AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 4 Kısım Sarf Malzeme Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 4 Kısım Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 30 (Otuz) Takvim günün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 27.05.2019 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. As.vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığının ihtiyacı için 4 Kısım Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı yapılacaktır. Sözleşme yapılalacaktır.
2. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
3. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
4. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
5. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (27 Mayıs 2019 Saat: 10:30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir. Kargo ile gönderilen “Birim Fiyat Teklif Mektubu” nun Satın Alma Komisyon Başkanlığına ulaştırılması firmanın kendi sorumluluğundadır.
6. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” komisyonun uygun gördüğü durumlarda değerlendirmeye alınacaktır.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
8. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
9. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
10. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
12. Bahse konu hizmet alımı işi için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi Muhasebe Müdürlüklerine yatırılarak vezne alındı makbuzu, mal tesliminden önce Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
4 (DÖRT) KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak malzemeler ihtiyaç listesinde belirtilen evsaf, özelliklerine ve idari hususlara göre teslim edilecektir.
2. Muayeneler ile ilgili tüm alet ve malzemeler firma tarafından temin edilecektir.
3. Malzemelerin muayenesi Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığınca yapılacaktır.
4...Alımı yapılacak malzemeler, ihtiyaç listesinde belirtilen orijinal ürün olacaktır, muadil ürün kabul edilmeyecektir. Her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, mekanik titreşimlerden, korozyondan ve manyetik ortamdan etkilenmeyecek şekilde, orijinal üretici firmasının ambalajı ile ambalajlanmış olacaktır.
5...Ambalaj üzerinde firma adı, adres, malzeme cinsi, emniyetli taşınması için gerekli işaretleme etiketleri bulunacaktır.
6. Orijinal ambalajından arızalı ve hasarlı olarak çıkan her malzeme firmaya iade edilecek ve firma tarafından orijinal ambalajında yeni malzeme ile değiştirilecektir.
7. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
8. Malzemeler, en az 1(Bir) yıl garantili olacaktır. Yüklenici garanti belgelerini/ taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Taş.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
9. 4 (Dört) Kısım alımı yapılan tıbbi sarf malzemelerin her bir kısmın muayenesi ayrı ayrı yapılacak, muayene sonucunda red edilen kısım olsa dahi kati kabulü yapılan kısım kabul edilecek ve bedeli ödenecektir.
10. İhtiyaç duyulan malzemeler ihale komisyonu kararının firmaya tebliğini müteakip 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Tşn. (Tük.)- 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler firmaya ait olacaktır.
4 ( DÖRT) KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ
1'İNCİ KISIM
1. % 0,9 NACL PVC Ambalaj 1000 ml Miadı 12 Ay 250 Adet
2. % 0,9 NACL PVC Ambalaj 100 ml Miadı 12 Ay 500 Adet
3. Laktatlı Ringer PVC Ambalaj 500 ml Miadı 12 Ay 100 Adet
4. % 5 Dexstroz PVC Ambalaj 500 ml Miadı 12 Ay 100 Adet
2'NCİ KISIM
1. Diatro Lyse Miadı 12 Ay 2 Adet
2. Diatro Diff Vet Miadı 12 Ay 4 Adet
3. Diatro Dil Vet Miadı 12 Ay 2 Adet
4. Aba-Rinse Miadı 12 Ay 1 Adet
5. Abaclean Miadı 12 Ay 1 Adet
3'ÜNCÜ KISIM
1. Cilt Stapleri Miadı 12 Ay 20 Adet
2. Rivanol 1G (x25) Miadı 12 Ay 20 Adet
3. Buster Yakalık 25 Cm 200 Adet
4. PGA 2/0 Keskin 75 Cm (X12) Miadı 12 Ay 15 Adet
5. PGA 0 Keskin 75 Cm (X12) Miadı 12 Ay 40 Adet
6. PGA 1 Keskin 75 Cm (X12) Miadı 12 Ay 15 Adet
7. Flaster Bez 10cm x 5m Miadı 12 Ay 300 Adet
8. Anjiyokat Nu:26 Mor Miadı 12 Ay 200 Adet
9.Anjiyokat Nu:24 Sarı Miadı 12 Ay 500 Adet
10. Anjiyokat Nu:22 Mavi Miadı 12 Ay 500 Adet
11. Anjiyokat Nu:16 Gri Miadı 12 Ay 500 Adet
12. Muayene Eldiveni Latex Pudralı (Large) 100 Adetlik Ambalaj Miadı 12 Ay 200 Adet
13. Steril Eldiven Beybi (Bir Çift) 7.5 Numara Miadı 12 Ay 200 Adet
14. Steril Eldiven Beybi (Bir Çift) 8 Numara Miadı 12 Ay 300 Adet
15. Bakır Sülfat 25 Kg 2 Adet
16. Ameliyat Örtüsü Delikli ve Bantlı 75x90 cm Miadı 12 Ay 150 Adet
17. Vet-Quick 500T Miadı 12 Ay 2 Adet
18. Kromberg Tar Bandajı 10 Adet
19. Cyristalin Animal Health 1 L Miadı 12 Ay 5 Adet
20. Kerbl TarPaste 5 Kg 10 Adet
21. Kruuse Wound Plast Spray Miadı 12 Ay 20 Adet
22. Alçı Altı Pamuğu 20 cm 200 Adet
23. Swap (Jelli) Miadı 12 Ay 100 Adet
24. Kömürlü Swap Miadı 12 Ay 100 Adet
25. Enjektör 3P 20 cc Pembe(x100) Miadı 12 Ay 15 Adet
26. Enjektör 3P 50 cc Pembe (x50) Miadı 12 Ay 8 Adet
4'ÜNCÜ KISIM
1. Kurşun Tiroid Koruyucu 3 Adet
2. X-Ray Koruyucu Eldiven 2 Adet
3. X-Ray Koruyucu Gözlük 3 Adet
4. Veteriner Steteskop 65 mm 1Adet
5. Köpek Tıraş Makinası [Oster Clipping Machine PowerMax 2-speed (traş makinesi) (2 Adet 0,1mm, 2 Adet 0,25 mm bıçağı ve 4 adet Bakım spreyi (Kruuse Clipper Spray) ile beraber teslim edilecektir.)] 1 Adet
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: