4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı Kartuş Toner Alımı
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü MALZEME ALIMI
Malın Miktarı 22 KALEM
Mal Teslim Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU KOMUTANLIĞI
Mal Teslim Tarihi 15 GÜN
İhale Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 26.03.2018 11:00
İhale İlanı Metni
TONER, HP Q2612A, SİYAH HP LASERJET 1018/ HP LASERJET 1012/ HP LASERJET 1020 AD. 25
TONER, W850H21G LEXMARK W850, YAZICI AD. 20
DRUM ÜNİTESİ, W84030H LEXMARK W840 LASER PRİNTER AD. 1
TONER, HP C4127A, SİYAH YAZICI LASERJET HP 4050N-4000-4500 AD. 6
TONER C3906A HP LASERJET 6L AD. 8
TONER, UG-3313 PANAFAX UF-770 (FAKS) AD. 8
TONER, MX 560 GT SHARP MX464N FOTOKOPİ MAK. AD. 8
XEROX 5335 TONERİ, SİYAH, 006R01160 XEROX 5330 FOTOKOPİ MAK. AD. 14
DRUM XEROX 5330 FOTOKOPİ MAKİNASI XEROX 5330 FOTOKOPİ MAK. AD. 2
TONER, SİYAH, TN-311 FOTOKOPİ MAKİNASI BIZHUB 350 AD. 12
TONER, FQTK20 FOTOKOPİ MAKİNASI PANASONİC FP7830 AD. 5
KARTUŞ C4912A KIRMIZI HP 800-42 PLOTTER AD. 1
KARTUŞ C4911A MAVİ AD. 1
KARTUŞ C4844A SİYAH AD. 1
HP C6578DE KARTUŞ RENKLİ (78) HP 1220C A3 PRİNTER AD. 3
KARTUŞ 51645A SİYAH (45) AD. 3
KARTUŞ C8767E SİYAH (339) YAZICI DESKJET HP 5940 AD. 3
KARTUŞ C8766EE RENKLİ (343) AD. 3
KARTUŞ, SİYAH PG-46 CANON E 414 YAZICI AD. 5
KARTUŞ, RENKLİ CL-56 AD. 5
KARTUŞ BCI-11BK SİYAH YAZICI INKJET CANON BJC80 / BJC85 AD. 3
KARTUŞ BCI-11C RENKLİ AD. 3
KARTUŞ VE TONER ALIMINA AİT İDARİ ŞARTNAMEDİR.
1. Alım komisyonunca alınan karar 3 (üç) takvim günü içinde ihaleyi alan Yüklenici firmaya tebliğ edilecektir.
2. Kararı tebliğ eden Yüklenici 3 (üç) takvim günü içinde karar pulu bedelini 4’üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğüne yatıracaktır.
3. Tedarik konusu mal alımı ile ilgili olarak sözleşme yapılmayacak ve kati teminat alınmayacaktır.
4. Yüklenici, karar pulu bedelini yatırmasını müteakip 15 (Onbeş) takvim gününde malzemeyi 4’üncü Kolordu Komutanlığı Tşn.Tük/Day.625 Mal Saymanlığı (Mamak)’na teslim edecektir. Malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır.
5. Malzemeler ayıplı (Ambalajı yırtık, kırık, soluk, özelliğini kaybetmiş v.b) olmayacaktır.
6. Alımı yapılacak malzemelerin muayenesi, 4734 sayılı kanuna göre yapılan ihalelere ilişkin mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerince, 4’üncü Kolordu Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapılacaktır. Muayene sonucunda uygun çıkmayan mallar idarenin deposundan 5 (beş) takvim günü içerisinde geri alınacaktır.
7. Ödeme işlemleri, malzemenin kabulü müteakip, maliye bakanlığınca belirlenen serbest bırakma oranları dâhilinde düzenlenecek ödenek gönderme belgelerine göre 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğü’nde yapılacaktır.
8. Her türlü muayene masrafı yükleniciye aittir.
9. İhtiyaç listesinde belirtilen (sıra numarası 1,2,4 ve 5’ncı kalem malzemeler hariç) toner/kartuşlar “Menşei onaylı (ana malzemeyi üreten üreticinin ürettiği veya ana malzemeyi üreten üreticinin başka bir üreticiye ürettirdiği ve onayladığı ürün) toner/kartuş” olacaktır.
10. Alımı yapılacak kartuşlar, (12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22’inci kalem malzemeler) kurumaya karşı hassas, sıvı mürekkepli olduğundan, teslim tarihinden itibaren en fazla 12 (oniki) ay önce üretilmiş olacaktır.
11. Alımı yapılacak kartuş ve tonerler, yüklenici firma tarafından 12 (oniki) ay garanti edilecek, garanti süresi içerisinde arızalı çıkan kartuş ve tonerler değiştirilecektir. Bu husus yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
12. Yüklenici malın muayenesinde Muayene Komisyon Başkanlığına EK-B İhtiyaç Listesindeki (sıra numarası 1,2,4 ve 5’ncı kalem malzemeler hariç) malzemelerin, menşei onaylı, orijinal lisanslı ürün olduğunu belgeleyecektir.
13. Alımı yapılacak toner ve kartuşlar orijinal ambalajında ve muhafazasında teslim edilecektir.
14. Muayene Komisyon Başkanlığı tarafından tespit edilen hatalı ürünler, komisyonca uygun görüldüğü takdirde muayeneye ara verilerek, verilecek süre içerisinde firma tarafından değiştirilmesi sağlanabilecektir.
15. İstenen özellikler bu madde ile beraber 15 (Onbeş) maddeden ibarettir.
NOT:FAKS VE MAİL İLE YAPILAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: