ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 4 Kısım Sarf Malzeme Alımı

İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d

         

İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA

Telefon : 0 224 519 02 10

Faks : 0 224 519 02 19

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü Mal

Malın Miktarı 4 Kısım Adet

Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı

Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 30 (Otuz) Takvim günün

İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı

İhale Tarihi 27.05.2019 10:30


İhale İlanı Metni

DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR

1.    As.vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığının ihtiyacı için 4 Kısım Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı yapılacaktır. Sözleşme yapılalacaktır.

2.    Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.

3.    Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.

4.    “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.

5.    "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (27 Mayıs 2019 Saat: 10:30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir. Kargo ile gönderilen “Birim Fiyat Teklif Mektubu” nun Satın Alma Komisyon Başkanlığına ulaştırılması firmanın kendi sorumluluğundadır.

6.    Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” komisyonun uygun gördüğü durumlarda değerlendirmeye alınacaktır.

7.    "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

8.    Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.

9.    Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.

10.  İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;

       a.  Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,

       b.  Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

11.  Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

12.  Bahse konu hizmet alımı işi için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi Muhasebe Müdürlüklerine yatırılarak vezne alındı makbuzu, mal tesliminden önce Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.

4 (DÖRT) KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İDARİ HUSUSLAR

1. Alımı yapılacak malzemeler ihtiyaç listesinde belirtilen evsaf, özelliklerine ve idari hususlara göre teslim edilecektir.

2. Muayeneler ile ilgili tüm alet ve malzemeler firma tarafından temin edilecektir.

3. Malzemelerin muayenesi Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığınca yapılacaktır.

4...Alımı yapılacak malzemeler, ihtiyaç listesinde belirtilen orijinal ürün olacaktır, muadil ürün kabul edilmeyecektir. Her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, mekanik titreşimlerden, korozyondan ve manyetik ortamdan etkilenmeyecek şekilde, orijinal üretici firmasının ambalajı ile ambalajlanmış olacaktır.

5...Ambalaj üzerinde firma adı, adres, malzeme cinsi, emniyetli taşınması için gerekli işaretleme etiketleri bulunacaktır.

6. Orijinal ambalajından arızalı ve hasarlı olarak çıkan her malzeme firmaya iade edilecek ve firma tarafından orijinal ambalajında yeni malzeme ile değiştirilecektir.

7. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.

8. Malzemeler, en az 1(Bir) yıl garantili olacaktır. Yüklenici garanti belgelerini/ taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Taş.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.

 9.  4 (Dört) Kısım alımı yapılan tıbbi sarf malzemelerin her bir kısmın muayenesi ayrı ayrı yapılacak, muayene sonucunda red edilen kısım olsa dahi kati kabulü yapılan kısım kabul edilecek ve bedeli ödenecektir.

10. İhtiyaç duyulan malzemeler ihale komisyonu kararının firmaya tebliğini müteakip 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Tşn. (Tük.)- 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir.

11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler firmaya ait olacaktır.

4 ( DÖRT) KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ

1'İNCİ KISIM

1. % 0,9 NACL PVC Ambalaj 1000 ml Miadı 12 Ay 250 Adet

2. % 0,9 NACL PVC Ambalaj 100 ml Miadı 12 Ay 500 Adet

3. Laktatlı Ringer PVC Ambalaj 500 ml Miadı 12 Ay 100 Adet

4. % 5 Dexstroz PVC Ambalaj 500 ml Miadı 12 Ay 100 Adet

2'NCİ KISIM

1. Diatro Lyse  Miadı 12 Ay 2 Adet

2. Diatro Diff Vet  Miadı 12 Ay 4 Adet

3. Diatro Dil Vet  Miadı 12 Ay 2 Adet

4. Aba-Rinse  Miadı 12 Ay 1 Adet

5. Abaclean  Miadı 12 Ay 1 Adet

3'ÜNCÜ KISIM

1.  Cilt Stapleri  Miadı 12 Ay 20 Adet

2. Rivanol 1G (x25)  Miadı 12 Ay 20 Adet

3. Buster Yakalık 25 Cm 200 Adet

4. PGA 2/0 Keskin 75 Cm (X12)  Miadı 12 Ay 15 Adet

5. PGA 0 Keskin  75 Cm (X12) Miadı 12 Ay 40 Adet

6. PGA 1 Keskin 75 Cm (X12)  Miadı 12 Ay 15 Adet

7. Flaster Bez 10cm x 5m  Miadı 12 Ay 300 Adet

8. Anjiyokat  Nu:26 Mor  Miadı 12 Ay 200 Adet

9.Anjiyokat Nu:24 Sarı  Miadı 12 Ay 500 Adet

10. Anjiyokat Nu:22 Mavi Miadı 12 Ay 500 Adet

11. Anjiyokat Nu:16 Gri Miadı 12 Ay 500 Adet

12. Muayene Eldiveni Latex Pudralı (Large) 100 Adetlik Ambalaj  Miadı 12 Ay 200 Adet

13. Steril Eldiven Beybi  (Bir Çift) 7.5 Numara  Miadı 12 Ay 200 Adet

14. Steril Eldiven Beybi  (Bir Çift) 8 Numara  Miadı 12 Ay 300 Adet

15. Bakır Sülfat  25 Kg 2 Adet

16. Ameliyat Örtüsü Delikli ve Bantlı 75x90 cm  Miadı 12 Ay 150 Adet

17. Vet-Quick 500T Miadı 12 Ay 2 Adet

18. Kromberg Tar Bandajı 10 Adet

19. Cyristalin Animal Health 1 L Miadı 12 Ay 5 Adet

20. Kerbl TarPaste 5 Kg 10 Adet

21. Kruuse Wound Plast Spray  Miadı 12 Ay 20 Adet

22. Alçı Altı Pamuğu 20 cm 200 Adet

23. Swap (Jelli)  Miadı 12 Ay 100 Adet

24. Kömürlü Swap Miadı 12 Ay 100 Adet

25. Enjektör 3P 20 cc  Pembe(x100) Miadı 12 Ay 15 Adet

26. Enjektör 3P 50 cc Pembe (x50)  Miadı 12 Ay 8 Adet

4'ÜNCÜ KISIM

1. Kurşun Tiroid Koruyucu 3 Adet

2. X-Ray Koruyucu Eldiven 2 Adet

3. X-Ray Koruyucu Gözlük 3 Adet

4. Veteriner Steteskop 65 mm 1Adet

5. Köpek Tıraş Makinası [Oster Clipping Machine PowerMax 2-speed (traş makinesi) (2 Adet 0,1mm, 2 Adet 0,25 mm bıçağı ve 4 adet Bakım spreyi  (Kruuse Clipper Spray) ile beraber teslim edilecektir.)] 1 Adet

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10

c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19

d.Elektronik Posta adresi: