ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

MEBS OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı Ekmek ve Yemek Atıkları Mübadelesi.

İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN

         

İdare Adı : MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

Adres : MEBS Okl ve Eğt.Mrk. Mamak / ANKARA

Telefon : 0312 350 97 97

Faks : 0312 353 03 55

Elektronik Posta Adresi : engin_1583@hotmail.com

         

Malın Niteliği ve Türü MÜBADELE

Malın Miktarı 40.000 KG

Mal Teslim Yeri MEBS Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı

Mal Teslim Tarihi

İhale Yeri MEBS Ok.ve Eğt.Mrk.K.lığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı

İhale Tarihi 23.06.2022 10:00


İhale İlanı Metni

ALINACAK MALZEMELERE AİT İDARİ VE TEKNİK ŞARTLAR:

1. Ekmek ve yemek atığı miktarı tahminidir. Asıl miktar yemek atıklarının tesliminden sonra (550 GÜN) teslim edilen tutanakların toplamı sonucunda belli olacaktır.

2. Ekmek ve Yemek atıklarının idare tarafından satışı yapılması durumunda ücretin Hazine Bakanlığı 4’üncü Kolordu Saymanlık Müdürlüğüne yatırılması ve Dekontun İdareye teslim edilmesi yüklenici sorumluluğundadır. 

3. Satış kapsamında teklif edilecek birim fiyata işe ait tüm vergiler (KDV hariç) dâhil edilecektir.

4. Satış/mübadele ve sözleşmeye ilişkin vergi, harç, her türlü giderler vb. yüklenici tarafından karşılanacaktır.

5. Satış/mübadele işi için sözleşme yapılacak, sözleşme noter onayına gönderilmeyecektir.

6. Mübadele kapsamında alınacak malzemenin kalitesi, İdarenin uygun gördüğü kalite standardında olacaktır.

7.Çalışma esnasında ortaya çıkacak her türlü zarar ve ziyan yüklenici tarafından karşılanacaktır.

8.Ekmek ve yemek teslimi, satışı yapılması halinde ihale bedelinin saymanlık müdürlüğüne yatırılmasını takip eden ilk iş günü başlayacak, mübadele yapılması halinde ise mübadele kapsamında alınacak malzemenin tamamı Tşn.(Tük.)-659 Mal Saymanlığına teslimine müteakip başlanacaktır.

9.Ekmek ve yemek teslimi mal mübadelesi yapılması durumunda 10 adet yeşil renkli 80 litrelik çöp konteyneri alınarak mutfak ve yemekhaneden sorumlu Brl.K.lıklarına teslim edecektir.

10.Hizmet mübadelesi karşılığında yapılacak iş için yüklenici gerekli ekipmanı temin edecek İdarenin belirlediği işin bitimine müteakip yemek atıklarının alınmasına başlanılacaktır.

11.Yüklenici çalışmalarını mesai saatleri (08:00-17:00) içinde yürütecektir. Mesai saatleri dışında çalışmanın gerekli olduğu-zorunlu hallerde idarenin izni alınacaktır.

12. Yüklenici; Teslim aldığı ekmek ve yemek atığının satışı yapılması durumunda bedelini takip eden ayın ilk 3 (Üç) iş günü içerisinde Saymanlık Müdürlüğüne nakden makbuz karşılığı yatıracak ve makbuzun bir nüshasını MEBS Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığına teslim edecektir. Mübadele durumunda ise sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 (Üç) iş günü içerisinde mübadele kapsamında alınacak malzeme Tşn.(Tük.)-659 Mal Saymanlığına teslim tesellüm belgesi karşılında teslim edilecek ve bir nüshasını MEBS Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığına teslim edilecektir.

TELEFON : 0312 350 9797 / Dahili 2408                                                                         FAKS : 0312 353 0355

 

/Content/Upload/Ihale/Docs/1%20YEMEK%20ATI%C4%9EI%20M%C3%9CBADELE.rar

NOT: Faks, kargo,telefon ve e-mail ile yapılan teklifler ancak; firmanın Ankara ilinde temsilcisi bulunması durumunda kabul edilecektir. (FİRMALAR TEKLİFLERİNİ EN GEÇ 23.06.2022  GÜNÜ SAAT 10.00 DA DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYON BAŞKANLIĞINDA BULUNDURMALIDIR.)

Firmalar excel üzerinde kendi firmalarına ait teklif mektupları ile katılabilirler. (teklif mektuplarında mutlaka FİRMA KAŞESİ, TARİH, ISLAK İMZA VE İSİM ayrıca TELEFON VE VERGİ NUMARASI YADA TC KİMLİK NUMARASI (EKAP KAYIT İÇİN) KAŞE HARİCİNDE EL İLE YAZILARAK teslim edilmelidir.)

ALINACAK MALZEMELERLE İLGİLİ ÖZELLİKLERİ ÖĞRENMEK İÇİN   DOĞRUDAN TEMİN KOMİSYONU İLE TEMASA GEÇİNİZ .

e-mail : irfan.saritas@kkk.tsk.tr

0312 350 97 97 / 2421

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: MEBS Okl. ve Eğt. Mrk. K.lığı

b.Telefon Numarası: 0312 350 97 97

c.Fax Numarası: 0312 353 03 55

d.Elektronik Posta adresi: engin_1583@hotmail.com