AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı ÇEVRE AYDINLATMA İÇİN ELEKTRİK MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal Alımı
Malın Miktarı 6 Kalem
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Tşn.(Tük.)-668 Mal Saymanlığı
Mal Teslim Tarihi Kararın Tebliğini Takip Eden Günden İtibaren 15 Takvim Günü İçinde
İhale Yeri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı
İhale Tarihi 23.03.2021 10:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA) tarafından 4734 Sayılı K.İ.K’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin usulü ile “ÇEVRE AYDINLATMA İÇİN ELEKTRİK MALZEMESİ ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacak ve Teminat alınmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır. Kalem bazında kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre eksiksiz olarak doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (tderin@kkk.tsk.tr)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (23 Mart 2021 Saat: 10.00) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilebilir veya postayla/kargoyla gönderilebilir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. Birim Fiyat Teklif Mektuplarının asıl nüshaları ise alımın tamamlanmasını müteakip ihale komisyonu başkanlığına teslim edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabileceklerdir.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim harçlar ile ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu mal alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
ÇEVRE AYDINLATMA İÇİN ELEKTRİK MALZEMESİ ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ VE TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1. FOTOSELLİ ROLE TAKIMI 10 ADET (KONTAKT ÇIKIŞI 8A, 2000 WA OLACAKTIR. 1-3 LÜX AYARLI OLACAKTIR.)
2. TEKLİ OTOMATİK SİGORTA KUTUSU 50 ADET (TEKLİ OLACAK, BEYAZ SERT PLASTİK MALZEMEDEN İMAL OLACAKTIR.)
3. 1X10 A OTOMATİK SİGORTA B TİPİ 40 ADET (230 V. W OTOMAT 10 A. B TİPİ OLACAKTIR.)
4. LEDLİ DIŞ CEPHE SOKAK AYDINLATMA LAMBASI 150 ADET (NUMUNESİNE GÖRE ALINACAKTIR.)
5. KABLO, NYY 4X4, 300 METRE (KABLO EN AZ 2 KAT YALITIM İÇİNDE, 4 DAMAR, 4 MM2 KESİTLİ, DIŞ İZOLESİ SİYAH, TAMAMI TEK PARÇA HALİNDE OLACAKTIR.)
6. AYDINLATMA LED PROJEKTÖR 20 ADET (ELEKTRİKSEL KULLANIM GÜCÜ EN AZ 70 W, 220 V, RENK 6500K, IŞIK AKISI EN AZ 6025 LM, IŞIK GÜCÜ EN AZ 70 W VE 2 YIL GARANTİLİ OLACAKTIR.)
ÇEVRE AYDINLATMA İÇİN ELEKTRİK MALZEMESİ ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak malzemeler ihtiyaç listesinde belirtilen teknik özelliklerine ve komisyonun kararına göre teslim edilecektir.
2. Malzemeler TSE veya CE standartlarında olacaktır. İdare istediği takdirde yüklenici firma bu belgeleri ibraz etmek zorundadır.
3. Muayeneler ile ilgili tüm deney aletleri ve malzemeler yüklenici firma tarafından temin edilecektir.
4. Malzemelerin muayenesi Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığınca ihtiyaç listesi ve idari hususlarda belirtilen istek ve özelliklere göre yapılacaktır.
5. Satın alınacak malzemeler, her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, mekanik titreşimlerden, korozyondan ve manyetik ortamdan etkilenmeyecek şekilde, orijinal üretici firmasının ambalajı ile ambalajlanmış olacaktır.
6. Ambalaj üzerinde firma adı, adres, malzeme cinsi, emniyetli taşınması için gerekli işaretleme etiketleri bulunacaktır.
7. Orijinal ambalajından arızalı ve hasarlı olarak çıkan her malzeme satıcı firmaya iade edilecek ve firma tarafından orijinal ambalajında yeni malzeme ile değiştirilecektir.
8. Malzemeler en az 1 (Bir) yıl, 6’ ncı kalem malzeme 2 (İki) yıl garantili olacaktır. Yüklenici garanti taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.) 668 Mal Saymanlığına teslim edecektir.
9. İhtiyaç duyulan malzemeler ihale komisyonunun kararının yükleniciye tebliğini müteakip eden günden itibaren 15 (Onbeş) gün içerisinde Tşn. (Tük.)- 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir.
10. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: