ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı FOTOKOPİ MAKİNESİ YEDEK PARÇASI ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI
Adres : ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI 06790 ETİMESGUT/ANKARA
Telefon : +903122491110-17(3021-3022)
Faks :
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü EK' li listede belirtilmiştir.
Malın Miktarı 8 Kalem
Mal Teslim Yeri Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı 660 Ana Malzeme ve Yedek Paça Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi İşe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır. İşin süresi 7 (Yedi) takvim günüdür.
İhale Yeri Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut / ANKARA
İhale Tarihi 04.05.2012 14:00
İhale İlanı Metni
22/D DOĞRUDAN TEMİN YÖNTEMİYLE FOTOKOPİ MAKİNESİ YEDEK PARÇASI ALINACAKTIR
TEKLİF TESLİM TARİHİ : 04.05.2012
TEKLİF TESLİM GÜNÜ : Cuma
TEKLİF TESLİM SAATİ : 15:00
İDARENİN ADI : Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı Etimesgut/ANKARA
İŞİN ADI : 8 Kalem Konica minolta bizhup 750 fotokopi makinesine ait yedek parça alımı
KARAR PULU (Binde 4.95) : Alınacak
SÖZLEŞME BEDELİ (Binde 8.25) : Alınacak
KATİ TEMİNAT (Yüzde 6) : Alınacak
İŞİN SÜRESİ : İşe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır. İşin süresi 7 (Yedi) takvim günüdür.
TEKNİK ŞARTNAME NO : Özel Teknik Şartname
İRTİBAT TELEFONLARI : İhale Kom.Bşk. : 0 312 2491145
İhtiyaç Sahibi Birim : 0 312 2491110/ 2404
İSTENEN ÖZELLİKLER
- Alım işinin tamamına teklif verilecektir.
- İstekliler alım dökümanını Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut/ANKARA adresinden imza ve kaşe karşılığı ücretsiz olarak temin edebilirler.
- Teklif verecek olan isteklilerin alım dökümanını Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut/ANKARA adresinden teslim almaları zorunludur.
- Tekliflerin isteklilerce alım tarih ve saatine kadar Zh.Brl.Okl.ve Eğt.Tüm.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Etimesgut/ANKARA adresine kapalı zarf içerisinde elden teslim edilmesi zorunludur.Faks ile teklif kabul edilmemektedir.
- Alım, en düşük teklifi sunan istekli üzerinde kalacaktır.
- İstekli ile sözleşme imzalanacak, teminat alınacaktır.
- Alım işine teklif vereceklerin yanlarında 2012 yılına ait ticaret odası kayıt sureti, İmza Beyannameleri ve Ticaret Sicil Gazetesi Asıllarını bulundurmaları ve istendiğinde bu belgeleri İhale Komisyon Başkanlığına vermeleri gerekmektedir.
-Teslim edilen malzemelerin kabulünü müteakip asgari 1 (Bir) yıl garanti süresi olacaktır.
S.NU. MALZEMENİN ADI MİKTAR NEVİ
1 DRUM 1 ADET
2 DRUM BLADE 1 ADET
3 DEVELOPER 1 ADET
4 UPR ROLLER 1 ADET
5 LWR ROLLER 1 ADET
6 UPR SEPERATÖR 6 ADET
7 LWR SEPERATÖR 3 ADET
8 WEB ROLLER 1 ADET
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: ZH.BRL.OKL. VE EĞT.TÜM.K.LIĞI
b.Telefon Numarası: +903122491110-17(3021-3022)
c.Fax Numarası:
d.Elektronik Posta adresi: