ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ İHALE DETAYI

İşin Adı Koagülsyon Test Kitleri Alımı

İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN

         

İdare Adı : İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği

Adres : İnönü Cad. İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği HATAY-KONAK/İZMİR

Telefon : +902322625555

Faks : +902322628576

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI

Malın Miktarı 3 ADET

Mal Teslim Yeri İZMİR ASKER HASTANESİ

Mal Teslim Tarihi 10 (ON) TAKVİM GÜNÜ.

İhale Yeri İZMİR ASKER HASTANESİ

İhale Tarihi 21.04.2016 13:30


İhale İlanı Metni

İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
TEL:0232 262 55 55–1800/ BELGEGEÇER (FAX):0232 262 85 76
 
VERGİ NUMARASI                                                            : 4840744407                                                                                                                                                                                                                                                                                                Nisan 2016
VERGİ DAİRESİ                                                                 : KONAK / İZMİR                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
KONU                                                                                                                  : Koagülsyon Test Kitleri Alımı
 
 
“İLGİLİ FİRMALARA”
GENEL ŞARTLAR
 
İLGİ        :               4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu.
 

1. İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYONU tarafından ihtiyaç duyulan Ek fiyat teklif mektubunda/listede cinsi, miktarı, teknik özellikleri belirtilen malzeme ilgi kanunun 22/d kapsamında doğrudan temin yöntemiyle ve uzman üye marifetiyle tedarik edilecektir.

2. Tedarike ilişkin yapılacak sözleşme ve diğer belgeler için noter tasdiki aranmayacaktır.

3. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

4. Yüklenici, teslim ettiği malzemenin 2 (İKİ) YIL (Raf ömürlü malzemeler için raf ömrü süresi kadar) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malzemeyi yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

5.Komutanlığımızca tedariki yapılacak malzemeler için Garanti taahhütnamesi istenmesi durumunda, teslim edilecek taahhütname notere onaylatılacak veya 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu gereği, fatura bedeli üzerinden %0,948 (binde 9,48) oranında Damga Vergisi Saymanlık Md.lüğüne yatırılarak dekontu Garanti taahhütnamesi ile birlikte, ilgili saymanlığa teslim edilecektir.

6. Malzemeler İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ tarafından siparişin verilmesini müteakip teklif mektubunda istenen süre içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNE teslim edilecektir.

7. Malın muayenede uygun bulunması durumunda, Komutanlığımızca düzenlenecek ödeme evraklarıyla ilgili firmanın banka hesabına (19.10.2009 tarihinden itibaren ULUSLAR ARASI HESAP NUMARASI “IBAN NUMARASI”) yapılacaktır. Fiyat teklif mektubu ve fatura üzerine IBAN Numarasının belirtilmesi zorunludur.

8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde Türk Lirası olarak hazırlanacak (KDV hariç fiyatlandırararak) teklifler ile aşağıda örneği verilen taahhütnameyi elden kapalı zarf ile  İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ Doğrudan Temin Komisyonu Başkanlığına iletilecektir. Belgegeçer (Faks) ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır. Teklif ve taahhütname birbirini tamamlayacı nitelikte olduğundan herhangi birinin eksik olması durumunda isteklilerin teklifleri GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.

ÖZEL ŞARTLAR                      :
KDV’DEN MUAF / MUAF DEĞİLDİR                                                                                                                                                                                                                                          :  MUAF DEĞİLDİR
TOPLAM BEDEL ÜZERİNDEN/KALEM/KISIM BAZINDA DEĞERLENDİRME YAPILMASI: TOPLAM BEDEL 
TESLİM SÜRESİ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          :  EN GEÇ 10 (ON) TAKVİM GÜNÜ
TEKLİF GEÇERLİLİK SÜRESİ                                                                                                                                                                                                                                                                    :  EN AZ 15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜ
TEKLİFLERİN NE ŞEKİLDE VERİLECEĞİ                                                                                                                                                                                                                :  KAPALI ZARF
DOĞRUDAN TEMİNİ OLUŞTURAN BELGE/MRC BİLGİLERİ/FÖY/TEKNİK ŞARTNAME/ALIMLA İLGİLİ HER TÜRLÜ İLAN “GENEL ŞARTLAR” EVRAKI BU TEKLİFİN AYRILMAZ BİR PARÇASIDIR. TEKLİF GÖNDEREN FİRMALAR TARAFINDAN FİYAT TEKLİFİYLE BİRLİKTE “GENEL ŞARTLAR” EVRAKININ GÖNDERİLMESİ GEREKMEKTEDİR, SÖZ KONUSU BELGELERİN EKSİK GÖNDERİLMESİ HALİNDE; FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
FİYAT TEKLİFLERİ BU FORMATA VE EKLERİNE GÖRE VERİLECEKTİR. FARKLI FORMATLARDA FİYAT TEKLİFİ GÖNDERİLMESİ HALİNDE İDARENİN ŞARTLARININ KABUL EDİLMEDİĞİ VARSAYILARAK FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

NOT 1     : ANILAN ÖZELLİKLER HARİCİNDE ÜRÜNLER İÇİN TEKLİF VERİLMEMESİ/TEKLİF MEKTUBUNUN DEĞİŞTİRİLMEMESİ VE ALTERNATİF TEKLİF VERİLMEMESİ RİCA OLUNUR. AKSİ TAKTİRDE TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.

NOT 2     : IZMIR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ TARAFINDAN DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE ALIM YAPILACAK MALZEMELERE AİT DOĞRUDAN TEMİN DUYURULARINA www.msb.gov.tr  ve www.saglikbank.com  ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.

NOT 3     : TEKNİK BİLGİ İÇİN TBP.YB.GÜRKAN METİNYURT  İLE GÖRÜŞEBİLİRSİNİZ. (TEL:0232 2625555)
SON TEKLİF VERME TARİHİ VE SAATİ       : 21 NİSAN  2016    SAAT  13:30

 

BU TAAHHÜTNAMEYİ İMZALAYARAK TEKLİF VEREN TÜM FİRMALAR;

a) İdarenin ihtiyaç konusu malzeme/malzemeleri dilediği firma/firmalardan almak konusunda serbest olduğunuzu,

b) Doğrudan Temin konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğu başka bir tüzel kişinin bu işe teklif vermeyeceğimizi,

c) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 10. ve 11.nci maddesinde belirtilen ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama şartlarına sahip olmadığımızı ve 4734 sayılı Kanunun 17. maddesi gereğince alım konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi,

d) Teslim edilen malların muayenesinin idare tarafından oluşturulacak Muayene Komisyonunca (TEKNİK ÖZELLİK/TEKNİK ŞARTNAME/TSE/MARKA/PARÇA NUMARASI/MODEL v.b.bilgilerine göre) yapılacağını ve yapılan bu muayene sonucunun kesin karar hükmünde olduğunu ve muayene sonucuna itiraz etmeyeceğimizi,

e) Tekliflerinde belirtilen adres/telefon/ belgegeçer (faks) bilgilerinin doğruluğunu ve ayrıca başka bir tebligat şekline gerek kalmaksızın idarece yapılacak tebligatların bu telefon/ belgegeçer (faks)  yoluyla yapılacağını, kabul etmiş sayılırlar.

f) Metinde açıklanan ekler ve genel şartlar evrakı tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangibir sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

 

İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ BİYOKİMYA SERVİSİ KOAGÜLASYON TEST KİTLERİ ALIMI MALZEME LİSTESİ VE TEKNİK ÖZELLİKLERİ

 

 

 

SIRA NO

SUT KODU

STOK NU.

MALZEME ADI

BİRİMİ

İSTEK MİKTARI

1

904.610

6550011028261

FİBRİNOJEN TEST KİTİ

TEST

1900

2

905.320

6515145183857

NEOPLASTINE  (PROTROMBİN ZAMANI)

TEST

3600

3

904.290

6550014981514

CEPHASCREEN (APTT)

TEST

3600

 

1. Envanterdeki cihaza ait koagülasyon test kitleri ihtiyaç sahibi makama teslim edildiği tarihten itibaren en az 5 (beş) ay miatlı olacaktır. Miadı içinde bozulan, dekompoze olan, tekrarlanabilirliği kalkmış olan, güvenilir sonuç vermeyen ve yanlış ölçüm yapan normal dışında çökelti oluşmuş solüsyonlar ile kırık, çatlak, evsafını yitirmiş ve şekil bozukluğu olan malzemeler yüklenici tarafından hiçbir gerekçe ileri sürülmeksizin bildirimden sonra en çok 1 (bir) ay içinde yenisiyle bedelsiz olarak değiştirilecektir. Kitlerin miat takibinin yapılması yüklenicinin sorumluluğunda olacaktır. Test kitleri miadının bitimine en az 1 (bir) ay kala yükleniciye bildirildiği takdirde, miktarı ne olursa olsun yüklenici tarafından en az 5 (beş) ay miada sahip yeni test kitleri ile en çok 1 (bir) ay içinde değiştirilecektir. Yüklenici bu değişimi taahhüt eder belgeyi muayene sırasında ihtiyaç sahibi makama ve mal muayene komisyonuna ayrı ayrı sunacaktır.

2. Test kitleri ihtiyaç sahibi makam envanterindeki cihazda kullanılmak üzere alınacaktır.

3. İdarenin envanterindeki cihaz Diagnostica Stago marka STA Compact model koagülasyon test cihazıdır.

4. Kit prospektüsleri en az 1 (bir)’er adet İngilizce ve Türkçe olarak muayene sırasında idareye teslim edilecektir.

5. Sağlık Bakanlığının 2010/11 numaralı Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri Konulu Genelgesi gereği, İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır ibaresi aranacaktır. Ayrıca piyasaya tıbbi cihazlar/ürünler arz eden ve ihaleye teklif veren isteklilerin, TITUBB da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden alınan kayıt belgeleri), teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte ilgili alım Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. ilgili alım Komisyonu istekli ve ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklardır.  Söz konusu genelge gereği TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için, TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair firma tarafından onaylı belge ilgili alım komisyonuna verilecektir.

6. Yüklenici, tedarik edilecek olan tüm test kitlerini, yardımcı reaktifleri ve diğer sarf malzemeleri daha önce açılmamış ve orijinal ambalajında, üzerlerindeki üretici firmaya ait etikette son kullanma tarihi, seri/lot numarası ve saklama koşulları belirtilmiş olarak teslim edecek olup, üzerlerinde barkodu bulunacak ve her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, korozyondan etkilenmeyecek; ambalajlarda açıklık, yırtık, delik, sızıntı, sıyrılma, yıpranma ve eziklik bulunmayacaktır. Tedarik edilecek olan test kitlerinin orijinal ambalaj malzemesinin üzerinde ve/veya orijinal ambalaj üzerine yapıştırılan etikette kaç adet test çalışılacağını gösteren miktar bilgileri yazılı olacaktır. Üretilen kit kutuları üzerinde bu bilgi yok ise üretici firma tarafından da onaylanmış olarak bir kutu test kiti ile kaç test çalışılacağını taahhüt eden belgeyi yüklenici ihtiyaç sahibi makama ve muayene komisyonuna ayrı ayrı sunacaktır.

7. Muayene esnasında lüzumlu her türlü alet, araç, gereç, ortam, test ve ölçme cihazı/aleti, sarf malzemeleri, doküman, yardımcı personelin ve muayene masrafları (TSK laboratuvarlarında yapılamayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere) yüklenici tarafından temin edilecektir.

8. Muayene sırasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumludur.

9. Envanterdeki cihaz için gerekli olan malzemelerden, her bir test kiti için gerekli olan aşağıda isim ve miktarları yazılı sarf malzemeleri bedelsiz olarak idareye teslim edilecektir:

 

 

 

SIRA NO:

MALZEME ADI:

BİRİMİ:

MİKTARI:

1

CACL2 (aPTT İÇİN)

KUTU

4

2

COAG KONTROL N+P

KUTU

16

3

DESORB U

KUTU

6

4

KÜVET

ADET

12000

5

OWREN KOLLER BUFFER SOLUSYONU

KUTU

4

6

YIKAMA SOLÜSYONU

ADET

30

 

10. Harcanan kit ve çalışılan test sayısı arasındaki uyuşmazlık durumunda İzmir Asker Hastanesi Hastane/Laboratuvar Otomasyon Sistemi kayıtları esas alınacaktır. Yüklenici aradaki farkı bedelsiz olarak tamamlayacaktır. Bu husus, yüklenici tarafından muayene esnasında ihtiyaç sahibi makama yazılı olarak taahhüt edilecektir.

11. Alımı yapılan malzeme bitinceye kadar cihazın ve test kitlerinin ihtiyaç sahibi makamın belirleyeceği uluslararası bir merkezde ve ihtiyaç sahibi makamın kullanıcı personelinin belirleyeceği şartlarda (süresi, başlangıç zamanı, içereceği parametreler) eksternal kalite kontrolü yüklenici tarafından bedelsiz olarak yaptırılacaktır. Bu husus, yüklenici tarafından muayene esnasında ihtiyaç sahibi makama yazılı olarak taahhüt edilecektir.

 
YUKARIDA BELİRTİLEN GENEL/ÖZEL ŞARTLARI VE TAAHHÜTNAMEYİ  OKUDUM, ANLADIM, KABUL VE TAAHHÜT EDİYORUM
KAŞE+İMZA
 
 
 
TEKLİF MEKTUBUDUR
İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNE

 

 

 

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ

S.No

Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri

Stok No

Dağıtım Birimi

Miktarı

Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)

Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)

1

FİBRİNOJEN TEST KİTİ

6550011028261

TEST

1900

 

 

2

NEOPLASTINE  (PROTROMBİN ZAMANI)

6515145183857

TEST

3600

 

 

3

CEPHASCREEN (APTT)

6550014981514

TEST

3600

 

 

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ................................................................................. rakam ve ................................................................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

 

 

 

TEKLİF
TARİHİ

TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ

FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE BELGEGEÇER(FAKS) NUMARASI

VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU

TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ

……..

NİSAN

2016

15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği

b.Telefon Numarası: +902322625555

c.Fax Numarası: +902322628576

d.Elektronik Posta adresi: