4NCÜ KOMANDO TUGAY KOMUTANLIĞI/TUNCELİ İHALE DETAYI
İşin Adı KARIŞIK TURŞU ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : 4ncü Komando Tugay Komutanlığı/Tunceli
Adres : Atatürk Mah. Merkez Kışla/Tunceli
Telefon : +904282131802
Faks : +904282131802
Elektronik Posta Adresi : hbagcivan@kkk.tsk.tr
Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI
Malın Miktarı 5160 KG
Mal Teslim Yeri 4 ÜNCÜ KOMANDO TUGAY KOMUTANLIĞI / TUNCELİ
Mal Teslim Tarihi 15 TAKVİM GÜNÜ
İhale Yeri 4 ÜNCÜ KOMANDO TUGAYI KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI / TUNCELİ
İhale Tarihi 19.11.2015 10:00
İhale İlanı Metni
T.C.
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
4’ÜNCÜ KOMANDO TUGAY KOMUTANLIĞI
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
TUNCELİ
TEL / FAKS : (0428) 2131802
KONU: Fiyat Teklif Sorgusu 17 Kasım 2015
“İLGİLİ FİRMALARA”
İLGİ: 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu
1. 4’üncü Komando Tugay Komutanlığınca ihtiyaç duyulan EK’teki birim fiyat teklif mektubunda cinsi, miktarı ve özelliği yazılı gıda maddesi ilgi Kanun’un 22/d maddesine göre “Doğrudan Temin Usulü” ile satın alınacaktır.
2. Bu alımda işin tamamı için teklif verilebilecektir. Değerlendirme, istekli tarafından teklif mektubundaki teklif edilen birim fiyatın miktarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden yapılacaktır. Ayrıca; söz konusu alıma ait karar MSB İlan Sayfasının sonuçlanmış ihaleler kısmında yayınlanmak suretiyle teklif veren isteklilere duyrulacaktır.
3. Yüklenici tarafından alımın gerçekleşen bedeli üzerinden %05,69 (binde beş virgül altmış dokuz) “Karar Damga Vergisi” yatırılacaktır. Yapılan ödemeye ait “alındı makbuzu” idareye teslim edilecektir.
4. Söz konusu alım ile ilgili olarak sözleşme yapılmayacaktır. Geçici ve kesin teminat alınmayacaktır.
5. Kesinleşen alım kararının yükleniciye tebliğini müteakip 15 (Onbeş) takvim günü içinde, 4’üncü Komando Tugay Komutanlığı LYM Amirliği Tşn.Tük.-319 Mal Saymanlığı Şehit Albay Suat KARADAĞ Kışlası / TUNCELİ adresine malzemeler teslim edilecektir. Malzemelerin süresi içinde teslim edilmemesi durumunda gecikilen her takvim günü için % 0,6 (binde altı) gecikme cezası uygulanacak ancak bu süre hiçbir suretle 5 (beş) takvim gününü geçmeyecektir.
6. Faks yolu ile yapılacak teklifler kabul edilecektir.
7. Malların idareye taşınması, transit depoya veya ilgili depoya boşaltılması, muayeneye uygun halde istiflenmesi, malın reddi halinde tekrar depodan alınması yüklenicinin sorumluluğundadır. Bu hususlar teklif bedeline dahildir.
8. Teslim edilecek gıda maddesinin muayeneden geçmemesi halinde yüklenicinin kalan teslim süresi içersinde bir defa mal değiştirme hakkı vardır.
9. Alım konusu gıda maddesi öncelikli olarak orijinal ambalajında olacaktır. Orijinal ambalajlı olarak piyasaya arz edilmemesi halinde ise taşıma ve depolama şartlarından etkilenmeyecek şekilde ambalajlanması yüklenicinin sorumluluğunda olacaktır.
10. Satın alınacak gıda maddesinin fiziki muayenesi 4’üncü Komd.Tug.K.lığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı’nca yapılacak, ödemesi ise usulüne uygun belgelerle birlikte Tunceli Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce yapılacaktır
11. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde Türk Lirası olarak vereceğiniz teklifinizi, KDV hariç fiyatlandırarak 19 Kasım 2015 Perşembe günü Saat 10:00’a kadar elden, kargo yada posta yoluyla kapalı zarf içinde 4’üncü Komd.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığına göndermenizi veya 0.428.2131802 numaralı faksa / hbagcivan@kkk.tsk.tr mail adresine imzalı ve kaşeli teklifinizi iletmenizi rica ederim. (İMZALIDIR)
Hikmet BAĞÇİVAN
İkmal Binbaşı
İhale Komisyon Başkanı
EKİ :1 Adet Fiyat Teklif Mektubu / İhtiyaç Listesi
KAMU İHALE KANUNU’NUN 22/D MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ ALIM İÇİN BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUDUR
4 ÜNCÜ KOMANDO TUGAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA
BAYRAKTEPE / TUNCELİ
TEKLİF SAHİBİNİN
ADI SOYADI /FİRMA ADI
TEBLİĞ ADRESİ
E-MAİL ADRESİ (Varsa):
BAGLI OLDUĞU VERGİ DAİRESİ VE VERGİ NUMARASI:
TELEFON VE FAKS NUMARASI: TEL: FAKS:
ÖDEME YAPILACAK ŞİRKET KURUM/KİŞİ VERGİ NO:
“Doğrudan Temin” i oluşturan belge/istek/liste tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapılmadan bütün koşulları ile kabul edilmiştir.
4’üncü Komando Tugay Komutanlığında görevli “KARIŞIK TURŞU ALIMI (5.160 KG.) ” işine ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederim/ederiz.
SIRA
NO MAL VEYA HİZMETİN CİNSİ ÖZELLİKLER BRM MKT BİRİM FİYATI (TL) TUTARI (TL)
1
KARIŞIK TURŞU
AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR.
KG 5.160
////YALNIZ 1 (BİR) KALEMDİR /////
TOPLAM TUTAR
(KDV HARİÇ)
YASAL TESLİM SÜRESİ: 15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜDÜR. İMZA / KAŞE
CEZALI SÜRE: YASAL SÜRE SONRASI 5 TAKVİM GÜNÜDÜR.
Aşağıda açık kimliği yazılı ve yetkili tarafından imzalanmış teklif sahibi firma olarak;
1. Teklifimiz (rakam ve yazı ile)…………………………………………………………………………. ……...TL’dir.
2. ‘Doğrudan Temin’ konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğumuzu ve başka bir tüzel kişinin bu işe ayrı teklif vermediğini beyan ediyoruz.
3. Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz. Teklif değerlendirmesi aşamasında ihale komisyonunun kararına itirazda bulunmayacağımızı ayrıca taahhüt ediyoruz.
4. “Doğrudan Temin” konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz.
5. 4734 Sayılı K.İ.K’nun 10’uncu ve 11’inci maddesinde belirtilen ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama şartlarına haiz olmadığımızı beyan ediyoruz. Ayrıca, Ticaret Sanayi Odası veya Meslek Odası kaydımızın olduğunu, istenmesi halinde belgeleyeceğimizi taahhüt ediyoruz.
6. Doğrudan Temin’in üzerimizde kalması durumunda idareniz tarafından belirtilen şartlarda ve sürede teslimat yapacağımızı, malzemelerin yasal süresi içinde teslim edilmemesi durumunda gecikilen her takvim günü için % 0,6 (binde altı) gecikme cezası uygulanacağını ancak bu sürenin hiçbir suretle 5 (beş) takvim gününü geçmeyeceğini, yasal ve cezalı sürede teslim edemememiz halinde ise idareniz tarafından alım dosyasının tebligat çekilmeden fesih işleminin yapılacağını ve hiçbir hak talebinde bulunamayacağımızı kabul ve taahhüt ediyoruz.
7. Söz konuş alımla ilgili her türlü bilgiyi inceleyerek/görerek teklif veriyoruz. Teklifimizin geçerlilik süresi 90 takvim günüdür.
FİRMA ‘YETKİLİ KİŞİ
İMZASI :
ADI VE SOYADI :
TARİH :
İSTENİLEN ÖZELLİKLER
1 KARIŞIK TURŞU SALAMURA TİP OLACAKTIR. İÇERİSİNDE BEYAZ LAHANA, BİBER, DOMATES, HAVUÇ VE SALATALIK MUTLAKA BULUNACAK, BUNLARA İLAVETEN BAŞKA SEBZELERDE OLABİLECEKTİR. 15-20 KG. ARASI PİYASA TEAMÜLÜ LAKLI TENEKE VEYA PLASTİK BİDONLARDA TESLİM EDİLECEKTİR. SÜZME AĞIRLIĞI 10 KG. OLACAKTIR. ÜRETİM TARİHİ İLE TESLİM TARİHİ ARASINDA EN FAZLA 2 AY OLACAKTIR. 1 YIL SÜRELİ GARANTİ TAAHHÜTNAMESİ VERİLECEKTİR. MUAYENE AŞAMASINDA ÜRETİCİ FİRMAYA AİT GIDA SİCİL BELGESİ MUAYENE KOMİSYONUNA VERİLECEKTİR.
NOT:
1- SÖZ KONUSU GIDA MADDESİNİN; YUKARDA BELİRTİLEN TEKNİK ÖZELLİKLERİ TAŞIYAN VE PİYASADA TANINMIŞ MARKALARDAN OLMASINA ÖZELLİKLE DİKKAT EDİLECEKTİR. FİZİKİ MUAYENE AŞAMASINDA BU HUSUSLAR MUAYENE KOMİSYONUNCA DİKKATE ALINACAKTIR. 2- BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUNUN BU HUSUSLAR ÇERÇEVESİNDE FİYATLANDIRILMASI TEKLİF DEĞERLENDİRME AŞAMASINDA ALIM KOMİSYONU TARAFINDAN AYRICA DİKKATE ALINACAKTIR. YAKLAŞIK MALİYET ÇİZELGESİNDE BELİRTİLEN TAHMİNİ PİYASA FİYATLARINI YANSITMAYAN VE AŞIRI DÜŞÜK OLARAK BULUNAN TEKLİFLER İŞLEME ALINMAYACAKTIR. BU HUSUS YUKARIDA BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU ALTINDA BELİRTİLEN AÇIKLAMALARIN 3’ÜNCÜ MADDESİNDE İSTEKLİ TARAFINDAN AYRICA TAAHHÜT EDİLMİŞTİR.
TUNCELİ İL SINIRLARI DIŞINDAKİ FİRMALARDAN İSTEKLİ OLACAKLARIN DİKKATİNE:
İHTİYACIN KARŞILANMASINDA SORUN YAŞANMAMASI İÇİN; İHALE GÜN VE SAATİNDEN ÖNCE (09:00 – 16:00 SAATLERİ ARASINDA) SÖZ KONUSU ALIMA AİT BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUNU VE TEKNİK ÖZELLİKLERİ GÖSTEREN DÖKÜMANLARI 0 428 213 18 02 NUMARALI FAKSTAN YADA hbagcivan@kkk.tsk.tr MAİL ADRESİNDEN YAZILI TALEP ETMELERİ GEREKMEKTEDİR. AYRICA; TALEP YAZILARINDA MUTLAKA İLAN METNİNDE YER ALAN YETERLİLİK KRİTERLERİ İLE İŞ DENEYİMİNE SAHİP OLDUKLARINIDA BELİRTMELERİ RİCA OLUNUR. İLAN METNİ SADECE BİLGİ AMAÇLIDIR. İLAN ÜZERİNDEN FİRMALARCA YAPILAN TEKLİFLER BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU ÖZELLİĞİ TAŞIMAMAKTA, ARİTMETİK HATALARA SEBEBİYET VERMEKTE VE İDAREMİZCE BELİRLENEN ŞARTLARIN TAM OLARAK ANLAŞILMADIĞI HUSUSLARINI DOĞURMAKTADIR. BU SEBEPLERDEN DOLAYI SÖZ KONUSU ALIMA TEKLİF VERMEK İSTEYEN İSTEKLİLERİN SADECE BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU İLE İHALEYE KATILABİLECEĞİ, AKSİ HALDE GÖNDERDİKLERİ BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU ÖZELLİĞİ TAŞIMAYAN TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAĞI BİLGİLERİNİZE SUNULUR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4ncü Komando Tugay Komutanlığı/Tunceli
b.Telefon Numarası: +904282131802
c.Fax Numarası: +904282131802
d.Elektronik Posta adresi: hbagcivan@kkk.tsk.tr