AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 4 Kalem At Binici Kıyafeti Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 4 Kalem Çift ve Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 45 (Kırkbeş) Takvim günün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 05.11.2018 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi At Eğitim ve Üretim Tabur Komutanlığında kullanılmak üzere 4 Kalem Giyecek Malzemesi alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (05 Kasım 2018 Saat:10:30) Satın Alma Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” Satın Alma Komisyonunun uygun gördüğü durumlarda değerlendirmeye alınacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden binde 5,69 (0,00569) Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
12. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları,
13. İşe sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren başlanacaktır.
14. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
4 KALEM GİYECEK MALZEMESİ ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak malzemeler numunesine göre olacaktır. Alıma esas numuneler idarede görülebilecektir.
2. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
3. Malzemeler 1 (bir) yıl garantili olacaktır. Yüklenici garanti belgelerini / taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
4. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dahil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
5. Alımı yapılacak malzemeler fiziksel muayene sonucu evsafına uygun bulunmadığı takdirde, kalan teslim süresi içerisinde tebliğine müteakip, yüklenici 1 defaya mahsus redde karşılık malzeme teslim edebilecektir. Muayene ve kabul işlemleri sonunda niteliklerine uygun bulunan malzemeler için kabul ve ödeme işlemleri yapılacak, niteliklerine uygun bulunmayan malzemeler yükleniciye iade edilecektir.
6. İhtiyaç duyulan mal ihale komisyonunun kararının yükleniciye tebliğini müteakip, takip eden günden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günü içerisinde Tşn. (Tük.) 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir. Yüklenici, teslim etmesi gereken son tarihten sonra mal teslimatı yapmayacak ve alım gerçekleşmeyecektir. Teslim süresinin son günü mesai harici günü denk gelirse ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
4 KALEM GİYECEK MALZEMESİ İHTİYAÇ ÇİZELGESİ
1. BOT, BİNİCİ 6 ÇİFT
NUMUNEYE GÖRE ALINACAKTIR.
2. ELDİVEN, BİNİCİ 6 ÇİFT
NUMUNEYE GÖRE ALINACAKTIR.
3. PANTOLON, BİNİCİ 6 ADET
NUMUNEYE GÖRE ALINACAKTIR.
4. TOZLUK, BİNİCİ 6 ÇİFT
NUMUNEYE GÖRE ALINACAKTIR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: