ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı MUHTELİF TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI

İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları

         

İdare Adı : SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI

Adres : ASKER HASTAHANESİ İÇERİSİ ETİMESGUT/ANKARA

Telefon : +903122491011/3871-3872-3873

Faks : +903122446440

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü MUHTELİF TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI

Malın Miktarı 9 KALEM 9 KISIM Adet

Mal Teslim Yeri Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 No.lu Sıhhi Mal Saymanlığı Depoları

Mal Teslim Tarihi KARARIN TEBLİĞİNİ MÜTEAKİP 6 TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE

İhale Yeri Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut/ANKARA

İhale Tarihi 15.01.2016 10:00


İhale İlanı Metni

ALIMLA İLGİLİ GENEL HUSUSLAR  :

1. TSK Sağ.K.lığınca; 172’inci Zh.Tug.K.lığı tarafından Başika Üs Bölgesinde devam eden olaylar nedeniyle acil sağlık tüketim malzemelerine ihtiyaç duyulduğu bildirilmiş olup, ilgi emir ile ihtiyaç duyulan malzemelerin mahallinden tedarik edilmesi görevi de Ankara Sağ.Hiz.Blg.K.lığına verilmiştir.

2. Alımına ihtiyaç duyulan malzemelerin ilgi emirde belirtildiği üzere bölgede devam eden olaylar nedeniyle malzemelerin ivedilikle tedarik edilerek 172’nci Zh.Tug.K.lığı Başika Üs Bölgesine gönderilmesi istenmiştir.

3. İhtiyaç duyulan malzemelerin alımlarının acil, zaruri ve ivedi olduğundan dolayı, alımı yapılacak olan ilaç ve tıbbi sarf malzemelerin özelliğinden ve miadlarından dolayı ilgi emirde belirlenen bölgedeki görev kapsamında belli süre içerisinde kullanılacağı, alımı yapılacak malzemelerin depolama ve stoklama yapılmayacağı ve hizmetin aksamadan yürütülebilmesi için alımın açık ihale usulü ile alınmasına yeterli tedarik süreci olmadığından ve ayrıca alımın doğrudan temin ile alım parasal limitleri dahilinde olduğundan malzemelerin 4734 Sayılı KİK’nun 22/F maddesi gereği Doğrudan Temin Usulü ile alımına karar verilmiştir.

4. Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Alıma istekliler faks yoluyla da katılabileceklerdir. Faks yoluyla yapılacak katılımlarda TİTUBB belgelerinin gönderilmesi zorunlu olup aksi takdirde teklif geçersiz sayılacaktır.

5. Alımı yapılan malzemelerin ödemesi; malzemenin teslim edildiği Etimesgut Asker Hastanesi tarafından, malzemelerin kati kabulünden sonra Taşınır Mal İşlem Belgesinin kesilmesini müteakip, Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Maliye ve Bütçe Şube Müdürlüğünce tahakkuka bağlanarak, bedeli Hava Lojistik Komutanlığı Saymanlık Müdürlüğünce 2016 Mali yılı 03.2.6.02 Tıbbi Malzeme ve İlaç Alımları ekonomik kodundan mevcut ödenekten Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usullere uygun olarak yapılacaktır.

6. Bu alım için sözleşme yapılmayacaktır.   

7.  Üst ikmal makamlarından ikmali yapılamamıştır.

 8.  Alım konusu malzeme 9 (dokuz) kalem 9 (dokuz) kısımdır. Bu alımda istekliler kısmi teklif verebilecektir. İstekliler ihalenin tamamına teklif verebileceği gibi, kısım ve kısımlara ait malzemelerin kalem sayıları ve miktarları bölünmeksizin kısmın tamamına teklif vermek koşuluyla bir veya birden fazla kısım içinde kısmi teklif verebileceklerdir.

9.  Alınacak malzemeler; EK’te sunulan Teknik Şartnameler, Teknik Şartnamelere Atıfta Bulunulan İdari Hususlara göre alımı yapılacaktır.

 10.   Alınacak olan her kısım malzeme kararın tebliğine müteakip 6 (altı) takvim günü içerisinde Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 No’lu Sıhhi Mal Saymanlığı Depolarına-Etimesgut/ANKARA teslim edilecektir. Yüklenici/Yükleniciler tarafından kısımlara ait malzemelerin kalem sayısı ve miktarı bölünmeksizin her gruba ait malzemeyi 6 (altı) takvim günü içerisinde tek seferde teslim edecektir. İşin tamının tek yüklenicide kalması halinde, her bir kısıma ait malzemelerin tamamını tek seferde de teslim edebilecektir. Teslimatlar mesai gün ve saatlerinde yapılacaktır.

11.  Malzemenin fiziksel muayenesi ve kabulü; Ankara Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı tarafından yapacaktır. Malzemenin kati kabulü yapıldıktan sonra Taşınır Mal İşlem Belgesi; Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 Nolu Tüketim Mal Saymanlığı tarafından kesilecektir.

12.  Kodlandırma ile ilgili olarak; İdarenin kayıtlarında ürüne ait Nato Stok Numarası (NSN) yok ise; Kodlandırma işlemleri MSY:310-8 (A) Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre kodlandırma hükümleri uygulanacaktır. Yüklenici firma malzeme muayene ve kabul işlemleri esnasında Milli Kodlandırma dairesine kodlandırma başvurusunu yapacak ve bu başvuruyu yaptığına dair resmi belgeyi Kabul Komisyonuna teslim edecektir.

 13.  Doğrudan Temin alımlarında; T.C. Sağlık Bakanlığının 23.03.2015 tarihli 2015/9 sayılı  "Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri" konulu genelge hükümleri uygulanacaktır. 

     a. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.

     b. Doğrudan temin alımına teklif veren istekli: tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımladığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığı ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. Herhangi bir ürün ya da cihaz Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında ise; üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair yazılı beyanı esas alınacaktır.

     c. Yukarıda belirtilen ve istenilen belgeler; ihale aşamasında ihale salonunda teklif ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına verilmesi zorunludur.

     ç. İdari hususların 4.1. maddesinde belirtilen ve ihale aşamasında verilen belgeler; muayene aşamasında, teklif edilen malzemenin ihale dosyasındaki (TITUBB) belgesi ile teslim edilen malzemenin aynı olup olmadığı kontrol edilecektir. İhale aşamasında ibraz edilen TITUBB kayıtları ile muayenesi yapılan malzemelerin üzerindeki Barkod ve diğer bilgiler karşılaştırılacak ve kontrolü yapılacaktır. Ayrıca çelişkili durumlarda veya muayene komisyonu gerek görmesi halinde;  T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemi web sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapabilecektir.

 

ALIMI YAPILACAK TIBBİ MALZEME LİSTESİ
S.N   KISIM   NO   MALZEMENİN ADI   AMBALAJ ŞEKLİ   ÖLÇÜ BİRİMİ   ALINACAK MİKTAR   TEKNİK ŞARTNAME / MADDE NO
1      1.KISIM İNTRAVENÖZ KANÜL (ANGIOCATH) NO:22 50 ADETLİK KUTU ADET 3.000 GATA İNTRAVENÖZ KANÜL TEKNİK ŞARTNAMESİ
GENEL CERRAHİ AD.-38 MART 2013
2     2.KISIM CİLT KAPATICI ŞERİT (STRİP) TİP-5 100 ADETLİK KUTU ADET 3.000 GATA ÇEŞİTLİ CERRAHİ SARF MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
ORTOPEDİ VE TRAVM.AD.:8 ARALIK 2012
3    3.KISIM DİL BASACAĞI (ABESLANG) 100 ADETLİK KUTU ADET 3.000 GATA DİL BASACAĞI TEKNİK ŞARTNAMESİ
K.B.B. AD.-2 HAZİRAN 2014
4    4.KISIM ELASTİK BANDAJ TİP-1 ÇEŞİT-3 1 ADETLİK AMBALAJ ADET 900 GATA ÇEŞİTLİ ALÇI, ALIÇI AKSESUARLARI VE BANDAJ SARF MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ ORTOPEDİ VE TRAVM. AD.12 EYLÜL 2012
5    5.KISIM HİDROFİL PAMUK 1 KG.LIK  KG. 30 GATA HİDROFİL PAMUK TEKNİK ŞARTNAMESİ
TSK SAĞ.SARF MLZ.TEK.ŞRT.NU. 108 NİSAN 2013
6    6.KISIM TIBBİ ŞIRINGA (SİYAH İĞNE UÇLU)  TİP-2 CİNS-1 250 ADETLİK KUTU ADET 6.000 GATA TIBBİ ŞIRINGA TEKNİK ŞARTNAMESİ GENEL CERRAHİ AD.-32 EKİM 2013
7    7.KISIM SONDA NAZOGASTRİK NU:20 (TİP-1 ÇEŞİT-5) 1 ADETLİK PAKET ADET 20 GATA BESLENME SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ GASTROENTEROLOJİ BD.:18 OCAK 2012
8    8.KISIM ÇÖP TORBASI (TIBBİ ATIKLAR İÇİN BATTAL BOY)72CMX95CM 10 ADETLİK RULO ADET 300  TEKNİK ÖZELLİKLERE GÖRE ALIM YAPILACAKTIR.
9    9.KISIM ELASTİK CERRAHİ BAŞ BANDI (FİLE BANDAJ ELASTİK (PANSUMAN FİLESİ NU:5) 25 MT.LİK RULO ADET 60  TEKNİK ÖZELLİKLERE GÖRE ALIM YAPILACAKTIR.

4734 SAYILI KANUNUN 22/F MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE ALINACAK

MUHTELİF TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI

TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIF YAPILAN İDARİ HUSUSLAR VE TEKNİK ÖZELLİK LİSTELERİ

I - İHALENİN KONUSU VE TEKLİF VERMEYE İLİŞKİN HUSUSLAR

Madde 1 - İdareye ilişkin bilgiler :

1.1. İdarenin;

a) Adı: TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI

        b) Adresi:ETİMESGUT/ANKARA

        c) Telefon numarası: 0 312  249 10 11-38 55/ 0312 249 10 11 -38 56

        ç) Faks numarası: 0312 244 64 40

        d) Elektronik posta adresi:........................................................................................................................................................

        e) İlgili personelinin adı, soyadı ve unvanı: Hv.İkm.Yb. Ali TOKALI Lojistik Şube Müdürü

1.2. İstekliler, ihaleye ilişkin bilgileri yukarıdaki adres ve numaralardan görevli personelle irtibat kurmak suretiyle temin edebilirler.

Madde 2 - İhale konusu alıma ilişkin bilgiler:

2.1. İhale konusu malın;

  a) Adı: MUHTELİF TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI.

  b) Varsa kodu:…………………………………………………………………

  c) Miktarı ve türü: 9 (DOKUZ) KALEM 9 (DOKUZ) KISIM.

ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI TARAFINDAN

ALINACAK MALZEMELER

S.N   KISIM   MALZEMENİN ADI   AMBALAJ ŞEKLİ   ÖLÇÜ BİRİMİ   ALINACAK MİKTAR

NO

1   1.KISIM   İNTRAVENÖZ KANÜL (ANGIOCATH) NO:22   50 ADETLİK KUTU   ADET   3.000

2   2.KISIM   CİLT KAPATICI ŞERİT (STRİP) TİP-5   100 ADETLİK KUTU   ADET   3.000

3   3.KISIM   DİL BASACAĞI (ABESLANG)   100 ADETLİK KUTU   ADET   3.000

4   4.KISIM   ELASTİK BANDAJ TİP-1 ÇEŞİT-3   1 ADETLİK AMBALAJ   ADET   900

5   5.KISIM   HİDROFİL PAMUK   1 KG.LIK   KG.   30

6   6.KISIM   TIBBİ ŞIRINGA (SİYAH İĞNE UÇLU)   TİP-2 CİNS-1   250 ADETLİK KUTU   ADET   6.000

7   7.KISIM   SONDA NAZOGASTRİK NU:20 (TİP-1 ÇEŞİT-5)   1 ADETLİK PAKET   ADET   20

8   8.KISIM    ÇÖP TORBASI (TIBBİ ATIKLAR İÇİN BATTAL BOY)72CMX95CM   10 ADETLİK RULO   ADET   300

9   9.KISIM   ELASTİK CERRAHİ BAŞ BANDI (FİLE BANDAJ ELASTİK (PANSUMAN FİLESİ NU:5))   25 MT.LİK AMBALAJ   ADET  60

  ç) Teslim edileceği yer:  ETİMESGUT ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ 701 NO’LU SIHHİ MAL SAYMANLIĞINA-ETİMESGUT/ANKARA

  d) Alıma ait (varsa) diğer bilgiler:..................................................................................................................................................

Madde 3 - İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati :

3.1.      a) İhale kayıt numarası:........................................................................................................................................................

             b) Tekliflerin sunulacağı adres: TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETİMESGUT/ANKARA

          c) İhalenin yapılacağı adres     :  TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE  KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI- ETİMESGUT/ANKARA

             ç) İhale komisyonunun toplantı yeri: TSK ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE  KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYONU İHALE SALONU ETİMESGUT/ANKARA

Madde 4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri :

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

a.  T.C. Sağlık Bakanlığının 23.03.2015 tarihli 2015/9 sayılı " Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımı İşlemleri" konulu genelge hükümleri uygulanacaktır.

b. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi cihazların satın alma işlemlerinde; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.

c. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Özellikle genel laboratuvar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır.

d. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vermektedir. Eğer ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TİTUBB’a kayıt veya bildirim işlemi yapılmamaktadır. Satın alma işlemlerinde, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığı hakkında tereddüt oluşan ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülmelidir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak, içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüde düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri “Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumuna” intikal ettirerek görüş alınacaktır.

4.2. Tekliflerin dili:

4.2.1. Teklifi oluşturan bütün belgeler ve ekleri ile diğer doküman Türkçe olacaktır. Başka bir dilde sunulan belgeler, Türkçe onaylı tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. Bu durumda teklifin veya belgenin yorumlanmasında Türkçe tercüme esas alınır. Tercümelerin yapılması ve tercümelerin tasdiki işleminde ilgili maddedeki düzenlemeler esas alınacaktır.”

Madde 5 - İhalenin yabancı isteklilere açıklığı:

5.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı isteklilerle ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz. İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli oldukları, teklif mektubunda yer alan Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler üzerinden değerlendirilir.”

Madde 6 - Kısmi teklif verilmesi

6.1. Bu alımda kısmı teklif verilebilir.

6.2. Kısmi teklife ilişkin açıklamalar :

6.2.1. Alımı yapılacak malzemeler 9 (dokuz) kalemdir. İstekliler ihalenin tamamına teklif verebileceği gibi, kısımlara (kaleme) ait malzemenin miktarı bölünmeksizin kısmın (kalemin) tamamına teklif vermek koşuluyla bir veya birden fazla kısım (kalem) içinde kısmi teklif verebileceklerdir. İşin tamamına yada bir veya birden fazla kısma teklif verilmesi halinde Birim Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli, her bir kısım için kısım numaraları ve kısımlara teklif edilen fiyatları da içerecek şekilde verilecektir.

Madde 7 - Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi:

7.1.  İstekliler, teklifini gösteren fiyatları ve bunların toplam tutarlarını Türk Lirası olarak belirtecektir. İhale konusu işin ödemelerinde de bu para birimi kullanılacaktır.

Madde 8 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi:

8.1. Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatların en düşük olanıdır.

8.2. Fiyat dışı unsurlar:

8.2.1 Fiyatların eşit olması halinde; teslim süresi en kısa olan istekli lehine karar verilecektir. Birden fazla istekli tarafından aynı fiyatın teklif edildiği ve bunların da ekonomik açıdan en avantajlı teklif olduğu anlaşıldığı durumda, eşitlik halinde uygulanmak üzere istenen belge veya belgeleri sunmayan en düşük teklif sahibi, değerlendirme dışı bırakılmayacak, bu durum söz konusu olması halinde İhale Komisyon Başkanlığınca Mal Alımları Uygulama Yönetmeliğinin 62. Maddesinin 4.ncü fıkrasına göre işlem yapılacaktır.

VI-DİĞER HUSUSLAR

Madde 9 – Diğer hususlar:

9.1. Kodlandırma ile ilgili olarak;

a.  Kodlandırma işlemleri MSY:310-8 (A) Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre yapılacaktır.

b. Yüklenici, Milli Savunma Bakanlığı’na herhangi bir mali, idari ve hukuki sorumluluk getirmeksizin, temin etmeyi taahhüt ettiği malzemenin kodlandırması için gerekli bilgi ve belgeyi (başvuru evrakları ve malzemeyi tam olarak tanımlayan mühendislik çizimleri, standartlar, şartname ve/veya teknik doküman, parça/referans numarasını gösteren üreticiye ait orijinal doküman gibi) sözleşme imzalandığı tarihten itibaren en kısa sürede  Türk Milli Kodlandırma Bürosuna (TMKB) vermekle ve TMKB’nın isteği halinde, malzeme tanımlama işlemlerinde yardımcı olmak üzere personel görevlendirilmekle yükümlüdür.

c. Yüklenici, ana malzeme/çok parçalı sistemlerde ürün ağacında yer alan tüm malzemenin kodlandırması yerine, üretici tarafından “Tavsiye Edilen Yedek Parça Listesinde “ yer alan malzemelerin kodlandırmasından yükümlüdür.

ç. Yüklenici, alt yüklenicilerinden/tedarikçilerinden temin ettiği malzeme için de gerekli bilgi ve belgeyi STANAG 4177 kapsamında TMKB’ye vermekten sorumludur. Yüklenici, bu hususa kendi alt yüklenici/tedarikçileri ile yapacağı sözleşmelerde yer verecektir. İstenildiği takdirde bu sözleşmeler TMKB’ye ibraz edilecektir.

d. Yüklenici , sözleşme süresi boyunca tedarik/ihtiyaç makamları bilgisi bilgisi dahilinde malzeme üzerinde yapılan değişikliklerinden (tadilat, tasarım gibi) doğan güncelleme bilgilerini de sağlamakla yükümlüdür.

e. Yüklenici, yürürlükteki Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesine uygun olarak, MSB Teknik Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesindeki Milli Kodlandırma Bürosuna, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip gerekli bilgi ve belgelerle birlikte müracaat edecek ve kabul muayenesine çağrı tarihine kadar kodlandırma işlemini tamamlayacaktır.

f.  Yüklenicinin, kesin kabul muayene aşamasına kadar kodlandırması mümkün olmayan malzemeler için (ana malzeme/çok parçalı sistemlerde, kodlandırması NATO ülkeleri ve NATO Kodlandırma Sistemine dahil olup, NATO üyesi olmayan ülkeler tarafından yapılacak malzemelerde ve acil durumlarda), TMKB’ce onaylanan kodlandırma protokolünün ve malzeme listesinin tedarik/ihtiyaç makamına ibraz edilmesi halinde muayene işlemleri yürütülür ve ilgili Kuvvet Kodlandırma Bürosu tarafından Geçici Stok Numarası (GSN) verilir.

g. Tedarik edilen malzemenin NATO Stok Numarası (NSN) mevcut ise yüklenici kodlandırma işleminden muaf tutulacaktır.

ğ. Kodlandırma hükümleri ile ilgili yukarıda belirtilmeyen hususlarda MSY:310-8 (A) Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesinin ilgili bölümleri geçerlidir.

9.2. Malın Teslim Proğramıyla İlgili Diğer Hususlar:

9.2.1. Yüklenici/Yükleniciler;  söz konusu malzemeleri kararın imzalanmasına müteakip 6 (altı)  takvim gün teslim süresi içinde kısımlara (kaleme) ait malzemenin tamamını tek parti halinde Etimesgut Asker Hastanesi Baştabipliği 701 No’lu Sıhhi Mal Saymanlığı Depolarına-Etimesgut/ANKARA teslim edecektir. Yüklenici/Yükleniciler; kısımları (kalemi) ayrı ayrı teslim edebileceği gibi, işin tamamı tek yüklenicide kalması halinde malzemelerin tamamını tek seferde de teslim edebilecektir. Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 1’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.3. GATA İNTRAVENÖZ KANÜL TEKNİK ŞARTNAMESİ GENEL CERRAHİ AD.-38 MART 2013 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.3.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak “İntravenöz Kanül”ün anma numarası 22 (yirmiiki) ve en fazla 50 (elli)’li kutularda miktarı toplam 3.000 (üçbin) adet olacaktır.

9.3.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.3.3. Teknik şartnamenin  3.1.3. maddesi :

Eğitim istenmeyecektir.

9.3.4. Teknik şartnamenin  3.3.1. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.3.5. Teknik şartnamenin  5.1.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.3.6. Teknik şartnamenin  5.1.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.3.7. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 2’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.4. GATA ÇEŞİTLİ CERRAHİ SARF MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ ORTOPEDİ VE TRAVM.AD.:8 ARALIK 2012 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.4.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak Cilt Kapatıcı Şerit; Teknik şartnamenin 2.3.3.5. maddesinde belirtilen TİP-5: 12±1 (on iki artı eksi bir) mm x 110±2 (yüz artı eksi iki) mm boyutlarında en fazla 100 (yüz)’lü kutularda toplam 3000 (üçbin) adet alınacaktır.

9.4.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Eğitim istenmeyecektir.

9.4.3. Teknik şartnamenin  3.1.3. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.4.4. Teknik şartnamenin  3.3.1. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.4.5. Teknik şartnamenin  5.1.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.4.6. Teknik şartnamenin  5.1.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.4.7. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 3’ncü kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.5. GATA DİL BASACAĞI TEKNİK ŞARTNAMESİ K.B.B. AD.-2 HAZİRAN 2014 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.5.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak Dil Basacağı; Teknik şartnamenin 2.2.1.2. maddesinde belirtilen TİP-2: Nonsteril olan ve en fazla 100 (yüz)’lü kutularda toplam 3000 (üçbin) adet alınacaktır.

9.5.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Eğitim istenmeyecektir.

9.5.3. Teknik şartnamenin  3.1.3. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.5.4. Teknik şartnamenin  3.3.1. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.5.5. Teknik şartnamenin  5.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.5.6. Teknik şartnamenin  5.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.5.7. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 4’ncü kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.6. GATA ÇEŞİTLİ ALÇI, ALIÇI AKSESUARLARI VE BANDAJ SARF MALZEMELERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ ORTOPEDİ VE TRAVM. AD.12 EYLÜL 2012 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.6.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak Elastik Bandaj; Teknik şartnamenin 2.5.1. maddesinde belirtilen TİP-1: Elastik Bandaj Çeşitlerinden Teknik şartnamenin 2.5.1.3. maddesinde belirtilen Çeşit-3: 10±1 (on artı eksi bir) cm eninde toplam 900 (dokuzyüz) adet alınacaktır.

9.6.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.6.3. Teknik şartnamenin  3.3.1. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.6.4. Teknik şartnamenin  5.1.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.6.5. Teknik şartnamenin  5.1.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.6.6. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 5’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.7. GATA HİDROFİL PAMUK TEKNİK ŞARTNAMESİ TSK SAĞ.SARF MLZ.TEK.ŞRT.NU. 108 NİSAN 2013 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.7.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak “Hidrofil Pamuk” en fazla 1 kg.lık paketlerde toplam 30 (otuz) kg. alınacaktır.

9.7.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Eğitim istenmeyecektir.

9.7.3. Teknik şartnamenin  3.1.3. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.7.4. Teknik şartnamenin  3.3.1. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.7.5. Teknik şartnamenin  5.1.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.7.6. Teknik şartnamenin  5.1.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.7.7. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 6’ncı kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.8. GATA TIBBİ ŞIRINGA TEKNİK ŞARTNAMESİ GENEL CERRAHİ AD.-32 EKİM 2013 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.8.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak Tıbbi Şırınga; Teknik şartnamenin 2.2.1.2. maddesinde belirtilen TİP-2: Anma Kapasitesi 5 (beş) ml ve Teknik şartnamenin 2.2.2.2. maddesinde belirtilen Cins-2: Eksantrik’ten en fazla 250 adetlik kutularda toplam 6000 (altıbin) adet alınacaktır.

9.8.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Eğitim istenmeyecektir.

9.8.3. Teknik şartnamenin  3.1.3. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.8.4. Teknik şartnamenin  3.3.4. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.8.5. Teknik şartnamenin  4.4. maddesi :

Alınan numuneler, teslimattan sayılmayacaktır.

9.8.6. Teknik şartnamenin  5.1.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.8.7. Teknik şartnamenin  5.1.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.8.8. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

(Malzeme ihtiyaç listesinde 7’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.)

9.9. GATA BESLENME SONDASI TEKNİK ŞARTNAMESİ GASTROENTEROLOJİ BD.:18 OCAK 2012 SAYILI TEKNİK ŞARTNAMEYE ATIFTA  BULUNULAN  İDARİ HUSUSLAR

9.9.1. Teknik şartnamenin  3.1.1. maddesi :

Satın alınacak sonda; Teknik şartnamenin 2.3.1.1. maddesinde belirtilen TİP-1 Nazogastrik Sonda ve Çeşidi 2.3.2.5. maddesindeki Çeşit:5 (12 (oniki) Fr anma çapında sondadan toplam 20 (yirmi) adet alınacaktır.

9.9.2. Teknik şartnamenin  3.1.2. maddesi :

Bu madde uygulanmayacaktır.

9.9.3. Teknik şartnamenin  3.1.3. maddesi :

Kalite güvence ve ürün kalite belgesi olarak; idari şartnamenin “Madde-4 İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler ve yeterlik kriterleri” başlığı altında belirtilmiştir.

9.9.4. Teknik şartnamenin  3.3.3. maddesi :

a. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, teslim edilecek malzemenin ambalajları üzerinde; Lot, parti, seri numarası, son kullanma tarihleri ve TİTUBB’’da yer alan şekliyle UBB Kodu (BARKOD)’nun iç ve dış ambalajlarında bulunacaktır.

b. Ambalajlama ve etiketleme orijinal olacaktır.

9.9.5. Teknik şartnamenin  5.1.2. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.2. maddesinde belirtilen tüm masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

9.9.6. Teknik şartnamenin  5.1.4. maddesi :

Teknik Şartnamenin 5.1.4. maddesinde belirtilen tüm hususlardan yüklenici sorumlu olacaktır.

9.9.7. İLAVE EDİLECEK DİĞER HUSUSLAR:

- Alımı yapılacak olan sarf malzemelerinden teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemelere ait son kullanım miad tarihi ile ilgili bir husus belirtilmiş ise teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda belirtilen miad tarihine göre işlem yapılacaktır.

- Eğer teknik şartnamesinde veya teknik şartnameye atıfta bulunulan idari hususlarda malzemeye ait miad ile ilgili bir husus belirtilmemiş ise alınacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olanlar için teslim tarihinden itibaren en az 12 (oniki) aylık son kullanma tarihli olması aranacaktır. Alımı yapılacak malzemelerden son kullanım tarihli miadlı olmayanlar için bu husus aranmayacaktır.

  - Mallar; Sarf Malzemesi olduğundan garanti, garanti belgesi aranmayacaktır. Mallar miat sürelerince yüklenici tarafından bu madde ile garanti edilmiş sayılacaktır. Ayrıca İhale konusu mal ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun hükümlerine göre işlem yapma hakkı da saklıdır.

-  Miat süresi içerisinde bozulan ve evsafını kaybeden malların yerine tebligatı takiben 30 (OTUZ) takvim günü içerisinde yenisinin getirilerek muayeneye sunulacağına, bu yapılmadığı takdirde bu yolda yapılacak her türlü masrafın ve ceza uygulamasının üstlenileceğini yüklenici taahhüt eder.

 - Evsafını kaybetmiş malların yerine getirilen yeni malların kati kabulünü müteakip, evsafını kaybetmiş mallar yükleniciye iade edilir.

 -  30 (OTUZ) gün içerisinde malın yenisi getirilmez ise,  hakkında gerekli yasal işlem yapılacaktır.

 - Bozulanın yerine getirilen malın muayenede uygun bulunmaması halinde 30 (OTUZ)  günlük süreyi aşmamak şartıyla bir defaya mahsus yenisi getirilebilecektir.

-   Değiştirmede, geliş, gidiş, nakliye ve muayene ücretleri de dahil her türlü masraflar yükleniciye ait olacaktır.

9.10. Malzeme ihtiyaç listesinde 8’nci kalem malzemeyi kapsamaktadır.

TIBBİ ATIK TORBASI TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1. Tıbbi atık torbası; delinmeye, yırtılmaya, patlamaya, sızdırmaya ve taşımaya dayanıklı olacaktır.

2. Tıbbi atık torbasının çift kat kalınlığı 150 (yüzelli) mikron kalınlığında ve en az 10 (on) kg. kaldırma kapasitesinde olacaktır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.

3. Tıbbi atık torbasının boyutları 72 x 95 cm.  ± 2 cm. (yetmiş iki çarpı doksan beş cm. artı eksi iki) cm. ölçülerinde battal boy olacaktır.

4. Tıbbi atık torbaları rulo halinde olmalı ve bir ruloda en az 10 (on) adet torba olacaktır.

5. Tıbbi atık torbaları kırmızı renkte olacak ve her iki yüzeyinde görülebilecek büyüklükte siyah renkte “Tıbbi Atık” ibaresi logosu ile “Dikkat” uyarıcı yazısı olacaktır.

6. Tıbbi atık torbası orijinal orta yoğunlukta polietilen hammaddeden sızdırmaz, tabanı çift dikişli ve körüksüz olacaktır.

7.TSE standartlarına uygun olacaktır.

8. Muayene sırasında kullanılacak olan malzeme numuneleri teslimattan sayılmayacaktır.

9.11.Malzeme ihtiyaç listesinde 9’ncu kalem malzemeyi kapsamaktadır.

ELASTİK FİLE BANDAJ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

1.  Elastik File Bandaj; file şeklinde örülmüş ve 5 (beş) numara olacaktır.

2. Elastik tip iplikten üretilmiş olacaktır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.

3.  Hipoalerjenik üretilmiş olacaktır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.

4.  Elastik File Bandaj rulo halinde olacak, uzunluğu en az 25 (yirmibeş) metre olacaktır.

5.  Esnek ve elastik özellikte olacak olup, kan dolaşımını ve vücut hareketlerini engellemeyecektir.

6.  Makas ile kesildiğinde yırtılma ve iplik atma olmaksızın kesilebilme özelliğinde olacaktır.

7.  İstenilen boyda kesilip kullanılabilir olacak ve file yapısı bozulmayacaktır.

8.  Gerektiğinde steril edilebilme özelliğinde olacaktır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.

9. Vücudun üzerinde ve pansuman yerinde terleme yapmamalıdır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.

10. Allerji yapmamalı ve cilt irtasyonuna sebep olmamalıdır. Bu husus yüklenici tarafından belgelendirilecek veya taahhüt edilecektir.

11. Kapalı ambalajında olacaktır.

12. Muayene sırasında kullanılacak olan malzeme numuneleri teslimattan sayılmayacaktır.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: SAĞLIK HİZMETLERİ ANKARA BÖLGE KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +903122491011/3871-3872-3873

c.Fax Numarası: +903122446440

d.Elektronik Posta adresi: