ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

MSB POSTGRESQL AKTARIM İHALE DETAYI

İşin Adı Fotokopi Makinelerinin Bakım ve Onarımı İşi Hizmet Alımı

İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları

         

İdare Adı : MSB POSTGRESQL AKTARIM

Adres : MEBS Daire Başkanlığı

Telefon :

Faks :

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü 7 (yedi) adet fotokopi makinesının drum,developer, fırın keçesi, transfer roller vb.yedek parçalarının değişimi

Malın Miktarı 7 ADET

Mal Teslim Yeri 6’ncı Hd.A. Alay Muhabere Takım K.lığı (Merkez/VAN), 1’nci Hd.Tb.K.lığı (ÇALDIRAN),2’nci Hd.Tb.K.lığı (ÖZALP),3’üncü Hd.Tb.K.lığı (ALBAYRAK) ve 4’üncü Hd.Tb.K.lığı (BAŞKALE) Karargah merkezleri

Mal Teslim Tarihi sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (Üç) takvim günü içinde işe başlanacak ve 20 (Yirmi) takvim günü içinde bitirilecektir.

İhale Yeri 6 ncı Hudut Alay Komutanlığı İhale Salonu Toprakkale/VAN

İhale Tarihi 03.09.2014 13:00


İhale İlanı Metni
1. Sözleşme yapılacaktır. Alım kısmi teklife açıktır, birim fiyat üzerinden işin tamamı için veya kısmi teklif verilebilecektir. Verilecek tekliflerin alım konusu alımın tamamını mı yoksa bir kısmını mı kapsadığı hususu teklif mektubunda açıkça belirtilecektir.
2. Firmalar Servis Yetki Belgelerini teklifleri ile birlikte sunacaklardır.
3. Fiyat eşitliği söz konusu olduğunda teklif zarfını en erken teslim eden istekli seçilecektir.
4. Malların Bakım Onarımı tamamlanmasına müteakip teslim yeri 6’ncı Hudut Alay K.lığıdır. Ödemesi hizmet işinin kabulüne müteakip 2014 Mali Yılı bütçesinden VAN Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce yapılacaktır.
5. Bakım Onarım için teklif alınacak/verilecek firmalar servis yetkisine sahip olacaklardır.
6. Teknik Bilgi için, Mu.Ütğm. Bülent ŞANA ve Mu.Kd.Bçvş.Mustafa ERTAN ile görüşülebilir. (0432 215 19 78)
7. Faks (Belgegeçer) ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ KISIM NU. ONARIMI YAPILACAK MALZEME "BAKIM ONARIMI/DEĞİŞİMİ
YAPILACAK MALZEMELER" MİKTARI "ÖLÇÜ BRM." TEKLİF EDİLEN BİRİM FİYAT (TL) KDV HARİÇ TUTARI (TL) KDV HARİÇ
1 FOTOKOPİ MAKİNASI İNEO 163 MARKA BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM DEĞİŞİMİ 1 ADET
DRUM BLADE DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET
ROOL GUİDE DEĞİŞİMİ 2 ADET
HTR ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 1 ADET
TRANSFER ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET
2 FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BİZHUP 163 BAKIM VE ONARIM İŞİ İMAGİNG UNIT (DRUM ÜNİTESİ) DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPİNG ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET
ROOL GUİDE DEĞİŞİMİ 2 ADET
TRANSFER ROLLER ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 1 ADET
TRANSFER ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET
3 FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM UNIT DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET
ROLL GUİDE DEĞİŞİMİ 2 ADET
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 5 ADET
KASET PATENLERİ DEĞİŞİMİ 6 ADET
HTR MERDANE DEĞİŞİMİ 1 ADET
4 "KONİCA MİNOLTA BİZHUB
362 FOTOKOPİ MAKİNASI BAKIM VE ONARIM İŞİ" DRUM ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPİNG ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET
ROLL GUİDE DEĞİŞİMİ 1 ADET
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 5 ADET
KASET PATENLERİ DEĞİŞİMİ 6 ADET
5 FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 BAKIM VE ONARIM İŞİ İMAGE ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPER ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 1 ADET
FUSER ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 1 ADET
TRANSFER ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET
DUBLEX UNİT 1 ADET
KOMPLE KAPAK 1 ADET
6 "MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ
MAKİNASI BAKIM VE ONARIM İŞİ
" DRUM DEĞİŞİMİ 1 ADET
DRUM BLADE DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET
HTR MERDANE DEĞİŞİMİ 1 ADET
PRESS MERDANE DEĞİŞİMİ 1 ADET
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 5 ADET
WEB ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET
ÇIKIŞ SWİTCH DEĞİŞİMİ 2 ADET
CLUCH DEĞİŞİMİ 3 ADET
KASET PATENLERİ DEĞİŞİMİ 6 ADET
7 FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 i BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET
DEVELOPER TANKI 1 ADET
TRANSFER BELT 1 ADET
PATEN ÜNİTESİ 2 ADET
PATEN ÇEVİRME KORUMASI 1 ADET
TONER AKTARMA MOTORU 1 ADET
TOPLAM TUTAR KDV HARİÇ (TL)



AD-SOYAD/TİCARET ÜNVANI
KAŞE VE İMZA

FOTOKOPİ MAKİNELERİNİN BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI
Birim Fiyat Hizmet Alımı Sözleşmesi

Madde 1- Sözleşmenin Tarafları
Bu sözleşme, bir tarafta 6’ncı Hudut Alay Komutanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ………………………….......................................................... (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.

Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: 6’ncı Hudut Alay Komutanlığı Toprakkale - Van
b) Adresi : 6’ncı Hudut Alay Komutanlığı Toprakkale - Van
c) Telefon numarası: 0 432 215 19 78 – 0 432 214 08 84
ç) Faks numarası: 0 432 214 67 99
d) Elektronik Posta Adresi (varsa): -

2.2. Yüklenicinin;
a)Adı ve soyadı/Ticaret Unvanı:.
b) T.C. Kimlik No:
c)Vergi Kimlik No:
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi:.
d) Telefon numarası:
e) Bildirime esas faks numarası: .
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) :

2.3. Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.

Madde 3- Sözleşmenin dili
Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4- Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır) ve ihale dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- İş tanımı
5.1. Sözleşme konusu iş; 7 adet fotokopi makinesinin drum, developer, fırın keçesi, transfer roller … vb. yedek parçalarının değişimi işi yapılacaktır. İş ile ilgili ihtiyaç çizelgesi ve iş listesi aşağıdadır.

6'NCI HD.A.K.LIĞI HİZMET İŞİ İHTİYAÇ LİSTESİ
SIRA NO STOK NUMARASI ONARIMI YAPILACAK MALZEMENİN CİNSİ YAPILACAK İŞ MALZEMENİN MİKTARI BİRİMİ
1 3610KK0183090 FOTOKOPİ MAKİNASI İNEO 163 MARKA İŞ LİSTESİ EK-A'DADIR. 1 AD
2 3610KK0266596 FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BİZHUP 163 1 AD
3 3610KK0044423 FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD 1 AD
4 3610270477550 KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362
FOTOKOPİ MAKİNASI 1 AD
5 3610KK0334322 FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 1 AD
6 3610KK0052904 MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ
MAKİNASI 1 AD
7 3610KK0416934 FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ 1 AD

BAKIM ONARIMI YAPILACAK MALZEMELERE AİT İŞ LİSTESİ
KISIM NU. ANA MALZEMESİ
STOK NO BAKIM ONARIMI/DEĞİŞİMİ
YAPILACAK
MALZEMELER MİKTARI ÖLÇÜ
BRM. EBADI/ÖZELLİKLER
1 FOTOKOPİ MAKİNASI İNEO 163 MARKA BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM DEĞİŞİMİ 1 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
DRUM BLADE DEĞİŞİMİ 1 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
ROOL GUİDE DEĞİŞİMİ 2 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
HTR ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 1 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
TRANSFER ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET İNEO 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
2 FOTOKOPİ MAKİNASI KONİCA MİNOLTA BİZHUP 163 BAKIM VE ONARIM İŞİ İMAGİNG UNIT (DRUM ÜNİTESİ) DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPİNG ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
ROOL GUİDE DEĞİŞİMİ 2 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
TRANSFER ROLLER ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
TRANSFER ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 163 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
3 FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM UNIT DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD UYGUN OLACAKTIR.
ROLL GUİDE DEĞİŞİMİ 2 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD UYGUN OLACAKTIR.
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 5 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD UYGUN OLACAKTIR.
KASET PATENLERİ DEĞİŞİMİ 6 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD UYGUN OLACAKTIR.
HTR MERDANE DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI DİJİTAL DEVELOP 2550İD UYGUN OLACAKTIR.
4 KONİCA MİNOLTA BİZHUB
362 FOTOKOPİ MAKİNASI BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPİNG ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
ROLL GUİDE DEĞİŞİMİ 1 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 5 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
KASET PATENLERİ DEĞİŞİMİ 6 ADET KONİCA MİNOLTA BİZHUB 362 FOTOKOPİ MAKİNASINA UYGUN OLACAKTIR.
5 FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 BAKIM VE ONARIM İŞİ İMAGE ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPER ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 UYGUN OLACAKTIR.
FUSER ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 UYGUN OLACAKTIR.
TRANSFER ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 UYGUN OLACAKTIR.
DUBLEX UNİT 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 UYGUN OLACAKTIR.
KOMPLE KAPAK 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-221 UYGUN OLACAKTIR.
6 MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ
MAKİNASI BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM DEĞİŞİMİ 1 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
DRUM BLADE DEĞİŞİMİ 1 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPER DEĞİŞİMİ 1 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
HTR MERDANE DEĞİŞİMİ 1 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
PRESS MERDANE DEĞİŞİMİ 1 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
TIRNAK TAKIMI DEĞİŞİMİ 5 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
WEB ROLLER DEĞİŞİMİ 1 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
ÇIKIŞ SWİTCH DEĞİŞİMİ 2 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
CLUCH DEĞİŞİMİ 3 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
KASET PATENLERİ DEĞİŞİMİ 6 ADET MİNOLTA Dİ 620 FOTOKOPİ MAKİNASINA
UYGUN OLACAKTIR.
7 FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 i BAKIM VE ONARIM İŞİ DRUM ÜNİT DEĞİŞİMİ 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ UYGUN OLACAKTIR.
DEVELOPER TANKI 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ UYGUN OLACAKTIR.
TRANSFER BELT 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ UYGUN OLACAKTIR.
PATEN ÜNİTESİ 2 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ UYGUN OLACAKTIR.
PATEN ÇEVİRME KORUMASI 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ UYGUN OLACAKTIR.
TONER AKTARMA MOTORU 1 ADET FOTOKOPİ MAKİNASI KYOCERA TASKALFA-3500 İ UYGUN OLACAKTIR.


İşin teknik özellikleri ve diğer ayrıntıları sözleşme ekinde yer alan ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde düzenlenmiştir.
Madde 6- Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ....................................... …………………………………… bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar ile varsa, sonradan Genel Şartnamenin 37 nci maddesine göre tespit edilen yeni birim fiyatlar esas alınır.
Madde 7- Sözleşme bedeline dâhil olan giderler
7.1. Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, KDV hariç ihale ve sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harçlarla sözleşme giderleri (Sözleşmenin fotokopi ile çoğaltılması dahil) ile muayene ve her türlü giderler vb. sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi; sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.
Madde 8- Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Hizmet İşleri Genel Şartnamesi,
2) Sözleşme Tasarısı,
8.3. Zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.

Madde 9 – İşin süresi (Değişik 16/7/2011- 27996 RG./35. md.)
9.1. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 365 (Üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür.
9.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır.

Madde 10- İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi (Değişik 16/7/2011- 27996 RG./36. md.)
10.1. İşin yapılma yeri: İşin yapılacağı yer/yerler: 6’ncı Hd.A. Alay Muhabere Takım K.lığı (Merkez/VAN), 1’nci Hd.Tb.K.lığı (ÇALDIRAN),2’nci Hd.Tb.K.lığı (ÖZALP),3’üncü Hd.Tb.K.lığı (ALBAYRAK) ve 4’üncü Hd.Tb.K.lığı (BAŞKALE) Karargah merkezlerinde bulunan fotokopi makinelerinin Tamir, Bakım ve Onarımı yerinde yapılacaktır.

(Değişik 16/7/2011- 27996 RG./36. md.)
10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak ve sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (Üç) takvim günü içinde işe başlanacak ve 20 (Yirmi) takvim günü içinde bitirilecektir.
Madde 11- Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kesin teminat :
11.1.1.Yüklenici bu işe ilişkin olarak ........... (rakam ve yazıyla) .......................... kesin teminat vermiştir.
11.1.2. Kesin teminat mektubunun süresi …../…/…. tarihine kadardır. Kanunda veya sözleşmede belirtilen haller ile cezalı çalışma nedeniyle kabulün gecikeceğinin anlaşılması durumunda teminat mektubunun süresi de işteki gecikmeyi karşılayacak şekilde uzatılır.
11.2. Ek kesin teminat:
11.2.1. Fiyat farkı ödenmesi öngörülen işlerde, fiyat farkı olarak ödenecek bedelin ve /veya iş artışı olması halinde bu artış tutarının % 6’sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat miktarı hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.
11.2.2. Ek kesin teminatın teminat mektubu olması halinde, ek kesin teminat mektubunun süresi, kesin teminat mektubunun süresinden daha az olamaz.
11.3. Yüklenici tarafından verilen kesin ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir.
11.4. Kesin teminat ve ek kesin teminatın geri verilmesi:
11.4.1. Taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan ilişiksiz belgesinin İdareye verilmesinin ardından kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların yarısı garanti süresi dolduktan sonra kalanı, Yükleniciye iade edilecektir.
11.4.2. Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin hizmetin kabul tarihine kadar ödenmemesi durumunda protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin ve ek kesin teminat paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir.
11.4.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde idarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir.
11.5. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.

Madde 12- Ödeme yeri ve şartları
12.1. Sözleşme bedeli (Değişik 3/7/2009 – 27277 R.G. / 48. md.) (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil ) Kontrol Teşkilat Başkanlığınca iş bitiminde düzenlenecek olan Hizmet İşleri Hakediş Rapuru Mly.Büt.Ks.A.liğine teslim edilmesine müteakip 6’ncı Hd.A.K.’lığı Mly. ve Büt.Ks.A.liğince düzenlenecek ödeme emri belgelerine istinaden Van Defterdarlık ve Muhasebe Müdürlüğünce ait olduğu mali yıl bütçesinin “03.7.3.02-01 "Makina Teçhizat Bakım ve Onarım Giderleri"(LOJ.HİZ.D.BŞK.ANA.)”ayrıntı kodundan ödenecektir.
12.2. Yüklenici iş programına göre daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.
12.3. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

Madde 13- Cezalar ve sözleşmenin feshi
13.1. (Değişik 3/7/2009 – 27277 R.G. / 49. md.) İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:
13.1.1. Kısmi kabul öngörülmeyen işlerde, yüklenicinin işi süresinde bitirmemesi durumunda, İdare tarafından en az on gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için kesilecek ceza miktarı sözleşme bedelinin % 1’ini geçmemek üzere oran olarak belirtilecektir. Ancak, gecikmeden kaynaklanan aykırılığın işin niteliği gereği giderilmesinin mümkün olmadığı hallerde, 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşmenin idarece feshedilebileceği, sözleşmenin feshedilmemesi halinde ise sözleşme bedelinin % 1’ini geçmemek üzere idarece bu maddede belirlenecek oranda ceza uygulanacağı hususuna maddede yer verilecektir.

13.1.2. İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30’unu geçmeyecektir.

13.2. (Değişik 3/7/2009 – 27277 R.G. / 49. md.) Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
13.3. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
13.4. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 14- Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri
14.1 (Değişik 16/12/2010-27787/8.md.) İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine
14.1. Kontrol Teşkilatı, Mua. ve Kabul Kom.Bşk.lığında görevlendirilen personellerin atama, görev,istirahat, vb. gibi durumlarda bu görevlerden ayrılması durumunda bu görevleri atanan veya bu görevlere görevlendirilen personel yürütecektir.
14.2. Bakım Onarım hizmet işinin yapılıp yapılmadığını, iş listesindeki değişecek malzemelerin firma tarafından değiştirilip değiştirilmediğini Kontrol Teşkilat Başkanlığınca malzemeler tam, sağlam ve çalışır vaziyette olup olmadığını kontrol etmek Hizmet İşleri Hakediş Raporunu düzenlemek ve işin eksiksiz olarak yapılıp yapılmadığını idare adına takip etmekten sorumludur.

Madde 15- İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar
15.1. (Değişik 16/12/2010-27787/8.md.) İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir. Hak ediş hesaplarına esas olacak hizmetin yerine getirilmesinde alım dokümanının ilgili esaslarına aykırılıklarının tespiti, uygulanacak ceza miktarları ve diğer hususlar yazılı bir belge olarak hazırlanacaktır.
15.2. Yüklenici hak ediş ödemelerinin hesabına esas olmak üzere Kontrol Teşkilatı tarafından aşağıda belirtilen kayıtlar tutulacaktır.
a. Ceza Tutanakları (varsa)
b. Hizmet İşleri Hakediş Raporu

Madde 16- Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
16.1. Bu işte kısmi kabul yapılmayacaktır.
16.2. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere 6’ncı Hd.A.K.lığı Toprakkale / VAN adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 3(Üç) işgünü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.
16.3. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği” ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 3(Üç) iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.
16.4. Bakım onarım kapsamında değiştirilen malzemelerin garanti süresi 1 (Bir) yıl olacaktır.
Madde 17- İş ve işyerlerinin korunması ve sigortalanması
17.1. (Değişik 3/7/2009 – 27277 R.G. / 50. md.) İş ve işyerlerinin korunmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dahilinde yükleniciye aittir.
17.2.Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri:
17.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 18- Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları
18.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.

Madde 19- Sözleşmede değişiklik yapılması
19.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
19.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 20 – Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti (Değişik:RG-16/7/2011-27996)
20.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
20.2. Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.

Madde 21- Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
21.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 22- İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
22.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.

Madde 23- Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih
23.1. Yüklenicinin, ihale sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
23.2. Taahhüdün en az % 80’inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;
a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,
b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,
c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır.
23.3. Ancak bu durumda, Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi hükmüne göre işlem yapılır ve Yükleniciden kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tutarı kadar ceza tahsil edilir. Bu ceza hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de tahsil edilebilir.

Madde 24- Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
24.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.
Madde 25- Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
25.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.

Madde 26- Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar
26.1. İhtiyaç listesinde belirtilen fotokopi makinalarına malzemeler takılacak, değiştirme işlemi yapılacak tüm malzemeler orijinal olacak ve yerine uygun alet ve avadanlık ile montaj edilecektir. Söz konusu malzemelerin bakımı (yağlama, ayarlama ve temizlik…vb.) yapılacaktır. Bu işlemler yükleniciye ait olup ek bir ücret talep etmeyecektir.
Madde 27- Garanti ile ilgili şartlar
27.1. Bakım onarım kapsamında değiştirilen malzemelerin garanti süresi 1 (Bir) yıl olacaktır.
Madde 28- Hüküm bulunmayan haller
28.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.

Madde 29- Diğer Hususlar
29.1. Söz konusu değişimi yapılacak olan malzemeler garanti süresi kapsamında her hangi bir arıza sebebiyet vermesi durumunda arızalar firma tarafından giderilecektir. İdarenin yükleniciye tebliğ etmesinden itibaren 2 (İki) gün içerisinde faal hale getirecektir. Bu iş için yüklenici ilave ücret talep etmeyecektir.

Madde 30- Anlaşmazlıkların Çözümü
30.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Van Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

Madde 31- Yürürlük
31.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.

Madde 32 – Sözleşmenin imzalanması
32.1. Bu sözleşme 32 maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …/…/…….tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı bir suretini” Yükleniciye verecektir.







         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MSB POSTGRESQL AKTARIM

b.Telefon Numarası:

c.Fax Numarası:

d.Elektronik Posta adresi: