Firmaya kayıtlı veya taahhüdü altında en az 8 (SEKİZ) ton kapasiteli bir adet vinç monteli aracı olacaktır. Aracın model yılı en az 2005 olacak, trafik sigortası yapılmış, her türlü kontrolü ve trafik muayeneleri tam olacaktır.

13.6.2. Firma, beyan ettiği vincin arızalanması durumunda en az aynı özellikte bir aracı günün her saatinde istenilen yer ve zamanda hazır edecektir.

13.7. Çalıştırılacak Personele (Şoför ve Operatör) Yönelik Hususlar;

13.7.1. Hizmet alımı kapsamında en az 1 (bir) operatör çalışacak ve en az 3 yıllık resmi operatörlük belgesi olacaktır. Araç sürücüsü ve operatör aynı kişi olacaksa sürücü Kara yolları Trafik Kanunu ve Yönetmeliğine göre araç cinsine uygun ehliyeti hem de operatörlük sertifikasına sahip olacaktır.

13.7.2. Çalıştırılacak personel için FERDİ KAZA SİGORTASI yüklenici tarafından yaptırılacak, her türlü istihkakları ve masrafları da yüklenici tarafından ödenecektir.

13.7.3. Firmanın şoförleri kışla içerinde kışla içi azami hız limiti olan 20 km/s kuralına uyacaktır.

13.7.4.  Araç sürücülerinin her türlü istihkakları yüklenici tarafından ödenecektir.

13.8.  Genel Hususlar;

13.8.1. Taşıma, tahmil ve tahliye yapılması esnasında (istif ve loda dahil) Yüklenici veya yanında çalıştırdığı kişilerin hatasından dolayı meydana gelebilecek zarar ve ziyandan yüklenicinin kendisi sorumlu olacak ve meydana gelen zarar ziyanı ödeyecektir. Hizmet alımında oluşabilecek kaza veya meydana gelecek her türlü zarardan yüklenici sorumludur.

13.8.2. Hizmet alımı süresince akaryakıta gelecek zamlardan dolayı yükleniciye fiyat farkı ödenmeyecektir. Aracın bakım onarım ve yakıt giderleri yüklenici tarafından karşılanacaktır.

13.8.3. Vinç Kiralama hizmeti süresince vinç aracında meydana gelebilecek her türlü zarardan (Sel, yangın, heyelan, deprem, sabotaj, terör eylemi, toplumsal olay, taşlama, trafik kazası vb.) yüklenici sorumludur.

13.8.4. Yüklenici, işin başlangıcından işin bitimine kadar operatör hatasından kaynaklanan tüm hasarları (idarenin tutanak ile tespiti yeterlidir) ödemekle yükümlüdür.

13.9. Hizmet alımının kontrolü Kontrol Teşkilatınca yapılacaktır.

13.10. Aracın klimalı veya klimasız olması ile hava yastığı bulunup bulunmadığı aranmayacaktır.

13.11. Şoförlerle araçların içinde ve üzerinde hiçbir şekilde bölücü, gerici, yıkıcı ve askeri adabına uymayan çıkartmalar, işaretler vb. semboller bulunmayacaktır. Araçlarda kalorifer ve klima dışında hiçbir ısıtma şekli kabul bulunmayacak ve araçların içinde ve bagaj ile avadanlık gözlerinde yancı, patlayıcı, parlayıcı maddeler (Tüp gaz vs.) bulundurulmayacaktır.

13.12. Hizmetin yapılması sırasında Yükleniciye ait araç veya personelin terörist faaliyetlerden dolayı (mayına basma, silahlı saldırı, sabotaj vb.) zarar görmesi halinde, idareden herhangi bir hak talebinde bulunulmayacaktır.

13.13. Şoför ve yardımcılarının kılık-kıyafetleri temiz olacaktır. ( Özellikle sakal tıraşına özen gösterilecektir.) Şoför ve yardımcıları personel ile hiçbir şekilde tartışmaya girmeyecektir. Şoför kendiliğinden veya personelin talebi ile hiçbir şekilde güzergâhı değiştirmeyecektir.

13.14. Kontrol Teşkilatı ve Hakediş Raporlarının Düzenlenmesine İlişkin Hususlar:

13.14.1. Hizmet işleri genel şartnamesinde belirlenen hususlara göre hareket edilecektir.

13.14.2. İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği idare tarafından görevlendirilen kontrol teşkilatı aracılığı ile denetlenir. Kontrol Teşkilatları Hizmet İşleri Genel Şartnamesinin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.

13.14.3. Yapılan kiralama işi, kontrol teşkilatınca kontrol ve denetime tabi tutulacak, yüklenicinin iş bitiminde Kontrol teşkilatına yapacağı başvuru üzerine muayene ve kabul işlemleri yapılarak kesin hakkedişi ödenecektir. Maliye bakanlığının serbest bırakma oranlarının hak ediş tutarını karşılamaması veya ödenek tahsisinde gecikmeler yaşanması durumunda, düzenlenen hak ediş raporları, 3’üncü Piyade Tümen Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğünde bekleyecektir. Bu ve bu gibi sebeplerden kaynaklanan gecikmeler nedeni ile yüklenici gecikme faizi vb. herhangi bir hak talebinde bulunamaz ve sözleşmeyi imzalamasıyla bu hususu peşinen kabul etmiş olur.

13.14.4. Birim fiyat üzerinden teklif alınan ihalelerde, istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

13.15. KDV hariç tüm masraflar (Yükleme, boşaltma, nakliye, istifleme, vergi, harç, sigorta ve her türlü masraflar) yükleniciye aittir.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 3 üncü Piyade Tümen Komutanlığı

b.Telefon Numarası: +904383510648-54

c.Fax Numarası: +904383515251

d.Elektronik Posta adresi: