ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

4 ÜNCÜ ANA BKM. FB. MD.LÜĞÜ İHALE DETAYI

İşin Adı 5 KALEM (5 KISIM) TEZGÂH BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI

İhale Usulü 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun istisnalar 3’üncü maddesinin (b) bendi kapsamında çıkarılan 24.08.2021 tarihli 4416 karar sayılı Cumhurbaşkanı Kararının 7’nci maddesi (ğ) bendi gereği "Doğrudan Temin" usulü.

         

İdare Adı : 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü

Adres : Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. No:151/1 Etimesgut/ANKARA

Telefon : +90312244 66 68

Faks : +90312245 02 38

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü TEZGÂH BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI

Malın Miktarı 5 KALEM

Mal Teslim Yeri 4'ÜNCÜ ANA BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ / TALAŞLI İMALAT VE KALIP ATÖLYESİ

Mal Teslim Tarihi Madde 8'de Belirtilmiştir.

İhale Yeri 4'ÜNCÜ ANA BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ / İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI

İhale Tarihi 13.12.2023 10:00


İhale İlanı Metni

1.          Doğrudan temin dokümanları sisteme yüklendiğinden, istekli firmalara doküman verilmeyecek, sadece hizmet alımı ile ilgili teknik konularda yardımcı olunacaktır. ( Söz konusu alım 23DT1448943 Doğrudan Temin Numarası ile Elektronik Kamu Alımları Platformu'nda da (EKAP) yayımlanmıştır. )

2.          İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek ya da alım saatine 1 dakika (09.59) kalacak şekilde olmak koşulu ile Doğrudan Temin Komisyonuna bırakacak, alım saatinden sonra iştirak eden istekli veya kapalı zarftaki teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. (Kargo ile gönderilen tekliflerin alım saatinden önce Doğrudan Temin Komisyonuna ulaştırılması istekli firma tarafından sağlanacak, belgegeçer ve e- posta ile gönderilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.-İdare adresi: Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. 151/1  06790    (ETİMESGUT ANKARA)

3.           Doğrudan Temin Hizmet Alımında açık eksiltme uygulanacağından isteklilerin ihale gün ve saatinde hazır bulunmaları gerekmektedir. Aksi takdirde kapalı zarf ile gönderilen teklifler son teklif olarak değerlendirilecektir.

4.       Bu hizmet alımı için sözleşme yapılacak olup, sözleşme bedelinin % 6'sı  oranında kesin teminat alınacaktır.

5.       Sisteme yüklenen alım dokümanlarının istekli tarafından titizlikle incelenmesi önem arz etmektedir.

6.       Hizmet alımında birim fiyat üzerinden her kısım için ayrı ayrı teklif verilecektir. Değerlendirme kısım bedel üzerinden yapılacaktır. Birden fazla kısım aynı yüklenici üzerinde kalır ise teslim süreleri aynı olan kısımlar için aynı Yüklenici ile tek bir sözleşme yapılacak ve tek kesin teminat alınacaktır. Tek sözleşme ile birleştirilen kısımlar içinde kısmi kabul yapılabilecektir. 

7.        Bu hizmet alımında teklifler Türk Lirası (TL.) üzerinden verilecek olup, ödemeler Türk Lirası (TL.) olarak yapılacaktır.

8.        Taahhüt konusu 5 Kalem ( 5 Kısım) Bakım ve Onarım Hizmet Alımına, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip 3 (üç) takvim günü içerisinde sözleşmeyi imzalayacaktır. Yüklenici; sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip idarenin (4’üncü Ana Bkm.Fb.Md.lüğünün) görevlendirdiği personel koordinesinde) belirleyeceği bir tarihte İş Yeri Teslim Tutanağını imzalamasıyla birlikte işe başlayacak, Hizmet Alım Listesinin;

1’inci Kısmında yer alan tezgâh 150 (Yüzelli) Takvim günü,

2’nci Kısım 120 (Yüzyirmi) Takvim günü,

3’üncü Kısım 120 (Yüzyirmi)  Takvim günü,

4’üncü Kısım 120 (Yüzyirmi) Takvim günü

5’inci Kısım 150 (Yüzelli) Takvim günü içinde (kontrol teşkilatının nezaretinde) onarım işini bitirecektir.

9.        Hizmet Alımı; Sözleşme Tasarısı,  Hizmet Alımı Listesi ve Onarımı Yapılacak İşler listesinde belirtilen şartlara uygun  olarak yapılacaktır.    

10.       Hizmet alım  bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenecektir.

/Content/Upload/Ihale/Docs/5%20Kalem/%C4%B0HALE%20D%C3%96K%C3%9CMANI.zip

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü

b.Telefon Numarası: +90312244 66 68

c.Fax Numarası: +90312245 02 38

d.Elektronik Posta adresi: