8 İNCİ MEKANİZE PİYADE TUGAY KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı OTOMATİK BESLEME KAFALI SANAYİ TİP MUTFAK ROBOTU ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : 8 inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
Adres : 8 inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı TEKİRDAĞ
Telefon : +902822612088/2092
Faks : +902822614119
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI
Malın Miktarı 1 KALEM
Mal Teslim Yeri ANA MALZEME 108 MAL SAYMANLIĞI TEKİRDAĞ
Mal Teslim Tarihi Karar pulunun yatırılmasını müteakip 3 (üç) iş gününden sonra işe / malzeme teslimine başlanacak ve 45 (kırkbeş) takvim gününde defaten teslim edilecektir.
İhale Yeri 8'inci Mknz.P.Tug.K.lığı İhale Salonu TEKİRDAĞ
İhale Tarihi 24.08.2012 10:00
İhale İlanı Metni
DİĞER HUSUSLAR:
1. Malzemelerin 8'nci Mknz.P.Tug.K.lığı(Beşiktepe/Tekirdağ)'na getirilmesi, indirilmesi, istiflenmesi, montajının yapılarak çalışır vaziyette muayeneye hazır hale getirilmesi yüklenici firma tarafından yapılacak ve bunun için ayrıca bir masraf ödenmeyecektir.
2. Alımı yapılacak olan Sanayi Tip Mutfak Robotu 4734 sayılı kanunun 22/d maddesi gereği Doğrudan Temin usulü ile alınacaktır. Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından muayenesi yapılacak ve sözleşme düzenlenecektir.
3. Alınacak malzemeler kat'i kabul tarihinden itibaren başlamak üzere en az 2 (iki) yıl garantili olacaktır. Yüklenici düzenleyeceği garanti taahhütnamesini Day.Tşn. 108 Mal Saymanlığıma teslim edecektir.
4. Mutfak Robotu ile birlikte makineye uyumlu, orijinal 8'li tip bıçak takımı ve orijinal stand aynı anda teslim edilecektir.
5. Yüklenici tarafından muayene esnasında Org.D. AKTULGA Kışlası mutfak personeline, en az 2 (iki) saat süreyle kullanıcı eğitimi verilecektir.
6. Alınacak malzemeler garanti süresi içerisinde kullanıma bağlı olarak özelliğini kaybederse yüklenici tarafından garanti kapsamında yenisi ile 30 (otuz) takvim günü içerisinde değiştirilecektir. Değiştirilen malzemeler değişim tarihinden başlamak üzere en az 2 (iki) yıl garantili olacaktır. Garanti taahhütnamesi tam ve eksiksiz olarak Day.Tşn. 108 Mal Saymanlığına teslim edilecektir.
7. Yüklenici muayene edilmek üzere teslim edilen malın uygun olmadığının tespit edilmesi halinde, bu malın yerine 15 (onbeş) iş günü içerisinde 1 (bir) defa mal teslim etme hakkına sahiptir.
8,Karar pulunun yatırılmasını müteakip 3 (üç) iş gününden sonra işe / malzeme teslimine başlanacak ve 45 (kırkbeş) takvim gününde defaten teslim edilecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 8 inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
b.Telefon Numarası: +902822612088/2092
c.Fax Numarası: +902822614119
d.Elektronik Posta adresi: