İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ İHALE DETAYI
İşin Adı İLAÇLAMA HİZMET ALIMI
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği
Adres : İnönü Cad. İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği HATAY-KONAK/İZMİR
Telefon : +902322625555
Faks : +902322628576
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü İLAÇLAMA HİZMET ALIMI
Malın Miktarı 13 ADET
Mal Teslim Yeri İZMİR ASKER HASTANESİ
Mal Teslim Tarihi 31 ARALIK 2016 YA KADAR
İhale Yeri İZMİR ASKER HASTANESİ
İhale Tarihi 30.03.2016 12:30
İhale İlanı Metni
İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
TEL:0232 262 55 55–1800/ BELGEGEÇER (FAX):0232 262 85 76
VERGİ NUMARASI : 4840744407 Mart 2016
VERGİ DAİRESİ : KONAK / İZMİR
KONU : İlaçlama Hizmet Alımı
“İLGİLİ FİRMALARA”
GENEL ŞARTLAR
İLGİ : 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu.
1. İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYONU tarafından ihtiyaç duyulan Ek fiyat teklif mektubunda/listede cinsi, miktarı, teknik özellikleri belirtilen malzeme ilgi kanunun 22/d kapsamında doğrudan temin yöntemiyle ve uzman üye marifetiyle tedarik edilecektir.
2. Tedarike ilişkin yapılacak sözleşme ve diğer belgeler için noter tasdiki aranmayacaktır.
3. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
4. Yüklenici, teslim ettiği malzemenin 2 (İKİ) YIL (Raf ömürlü malzemeler için raf ömrü süresi kadar) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malzemeyi yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
5.Komutanlığımızca tedariki yapılacak malzemeler için Garanti taahhütnamesi istenmesi durumunda, teslim edilecek taahhütname notere onaylatılacak veya 488 sayılı Damga Vergisi Kanunu gereği, fatura bedeli üzerinden %0,948 (binde 9,48) oranında Damga Vergisi Saymanlık Md.lüğüne yatırılarak dekontu Garanti taahhütnamesi ile birlikte, ilgili saymanlığa teslim edilecektir.
6. Malzemeler İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ tarafından siparişin verilmesini müteakip teklif mektubunda istenen süre içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNE teslim edilecektir.
7. Malın muayenede uygun bulunması durumunda, Komutanlığımızca düzenlenecek ödeme evraklarıyla ilgili firmanın banka hesabına (19.10.2009 tarihinden itibaren ULUSLAR ARASI HESAP NUMARASI “IBAN NUMARASI”) yapılacaktır. Fiyat teklif mektubu ve fatura üzerine IBAN Numarasının belirtilmesi zorunludur.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde Türk Lirası olarak hazırlanacak (KDV hariç fiyatlandırararak) teklifler ile aşağıda örneği verilen taahhütnameyi elden kapalı zarf ile İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ Doğrudan Temin Komisyonu Başkanlığına iletilecektir. Belgegeçer (Faks) ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır. Teklif ve taahhütname birbirini tamamlayacı nitelikte olduğundan herhangi birinin eksik olması durumunda isteklilerin teklifleri GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.
ÖZEL ŞARTLAR :
KDV’DEN MUAF / MUAF DEĞİLDİR : MUAF DEĞİLDİR
TOPLAM BEDEL ÜZERİNDEN/KALEM/KISIM BAZINDA DEĞERLENDİRME YAPILMASI: TOPLAM BEDEL
TESLİM SÜRESİ : 31 Aralık 2016 ya kadar.
TEKLİF GEÇERLİLİK SÜRESİ : EN AZ 15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜ
TEKLİFLERİN NE ŞEKİLDE VERİLECEĞİ : KAPALI ZARF
DOĞRUDAN TEMİNİ OLUŞTURAN BELGE/MRC BİLGİLERİ/FÖY/TEKNİK ŞARTNAME/ALIMLA İLGİLİ HER TÜRLÜ İLAN “GENEL ŞARTLAR” EVRAKI BU TEKLİFİN AYRILMAZ BİR PARÇASIDIR. TEKLİF GÖNDEREN FİRMALAR TARAFINDAN FİYAT TEKLİFİYLE BİRLİKTE “GENEL ŞARTLAR” EVRAKININ GÖNDERİLMESİ GEREKMEKTEDİR, SÖZ KONUSU BELGELERİN EKSİK GÖNDERİLMESİ HALİNDE; FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
FİYAT TEKLİFLERİ BU FORMATA VE EKLERİNE GÖRE VERİLECEKTİR. FARKLI FORMATLARDA FİYAT TEKLİFİ GÖNDERİLMESİ HALİNDE İDARENİN ŞARTLARININ KABUL EDİLMEDİĞİ VARSAYILARAK FİYAT TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT 1 : ANILAN ÖZELLİKLER HARİCİNDE ÜRÜNLER İÇİN TEKLİF VERİLMEMESİ/TEKLİF MEKTUBUNUN DEĞİŞTİRİLMEMESİ VE ALTERNATİF TEKLİF VERİLMEMESİ RİCA OLUNUR. AKSİ TAKTİRDE TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.
NOT 2 : IZMIR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ TARAFINDAN DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE ALIM YAPILACAK MALZEMELERE AİT DOĞRUDAN TEMİN DUYURULARINA www.msb.gov.tr ve www.saglikbank.com ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.
NOT 3 : TEKNİK BİLGİ İÇİN P.YZB.EKREM BOZKURT İLE GÖRÜŞEBİLİRSİNİZ. (TEL:0232 2625555)
SON TEKLİF VERME TARİHİ VE SAATİ : 30 MART 2016 SAAT: 13:30
BU TAAHHÜTNAMEYİ İMZALAYARAK TEKLİF VEREN TÜM FİRMALAR;
a) İdarenin ihtiyaç konusu malzeme/malzemeleri dilediği firma/firmalardan almak konusunda serbest olduğunuzu,
b) Doğrudan Temin konusu iş için sermayesinin %50’sinden fazlasına sahip olduğu başka bir tüzel kişinin bu işe teklif vermeyeceğimizi,
c) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 10. ve 11.nci maddesinde belirtilen ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama şartlarına sahip olmadığımızı ve 4734 sayılı Kanunun 17. maddesi gereğince alım konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi,
d) Teslim edilen malların muayenesinin idare tarafından oluşturulacak Muayene Komisyonunca (TEKNİK ÖZELLİK/TEKNİK ŞARTNAME/TSE/MARKA/PARÇA NUMARASI/MODEL v.b.bilgilerine göre) yapılacağını ve yapılan bu muayene sonucunun kesin karar hükmünde olduğunu ve muayene sonucuna itiraz etmeyeceğimizi,
e) Tekliflerinde belirtilen adres/telefon/ belgegeçer (faks) bilgilerinin doğruluğunu ve ayrıca başka bir tebligat şekline gerek kalmaksızın idarece yapılacak tebligatların bu telefon/ belgegeçer (faks) yoluyla yapılacağını, kabul etmiş sayılırlar.
f) Metinde açıklanan ekler ve genel şartlar evrakı tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangibir sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
İZMİR ASKER HASTANESİ
HAŞERE VE KEMİRGENLERLE MÜCADELE İLAÇLAMASI
HİZMET ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ
S.NU : YAPILACAK İŞİN ADI : MİKTARI : BİRİMİ :
1. İzmir Asker Hastanesinin 10 Ay
Süre ile Malzemeli Olarak Haşere 13 AY
ve Kemirgenlere Karşı İlaçlanması
2. İzmir Asker Hastanesi Güzelyalı
Semt Polikliniğinin 10 Ay Süre ile
Malzemeli Olarak Haşere 13 AY
ve Kemirgenlere Karşı İlaçlanması
TEKNİK HUSUSLAR
Genel İstekler
İzmir Asker Hastanesi ile Güzelyalı Semt Polikliniğinin;
Hastane binasının bütün kapalı alanlarının ve dış mekanların kemirgen ve haşere mücadele işlemi yapılacaktır. Bu hususta aşağıda bildirilen yerler tamamen ilaçlanacaktır;
Bütün koridorlar
Tüm tedavi odaları
Doktor, Hemşire odaları
Hasta odalarının tüm mefruşatı
Hasta kabul vezneler, Döner sermaye işletmesinin tüm bölümleri
Acil servis, poliklinikler, klinikler, laboratuvarlar ve ameliyathane
Yoğun bakım ünitesi
Bütün merdiven ve merdiven boşlukları
Hasta ve personel asansörleri
Zemin kat, bütün idari odalar
Hastanede bulunan tüm tuvalet ve banyolar
Çatılar ve binalar arasındaki boşluklar
Emniyet ve Hizmet Birliği binası
Kantin Başkanlığına bağlı tesisler
Jeneratör binası ve çevresi
Kazan dairesi, Oksijen deposu, Tıbbi ve Tehlikeli atık depolama alanları,
Nizamiye, Sağlık kurulu, Araç kademesi ve iş ocakları
İlaçlama hizmetinin yapılacağı yer: İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Hatay-Konak/İZMİR, Güzelyalı Semt Polikliniği Üçkuyular-Konak/İZMİR
İlaçlama hizmeti periyodu: Mart 2016 ayından itibaren toplam 13 kez olacak şekilde, her ayın 15’ inci ve 25’ inci günleri arasıdır. Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında ayda iki defa ayın 10-15’i ile 25-30’u tarihleri arasında ilaçlama yapılacak ve bu işlem için ek bir ücret talep edilmeyecektir. Hizmet alımı Aralık 2016 sonunda tamamlanmış olacaktır.
2 . Çalıştırılacak Personelle ilgili Hususlar
İlaçlama işini yapan personelin kıyafetleri yüklenici firma tarafından iş kanunu hükümlerine göre verilecektir. Görevliler bu işleri söz konusu kıyafetle yapmak mecburiyetinde olup, yüklenici firma ilaçlama yapan personelin kıyafetlerini daima temiz ve muntazam bulundurmakla, iş ve meslek hastalıklarına karşı tedbirleri almakla yükümlüdür.
Yüklenici söz konusu ilaçlama hizmetlerini yürütecek yeterli sayıda tecrübeli personel bulunduracak ve bu personelin organizasyon yapısı, çalışma tarihleri ve saatlerini hastane idaresiyle birlikte belirleyerek gerekli ilaçlamanın yapılmasını sağlayacaktır.
Yüklenici firma çalıştırdığı işçilerin ulaşım ve beslenme sorunlarını kendisi giderecektir. Bu konuda idareden istekte bulunmayacaktır.
Firmanın gerek uygulama esnasında gerek sonrasında hastane idaresine her türlü teknik bilgi verebilecek vasıfta bir sorumlu bulunduracaktır.
Mevzuat Gereği Alınması Gereken Zorunlu Belgeler
27 Ocak 2005 tarih ve 25709 sayılı resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren ‘’Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaçlama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik’’ gereğince İl Sağlık müdürlüğünden alınan Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaç Uygulama İzin Belgesinin ihale dosyasında sunulması zorunludur.
Firma haşere ile mücadele ve ilaçlama alanında yeterlilik belgesine sahip olacaktır.
Yüklenici firma hastane ilaçlama iş bitirme belgesinin bulunması gereklidir.
4. İlaçlama Yapılırken Uyulması Gereken Hususlar
İlaçlamayı yüklenen yüklenici firma ilaçlamaya başlamadan önce hastane idaresine bilgi vermeli ve ilaçlamayı 2 gün içinde ilaçlamayı bitirmelidir.
İlaçlama hizmeti hastanenin işleyişini aksatmamalıdır.
Yüklenici firma, periyodik ilaçlamanın dışında hastane idaresinin isteğine ve kontrolüne göre spot ilaçlamayı bir ücret talep etmeden yapacaktır.
İlaçlama sırasında hastalar odalarından, çalışanlar ise çalışma odalarından çıkarılmadan ilaçlama yapılacaktır.
İlaçlamada kullanılan ilaçlama aleti hastane çalışma koşullarına uygun olacaktır.
Asma tavanlar, havalandırmalar, baca çıkışları, tıbbi ve tehlikeli atık toplama alanları, çöp istasyonları, makine daireleri, depo ve benzeri yerlerin ilaçlaması kompresör motorlu pompalarla yapılacaktır.
İlaçlama yapacak yüklenici ilaçlama hizmeti ile ilgili 27 Ocak 2005 tarih ve 25709 sayılı resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren ‘’Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaçlama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik’’ gereğince İl Sağlık müdürlüğünden alınan Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaç Uygulama İzin Belgesinin ihale dosyasında sunulması zorunludur.
5. İlaçlamada Kullanılacak İlaçlar ve Teknik Özellikleri
A) KAPALI ALAN İNSEKTİSİT TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Söz konusu ürün her ilaçlamada en az1.000 ml kullanılacaktır.
İlaç Sağlık Bakanlığı tarafından halk sağlığı alanında kullanılmak üzere ruhsatlandırılmış veya alınan bakanlıkça halk sağlığı alanında kullanılmak üzere ithaline izin verilmiş olacaktır. Firma gerekli tüm belgeleri tatbikli olarak ibraz edecektir.
İlaç SC ( Suspension Concantre ) veya CS ( Capsule Suspension ) formülasyonlarından biri olup su ile her oranda karışabilecektir.
İlaç öldürücü, düşürücü ve sinerjist etkin madde içerecektir.
İlacın aktif maddesi WHO/WHOPES ve Sağlık bakanlığınca kabul edilmiş ve biodegradabl ( biyolojik olarak parçalanabilir ) olmalı ve insan, bitki ve çevreye zarar vermemelidir.
İnsektisit raf ömrü 24 ay olacaktır. Teslim sırasında üretim tarihi 12 aydan eski olmamalıdır.
Ürün 1000 ml. Kapalı kutularda olacaktır. Ürünün üstünde her türlü uyarıcı bilgiler bulunacaktır.
Ürün Sivrisinek, karasinek, kene, hamamböceği ve diğer yürüyen haşerelere etkili olacaktır.
Ürün kokusuz, leke yapmayan ve kalıcı etkili olacaktır.
Yüklenici firma tarafından ürünün bozulmayacağını ve bozulması durumunda ürünün yenisi ile değiştirileceğini taahhüt eden belge ihale komisyonuna onaylı bir şekilde sunulacaktır.
B) RODENTİSİT ( FARE İLACI ) PASTA TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Söz konusu ürün her ilaçlamada en az 750 mg kullanılacaktır.
Rodentisid Sağlık Bakanlığınca halk sağlığı alanında kullanılmak üzere ruhsatlandırılmış veya aynı amaçla ithaline izin verilmiş olmalıdır.
Rodentisid pasta formulasyonda olmalıdır.
Ürün etken madde olarak 2. Jenerasyon antikoagulant Brodifacoum % 0,005 içermelidir.
İnsanlar ve evcil hayvanların zehirlenmelerini önlemek için denatonium benzoate ( bitrex) içermelidir.
Ürünün raf ömrü imal tarihinden itibaren 24 ay olmalı teslim sırasında üretim tarihi 6 aydan eski olmamalıdır.
Sağlık Bakanlığı onaylı Türkçe etiket örneği matbu olarak ürün ambalajı üzerinde bulunmalıdır.
Ürün rutubetini ve aramasını koruyacak PE ambalajında olmalıdır.
Ürüne ait güvenlik verileri (MSDS) sunulmalıdır.
Etkin madde garanti belgesi ve üretici/ithalatçı firma tarafından satıcı firmaya verilmiş yetki belgesi olacaktır.
Ürün formulasyon belgesi ve içerdiği hammaddeler bulunmalıdır.
Ürün 5 kg. ağırlığında paketlerde olacaktır.
Yüklenici firma tarafından ürünün bozulmayacağını ve bozulması durumunda ürünün yenisi ile değiştirileceğini taahhüt eden belge ihale komisyonuna onaylı bir şekilde sunulacaktır.
C) HAMAM BÖCEĞİ YEMİ JEL TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Söz konusu ürün her ilaçlamada en az 140 gr ( 4 tüp enjektör ) kullanılacaktır.
Ürün Sağlık Bakanlığı tarafından ruhsatlı olmalı ve bakanlık tarafından verilen Biyosidal Ürün Ruhsatnamesi ile belgelenmelidir.
Ürünün Biyosidal ürünler yönetmeliğine göre Ürün tipi: 18 insektisit olacaktır. Onaylanan etiketi ibraz edilecektir.
İnsektisit ürün Neoniconid grubundan kullanılmaya hazır jel yem formulasyon tipinde olacaktır.
Kullanıma hazır enjektör içerisinde olmalı ve yanındaki bütün kullanma aparatları olmalıdır.
İnsektisidin içeriği % 2,15 Imidacloprid olmalıdır.
Ürünün garanti belgeleri bulunmalıdır.
Ürüne ait Ürün güvenlik bilgi formu (MSDS) Türkiye de geçerli olan en son standartlara uygun olmalıdır.
İnsektisit raf ömrü 2 yıl olmalıdır. Ürünün teslim tarihinden itibaren en az 12 ay kullanım süresi kalmış olmalıdır.
Ürün adet ağırlığı 35 gr. olacaktır.
Yüklenici firma tarafından ürünün bozulmayacağını ve bozulması durumunda ürünün yenisi ile değiştirileceğini taahhüt eden belge ihale komisyonuna onaylı bir şekilde sunulacaktır.
D) KEMİRGEN MÜCADELESİ İÇİN MUM BLOK TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Söz konusu ürün her ilaçlamada en az 750 mg kullanılacaktır.
Ürün Sağlık Bakanlığınca halk sağlığı alanında kullanılmak üzere ruhsatlandırılmış olmalıdır.
Ürün ortalama 15 gr.-20 gr. ağırlığında ortasında delikli mum blok formulasyonda olmalıdır.
Ürün 2. Jenarasyon antikoagulan Bromadiolene ( % 0,005 ) içermelidir.
Blok formülasyonların çevre şartlarına maksimum dayanıklı olabilmesi bakımından ve fare sıçanlarının kemirme ihtiyacını gidermesi amaçlı ürün içerisinde kullanılan parafin ( mum) oranı % 40 ‘ dan az olmamalıdır.
İnsanlar ve evcil hayvanlar gibi hedef dışı canlıların tüketimini engellemek ve zehirlenmesini önlemek için bitrex içermelidir.
Ürünün yanlış kullanımını engellemek için gıda vb. maddelerle benzemeyen uyarıcı boya ihtiva etmelidir.
Ürün fare ve sıçanlar tarafından kolayca tüketilmesini sağlamak için en az % 9 dekstroz içermeli ve belgelenmesi gerekmektedir.
Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı Türkçe etiketi bulunacaktır ve gerekli uyarıcı bütün özellikleri ihtiva edecektir.
Ürünün raf ömrü imal tarihinden itibaren 24 ay olacaktır. Teslim sırasında üretim tarihi 12 aydan eski olmamalıdır.
Ürünün iç ambalajı ürünü dış şartlardan, koku ve aroma kaybını engelleyecek nitelikte taşıma ve saklama kolaylığı sağlayan PE ambalajda olacaktır.
Ürün ağırlığı 5 kg.-10 kg. halinde paketlerde olacaktır.
Yüklenici firma tarafından ürünün bozulmayacağını ve bozulması durumunda ürünün yenisi ile değiştirileceğini taahhüt eden belge ihale komisyonuna onaylı bir şekilde sunulacaktır.
6.Cezalar ve Kesintiler
İşin sözleşme ve eklerinde tespit edilen standartları, kalite ve özelliklerine uygun yürütülüp yürütülmediği hastane idaresi tarafından denetlenecektir.
Sözleşmede ön görülen standartların, kuralların yerine getirilmemesi durumunda ihlal edilen kuralar iş bu sözleşme gereği hastane idaresi tarafından tespit edilir ve her tutanak için sözleşme bedeli üzerinden %1 oranında ceza uygulanır.
Yüklenici firma iş esnasında meydana gelebilecek hasar ve zararın tazmin etmek ile mükelleftir. Yapılan ilaçlama hatası nedeniyle demirbaş zarar görmüşse, beklemeye tahammülü olmayan durumlarda derhal normal şartlarda ise en geç 5 iş günü içerisinde yapılması temin edilemez ve yapılmazsa idare tarafından gerekli işlem yapılır ve o ayki hak edişinden kesilir.
Cezayı gerektiren durum idarece belirtilen süre içinde yüklenici firma tarafından giderilmediği takdirde her gün için sözleşme bedelini %1 oranında ceza kesilir bu süre hiçbir şekilde 7 takvim gününü geçemez geçmesi durumunda idare tarafından tek taraflı sözleşme fes edilir.
İlaçlama programına uyulmadığı tespit edildiğinde uygulanmayan her bir işlem için sözleşme bedelinin %1 oranında ceza kesilecektir.
6. Diğer Hususlar
Yüklenici, yapılacak her ilaçlama öncesi kullanılacak ilaçların tamamını yanlarında getirecek ve Kontrol Teşkilatının huzurunda ilaçları teknik özelliklerine göre hazırlayarak ilaçlama işlemine başlayacaktır. İlaçlama işleminin hitamında tüm ilaçların tamamen kullanılmasını sağlayacaktır.
Yüklenici firma, halk sağlığı alanında haşerelere karşı ilaçlama usul ve esasları hakkındaki yönetmeliğe uygun olarak hareket edecektir.
Her ekip göreve giderken 27 OCAK 2005 tarihli ‘’Halk Sağlığı Alanında Haşerelere Karşı İlaçlama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin’’ 15. Maddesine göre yüklenici firma çalışanları ilaçlama uygulamaları sırasında meydana gelebilecek kaza ve zehirlenmeler için yanlarında ilk yardım çantası bulundurmaları zorunludur. Kaza ve zehirlenmelere karşı gerekli tedbirlerin alınmasından, herhangi bir zehirlenme halinde ilk yardımın yapılmasından ve bir tedavi kuruluşuna sevkinden yüklenici firma sorumlu olacaktır.
Her uygulama sonrası yüklenici firma ilaçlamayı ne şekilde yaptığını, nereleri ilaçladığını, ilaçların miktarını, hastanede görülen haşere ve zararlı türlerin vs. idareye bir rapor şeklinde verecektir.
Yüklenici firma ilaçlama sırasında gözetmen bulunduracaktır.
Uygun görülmeyen yöntem ve uygulamalar firmaya yazılı olarak bildirilecek ve uygulamaların değiştirilmesi istenecektir.
Yüklenici hastanedeki herhangi bir haşere ve kemirici şikayeti iletildiğinde en geç 12 saat içerisinde olaya müdahale etmiş olacaktır. Bu iletilere zamanında müdahale etmediğinden dolayı 2 kez hastane idaresinden yazılı ihtar alan yüklenicinin iş akdi bozulur.
YUKARIDA BELİRTİLEN GENEL/ÖZEL ŞARTLARI VE TAAHHÜTNAMEYİ OKUDUM, ANLADIM, KABUL VE TAAHHÜT EDİYORUM
KAŞE+İMZA
TEKLİF MEKTUBUDUR
İZMİR ASKER HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİNE
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
S.No
Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
Stok No
Dağıtım Birimi
Miktarı
Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
1
İzmir Asker Hastanesinin 10 Ay Süre ile Malzemeli Olarak Haşere ve Kemirgenlere Karşı İlaçlanması
ADET
13
2
İzmir Asker Hastanesi Güzelyalı Semt Polikliniğinin 10 Ay Süre ileMalzemeli Olarak Haşere ve Kemirgenlere Karşı İlaçlanması
ADET
13
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)
Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ................................................................................. rakam ve ................................................................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
TEKLİF
TARİHİ
TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE BELGEGEÇER(FAKS) NUMARASI
VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU
TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
……..
MART
2016
15 (ONBEŞ) TAKVİM GÜNÜ
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği
b.Telefon Numarası: +902322625555
c.Fax Numarası: +902322628576
d.Elektronik Posta adresi: