MEBS OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Ekmek ve Yemek Atıkları Mübadelesi.
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı
Adres : MEBS Okl ve Eğt.Mrk. Mamak / ANKARA
Telefon : 0312 350 97 97
Faks : 0312 353 03 55
Elektronik Posta Adresi : engin_1583@hotmail.com
Malın Niteliği ve Türü MÜBADELE
Malın Miktarı 40.000 KG
Mal Teslim Yeri MEBS Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Mal Teslim Tarihi
İhale Yeri MEBS Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı
İhale Tarihi 23.06.2022 10:00
İhale İlanı Metni
ALINACAK MALZEMELERE AİT İDARİ VE TEKNİK ŞARTLAR:
1. Ekmek ve yemek atığı miktarı tahminidir. Asıl miktar yemek atıklarının tesliminden sonra (550 GÜN) teslim edilen tutanakların toplamı sonucunda belli olacaktır.
2. Ekmek ve Yemek atıklarının idare tarafından satışı yapılması durumunda ücretin Hazine Bakanlığı 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğüne yatırılması ve Dekontun İdareye teslim edilmesi yüklenici sorumluluğundadır.
3. Satış kapsamında teklif edilecek birim fiyata işe ait tüm vergiler (KDV hariç) dâhil edilecektir.
4. Satış/mübadele ve sözleşmeye ilişkin vergi, harç, her türlü giderler vb. yüklenici tarafından karşılanacaktır.
5. Satış/mübadele işi için sözleşme yapılacak, sözleşme noter onayına gönderilmeyecektir.
6. Mübadele kapsamında alınacak malzemenin kalitesi, İdarenin uygun gördüğü kalite standardında olacaktır.
7.Çalışma esnasında ortaya çıkacak her türlü zarar ve ziyan yüklenici tarafından karşılanacaktır.
8.Ekmek ve yemek teslimi, satışı yapılması halinde ihale bedelinin saymanlık müdürlüğüne yatırılmasını takip eden ilk iş günü başlayacak, mübadele yapılması halinde ise mübadele kapsamında alınacak malzemenin tamamı Tşn.(Tük.)-659 Mal Saymanlığına teslimine müteakip başlanacaktır.
9.Ekmek ve yemek teslimi mal mübadelesi yapılması durumunda 10 adet yeşil renkli 80 litrelik çöp konteyneri alınarak mutfak ve yemekhaneden sorumlu Brl.K.lıklarına teslim edecektir.
10.Hizmet mübadelesi karşılığında yapılacak iş için yüklenici gerekli ekipmanı temin edecek İdarenin belirlediği işin bitimine müteakip yemek atıklarının alınmasına başlanılacaktır.
11.Yüklenici çalışmalarını mesai saatleri (08:00-17:00) içinde yürütecektir. Mesai saatleri dışında çalışmanın gerekli olduğu-zorunlu hallerde idarenin izni alınacaktır.
12. Yüklenici; Teslim aldığı ekmek ve yemek atığının satışı yapılması durumunda bedelini takip eden ayın ilk 3 (Üç) iş günü içerisinde Saymanlık Müdürlüğüne nakden makbuz karşılığı yatıracak ve makbuzun bir nüshasını MEBS Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığına teslim edecektir. Mübadele durumunda ise sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 (Üç) iş günü içerisinde mübadele kapsamında alınacak malzeme Tşn.(Tük.)-659 Mal Saymanlığına teslim tesellüm belgesi karşılında teslim edilecek ve bir nüshasını MEBS Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığına teslim edilecektir.
TELEFON : 0312 350 9797 / Dahili 2408 FAKS : 0312 353 0355
/Content/Upload/Ihale/Docs/1%20YEMEK%20ATI%C4%9EI%20M%C3%9CBADELE.rar
NOT: Faks, kargo,telefon ve e-mail ile yapılan teklifler ancak; firmanın Ankara ilinde temsilcisi bulunması durumunda kabul edilecektir. (FİRMALAR TEKLİFLERİNİ EN GEÇ 23.06.2022 GÜNÜ SAAT 10.00 DA DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYON BAŞKANLIĞINDA BULUNDURMALIDIR.)
Firmalar excel üzerinde kendi firmalarına ait teklif mektupları ile katılabilirler. (teklif mektuplarında mutlaka FİRMA KAŞESİ, TARİH, ISLAK İMZA VE İSİM ayrıca TELEFON VE VERGİ NUMARASI YADA TC KİMLİK NUMARASI (EKAP KAYIT İÇİN) KAŞE HARİCİNDE EL İLE YAZILARAK teslim edilmelidir.)
ALINACAK MALZEMELERLE İLGİLİ ÖZELLİKLERİ ÖĞRENMEK İÇİN DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYONU İLE TEMASA GEÇİNİZ .
e-mail : irfan.saritas@kkk.tsk.tr
0312 350 97 97 / 2421
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı
b.Telefon Numarası: 0312 350 97 97
c.Fax Numarası: 0312 353 03 55
d.Elektronik Posta adresi: engin_1583@hotmail.com