AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 11 Kalem Kuşam Malzemesi Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal
Malın Miktarı 11 Kalem Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Taşınır (Tük)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın tebliğinden itibaren 60 (Altmış) Takvim gün
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Sat.Al.Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 31.08.2018 14:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi At Eğitim ve Üretim Tabur Komutanlığında kullanılmak üzere 11 Kalem At Kuşam Malzemesi alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, her kısım için teklifler kısım bazında kendi içinde toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (31 Ağustos 2018 Saat 14:30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” Satın Alma Komisyonunun uygun gördüğü durumlarda kabul edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu, mal tesliminden önce Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
11 KALEM AT KUŞAM MALZEMESİ ALIMINA AİT İDARİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak malzemeler numunesine göre olacaktır. Alıma esas numuneler idarede görülebilecektir.
2. Her bir kalem malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (On) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
3. Malzemeler 1 (Bir) yıl garantili olacaktır. Yüklenici garanti belgelerini / taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
4. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
5. İhtiyaç duyulan malzemeler ihale komisyonu kararının yükleniciye tebliğini müteakip 60 (Altmış) takvim günü içerisinde Tşn. (Tük.) 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir. Malzemeler 60 (Altmış) takvim günü içerisinde teslim edilmemiş ise alım iptal edilecek ve teslim süresi dışında malzeme teslim alınmayacaktır. Teslim süresinin son günü mesai harici güne denk gelirse ilk mesai gününde mal teslim edilebilecektir.
11 KALEM AT KUŞAM MALZEMESİ ALIMINA AİT İHTİYAÇ LİSTESİ
1. DEMİR, AT, AĞIZLIK 20 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
2. ÖRTÜ, AT(DEĞİŞİK BOYLARDA) 15 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
3. İP SEVK, AT İÇİN 110 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
4. TASMA, AT(BÜYÜK BOY) 130 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
5. BIÇAK, NALBANT İÇİN 5 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
6. TÖRPÜ, AT, TIRNAK 5 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
7. TARAK, DEMİR 20 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
8. MAKAS 25 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
9. EĞER KEÇESİ 10 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
10. NAL, AT, DEMİR 210 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
11 ÇİVİ (MIH), AT NALLAMAK İÇİN 3300 ADET
Numuneye göre alınacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: