GATA 1 NOLU IHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı GATA K.lığı Kapalı Devre TV Sistemi ve Merkezi Anons Sistemi Günlük Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı Hizmet Alımı
İhale Usulü 22-d (Parasal Limit Kapsamında)
İdare Adı : GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı
Adres : Genaeral Tevfik Sağlam Cad. Etlik/ANKARA
Telefon : +903123042073-77
Faks : +903123042072
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü GATA K.lığı Kapalı Devre TV Sistemi ve Merkezi Anons Sistemi Günlük Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı Hizmet Alımı
Malın Miktarı GÖTÜRÜ BEDEL GÖTÜRÜ BEDEL
Mal Teslim Yeri GATA K.LIĞI MEBS ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ETLİK/ANKARA
Mal Teslim Tarihi Götürü bedel sözleşme olup, işe başlama tarihinden itibaren 330 (Üçyüzotuz) gündür
İhale Yeri GATA K.LIĞI 1 NUMARALI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 19.02.2016 10:15
İhale İlanı Metni
AÇIKLAMA : 1 NU.LI İHALE KOMISYON BAŞKANLIĞI
ALIM TARIH VE SAATI : 19.02.2016 Cuma Günü Saat 10:15
Söz konusu alıma ilişkin teklif mektubu idarenin aşağıda belirtilen adresinden ihale saatine kadar firma/sahsın kendisi veya temsile yetkili kişi tarafından alınacağı gibi Detay kısmında bulunan Teklif Mektubu da kullanılabilir.
Not: 1) Belgegeçer (Faks) ‘le yapılan katılımlar/fiyat teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
2) Sözleşme yapılacaktır. Götürü bedel sözleşme olup, işe başlama tarihinden itibaren 330 (Üçyüzotuz) gündür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 (Yedi) gün için yer teslimi yapılarak işe başlanır ve işin bitiş tarihi 30 Haziran 2017 ‘yı geçmeyecektir. Sözleşme bedelinin %6’sı oranında kati teminat alınacaktır.
3) Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 330 (Üçyüzotuz) gündür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip yer teslimi yapılarak işe başlanır ve işin bitiş tarihi 30 Haziran 2017 ‘yı geçmeyecektir.
4) Teknik (Diğer/Sözleşme) Hususlarla ilgili açıklama Götürü Bedel Teklif Mektubunun altına eklenmiştir.
5) Muayene ve kabul işlemleri; ihale onay belgesinde belirtilen kontrol teşkilatınca yapılacaktır.
6) İşin yapılacağı yeri ve çevresini gezmek, inceleme yapmak varsa numunesini incelemek, teklifini hazırlamak ve taahhüde girmek için gerekli olabilecek tüm bilgileri temin etmek isteklinin sorumluluğundadır. Tekliflerin değerlendirilmesinde, isteklinin işin yapılacağı yeri incelediği/numuneyi gördüğü/gerekli olabilecek tüm bilgileri temin ettiği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir. Bu kapsamda teknik hususlarla ilgili sorularınız için Tel : 0(312) 3042708 ’den iletişime geçiniz.
GATA Komutanlığı 1 Numaralı İhale Komisyon Başkanlığı Etlik/ANKARA
Tel : 0 312 304 20 73-75-77
Faks : 0 312 304 20 72
GÖTÜRÜ BEDEL TEKLİF MEKTUBU
GATA 1 NU.LI İHALE KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA
..... / ..... / 2016
Alımın adı : GATA Komutanlığı 4 (Dört) Adet Kapalı Devre Tv sistemi ve 1 (Bir) Adet Merkezi Anons Sistemi Günlük Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı Hizmet Alımı İşi
Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı
Uyruğu
TC Kimlik Numarası1(gerçek kişi ise)
Vergi Kimlik Numarası
Tebligat adresi
Telefon ve faks numarası
Elektronik posta adresi (varsa)
1) Yukarıdaki alıma ilişkin doğrudan temin dokümanını oluşturan tüm belgeler tarafımızdan okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir. Teklif fiyata dahil olduğu belirtilen tüm masraflar ve teklif geçerlilik süresi de(...................................................) dahil olmak üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.
2) İdari şartnamede alternatif teklif verilmesine izin verilmesi halleri dışında, 4734 sayılı Kanunun 17 nci maddesinin (d) bendi gereğince ihale konusu işe kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten ya da vekaleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz.
3) 4734 sayılı Kanunun 4 üncü maddesindeki “yerli istekli” tanımı gereğince [yerli/yabancı] istekli durumundayız.2
4) Yukarıda yer alan [elektronik posta adresime tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum./ elektronik posta adresime ve faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.]3
5) Alım konusu işin tamamını Katma Değer Vergisi hariç toplam [teklif edilen toplam bedel para birimi rakam ile ............................................ (yazı ile) ........................................................................................................................................ bedel3 karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt ederiz.4
Adı - SOYADI/Ticaret unvanı
Kaşe ve İmza5
Standart Form ─ KİK015.2/H Götürü Bedel Teklif Mektubu
TEKNİK ÖZELLİKLERİ
GENEL:
Yüklenici GATA K.lığı MEBS Ş. Md.lüğünde mesai saatleri içinde veya mesai saati dışında yükleniciye arıza bildirilmesi durumunda en az 8 saat içinde arızaya müdahale edecek ve 48 saat içinde onarımı yapacaktır.
Onarım işi mesai sonrasına sarkması durumunda MEBS Şb.Md.lüğü onayı ve Nöbetçi personel kontrolünde bakım ve onarım işine devam edecektir.
Yüklenici bakım onarımda kullanılacak yedek parçayı temin edecektir.
Onarılamayan cihaz Kullanıcıya teslim edilir ve onarılamayan cihazın yerine yenisi yüklenici tarafından hiçbir ücret talep etmeden idareye çalışır vaziyette teslim edilecektir.
1. 8 KANAL DSP COMPACT MODÜLATÖR
1.1. Kullanılacak modülatörler endüstriyel tip 19” rack tipi 8 kanallı ve 24 saat 365 gün çalışmaya uygun yapıda olacaktır.
1.2. Video ve Audio cihazlarından gelen yayınları veya external dijital receiverlerden ve kod çözücülerden gelen yayınları modüle ederek kablolu yayın sistemine ilave etmek için kullanılacak ve min aşağıdaki teknik değerleri karşılayacaktır. Her türlü besleme ve programlama üniteleri üzerinde olan alıcı/işlemci cihazlarda merkez ünitesi ilaveten programlama ünitesi aranmayacaktır.
1.3. LCD ekran 2X40 satır olmalı ve üzerinden genel ayarların yapılacaktır.
1.4. Frekans ayarı VHF I ,VHF III , S Band, UHF . S02-C23 Her kanal tüm frekans bandının ayarlanabilme imkanı olacaktır.
1.5. Menü ayarları ile istenilen kanalın Çıkış seviyesi -20dB ye kadar zayıflatılabilecektir.
1.6. Her kanalın Video ve Audio Seviyesi Ayarlanabilecektir.
1.7. Grup olarak çıkış frekans ayarları değiştirile bilinir olacaktır.
1.8. Cihaz Her kanal için Test Sinyal verebilecektir modülatörleri tek ünite kullanarak 8 kanal kombinasyonları ile 8 - 24 kanal arasında herhangi bir kapasiteyi oluşturmak mümkün olabilecektir.
1.9. Cihazdaki modülatör sayısı her kanalda 2 modülatör olmak suretiyle toplam 2x4 toplam 8 adet modülatör olacaktır.
1.10. 8 kanal kapasiteli programlanabilir Tek Yan Bandlı SMATV Modülatör Uluslararası tüm BG Standardlarına uyumlu 19 ‘’ Rack Tipi Mekanik Yapı Geniş Bandlı çıkış frekans aralığı Çıkış kanalı dijital olarak ayarlanabilir Yüksek ve kararlı çıkış seviyesi Dijital kontrollu, mikro işlemci ile kararlı ve güvenilir performans Her kanal için bağımsız A/V seviye ayarı Merkezi audio yayınlar için test patern veya siyah ekran sağlama özelliği Modüler iç yapı ile kolay ve etkin bakım imkanı olacaktır.
2. 8 KANAL 3.5 INC MONİTÖRLÜ DİJİTAL (Receiver) :
2.1. Dijital uydu alıcılar endüstriyel tip 19” rack tipi 8 kanallı ve 24 saat 365 gün çalışmaya uygun yapıda olacaktır.
2.2. 8 Kanal QPSK-A/V Demodülatör, profesyonel 19’’standardına uygun mekanik yapı içinde olacaktır.
2.3. Ön panel üzerinden ‘’IR Select’’ tuşu ile istenilen Receiver seçilip kumanda ile ayarlama imkanı bulunacaktır.
2.4. Ön panel üzerinde her ünite için ayrı 3.5 INC Display bulunacaktır.
2.5. Mono ve stereo olarak seçilebilir ses seviyesi her kanal için bağımsız olarak ayarlanabilir olacaktır.
2.6. 1.ve 8. Modül üzerinden LNB gerilimi sağlanabilecektir.
2.7. Cihazdaki receiver sayısı her kanalda 2 receiver olmak suretiyle toplam 2x4= 8 adet receiver olacaktır.
2.8. Gerektiğinde Video PID ve Audio PID ile kurulum yapılabilecektir.
2.9. RS-232 ara bağlantı ile yazılım güncelleştirme imkanı olacaktır.
2.10. A-V çıkışlar ile harici olarak Tek Yan Bant ve Cift Yan Bant Modülatörler ile entegrasyon imkanı bulunacaktır.
2.11. Dahili ortam sıcaklığını sürekli izleme ve güvenlik sınırı üzerinde ek havalandırmanın anahtarlanması özelliği ve Otomatik Soğutma Sistemi bulunacaktır.
3. MULTİSWİTCH DAĞITICISI:
3.1. Sistemde kullanılacak receiverler için sinyal dağıtımı, ilerideki kanal değişimlerinde kolaylık sağlaması amaçlı Multiswichler ile dağıtılacaktır. Kullanılacak multiswitchlerin çıkış sayısı verilecek kanal sayısından az olmayacaktır.
3.2. Multiswitchler aşağıdaki niteliklere uygun olmalıdır.
3.3. Lnb Giriş sayısı en az 9 GİRİŞLİ olacaktır.
3.4. Abone Çıkışı en az 24 olacaktır.
3.5. Frekans calışma aralıgı karasal da 7 – 862 Mhz ,SAT da 950-2250 MHz olacaktır.
3.6. Maks.Çıkış Seviyesi Satellite(IMA3)120dBuV olacaktır.
3.7. Abone Çıkışları Arası Terr İzolasyon >40dB olacaktır.
3.8. Abone Çıkışları Arası Uydu İzolasyon >40dB olacaktır.
3.9. Uydu-Uydu.>30 dB olacaktır.
3.10. Uydu Lokal İzolasyon değeri >29dB olacaktır.
3.11. Maksimum Akım Harcaması 1100 mA üzerinde olmayacaktır.
3.12. Diseq 2.0-2.1 Yazılım versiyonlarını destekleyecektir.
3.13. Abone kontrol ledi bulunacaktır.
3.14. Port Kitleme Sistemi olacaktır.
4. HAT YÜKSELTEÇ
4.1. Hedınt sisteme uyumlu olacaktır.
4.2. 220 v ile çalışacaktır.
4.3. 70-110 db arası çalışacaktır.
5. 19 INC RACK KABİN :
5.1. 19 INC RACK KABİN tipinde olacaktır.
5.2. 3 adet dsp modülatör ,3 adet dijital recevir,1 adet multiswitch 19 ınc rack kabine
Sığacak tipte olacaktır.
6. UPS 2000W GÜÇ KAYNAĞI:
6.1. 2000 W Gücünde olacaktır.
6.2. 220V Çıkışında olacaktır.
7. TOA VM-3240 VA AMPLİFİKATÖR:
7.1. 230 V AC, 50/60 Hz olacaktır.
7.2. 240 W olacaktır.
7.3. 50 Hz - 20 kHz, ±3 dB (at 1/3 rated output) olacaktır.
7.4. 85 dB or more olacaktır.
7.5. Sampling frequency: 48 kHz A/D D/A converter: 24 bit olacaktır.
8. TOA VM-3240 E SİSTEM GENİŞLEME ÜNİTESİ
8.1. 230 V AC, 50/60 Hz olacaktır.
8.2. 240 W olacaktır.
8.3. 50 Hz - 20 kHz, ±3 dB (at 1/3 rated output) olacaktır.
8.4. 0.7 % or less (at rated output, 1 kHz) olacaktır.
8.5. 85 dB or more olacaktır.
8.6. External amplifier input: 100 V line, removable terminal block (14 pins) olacaktır.
9. TOA RM-200M UZAK ANONS MİKROFONU
9.1. 24 V DC (Operating range: 14 - 28 V DC) Power input jack: Non-polarity type
Usable power input plug(*2): Outer diameter φ5.5 mm φ2.1 mm olacaktır.
9.2. 100 mA or less olacaktır.
9.3. 0 dB(*1) olacaktır.
10. TOA RM-210 FONKSİYON PANELİ
10.1. 20 mA max. (in terms of RM-200M's DC power input) , 10 adet fonksiyon tuşu olacaktır.
11. DYNACORD PCL-1240T 2X400W/100V ANFİ
11.1. DYNACORD PCL-1240T modelinde olacaktır.
11.2. 2X400W/100V gücünde olacaktır.
12. DYNACORD PCL-1225T 2X250W/100V ANFİ
12.1. DYNACORD PCL-1225T modelinde olacaktır.
12.2. 2X250W/100V gücünde olacaktır.
13. OTOMATİK ANONS ROBOTU TKS-03
13.1. WESSOUND TKS-03 modelinde olacaktır.
13.2. Anons programlama ve kaydetme özelligi olacaktır.
HİZMET ALIMLARINA AİT TİP SÖZLEŞME
Götürü Bedel Hizmet Alımı Sözleşmesi
Madde 1- Sözleşmenin Tarafları
Bu sözleşme, bir tarafta GATA Komutanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ........................................................... (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: GATA Komutanlığı
b) Adresi : General Dr. Tevfik SAĞLAM Cad. P.K. 06010 Etlik/ANKARA
c) Telefon numarası: 0 312 304 27 22
ç) Faks numarası:-
d) Elektronik Posta Adresi (varsa):-
2.2. Yüklenicinin;
a)Adı ve soyadı/Ticaret Unvanı:..........................................................................................
b) T.C. Kimlik No: .............................................................................................................
c)Vergi Kimlik No: ............................................................................................................
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi:. ................................................................................
d) Telefon numarası: .........................................................................................................
e) Bildirime esas faks numarası: ........................................................................................
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) :................................................................
2.3. Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3- Sözleşmenin dili
Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4- Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır) ve ihale dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- İş tanımı
5.1. Sözleşme konusu iş; GATA Komutanlığında bulunan 4 Adet Kapalı Devre Tv sistemi ve 1 (bir) Adet Merkezi Anons Sistemi 330 (Üçyüzotuz) Günlük Periyodik Bakım ve Arıza Onarımı Hizmet Alımı İşi’dir. İşin teknik özellikleri ve diğer ayrıntıları sözleşme ekinde yer alan ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde düzenlenmiştir.
Madde 6- Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1 Bu sözleşmenin toplam götürü bedeli………………(rakam ve yazıyla)….….….…dir.
Madde 7- Sözleşme bedeline dahil olan giderler
7.1. Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç ve tüm giderler sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi, sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.
Madde 8- Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Sözleşme Tasarısı,
2) Götürü Bedel Teklif Mektubu
3)- Açıklamalar (varsa),
8.3. Zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.
Madde 9 – İşin süresi
9.1 . İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 330 gündür, sözleşmenin imzalanması müteakip yer teslimi yapılarak işe başlanır ve işin bitiş tarihi 30 Haziran 2017'yı geçmeyecektir.
9.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır
Madde 10- İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi
10.1. İşin yapılacağı yer: GATA Komutanlığı
10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanır.
Madde 11- Ödeme yeri ve şartları
11.1. (Değişik 3/7/2009 – 27277 R.G. / 48. md.) Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dâhil) GATA Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünce ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla ödenecektir.
11.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Milli Savunma Bakanlığı’nın 13 Ocak 2016 tarihli ve MLY:42875022-9260-25-16/Mali Ynt.Ş. Sayılı ve ‘Ertesi Yıla Geçen Yüklenme’ konulu bakan onayına istinaden 2017 yılına sari alım yapılabilecektir. GATA K.lığı Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünce tahakkuka bağlandıktan sonra Maliye Bakanlığınca vize edilen AHP ve AFP'deki ödenek dağılımına göre GATA Döner Saymanlık Müdürlüğünce ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:
İhale Bedeli;Sözleşmenin yürürlüğe girişinden itibaren toplam gün sayısına (330 gün) bölünecek, bulunan günlük bedel üzerinden 90'ar günlük dönemler halinde hakediş raporları düzenlenerek ödeme yapılacaktır. Maliye Bakanlığınca vize edilen ayrıntılı harcama programı ve ayrıntılı finansman programındaki ödenek dağılımına göre ödeme yapılacaktır. Hakediş dosyasında; Hizmet İşleri Hakediş Raporu (MYHBY 4), Hakediş Özeti (MYHBY 4/8) Hakediş İcmali (MYHBY 4/9), Hakediş Raporu (MYHBY 4/10), Hizmet İfa Tutanağı, ilgili döneme ait Kontrol-Arıza formları ve SGK'dan alınan belgeler bulunacaktır. Kısmi kabul yapılmayacağından o döneme ait Kısmi Kabul Tutanağı düzenlenme şartı aranmayacaktır.
Madde 12- Avans verilmesi, şartları ve miktarı
12.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.
Madde 13- Fiyat farkı
13.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
13.2.. Bu sözleşme kapsamında yapılan işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır.
13.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.
Madde 14- Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumluluklar
14.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.
Madde 15- Cezalar ve sözleşmenin feshi
15.1. Kontrol Teşkilatı tarafından yapılan denetimler sonucunda, yapılan onarımların yetersizliği veya geçersizliği tespit edildiğinde; tespit edilen hususun düzeltilemediği her takvim günü için sözleşme bedelinin % 0,5 (bindebeş)’i oranında cezaya tabi tutulacaktır ceza bedeli Yüklenicinin hak edişinden kesilecektir.
15.2. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
15.3. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise İdarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi durumunda kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 16- Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
16.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
16.1.1 Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
16.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi,
zorunludur.
16.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.
16.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:
16.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.
16.3. Süre uzatımına ilişkin diğer hususlarda Genel Şartnamenin ilgili hükümleri uygulanır.
Madde 17- Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri
İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.
Madde 18- İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar
18.1. Yüklenici tarafından Televizyon Sistemi arıza ve bakımı konusunda uzman personel tarafından arızalar yerinde yapılacaktır.
Madde 19- Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
19.1. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere GATA K’lığı MEBS Şb.Md.lüğü adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarih itibarıyla arızalı malzeme olmayacaktır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.
19.2. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 10 (on) iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.
Madde 20- Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları
Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.
Madde 21- Sözleşmede değişiklik yapılması
21.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
21.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 22- Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti
22.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
22.2. Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
Madde 23- Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 24- İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
24.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 25- Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih
25.1. Yüklenicinin, ihale sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
25.2. Taahhüdün en az % 80’inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;
a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,
b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,
c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır.
25.3. Ancak bu durumda, Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi hükmüne göre işlem yapılır ve Yükleniciden kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tutarı kadar ceza tahsil edilir. Bu ceza hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de tahsil edilebilir.
Madde 26- Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi
Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir.
Madde 27- Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.
Madde 28- Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.
Madde 29- Hüküm bulunmayan haller
Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.
Madde 30- Diğer Hususlar
30.1. TEKNİK HUSUSLAR
30.1.1. Yüklenici GATA K.lığı MEBS Ş. Md.lüğünde mesai saatleri içinde veya mesai saati dışında yükleniciye arıza bildirilmesi durumunda en az 8 saat içinde arızaya müdahale edecek ve 48 saat içinde onarımı yapacaktır.
30.1.2. Onarım işi mesai sonrasına sarkması durumunda MEBS Şb.Md.lüğü onayı ve Nöbetçi personel kontrolünde bakım ve onarım işine devam edecektir.
30.1.3.Yüklenici bakım onarımda kullanılacak yedek parçayı temin edecektir.
30.1.4.Onarılamayan cihaz Kullanıcıya teslim edilir ve onarılamayan cihazın yerine yenisi yüklenici tarafından hiçbir ücret talep etmeden idareye çalışır vaziyette teslim edilecektir.
30.1.5. MEBS Şube Müdürlüğü 2 Adet, B Binası, Çocuk Hastalıklarında bulunan Tv Sistemlerine ve MEBS Şube Müdürlüğünde bulunan Merkezi Ses Anons Sisteminin her ay periyodik bakım yapılacaktır.
30.1.6. 9 (Dokuz) Adet 8 Kanal DSP Compact Modülatör, 9 (Dokuz) Adet 8 Kanal 3.5 İnch Monitörlü Digital (Receiver), 3 (Üç) Adet Multiswitch Dağıtıcısı, 3 (Üç) Hat Yükselteç, 3 (Üç) Adet 19 İnch Rack Kabin, 3 (Üç) Adet UPS 2000W Güç Kaynağı, 1 (Bir) Amplifikatör,4 (Dört) Adet Genişleme Ünitesi, 2 (İki) Uzak Anons Mikrofonu, 4 (Dört) AdetTOA RM-210 Fonksiyon Paneli, 2 (İki) Adet Dynacord PCl-1240T 2x400w/100V Anfi, 2 (İki) Adet Dynacord PCl-1225T 2x250w/100V Anfi ve Otomatik anons Robotu TKS-03 sistemin muhteviyatı.
Madde 31- Anlaşmazlıkların Çözümü
Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir .
Madde 32- Yürürlük
Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 33 – Sözleşmenin imzalanması
Bu sözleşme 33 (otuzüç) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …/…/2016 tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı bir suretini” Yükleniciye verecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı
b.Telefon Numarası: +903123042073-77
c.Fax Numarası: +903123042072
d.Elektronik Posta adresi: