ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı FORD CARGO 1824 YOL İÇİN VAKUMLU SÜPÜRME ARACI BAKIM ve ONARIM HİZMET ALIMI

İhale Usulü 22/d Doğrudan Temin

         

İdare Adı : KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

Adres : Devlet Mah. Süleyman Emin Cad.(Kirazlıdere Mevkii) Bakanlıklar-Çankaya / ANKARA

Telefon : +90312 417 51 90 dahili 2772-2773

Faks : +90312 418 32 26

Elektronik Posta Adresi : ihale@kho.msu.edu.tr

         

Malın Niteliği ve Türü FORD CARGO 1824 YOL İÇİN VAKUMLU SÜPÜRME ARACI BAKIM ve ONARIM

Malın Miktarı 1 Kalem

Mal Teslim Yeri MSÜ Kara Harp Okulu Komutanlığı

Mal Teslim Tarihi İşe başlamadan itibaren 15 (Onbeş) takvim günü.

İhale Yeri MSÜ Kara Harp Okulu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı

İhale Tarihi 12.06.2017 11:00


İhale İlanı Metni

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE YAPILACAK SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN VAKUMLU FORD CARGO 1824 ARACININ ARIZALI YOL TEMİZLEME SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI İÇİN FİYAT TEKLİF MEKTUBU

 

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞINA

                                                                                     BAKANLIKLAR/ANKARA                            ........./......../2017


                                                                                                                               

TEKLİF SAHİBİNİN

ADI SOYADI /FİRMA ADI                     :

AÇIK TEBLİĞ ADRESİ                          :

VERGİ DAİRESİ VE NUMARASI           :

TELEFON VE FAKS NUMARASI           :

    Tarafımızdan doğrudan temin usulü (22/d) ile 12.06.2017 saat 11:00 yapılacak olan SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN VAKUMLU FORD CARGO 1824 BAKIM VE ONARIMI‘na ait bütün belgeler incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla aşağıda hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederim.

                                                                                                                                                       

1.  Teklifimize K.D.V. hariç bütün vergi ve masraflar dahildir.

2.  Teklifimiz  ........./........../2017 tarihine kadar geçerlidir.

3.  Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.

4. Doğrudan Temin konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmadığımızı taahhüt ediyoruz.

5.Doğrudan Temin üzerimizde kalması durumunda sözleşmenin onaylanmasına müteakip işe başlayacağımızı ve 15 takvim gününde teslim edeceğimizi taahhüt ediyoruz.

6. 4734 sayılı K.İ.K.nun 10 uncu Mad. son fıkrasındaki ve 11 inci Maddedeki ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama durumlarından hiçbirini taşımadığımı/taşımadığımızı beyan ediyorum/ediyoruz.

7. Doğrudan Temin konusu işin tamamı için birim fiyat bedel üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel K.D.V. Hariç ………………….............................……….....................................................................................(rakam ve yazı ile) olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki tarafımızdan imzalanan ve kaşelenen fiyat cetvelindedir.

 

 

TEKLİF SAHİBİNİN                  :

ADI SOYADI    :

FİRMA ADI       :

İMZA               :

NOT:

 

  1. İhale firmanız üzerine kaldığında faturanıza adres olarak KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI Harp Okulu Caddesi Bakanlıklar/ANKARA yazınız.
  2. Belgegeçer ile gönderilen teklifler geçerli olmayıp, Kom.Bşk.lığınca dikkate alınmayacaktır.
SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN VAKUMLU FORD CARGO 1824 ARACININ ARIZALI YOL TEMİZLEME SİSTEMİNİN BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI İÇİN FİYAT TEKLİF CETVELİ
S.
NU.
YAPILACAK OLAN İŞİN NİTELİĞİ MİKTARI ÖLÇÜ BİRİMİ BİRİM FİYAT TOPLAM FİYAT
1 1 ADET ARACIN ARIZALI YOL TEMİZLEME SİSTEMİNİN ARIZASININ GİDERİLMESİ, BAKIM VE ONARIMININ YAPILMASI

3825270205362 STOK NU.LI  2008 MODEL SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN  VAKUMLU FORD CARGO 1824, SERİ NU.SI:NM0D11TEDD7T64640, PLAKASI:011129
1 ADET    
                     
ARACIN BAKIM VE ONARIMDA DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR VE YAPILACAK İŞLEMLER
S.
NU.
YENİSİ İLE DEĞİŞECEK YEDEK PARÇA/MALZEME İSMİ VE  YAPILACAK İŞLEMLER ANA MALZEMESİ/ ARACIN CİNSİ MİKTARI ÖLÇÜ BİRİMİ
1 FAN MOTORU TAMİRİ YAPILACAK 2008 MODEL SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN  VAKUMLU FORD CARGO 1824

ARAÇ SERİ NU.SI:NM0D11TEDD7T64640, PLAKASI:011129)
1 ADET
2 TANDEM POMPA YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
3 GERİ DÖNÜŞ FİLİTRESİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
4 TEKER ÇATALI YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 2 ADET
5 CANTLI TEKER YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 4 ADET
6 KOVA LASTİKLERİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 2 TAKIM
7 TARAK FIRÇA YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
8 SAĞ KOVA İSKELETİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
9 EMİŞ BOĞAZ FİTİLİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 2 ADET
10 YAN EMİŞ HORTUMU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
11 KİLİT PİSTONU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
12 YAN FIRÇA KALDIRMA PİSTONU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 2 ADET
13 SU NOZULU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 5 ADET
14 PLAKA LAMBASI YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 2 ADET
15 SOL ARKA SU BORUSU  YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 1 ADET
16 ELEKTRİK PANOSU BAKIM VE ONARIMI (PANO İÇİNDE BULUNAN ARIZALI PARÇALAR YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLECEK) 1 ADET
17 ORTA FIRÇA VE, YAN FIRÇA AYARLARI, HAVA KAÇAĞI KONTROLÜ VE GİDERİLMESİ, KAYNAK İŞLEMLERİ VE GENEL KONTROLLER YAPILACAKTIR. 1 ADET
18 ARKA STOP CAMI YENİSİ İLE DEĞİŞECEK 2 ADET
19 İDARE TARAFINDAN TEMİN EDİLECEK 100 KG. HD-46 HİDROLİK YAĞI İLE 1 ADET HİDROLİK FİLİTRESİ YÜKLENİCİ TARAFINDAN ARACA KONACAK VE TAKILACAKTIR. 1 ADET
                     
                     
                     
      K.D.V. HARİÇ GENEL TOPLAM ……………..……………….
           
1. Malzemelerde kırık, çatlak, ezik, paslanma, boya hatası ve bozulma olmayacaktır.
 
2. Malzeme, ana malzemeye monte edildiğinde/ana malzemede kullanıldığında ana malzemenin fonksiyonlarını yerine getirmesini/çalışmasını/amacına yönelik kullanımını, ana malzeme performansında azalma olmadan sağlayacaktır. Bu husus yüklenici tarafından yazılı olarak taahhüt edilecektir. Yazılı taahhütname muayeneler esnasında Malın muayene ve kabulü görevlendirilen alım heyetine teslim edilecektir.
3. Yüklenici tarafından işçilik, takılan yedek parça ve malzemelerin tamamı için bir (1) yıllık garanti taahhütnamesi verilecektir.
4. Onarımda kullanılacak malzemelerin tamamı orijinal veya orijinal muadili olacaktır.
                     
                FİRMA KAŞESİ /İMZA
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     

 

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/D DOĞRUDAN TEMİN USULÜNE AİT

SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN VAKUMLU FORD CARGO 1824 BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI SÖZLEŞMESİ

Götürü Bedel Hizmet Alımı Sözleşmesi

Sözleşmenin Tarafları

Madde 1 - Bu sözleşme, bir tarafta Kara Harp Okulu Komutanlığı (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ..................................................... (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dâhilinde akdedilmiştir.

Taraflara İlişkin Bilgiler

Madde 2 -

2.1. İdarenin adresi Kara Harp Okulu Komutanlığı Bakanlıklar / ANKARA olup,

Tel No             : 0312 417 51 90 / 2424

 

Faks No                      : 0312 418 32 26

 

Elektronik Posta Adresi (Varsa)        : .............................................. dir.

 

2.2. Yüklenicinin tebligata esas adresi ................................................ olup,          

 

Tel No

:

 

Cep Tlf.No

:

 

Faks No

:

 

Elektronik Posta Adresi (varsa)             

:

 

Vergi Numarası

:

 

Vergi Dairesi

:

 

BANKA ADI VE ŞUBESİ

:

 

İBAN No

:

 

 

2.3. Her iki Taraf madde 2.1 ve 2.2. de belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.

2.4.   Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirimde bulunabilirler.

Madde 3- Tanımlar

Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Temin Sözleşmeleri Kanunu ve Doğrudan Temin dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde 4- Teminata İlişkin Hükümler

4.1. Yüklenici teklif ettiği bedelin %6’sından az olmamak üzere kendi belirleyeceği tutarı sözleşme yapılmadan önce teminat yatırarak İhale Komisyon Bşk.lığına sunacaktır.

4.2. Sözleşme yapıldıktan sonra yüklenicinin taahhüdünden vazgeçmesi, taahhüdünü sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi hallerinde idare tarafından, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın bu iş için yatırılan teminatı hazineye irad kaydedilerek sözleşme fesih edilecektir.

4.3. İşin sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirildikten sonra (kat’i kabulün yapıldığı) yüklenicinin idareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna herhangi bir borcunun olmadığının tespit edilmesi sonunda bu iş için yatırılan teminat yükleniciye iade edilecektir.

4.4. Geçici teminat mektubunun süresi en az 90 (DOKSAN) gün olacaktır.

Madde 5- İş Tanımı

    Sözleşme konusu iş;

Kara Harp Okulu Lojistik Destek Komutanlığı envanterinde bulunan arızalı 011129 Plakalı Süpürme Aracı Yol İçin Vakumlu Ford Cargo 1824 aracının arızalı süpürme sisteminin bakım ve onarımı yapılacaktır.  Yapılacak bakım onarımlar için araçlar idare tarafından kontrol teşkilatı nezaretinde yüklenicinin kendi atölyesine/Yetkili servise götürülecek ve onarımları yapılarak faal hale getirilecektir. Yapılacak bakım onarımlara Kontrol Teşkilatınca nezaret edilecektir.

Yapılacak bakım ve onarımlar aşağıda belirtilmiştir.

ARAÇ BAKIM VE ONARIMI (YEDEK PARÇA DAHİL) HİZMET ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ

S.
NU.

YAPILACAK OLAN İŞİN NİTELİĞİ

MİKTARI

ÖLÇÜ BİRİMİ

1

1 ADET ARACIN ARIZALI YOL TEMİZLEME SİSTEMİNİN ARIZASININ GİDERİLMESİ, BAKIM VE ONARIMININ YAPILMASI.

3825270205362 STOK NU.LI  2008 MODEL SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN  VAKUMLU FORD CARGO 1824, SERİ NU.SI:NM0D11TEDD7T64640, PLAKASI:011129

1

ADET

 

 

 

 

ARACIN BAKIM VE ONARIMDA DEĞİŞECEK YEDEK PARÇALAR VE YAPILACAK İŞLEMLER

S.
NU.

YENİSİ İLE DEĞİŞECEK YEDEK PARÇA/MALZEME İSMİ VE YAPILACAK İŞLEMLER

ANA MALZEMESİ/ ARACIN CİNSİ

MİKTARI

ÖLÇÜ BİRİMİ

1

FAN MOTORU TAMİRİ YAPILACAK

2008 MODEL SÜPÜRME ARACI YOL İÇİN  VAKUMLU FORD CARGO 1824

ARAÇ SERİ NU.SI:NM0D11TEDD7T64640, PLAKASI:011129)

1

ADET

2

TANDEM POMPA YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

3

GERİ DÖNÜŞ FİLİTRESİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

4

TEKER ÇATALI YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

2

ADET

5

CANTLI TEKER YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

4

ADET

6

KOVA LASTİKLERİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

2

TAKIM

7

TARAK FIRÇA YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

8

SAĞ KOVA İSKELETİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

9

EMİŞ BOĞAZ FİTİLİ YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

2

ADET

10

YAN EMİŞ HORTUMU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

11

KİLİT PİSTONU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

12

YAN FIRÇA KALDIRMA PİSTONU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

2

ADET

13

SU NOZULU YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

5

ADET

14

PLAKA LAMBASI YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

2

ADET

15

SOL ARKA SU BORUSU  YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

1

ADET

16

ELEKTRİK PANOSU BAKIM VE ONARIMI (PANO İÇİNDE BULUNAN ARIZALI PARÇALAR YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLECEK)

1

ADET

17

ORTA FIRÇA VE, YAN FIRÇA AYARLARI, HAVA KAÇAĞI KONTROLÜ VE GİDERİLMESİ, KAYNAK İŞLEMLERİ VE GENEL KONTROLLER YAPILACAKTIR.

1

ADET

18

ARKA STOP CAMI YENİSİ İLE DEĞİŞECEK

2

ADET

19

İDARE TARAFINDAN TEMİN EDİLECEK 100 KG. HD-46 HİDROLİK YAĞI İLE 1 ADET HİDROLİK FİLİTRESİ YÜKLENİCİ TARAFINDAN ARACA KONACAK VE TAKILACAKTIR.

1

ADET

1.Araçlara takılacak/konacak malzemelerde kırık, çatlak, ezik, paslanma, boya hatası ve bozulma olmayacaktır.

2. Araçlara takılacak/konacak malzemelerin tamamı ana malzeme ile tam uyumlu çalışacaktır. Bu husus yüklenici tarafından yazılı olarak taahhüt edilecektir. Yazılı taahhütname muayeneler esnasında hizmetin muayene ve kabulünde görevlendirilen alım heyetine teslim edilecektir.

3. Onarımda kullanılacak malzemelerin tamamı orijinal veya orijinal muadili olacaktır.

Madde 6 -Sözleşmenin Türü ve Bedeli

  Götürü Bedel Hizmet Alımı Sözleşmesidir. Bu sözleşmenin toplam götürü bedeli .....................................................................................................................................’dir.

Madde 7 - Sözleşme Bedeline Dahil Olan Giderler

Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin tüm giderler sözleşme bedeline dâhildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak katma değer vergisi, sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.

Madde 8 - Vergi, Resim ve Harçlar ile Sözleşmeyle İlgili Diğer Giderler

Sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait bütün vergi, resim ve harçlarla sözleşme giderleri müteahhide aittir. Ancak ilgili mevzuat uyarınca hesaplanacak katma değer vergisi idarece yükleniciye ödenir.

Madde 9 - Sözleşmenin Ekleri

Doğrudan Temin dokümanı, sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile Doğrudan Temin dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki ya da farklılık olması halinde Doğrudan Temin dokümanında yer alan hükümler esas alınır.

Madde 10- Sözleşmenin Süresi

Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 1 (bir) yıldır.           

Madde 11-İşin Yapılma Yeri, İşyeri Teslim ve İşe Başlama Tarihi ve İşin Süresi.

Kara Harp Okulu Lojistik Destek Komutanlığı envanterinde bulunan arızalı 011129 plakalı Süpürme Aracı Yol İçin Vakumlu Ford Cargo 1824 aracının arızalı süpürme sisteminin bakım ve onarımı yapılacaktır. Yapılacak bakım ve onarım için araç idare tarafından kontrol teşkilatı nezaretinde yüklenicinin kendi atölyesine/Yetkili servise götürülecek ve onarımları yapılarak faal hale getirilecektir. Yapılacak bakım onarımlara Kontrol Teşkilatınca nezaret edilecektir.

İşe başlama tarihi: Sözleşmenin onaylanarak yürürlüğe girdiği tarihi takip eden gün işe başlama tarihidir.

İşin süresi; bakım onarım işi, işe başlama tarihinden itibaren 15 (onbeş) takvim gününde tamamlanacaktır. Şayet son gün tatil gününe denk gelir ise ilk mesai günü mesai bitim saati geçerli olacaktır.

Madde 12 - Ödeme Yeri ve Şartları

12.1. Sözleşme bedeli hizmetin yapılmasını müteakip usulüne uygun belgelere istinaden Kontrol Teşkilatı ve Muayene ve Kabul Komisyonunca hazırlanacak Hak ediş formlarına istinaden 03-7-3-03 Taşıt Bakım Onarım Giderleri ekonomik kodundan Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ile serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde KHO K.lığı Saymanlık Müdürlüğünce ve bu sözleşmenin hatalı, kusurlu ve eksik işler hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde Türk Lirası olarak ödenecektir.

12.2. Sözleşme bedeli, hizmetin yapılmasını müteakip usulüne uygun belgelere istinaden Kontrol Teşkilatı tarafından hazırlanan formlar ile yapılacaktır.

12.3. Hak ediş ödemelerinde Kara Harp Okulu Komutanlığınca oluşturulan Kontrol Teşkilatınca tutulacak belgeler üzerinden tespit edilecek ceza ve kesintiler uygulanacaktır.

12.4. Ödemeler için Kara Harp Okulu Komutanlığı Kara Harp Okulu Komutanlığının Hizmet Kabul Komisyonunca tanzim edilecek hizmet kabul onayına istinaden yüklenici firma ile mutabakat sağlandıktan sonra fatura kesilecek ve ödeme yapılacaktır.

12.5. Bütün bakım ve onarım işlemleri tamamlandıktan sonra ödeme yapılacaktır.

12.6. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

Madde 13- Avans verilmesi, Şartları ve miktarları

Bu iş için avans verilmeyecektir. 

Madde 14- Cezalar ve Kesintiler

14.1.    İşin zamanında bitirilememesi durumunda her gün için sözleşme bedelinin %1’i oranında ceza uygulanacak, bu ceza yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilecektir.

14.2.    Gecikme süresi, normal sürenin bitiminden itibaren 7 (yedi) takvim günüdür. 7 (yedi) takvim günü sonunda işin bitirilmemesi durumunda herhangi bir tebligat yapılmaksızın sözleşme feshedilecek, yatırılan teminat hazineye irad kaydedilecektir.

14.3.    Sözleşme hükümlerine aykırılık tespit edildiği takdirde uygulanacak cezalar toplam Doğrudan Temin bedelinden düşülerek firmaya ödeme yapılacaktır. Uygulanacak ceza miktarı hiçbir şekilde Doğrudan Temin bedelini aşamaz.

Madde 15-Süre Uzatımı Verilebilecek Haller ve Şartları

Mücbir Sebepler: İdare; Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş bulunması, mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen 20 (yirmi) gün içinde Yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması ve bu durumun yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi kaydıyla aşağıda belirtilen halleri mücbir sebep olarak kabul eder.

a. Doğal afetler,

b. Kanuni grev,

c. Genel salgın hastalık,

ç. Kısmî veya genel seferberlik ilânı,

d. Gerektiğinde Kurum tarafından belirlenecek diğer haller.

Madde 16-Kontrol Teşkilatı, Görev ve Yetkileri;

16.1. İşin, sözleşmede tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenecektir.

16.2. Kara Harp Okulu Komutanlığı kontrol teşkilatı Onay Belgesinde belirtilen üyelerden oluşur. Bu teşkilat üyelerinin değiştirilmesi, azaltılması veya çoğaltılması hususunda idarenin hakkı saklıdır.

16.3. Kontrol teşkilatı Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliğinde yer alan hususları yerine getirecektir.

16.4. Yüklenicinin ve bakım ve onarım işlerinde çalışanların, işyeri güvenliği, iş disiplini ile ilgili hususlara uyup uymadığını kontrol edecektir.

16.5. Sözleşme maddelerinin yerine getirilmemesi halinde uygulanacak müeyyideleri sıkı takip ve kontrol edecek, aynı zamanda bu konu ile ilgili olarak “Ceza Durum Çizelgesi" hazırlayarak tutanakla tespit edecektir.

16.6. Kontrol Teşkilatınca bildirilen ve yüklenici firma tarafından giderilmeyen aksaklıklar için cezai müeyyide uygulayacaktır.

16.7.Sözleşme maddelerinin yerine getirilmemesi halinde uygulanacak müeyyideleri sıkı takip ve kontrol edecek, aynı zamanda bu konu ile ilgili olarak " Ceza Durum Çizelgesi" hazırlayarak tutanakla tespit edilecektir. Hazırlanacak tutanak firma sorumlusuna veya temsilcisine imzalatılacak, firma sorumlusu veya temsilcisi tutanağı imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatınca hazırlanan tutanak geçerli sayılacaktır.

16.8.    Hizmetin bitimini müteakip Yüklenicinin hak edişi için “Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi” ve “Hakediş Evrakları”  hazırlanıp, Muayene ve Kabul Komisyonuna teslim edilecek, Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından “Hizmet İşleri Kabul Tutanağı” ve hazırlanarak KHO Loj.Ş.Md.lüğüne teslim edecektir.

Madde 17- İşin Yürütülmesine İlişkin Kayıt ve Tutanaklar

            17.1.    Hak ediş hesaplarına esas olacak hizmet ifası, hizmetin yerine getirilmesinde Doğrudan Temin dokümanının ilgili esaslarına aykırılıkların tespiti, uygulanacak ceza miktarları ve diğer hususlar bir belge olarak hazırlanacaktır.

            17.2.    Aksaklıklara ait tutanaklar yüklenici veya yüklenici yetkilisi tarafından imzalanacaktır. Bu mümkün olmadığı takdirde tutanak yüklenicinin bildirmiş olduğu numaraya fakslanarak tebliğ edilmiş sayılacaktır.

            Yüklenici hak ediş ödemelerinin hesabına esas olmak üzere kontrol teşkilatı tarafından aşağıda belirtilen kayıtlar tutulacaktır.

a. Ceza Tutanakları,

b. Ceza Durum Çizelgesi,

c. Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi.

 

Madde 18- Teslim, Muayene ve Kabul İşlemlerine İlişkin Şartlar

18.1.    Hizmetin tamamlandığında hak ediş ödenmesini gerektiren kabul işlemleri yapılacaktır.

18.2.    Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere Kara Harp Okulu Komutanlığı Bakanlıklar/ANKARA adresinde ve başvuru yazısının KHO Kontrol Teşkilatına ulaştığı tarihten itibaren 5 (beş) işgünü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.

18.3.    Kontrol Teşkilatı ile Yüklenicinin, işin yapılmasına ilişkin olarak hizmetin ifasında birlikte tutacakları kayıtlar neticesinde işin ifa edildiği anlamına gelir. Ancak Yüklenici kayıt tutmaktan ve/veya tutulan kayıtları imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatının kayıtları esas alınır ve bu kayıtların doğruluğu Yüklenici tarafından kabul edilmiş sayılır.

18.4.    Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, 19.12.2002 tarih ve 24968 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği”nde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 5 (beş) işgünü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.

18.5. Yüklenici bu sözleşme hükümlerine göre yapmış olduğu bakım ve onarım işlemleri ile değiştirdiği yedek parçalar için en az bir (1) yıl süreli yazılı garanti taahhütnamesi verecektir. Verilen garanti taahhütnamesi için Kara Harp Okulu Nakit Saymanlığına Maliye Bakanlığının belirlediği oranda Garanti Taahhütnamesi damga vergisi bedelini yatıracaktır.

18.6. Yüklenici firma, garanti süresi içerisinde değişimi yapılan parçalarda ve onarımı yapılan kısımlarda meydana gelebilecek arızalara en geç bir (1) iş günü içinde müdahele edecektir. Müdahalenin gerçekleşmemesi durumunda her geç iş günü için sözleşme bedelinin % 0,2 (binde iki)’si oranında ceza ödeyecektir. Kesilen cezalar hiçbir şekilde sözleşme bedelinin %6’sını aşmayacaktır. Aştığı takdirde sözleşme fesih edilecektir. Kesilen cezalar kesin teminat tutarından düşülecektir.

Madde 19- İş ve İşyerlerinin Korunması ve Sigortalanması

Bu madde boş bırakılmıştır.

Madde 20 - Sözleşmede Değişiklik Yapılması

20.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,

a. İşin yapılma veya teslim yeri konusunda, idare tarafından yükleniciye bir gün öncesinden tebliğ edilmek şartı ile,

  b. İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda,

c) İdare tarafından belirlenecek ve idarenin lehine olabilecek diğer hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.

20.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.

Madde 21 - İdarenin Sözleşmeyi Feshetmesi

21.1. Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 25’inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 

Madde 22 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu

              İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 25’inci maddesinde belirtilen fiil veya davranışlardan Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 27’nci maddesi hükmü uygulanır.

Madde 23 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu

            Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27’nci maddesi hükümleri de uygulanır.

Madde 24 - Hüküm Bulunmayan Haller

Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.

Madde 25 - Anlaşmazlıkların Çözümü

Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra mahkemeleri yetkilidir.

Madde 26Yürürlük

26.1.    Bu sözleşme; taraflarca (İdare ve Yüklenici) imzalandığı tarihten itibaren yürürlüğe girer.

 26.2.    Bu sözleşme 26 (Yirmialtı) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ………/……./2017 tarihinde bir (1) nüsha olarak imza altına alınmış ve bu nüsha İdarede alıkonulmuştur. Ayrıca yüklenicinin her hangi bir zamanda talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı sureti” idare tarafından düzenlenip yükleniciye verilecektir.

        İDARE                                                                                                                      YÜKLENİCİ

                                       

  

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +90312 417 51 90 dahili 2772-2773

c.Fax Numarası: +90312 418 32 26

d.Elektronik Posta adresi: ihale@kho.msu.edu.tr