ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı KALİBRASYON HİZMET ALIMI

İhale Usulü 4734 SAYILI KANUNUN 19'UNCU MADDESİ

         

İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

Adres : Kurşunlu Yolu, Engürücük Mevki 16600-Gemlik/BURSA

Telefon : 224 519 02 10

Faks : 224 519 02 19

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü KALİBRASYON

Malın Miktarı 23 KALİBRASYON

Mal Teslim Yeri GIDA KONTROL MÜFREZE KOMUTANLIKLARI

Mal Teslim Tarihi işe başlama tarihinden itibaren 120 gündür

İhale Yeri AS.VET.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI

İhale Tarihi 27.04.2017 10:30


İhale İlanı Metni

DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR

1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ne bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Bşk.lığı ve 12 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılan cihazların Türk Akreditasyon Kurumu’na akredite olunması kapsamında kalibrasyonlarının yapılması amacıyla Doğrudan Temin Usulü ile hizmet alımı yapılacaktır.

2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında kesin teminat alınacaktır. Sözleşme kararın yükleniciye tebliğinden itibaren 10 iş günü içerisinde imzalanacaktır. İmzalanmadığı takdirde alım iptal edilecektir.

3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Teklifler birim fiyat olarak alınacak, toplam bedel üzeri  nden değerlendirme yapılacaktır.

5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. Sözleşme ile ilgili bilgiler, istekliler tarafından Satın Alma Komisyonu Başkanlığından istenebilecektir.
7. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (27 Nisan 2017 Saat:10:30) Satın Alma Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir.
8. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.

11. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.

12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan yüklenici tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.

13. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.

14. İşe sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren başlanacaktır. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 120 gündür. Kalibrasyon hizmeti işinin yapılma yer ve tarihleri ile ödeme koşulları sözleşme tasarısında belirtilmiştir. İstenildiği takdirde ilgili isteklilere mail/faks yolu ile bildirilecektir.

15. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, sözleşmenin çoğaltılması, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.

KALİBRASYON HİZMET ALIMI İDARİ HUSUSLARI

1. Yüklenici; Kalibrasyonu yapılan cihaz/malzemeler için kalibrasyonunun yapıldığına dair TÜRKAK logolu kalibrasyon sertifikası verecektir.  Erlen, Santrifuj,  Beher, Refrektometre, Spekrtofotometre ve Otoklav Basınç  türünde  izlenebilir (Bir ölçüm sonucunun veya kalibrasyon standardının ulusal veya uluslararası standartlara, kesintisiz bir karşılaştırma zinciri boyunca bağlanabilmesi özelliği) sertifika kabul edilecektir.

2. Yüklenici; TÜRKAK tarafından akredite olduğu cihaz ve malzemelerle TÜRKAK logolu kalibrasyon sertifikası verecektir. Akredite olmadığı cihaz ve malzemelerde ise TÜRKAK tarafından akreditasyonu yapılmış firmalara cihaz ve malzemelerin kalibrasyonunu yaptıracaktır. Söz konusu cihaz ve malzemelerin kalibrasyon bedeli kalibrasyon yaptırılan firmaya değil yükleniciye ödenecektir.

3. Kalibrasyonu yapılacak cihazın testler sonucunda hatalı veya arızalı olduğunun tespit edilmesi durumunda hata/arıza raporu düzenlenecektir ve kalibrasyon bedeli kadar hakkedişten düşülecektir. Kalibrasyon sertifikası verilmeyen cihazlar için ödeme yapılmayacaktır.

4. Kalibrasyon testini geçebilen tüm cihazlara tek tek bilgi etiketi (kalibrasyon etiketi) yapıştırılacaktır. Bu etiketler silinmez, yırtılmaz özellikte olacaktır. Etiket üzerinde ilgili yüklenicinin “logosu, kalibrasyon tarihi ve izlenebilirlik için sertifika numarası” yazılmış olacaktır.

5. Kalibrasyon işlemi esnasında olası arızalanma, düşme, kırılma vb. olayların tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası durumda her türlü hasar ÜCRETSİZ telafi edilecektir.

6. Kalibrasyon işlemleri için görevlendirilen personelin her türlü iş güvenliği yüklenici tarafından sağlanacaktır.

7. Kalibrasyon işlemi bitiminde cihaz/malzemeler yüklenici tarafından tüm fonksiyonları çalışır şekilde faal olarak teslim edecektir.

8. Söz konusu cihaz/malzemeler ilgili birlik tarafından yüklenicinin de bulunduğu bir ortamda cihazların fonksiyonlarını yerine getirip getirmediği kontrol edilerek faal bir şekilde teslim edilecektir. Kalibrasyon sırasında arızalı olarak tespit edilen cihaz/malzemeler için iş eksikliğine gidilecektir.

9. Kalibrasyon işlemleri idarenin görevlendirdiği bir mihmandar personel gözetiminde yapılacaktır.

10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi

10.1. İşin yapılacağı yer/yerler: Yüklenici Kalibrasyon test işlemini ilgili birlik laboratuvarında yapacaktır. Ancak kalibrasyon test işlemleri için yüklenici şirketin merkez laboratuvarına götürülmesi gereken kalemlerdeki söz konusu cihazlar; idare ve firma ortak görüşü kapsamında bir tutanakla teslim edilecek/alınacak olup, işlemlerin tamamlanmasını müteakip tekrar idareye teslim edilecektir. Tüm bu işlemler ve gönderimler için idareden herhangi bir ücret talep edilemeyecek olup, tüm masraflar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak ve sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren işe başlanacaktır.

10.3.  Yüklenici aşağıda belirtilen yerlerde kalibrasyon hizmetini yapacaktır.

Kalibrasyon Yapılacak GKM K.lığı

1    6’ncı  Mknz.P.Tüm. GKM K.lığı /ADANA

2    9’uncu Kor. GKM K.lığı / ERZURUM

3     As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk. GKAM Başkanlığı / GEMLİK

4      Dağ Komd.Okl.ve Eğt.Mrk. GKM K.lığı /ISPARTA

5       4’üncü Kor. GKM K.lığı / ANKARA

6       KTBK GKM K.lığı / KIBRIS

7       Dağ.Komd.Tug. GKM K.lığı / HAKKARİ

8        1’inci Or. GKM K.lığı / İSTANBUL

9         Ege Ordusu  GKM K.lığı / İZMİR

10        4’üncü Mknz.P.Tug. GKM K.lığı / KEŞAN

11         5’inci Kor. GKM K.lığı / ÇORLU

12          3’üncü Or. GKM K.lığı / ERZİNCAN

13          1’inci Komd.Tug. GKM K.lığı / KAYSERİ

11. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 120 (yüzyirmi) günlük süre başlamış sayılır. İşin süresinin sonunda cihazların kalibrasyonlarının yapılıp teslim edilmemesi halinde 20 (Yirmi) gün süreli yürürlükteki hizmet alımı ihalesi uygulama yönetmeliği kapsamında tebliğ/ ihtar çekilecektir. İşin süresinin aşıldığı her geçen takvim günü cezalı süre sayılacaktır. Her geçen cezalı takvim günü için sözleşme bedelinin %0,2 (Bindeiki) üzerinden ceza uygulanacaktır.
Çekilen ihtarnameden sonra, verilen süre içerisinde bahse konu iş sözleşmeye uygun şekilde yerine getirilmediği takdirde 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Cezalı süre sözleşmeye göre işin süresinin bittiği tarihten itibaren başlayacaktır. Cezalar Yüklenicinin cezalı duruma düştükten sonraki ilk alacağından mahsup edilecektir.

12. Kısmi kabul yapılacaktır.

12.1. Kontrol heyeti kontrolünde yapılan işin uygun olduğunun tespiti ve kabulü GKAM/GKMK.larınca kurulan muayene heyeti tarafından ek’li ihale dokümanı dahilinde yapılarak Hizmet İşleri Kabul Tutanağı düzenlenecektir.

12.2.   Muayene heyeti Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 10 takvim günü içerisinde kesin hesap raporu çıkartarak ASVETDÖSE’ye gönderecektir.  

13. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere hizmet işin ifa edildiği Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 5 işgünü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.

14. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, "Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği" ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 10 iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.

15. Söz konusu cihaz/malzemeler ilgili birlik tarafından yüklenicinin de bulunduğu bir ortamda cihazların fonksiyonlarını yerine getirip getirmediği kontrol edilerek faal bir şekilde teslim edilecektir. Kalibrasyon sırasında arızalı olarak tespit edilen cihaz/malzemeler için iş eksikliğine gidilecektir.

15.1. Kalibrasyon işlemleri idarenin görevlendirdiği bir mihmandar personel gözetiminde yapılacaktır.

16. GKM.KLIKLARININ 2017 Yılı Kalibrasyon İhtiyaç Çizelgesine EKAP ve Satınalma Komisyon Başkanlığından ulaşılabilir.

17. Kalibrasyon Döküm Çizelgesine EKAP ve Satınalma Komisyon Başkanlığından ulaşılabilir.

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı

b.Telefon Numarası: 224 519 02 10

c.Fax Numarası: 224 519 02 19

d.Elektronik Posta adresi: