14 NCÜ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 6 KALEM SEBZE MEYVE ALIMI
İhale Usulü Açık İhale Usulü
İdare Adı : 14 NCÜ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI
Adres : 14 NCÜ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI IHALE KOMİSYON BŞK.LIĞI KARS
Telefon : +904742124101
Faks : +904742121927
Elektronik Posta Adresi : ihale_kom@yahoo.com
Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI
Malın Miktarı 6 KALEM
Mal Teslim Yeri 14. MKNZ.P.TUG. TÜKETİM 308 MAL SAYMANLIĞI DEPOLARI-KARS
Mal Teslim Tarihi 180 TAKVİM GÜNÜ
İhale Yeri 14'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI / KARS
İhale Tarihi 09.04.2012 10:00
İhale İlanı Metni
SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI V14 MKNZ.P.TUG.K. KARS
6 Kalem (Domates 75.000 Kg.,Hıyar 20.000 Kg, Taze erik 18.000 Kg, Karpuz 60.000 Kg, Kiraz 15.000 Kg, Taze Kayısı 17.000 Kg) Sebze Meyve Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda
yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/29902
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURIYET MAH.SEHIT YUSUFBEY CAD. 36100 MERKEZ KARS
b) Telefon ve faks numarası : 4742124101 - 4742121927
c) Elektronik Posta Adresi : karsihalekomisyonbsk@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İhale konusu mallar 14’üncü Mknz.P.Tug.Loj.Des.K.lığı Taşınır Tüketilebilir 308 Mal Saymanlık depoları (HHP.KIŞLASI/KARS)’a teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Saymanlık tarafından verilecek tebligatlar doğrultusunda aşağıdaki tabloda belirtilen tarihte İLK İŞ GÜNÜNDE işe başlanacak olup İdarenin (İdare Adına Taşınır Mal Saymanlığı) vereceği Günlük veya Haftalık veya Aylık tebligatlar nisbetinde mal/malzeme teslim edilecek/ işe başlanacaktır. S.NU. İŞİNADI İŞE BAŞLAMA TARİHİ İŞİN BİTİŞ TARİHİSÖZLEŞMENİN SÜRESİ KESİN TEMİNATIN SÜRESİ 1 DOMATES 1 Haziran 2012 31 Ekim 2012 180 TAKVİM GÜNÜ 180 TAKVİM GÜNÜ 2 HIYAR 1 Haziran 2012 31 Ekim 2012 180 TAKVİM GÜNÜ 180 TAKVİM GÜNÜ 3 TAZE ERİK 1 Haziran 2012 31 Ağustos 2012 180 TAKVİM GÜNÜ 180 TAKVİM GÜNÜ 4 KARPUZ 1 Haziran 2012 30 Eylül 2012 180 TAKVİM GÜNÜ 180 TAKVİM GÜNÜ 5 KİRAZ 1 Haziran 2012 31 Temmuz2012 180 TAKVİM GÜNÜ 180 TAKVİM GÜNÜ 6 TAZE KAYISI 1 Haziran 2011 31 Temmuz 2012 180 TAKVİM GÜNÜ 180 TAKVİM GÜNÜ Bu tarihlerden önce sözleşmenin imzalanması halinde işe başlama tarihi belirtilen tarihler olacaktır.Herhangi bir sebeple sözleşmenin yürürlüğe girmesinin öngörülenden daha geç yürürlüğe girmesi halinde işe başlama talimatında belirtilen tarihten itibaren işe başlanacak ve işin bitiş tarihinde sona erecektir. İşe başlama talimatı sözleşmenin imzalanması sırasında, sözleşme ile birlikte yazılı olarak İhale Komisyon Başkanlığınca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır. ( Malın teslim süresi ve teslimde izlenecek yöntemler ile ilgili ayrıntılı açıklamalar sözleşme 30.3’üncü maddesinde belirtilmiştir.) 10.3. Teslim programı ve teslim tarihi 10.3.2. Yüklenicinin teslim programı: İhale konusu mallar, günlük (Birliğin isteğine ve yüklenicinin mutabakatına göre; iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun süre de olabilir.) ihtiyaçlar nispetinde malın istendiği gün saat 11:00’e kadar teslim edilecektir. Teslim edilen mal kesin kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde reddedilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.2.1. Teslim edilecek mallar; Teslim edilecek mallar tip şartname md 2.1.c ve sözleşme md 5.1.1.’de açıklandığı gibidir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : 14’üncü Mknz.P.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı/ KARS
b) Tarihi ve saati : 09.04.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 5 TRY (Türk Lirası) karşılığı 14’üncü Mknz.P.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı/ KARS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 14’üncü Mknz.P.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı/ KARS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 14 NCÜ MKNZ.P.TUG.K.LIĞI
b.Telefon Numarası: +904742124101
c.Fax Numarası: +904742121927
d.Elektronik Posta adresi: ihale_kom@yahoo.com