AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 2 ADET SAF SU ÜRETİM CİHAZI ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal Alımı
Malın Miktarı 2 Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye (ASVETDÖSE) İşletmesi
Mal Teslim Tarihi Kararın Tebliğini Takip Eden Günden İtibaren 15 Takvim Günü İçinde
İhale Yeri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı
İhale Tarihi 01.12.2020 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA)’nın Döner Sermaye İşletmesine Bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığında kullanılmak üzere “2 ADET SAF SU ÜRETİM CİHAZI ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacak, kesin teminat alınmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. ( ihalesatinalma16@gmail.com)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (01 Aralık 2020 Saat: 10:30) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. ( ihalesatinalma16@gmail.com)
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu hizmet alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisine ait alındı makbuzu işe başlamadan önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
İDARİ HUSUSLARI
1. As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk. Döner Sermaye (ASVETDÖSE) İşletmesine Gıda Kontrol Araştırma Merkezi Başkanlığında kullanılmak üzere 2 adet Saf Su Üretim Cihazı alımına ihtiyaç duyulmaktadır.
2. İhtiyaç duyulan malzemeler K.İ.K.nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin usulü ile tedarik edilecektir.
3. Yüklenici tarafından teslim edilecek malzemeler teknik özelliklerde belirtildiği gibi olacaktır. Yüklenici, ihtiyaç listesinde belirtilen malzemeleri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi Başkanlığına teslim edecektir.
4. Malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
5. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
6. İhtiyaç duyulan mal/malzeme ve hizmet, kararın tebliğini takip eden günden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içinde As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye İşletmesine teslim edilecektir.
7. Malın teslimatının son günü resmi tatil veya hafta sonu tatiline denk gelirse müteakip ilk iş gününde teslimat yapılabilecektir. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Teslimatlar mesai saatlerinde yapılır.
8. Teslim edilen mal kat’i kabulü yapılıncaya kadar (Ret edilme hali hariç) yükleniciye geri verilmeyecektir.
9. Teslim süresine muayenede geçen süreler dâhil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için Malı teslim ettiği birlik komutanlığına yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir.
İHTİYAÇ LİSTESİ
1. SAF SU ÜRETİM CİHAZI 2 ADET (SAF SU ÜRETİM CİHAZINA AİT TEKNİK HUSUSLARA GÖRE ALIM YAPILACAKTIR.TEKNİK HUSUSLAR İDAREDEN TALEP EDİLEBİLİNİR)
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: