İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ İHALE DETAYI
İşin Adı Merkezi Soğutma Sistemelri Bakım ve Onarımı Alımı
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği
Adres : İnönü Cad. İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği HATAY-KONAK/İZMİR
Telefon : +902322625555
Faks : +902322628576
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü HİZMET ALIMI
Malın Miktarı 4 KALEM
Mal Teslim Yeri İZMİR ASKER HASTANESİ
Mal Teslim Tarihi 25(YİRMİBEŞ)TAKVİM GÜNÜ.
İhale Yeri İZMİR ASKER HASTANESİ
İhale Tarihi 03.06.2016 13:00
İhale İlanı Metni
İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
TEL:0232 262 55 55–1800/ BELGEGEÇER (FAX):0232 262 85 76
VERGİ NUMARASI : 4840744407 Haziran 2016
VERGİ DAİRESİ : KONAK / İZMİR
KONU : Merkezi Soğutma Sistemelri Bakım ve Onarımı Alımı
“İLGİLİ FİRMALARA”
GENEL ŞARTLAR
İLGİ : 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu.
1. İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYONU tarafından ihtiyaç duyulan Ek fiyat teklif mektubunda/listede cinsi, miktarı, teknik özellikleri belirtilen malzeme ilgi kanunun 22/d kapsamında doğrudan temin yöntemiyle ve uzman üye marifetiyle tedarik edilecektir.
2. Tedarike ilişkin yapılacak sözleşme ve diğer belgeler için noter tasdiki aranmayacaktır.
3. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
4. Yüklenici, teslim ettiği malzemenin 2 (İKİ) YIL (Raf ömürlü malzemeler için raf ömrü süresi kadar) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malzemeyi yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
5.Komutanlığımızca tedariki yapılacak malzemeler için Garanti taahhütnamesi istenmesi durumunda, teslim edilecek taahhütname notere onaylatılacak veya 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu gereği, fatura bedeli üzerinden %0,948 (binde 9,48) oranında Damga Vergisi Saymanlık Md.lüğüne yatırılarak dekontu Garanti taahhütnamesi ile birlikte, ilgili saymanlığa teslim edilecektir.
6. Malzemeler İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ tarafından siparişin verilmesini müteakip teklif mektubunda istenen süre içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNE teslim edilecektir.
7. Malın muayenede uygun bulunması durumunda, Komutanlığımızca düzenlenecek ödeme evraklarıyla ilgili firmanın banka hesabına (19.10.2009 tarihinden itibaren ULUSLAR ARASI HESAP NUMARASI “IBAN NUMARASI”) yapılacaktır. Fiyat teklif mektubu ve fatura üzerine IBAN Numarasının belirtilmesi zorunludur.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde Türk Lirası olarak hazırlanacak (KDV hariç fiyatlandırararak) teklifler ile aşağıda örneği verilen taahhütnameyi elden kapalı zarf ile İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ Doğrudan Temin Komisyonu Başkanlığına iletilecektir. Belgegeçer (Faks) ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır. Teklif ve taahhütname birbirini tamamlayacı nitelikte olduğundan herhangi birinin eksik olması durumunda isteklilerin teklifleri GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.
ÖZEL ŞARTLAR :
KDV’DEN MUAF / MUAF DEĞİLDİR : MUAF DEĞİLDİR
TOPLAM BEDEL /KALEM/KISIM BAZINDA DEĞERLENDİRME YAPILMASI : TOPLAM BEDEL
TESLİM SÜRESİ : EN GEÇ 25 (YİRMİBEŞ) TAKVİM GÜNÜ
TEKLİF GEÇERLİLİK SÜRES : EN AZ 15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜ
TEKLİFLERİN NE ŞEKİLDE VERİLECEĞİ : KAPALI ZARF
DOĞRUDAN TEMİNİ OLUŞTURAN BELGE/MRC BİLGİLERİ/FÖY/TEKNİK ŞARTNAME/ALIMLA İLGİLİ HER TÜRLÜ İLAN “GENEL ŞARTLAR” EVRAKI BU TEKLİFİN AYRILMAZ BİR PARÇASIDIR. TEKLİF GÖNDEREN FİRMALAR TARAFINDAN FİYAT TEKLİFİYLE BİRLİKTE “GENEL ŞARTLAR” EVRAKININ GÖNDERİLMESİ GEREKMEKTEDİR, SÖZ KONUSU BELGELERİN EKSİK GÖNDERİLMESİ HALİNDE; FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
FİYAT TEKLİFLERİ BU FORMATA VE EKLERİNE GÖRE VERİLECEKTİR. FARKLI FORMATLARDA FİYAT TEKLİFİ GÖNDERİLMESİ HALİNDE İDARENİN ŞARTLARININ KABUL EDİLMEDİĞİ VARSAYILARAK FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT 1 : ANILAN ÖZELLİKLER HARİCİNDE ÜRÜNLER İÇİN TEKLİF VERİLMEMESİ/TEKLİF MEKTUBUNUN DEĞİŞTİRİLMEMESİ VE ALTERNATİF TEKLİF VERİLMEMESİ RİCA OLUNUR. AKSİ TAKTİRDE TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.
NOT 2 : IZMIR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ TARAFINDAN DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE ALIM YAPILACAK MALZEMELERE AİT DOĞRUDAN TEMİN DUYURULARINA www.msb.gov.tr ve www.saglikbank.com ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.
NOT 3 : TEKNİK BİLGİ İÇİN SVL.ME.GÖKHAN AKOSMAN İLE GÖRÜŞEBİLİRSİNİZ. (TEL:0232 2625555)
SON TEKLİF VERME TARİHİ VE SAATİ : 03 HAZİRAN 2016 SAAT: 13:00
BU TAAHHÜTNAMEYİ İMZALAYARAK TEKLİF VEREN TÜM FİRMALAR;
a) İdarenin ihtiyaç konusu malzeme/malzemeleri dilediği firma/firmalardan almak konusunda serbest olduğunuzu,
b) Doğrudan Temin konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğu başka bir tüzel kişinin bu işe teklif vermeyeceğimizi,
c) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 10. ve 11.nci maddesinde belirtilen ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama şartlarına sahip olmadığımızı ve 4734 sayılı Kanunun 17. maddesi gereğince alım konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi,
d) Teslim edilen malların muayenesinin idare tarafından oluşturulacak Muayene Komisyonunca (TEKNİK ÖZELLİK/TEKNİK ŞARTNAME/TSE/MARKA/PARÇA NUMARASI/MODEL v.b.bilgilerine göre) yapılacağını ve yapılan bu muayene sonucunun kesin karar hükmünde olduğunu ve muayene sonucuna itiraz etmeyeceğimizi,
e) Tekliflerinde belirtilen adres/telefon/ belgegeçer (faks) bilgilerinin doğruluğunu ve ayrıca başka bir tebligat şekline gerek kalmaksızın idarece yapılacak tebligatların bu telefon/ belgegeçer (faks) yoluyla yapılacağını, kabul etmiş sayılırlar.
f) Metinde açıklanan ekler ve genel şartlar evrakı tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangibir sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
İZMİR ASKER HASTANESİ MERKEZİ SOĞUTMA SİSTEMLERİNİN ONARIM İŞİTEKNİK ÖZELLİKLER
İŞİN TANIMI: İzmir Asker Hastanesi envanterinde bulunan aşağıda marka ve modelleri verilen 4 (dört) adet Merkezi Soğutma Sisteminin Onarım işidir.
ONARIMI YAPILACAK OLAN MERKEZİ SOĞUTMA SİSTEMLERİNİN LİSTESİ:
a. 1 Numaralı kanallı soğutma sistemi:
MARKA: CARRİER
MODEL: 50 CYH 040Y9HNF
b. 2 Numaralı kanallı soğutma sistemi:
MARKA: YORK
MODEL:B1CH240A50B(S)
c. 3 Numaralı kanallı soğutma sistemi:
MARKA: YORK
MODEL:B1CH240A50B(S)
d. 5 Numaralı kanallı soğutma sistemi:
MARKA :TEBA
MODEL : TEKOLD HV 120 C
3. YAPILACAK OLAN TEKNİK İŞLER:
1 NUMARALI KANALLI SOĞUTMA SİSTEMİNDE YAPILACAK ONARIMLAR
Yüklenici firma tarafından, mevcut arızalı Bristol kompresör yerinden sökülerek, yerine yine yüklenici firma tarafından temin edilecek sıfır kullanılmamış yeni 25 HP kapasiteli kompresör monte edilecektir. Yeni kompresör mevcut pano ile uyumlu bir şekilde çalıştırılacak ve teknik verilerinde bulunan değerlerde yeterli soğutma yaptığı hastane teknik ekibine gösterilecektir.
Yeni kompresör mevcut arızalı bristol H2NG294DPEF modeline ait teknik özellikleri kapsayacaktır.
Yüklenici firma tarafından sistemde bulunan eski yağın asitlik kontrolü yapılarak sistemde kalabilecek olan asit için yeni kompresörün içine yeterli miktarda Asit nötralize edici kimyasal koyularak emniyeti sağlanacaktır.
Yeni kompresör için gerekli R 407 soğutucu gaz, yüklenici firma tarafından temin edilerek sistemin ihtiyacı kadar yeni kompresörün sistemine basılacaktır.
Sistemin içinde bulunan giriş-çıkış boru çapları 22 mm olan dreyer, yüklenici firma tarafından temin edilecek ve eskisi sökülerek yerine monte edilecektir.
2 NUMARALI KANALLI SOĞUTMA SİSTEMİNDE YAPILACAK ONARIMLAR
Dönüş hattı boru çapı 28 mm, basma hattı boru çapı 22mm olan bir adet yeni dört yollu vana Firma tarafından temin edilecek ve sistemdeki yerine eskisi sökülecek montajı yapılarak teslim edilecektir.
Yüklenici firma tarafından Sistem için gerekli R22 soğutucu gaz idare tarafından sağlanacak ve yüklenici tarafından sisteme basılacaktır.
Yüklenici firma sistemde bulunan eski yağın asitlik kontrolü yapacak, sistemde kalabilecek olan asit için yeni kompresörün içine kendi temin ettiği yeterli miktarda Asit nötralize edici kimyasal koyarak emniyeti sağlayacaktır.
Sistemde bulunan giriş-çıkış boru çapı 28 mm olan dreyer yüklenici firma tarafından temin edilerek yenisi ile değiştirilecektir. Dreyer sistemdeki yerine montajı yapılarak teslim edilecektir.
Mevcut sisteme ait panoda bulunan 2 adet kontaktör firma tarafından temin edilerek eskisinin yerine monte edilecektir.
3 NUMARALI KANALLI SOĞUTMA SİSTEMİNDE YAPILACAK ONARIMLAR
Yüklenici firma tarafından, mevcut arızalı Maneurop kompresör yerinden sökülerek yerine yine yüklenici firma tarafından temin edilecek sıfır kullanılmamış yeni 13 HP kapasiteli kompresör monte edilecektir. Yeni kompresör mevcut pano ile uyumlu bir şekilde çalıştırılacak ve teknik verilerinde bulunan değerlerde yeterli soğutma yaptığı hastane teknik ekibine gösterilecektir.
Yeni kompresör Maneurop MT160HVV4DVE modeline ait bütün teknik özellikleri taşıyacaktır.
Sistemde bulunan eski yağın asitlik kontrolü yapılarak sistemde kalabilecek olan asit için yeni kompresörün içine yeterli miktarda Asit nötralize edici kimyasal koyularak emniyeti sağlanacaktır.
Yeni kompresör için gerekli R 407 soğutucu gaz, yüklenici firma tarafından temin edilerek sistemin ihtiyacı kadar yeni kompresörün sistemine basılacaktır.
Sistemde bulunan giriş-çıkış boru çapları Vt" olan çift yönlü drayer firma tarafından temin edilecek ve yenisi ile değiştirilecektir. Kaynakla sistem içerisindeki yerine montajı yapılarak teslim edilecektir.
Sistemde bulunan giriş-çıkış boru çapı 28 mm olan drayer firma tarafından temin edilecek ve yenisi ile değiştirilecektir. Dreyer sistemdeki yerine montajı yapılarak teslim edilecektir.
g) Firma tarafından temin edilecek olan bir adet 16 amper kontaktör sistem
panosunda bulunan eski kontaktör ile birebir değiştirilerek yerine monte
edilecektir. h) Firma tarafından temin edilecek olan bir adet 16 Amper V otomat sistem
panosunda bulunan eski V otomat ile birebir değiştirilerek yerine monte
edilecektir.
5 NUMARALI AMELİYATHANE CHİLLER GRUBUNDA YAPILACAK ONARIMLAR
Ameliyathane ehiller grubuna ait bir adet arızalı 60hp yarı hermatik kompresör firma tarafından vinç yardımı ile sökülerek elektriksel ve mekanik onarımı yapılacak yerine monte edilecek ve mevcut kumanda panosuyla uyumlu bir şekilde çalışır vaziyette teslim edilecektir.
Firma tarafından aynı sistemin diğer kompresörünün gaz hattında bulunan gaz kaçakları giderilerek gaz şarjı yapılacaktır.
Adı geçen arızalı kompresöre ait kumanda sisteminde bulunan 2 adet kontaktör ve 1 adet termik yenisiyle değiştirilecektir.
Sistemde bulunan eski yağın asitlik kontrolü yapılarak sistemde kalabilecek olan asit için yeni kompresörün içine yeterli miktarda Asit nötralize edici kimyasal koyularak emniyeti sağlanacaktır.
Sisteme koyulacak R22 soğutucu gaz idare tarafından sağlanacaktır.
Sistemde bulunan dreyer firma tarafından temin edilecek ve yenisi ile değiştirilecektir. Dreyer sistemdeki yerine montajı yapılarak teslim edilecektir.
Aynı sistemde bulunan bir adet eşanjörün izalasyonu da firma tarafından yapılacaktır.
4. GARANTİ:
Onarımı yapılan ve faal olarak teslim edilen soğutma sistemlerinin 1 yıl süreyle yapılan işçilik ve onarımlarına yönelik garanti taahhütnamesi verilecektir.
5. DİĞER HUSUSLAR :
1.Yapılacak işlerle ilgili iş makinası (Vinç) veya farklı ekipmanlara ihtiyaç duyulacağı düşünülerek yüklenici firma adayları yapılacak işleri yerinde görecek ve hastane teknik personelinden imzalı yer görme belgesi alacak ve alım dosyası fiyat teklifine ekleyecektir.
2.Yapılacak onarımlarla ilgili her türlü iş makinası, indirme, bindirme ve nakliye işleri yüklenici firmaya aittir. Onarım esnasında ihtiyaç duyulacak her türlü onarım ekipmanları yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Söz konusu ihtiyaçların karşılanabilmesi için gerekli süreler işin süresine dahildir. Yüklenici firma tarafından İşin tamamlanması ile ilgi ilave bir ücret talep edilmeyecektir.
3.Demontajı yapılan malzemeler idarenin gösterdiği yere konulacaktır.
4.Yeni montajı yapılan malzeme ve işçilik en az bir yıl yüklenici firma garantisinde olacaktır.
5.Malzemeler yerine montajlı ve sistem çalışır vaziyette ve anahtar teslim şeklinde teslim edilecektir. Devreye alınan sistem 24 saat çalıştırılarak hastane teknik ekibi nezaretinde test edilecek ve kabul işlemi testi müteakip yapılacaktır.
6.Ürün garanti belgeleri ve işletme bakım kitapçıkları hastane teknik ekibine teslim edilecektir.
7.Tüm yapılacak işler hastane teknik personeli nezaretinde yapılacaktır.
8.Yüklenici firma çalışma esnasında kendisinden kaynaklı oluşacak sorunlardan sorumlu olacak ve verdiği zararları giderecektir.
SÖZLEŞME
4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUN 22 NCİ MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE YAPILAN HİZMET ALIMLARI SÖZLEŞMESİ
İkm.ve Bkm.Ş: 9910- 85 -16
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
Bu Sözleşme, bir tarafta İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği(bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ................................................................................................................................................... (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
İdarenin adresi : İzmir Asker Hastanesi Güzelyalı-Konak-İZMİR
Tel No : 0 232 262 55 55
Faks No : 0 232 262 85 76
a) Adı :İzmir Asker Hastanesi Baştabipliğ
b) Adresi :İzmir Asker Hastanesi Güzelyalı-Konak-İZMİR
c) Telefon numarası : 0 232 262 55 55
ç) Faks numarası : 0 232 262 85 76
2.2. Yüklenicinin
a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: .............................................................................
b) T.C. Kimlik No: ...............................................................
c) Vergi Kimlik No: ..............................................................
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ...........................................................................
d) Telefon numarası: ......................................................
e) Bildirime esas faks numarası: ..................................................
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa): ...............................
2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, her türlü bildirimi ve tebligatı imza karşılığı elden, iadeli taahhütlü mektupla, veya faks yoluyla yapabilirler.Faks yoluyla yapılan bildirim ve tebligatların faks sonucunun karşı tarafa iletildiğinin bildirimi (Faks iletişim sonuç raporu) tebliğ tarihi sayılacaktır. İadeli taahhütlü mektupla yapılan tebligatta mektubun postaya verilmesini takip eden yedinci gün, tebliğ tarihi sayılır. Tebligatın bu tarihten önce muhataba ulaşması halinde ise fiili tebliğ tarihi esas alınır.
Madde 3 - Sözleşmenin dili
3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4 - Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır.) ve ihale dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir. .
Madde 5- İş tanımı
5.1. Sözleşme konusu iş;” İzmir Asker Hastanesinde kullanılmakta olan Merkezi Soğutma Sistemlerinin Onarımı İşi “dir. İşin teknik özellikleri ve diğer ayrıntıları sözleşme ekinde yer alan ve alım dosyasını oluşturan belgelerde düzenlenmiştir.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ............................ TL. (...................................................................................................... ) (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar esas alınır.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler
7.1. Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin
vergi (KDV Hariç),damga vergisi, karar damga vergisi, sözleşme damga vergisi, resim, harç, muayene masrafları, ambalaj, yükleme, boşaltma, istif ve ulaşım ile her türlü sigorta giderleri sözleşme bedeline dahil olup söz konusu giderlerin karşılanması yüklenici firmanın sorumluluğundadır.
Madde 8 – Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Hizmet İşleri Genel Şartnamesi
2) Sözleşme Tasarısı
3) Birim Fiyat Tarifeleri (Varsa)
4) Teknik şartname veya Teknik isteklerin yazıldığı dokümanlar
5) Yazılı açıklamalar
Madde 9 - Sözleşmenin süresi
9.1. Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 400 (dörtyüz) takvim günüdür
Madde 10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi
10.1. İşin yapılma yeri: İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Hatay / İZMİR.
10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar Yüklenici ile İdare yetkilisi/yetkilileri arasında düzenlenen yer/malzeme teslim tutanağının imzalanmasıyla yükleniciye İşyeri teslimi yapılmış olur.
10.3. İşe başlama tarihi:. Sözleşme kapsamındaki yer/malzeme teslimini müteakip işe başlanacak olup sözleşme kapsamındaki iş, yer/malzeme teslimini müteakip 25 (Yirmibeş) takvim günü içerisinde teslim edilmiş olacaktır. Bu sürenin son günü resmi tatil gününe rastlaması halinde takip eden ilk mesai günü saat 16:00’a kadar yüklenici veya yetkili temsilcileri tarafından teslim edilecektir.
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Teminat
11.1.1. Yüklenici bu işe ilişkin olarak ..........................TL (....................................................................................) (rakam ve yazıyla) teminat vermiştir.
11.1.2. Teminat yüklenici tarafından sözleşme imzalanmadan önce nakit olarak yatırılacaktır.
11.2. Teminatın geri verilmesi:
11.2.1. Taahhüdün, sözleşme ve alım dosyası hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, teminat Yükleniciye iade edilecektir.
Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları
12.1. Sözleşme bedeli Hava Eğitim Saymanlık Müdürlüğünce Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:
Hizmet işinde, yüklenici firmaya ödeme işin tamamlanması sonrasında ödenecektir.
Yüklenici kontrol teşkilatına işin bitirilerek muayeneye hazır olduğunun bildirimini sözleşmenin madde 2.4 de belirtilen şekilde yazılı olarak yapacaktır. Bu müracaat sonucunda kontrol teşkilatınca hizmet işleri kabul teklif belgesi (KİK056.0/H) ve Geçici Hak ediş Raporu tanzim edilecek ve İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği bünyesinde kurulan Muayene ve Kabul Komisyonunun düzenleyeceği Hizmet İşleri Kabul Tutanağı (KİK057.0/H) ve hizmet işleri genel şartnamesinde belirtilen hususlar dahilinde hizmetin kabulü yapılacaktır.
Fatura, Hizmet İşleri Kabul Tutanağı ve Geçici Hak ediş Raporunun teslim alınmasını müteakip ceza tutarları ve ilgili kanunlara göre yapılacak kesintiler düşüldükten sonra İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Maliye Kısmınca ödeme emri belgesine bağlanarak serbest bırakılan ödenekler dahilinde Hava Eğitim Komutanlığı Saymanlık Müdürlüğünce yapılacaktır.
ÖDEME EVRAKLARINA BAĞLANACAK BELGELER
Yüklenicin muayeneye hazır olduğuna dair dilekçesi, (Yüklenici tarafından düzenlenecektir.)
Hak ediş hesaplama çizelgesi, (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hak ediş tutarından kesilecek “ceza döküm çizelgesi (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)(varsa)
Hak ediş özet çizelgesi (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hizmet alımları kabul teklif belgesi (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hizmet İşleri Kabul Tutanağı (Muayene ve Kabul Teşkilatınca Düzenlenecek)
Fatura ,(Yüklenici tarafından düzenlenecektir.)
Hakediş raporu (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hakediş döneminde yüklenicinin bağlı olduğu Vergi Dairesinden alacağı Vergi Borcunun bulunup/bulunmadığı gösteren belge (Yüklenici tarafından temin edilecektir)
12.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Madde 13 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumlulukları
13.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.
Madde 14 - Cezalar ve sözleşmenin feshi
14.1. İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:
14.1.1. Yüklenici işi süresinde bitirmemesi halinde sözleşme konusu iş yerine getirilmemiş sayılıp sözleşmede belirtilen hükümler doğrultusunda hareket edilecektir.
14.2. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 15 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
15.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
15.1.1. Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
15.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi,
zorunludur.
15.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.
15.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:
15.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.
15.2.2. İlave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.
15.3. Süre uzatımına ilişkin diğer hususlarda Hizmet İşleri Genel Şartnamesinin ilgili hükümleri uygulanır.
Madde 16 - Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri
16.1. İşin, sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Hizmet İşleri Genel Şartnamesinin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.
Madde 17 - İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar
17.1. Hakediş hesaplama çizelgesi, (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hakediş tutarından kesilecek ceza döküm çizelgesi (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)(varsa)
Hakediş özet çizelgesi (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hizmet alımları kabul teklif belgesi (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hizmet İşleri Kabul Tutanağı (Muayene ve Kabul Teşkilatınca Düzenlenecek)
Fatura ,(Yüklenici tarafından düzenlenecektir.)
Hakediş raporu (Yüklenici ve Kontrol Heyeti tarafından düzenlenecektir.)
Hakediş döneminde Sosyal Sigortalar Kurumundan alınacak SSK’na prim borcu olmadığını gösteren belge (Yüklenici tarafından temin edilecektir.)
Madde 18 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
18.1. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, işin teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile Kontrol Teşkilatına başvuracaktır. Bunun üzerine yapılan iş, her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere : İzmir Asker Hastanesi Güzelyalı-Konak-İZMİR adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaşmasını müteakip teslim alınacaktır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.
18.2. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, "Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği" ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edilmesini müteakip kesin hesap raporu çıkarılır. İdare tarafından yapılan muayene sonucu kesin karar hükmünde olup, yapılan muayene sonucuna itiraz veya süresi içerisinde tekrar hizmet konusu işin yapılması konusundaki talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Teslim alınan hizmetin muayenesi, idarece oluşturulacak Kontrol Teşkilatının raporları üzerine Hizmet İşleri Genel Şartnamesi, Sözleşme ve eklerinde belirtilen hususların kontrolü üzerinden Muayene Komisyonu tarafından yapılacaktır.
Madde 19 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması
19.1. İş ve işyerlerinin korunmasına ilişkin sorumluluk Hizmet İşleri Genel Şartnamesinin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dahilinde yükleniciye aittir.
Madde 20 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları
20.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Hizmet İşleri Genel Şartnamesinin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.
Madde 21 - Sözleşmede değişiklik yapılması
21.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
21.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 22 - Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti
22.1. Yüklenici, gerçek veya tüzel tek kişi ise 4735 Sayılı Kanunun 17. maddesine göre hareket edilecektir. Yüklenici eğer ortak girişim ise iş ortaklığı veya konsorsiyum olmasına göre aynı kanunun 18. maddesi geçerli olacaktır...
Madde 23 - Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
23.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 24 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
24.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 25 - Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi
25.1. Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek teminat iade edilir.
Madde 26 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 27 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
27.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.
Madde 28 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
28.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirilir.
Madde 29 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar.
29.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 30 - Garanti ile ilgili şartlar
30.1. Yüklenici firma, hizmet alımı için, dizayn, imalat, işçilik ve malzeme hatalarına karşı kesin kabul tarihinden itibaren 1 (Bir) yıl süre ile garanti verecektir. Yüklenici firma garanti belgesi olarak veremediği hizmet için garanti taahhütnamesi verecektir. Verilecek olan garanti taahhütnamesi kapsamında yüklenici ayrıca garanti taahhütnamesi damga vergisi ödeyecek ve ödemelere ilişkin dekontların asıllarını idareye fatura ile birlikte teslim edecektir.
Madde 31 - Hüküm bulunmayan haller
31.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.
Madde 32 - Diğer hususlar
İsteklilerin aşağıda sayılan belgeleri sözleşme aşamasında sunmaları gerekir:
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
32.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan veya temin tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
32.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan veya temin tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
32.3.Sözleşme yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
Madde 33 - Anlaşmazlıkların çözümü
33.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde İzmir mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 34 - Yürürlük
34.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer. Sözleşmenin noter tarafından tasdiki zorunlu değildir.
Madde 35 – Sözleşmenin imzalanması
35.1. Bu sözleşme 35 (OtuzBeş) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra … ./.… /… …. tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.
YUKARIDA BELİRTİLEN GENEL/ÖZEL ŞARTLARI VE TAAHHÜTNAMEYİ OKUDUM, ANLADIM, KABUL VE TAAHHÜT EDİYORUM
KAŞE+İMZA
TEKLİF MEKTUBUDUR
İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNE
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
S.No
Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
Stok No
Dağıtım Birimi
Miktarı
Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
1
MERKEZİ SOĞUTMA SİSTEMİ ONARIMI
ADET
4
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)
Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ................................................................................. rakam ve ................................................................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
TEKLİF
TARİHİ
TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE BELGEGEÇER(FAKS) NUMARASI
VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU
TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
……..
HAZİRAN
2016
15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜ
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği
b.Telefon Numarası: +902322625555
c.Fax Numarası: +902322628576
d.Elektronik Posta adresi: