4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI İHALE DETAYI
İşin Adı 4 Adet İdari Hizmet Aracının Bakım Onarımı
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN
İdare Adı : 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
Adres : ORGENERAL ESREF AKINCI KISLASI MAMAK/ANKARA
Telefon : +903123695710-2977
Faks : +903123699376
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü HİZMET ALIMI
Malın Miktarı 4 ADET
Mal Teslim Yeri ANKARA MERKEZ KOMUTANLIĞI
Mal Teslim Tarihi 40 GÜN
İhale Yeri 4'ÜNCÜ KOLORDU İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İhale Tarihi 18.06.2018 14:00
İhale İlanı Metni
4 ADET İDARİ HİZMET ARACININ BAKIM ONARIM HİZMET ALIMINA AİT SÖZLEŞME
İKN (İhale Kayıt Numarası): 2018/
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
1.1. Bu Sözleşme, bir tarafta MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 4’ÜNCÜ KOR.K.LIĞI (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ............................................................ (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2- Taraflara İlişkin Bilgiler
2.1. İdarenin
(a) Adı : MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI
BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 4. KOR. K.LIĞI
(b)Adresi :SAMSUN YOLU GENERAL ESREF AKINCI KISLASI 06262
MAMAK ANKARA
(c) Tel No : 3123695710
(ç) Faks No : 3123699376
(d) Elektronik posta adresi (varsa) : 4korihkombsk@kkk.tsk.tr
2.2. Yüklenicinin
(a) Adı Soyadı/Ticaret Unvanı :…………………………………………………………….
(b) T.C. Kimlik No. :…………………………………………………………….
(c) Vergi Kimlik No. :…………………………………………………………….
(ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi : ……………………………………………………………
(d) Tel No :…………………………………………………………….
(e) Bildirime esas Faks No :……………………………………………………………
(f) Bildirime esas Elektronik posta adresi (varsa): -………………………………
2.3. Her iki taraf madde 2.1. ve 2.2.’de belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, elden teslim, posta veya posta kuryesi, teleks, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirimde bulunabilirler.
Madde 3- Sözleşmenin Dili
Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4- Tanımlar
Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır) ve ihale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- İş Tanımı
Sözleşme konusu iş: Ankara Merkez K.lığı envanterinde mevcut 4 adet idari hizmet aracının bakım onarımının yapılmasına ait hizmet alım işidir.
Madde 6- Sözleşmenin Türü ve Bedeli
Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ……………………………………………………………….bedel (KDV Hariç) üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar ile varsa, sonradan Genel Şartnamenin 37 nci maddesine göre tespit edilen yeni birim fiyatlar esas alınır.”
Madde 7- Sözleşme Bedeline Dahil Olan Giderler, Vergiler ve KDV Tevkifatı
Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin ulaşım, sigorta, sözleşme bedeline dahildir. KDV hariç sözleşme bedeli üzerinden, 0,00948 (binde dokuzyüzkırksekiz) sözleşme damga vergisi ve 0.00569 (binde beşyüzaltmışdokuz) karar pulu bedeli yüklenici tarafından ödenecektir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak katma değer vergisi, sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından yükleniciye ödenecektir. Sözleşme bedeli KDV dahil 1.000,00TL.(Bintürklirası)nı geçmesi halinde KDV tevkifatı uygulanacaktır.
Madde 8- Sözleşmenin Ekleri
8.1 Doğrudan temin dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir.
1) Onay Belgesi
2) Hizmet Alımı İhtiyaç Çizelgesi
3) Sözleşme
4)Piyasa araştırma tutanağı
5)Teklif Mektupları
Madde 9- İşin Süresi
İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 40 (kırk) takvim günüdür.
Madde 10- İşin Yapılma Yeri, İşyeri Teslim ve İşe Başlama Tarihi
10.1.İşin yapılma yeri: Ankara Merkez K.lığı, ancak idari hizmet araçlarının yerinde bakım onarımı mümkün olmaması halinde bakım onarım işi yüklenici firmanın servisinde yapılacaktır.
10.2.İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: İşyeri teslimi yapılmayacak ve sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacaktır.
Madde 11- Teminata İlişkin Hükümler
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 12- Ödeme Yeri ve Şartları
12.1. Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil ) 4’ üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğünce ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:
12.1.1.Sözleşme bedeli, sözleşme ve şartnameye uygun olarak yapılan hizmetin kabulünden sonra hizmetin ait olduğu mali yılın ilgili harcama kaleminden Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller ve serbest bırakılan ödenekler çerçevesinde 4’ üncü Kor.K.lığı Saymanlık Müdürlüğünce fatura bedeli üzerinden yüklenicinin banka hesabına ödeme yapılacaktır.
12.2. Yüklenici yapılan işe ilişkin hak ediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Madde 13- Avans Verilmesi, Şartları ve Miktarı
Bu iş için avans verilmeyecektir.
Madde 14- Fiyat Farkı
14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
14.2. Bu sözleşme kapsamında yapılan işler için fiyat farkı verilmeyecektir.
14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.
Madde 15- Alt Yüklenicilere İlişkin Bilgiler ve Sorumluluklar
Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacaktır ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.
Madde 16- Cezalar ve Kesintiler
16.1. İdare tarafından sözleşmenin 17 nci maddesinde belirtilen süre uzatımından ve sözleşme kapsamında yaptırılacak iş artışlarından kaynaklanan haller hariç, iş zamanında bitirilmediği/mal teslim edilmediği takdirde geçen her saat için Yükleniciye yapılacak ödemelerden sözleşme bedeli üzerinden 0,1 (Yüzde Bir) oranında gecikme cezası kesilecektir. Kesilecek toplam ceza tutarı hiçbir şekilde ihale bedelini % 30 nu aşamaz.
16.2. Gecikme cezası Yükleniciye ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın ödemelerden kesilir. Bu cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
Madde 17- Süre Uzatımı Verilebilecek Haller ve Şartları
17.1.Mücbir Sebepler: Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş ve taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması, Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi, mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi (20) gün içinde Yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması ve bu durumun yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi kaydıyla aşağıda belirtilen haller mücbir sebep olarak kabul edilir:
a) Doğal afetler,
b) Kanuni grev,
c) Genel salgın hastalık,
d) Kısmi veya genel seferberlik ilanı,
e) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
17.2. İdareden Kaynaklanan Sebepler: İdarenin, sözleşmenin ifasına ilişkin olarak bu sözleşmede ve Genel Şartnamede yer alan yükümlülüklerini Yüklenicinin kusuru olmaksızın öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi (yer teslimi, projelerin ve iş programının onaylanması, izin, ruhsat ve olurlar gibi) ve bu sebeple işin süresi içinde bitirilmesinin mümkün olmaması halinde, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve Yüklenicinin bu engeli kaldırmaya gücünün yetmemesi kaydıyla, durum İdarece incelenerek işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre işin süresi, gecikmeyi karşılayacak şekilde işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılabilir.
17.3. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 18- Kontrol Teşkilatı, Görev ve Yetkileri
Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.
Madde 19- İşin Yürütülmesine İlişkin Kayıt ve Tutanaklar
Hizmet İşleri Hak ediş Raporu ve ekleri
Madde 20- Teslim, Muayene ve Kabul İşlemlerine İlişkin Şartlar
Muayene ve Kabul İşlemleri, Ankara Merkez K.lığı Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Komisyonunca Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre yapılacaktır.
Madde 21- İş ve İşyerlerinin Korunması ve Sigortalanması
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 22- Yüklenicinin Sözleşme Konusu İş İle İlgili Çalıştıracağı Personele İlişkin Sorumlulukları
Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.
Madde 23- Sözleşmede Değişiklik Yapılması
23.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
23.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 24- Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti
Yüklenicinin ölümü halinde, sözleşme feshedilmek suretiyle hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek alacakları varislerine verilir. Ancak, aynı şartları taşıyan ve talepte bulunan varislere idarenin uygun görmesi halinde, ölüm tarihini izleyen otuz gün içinde varsa ek teminatlar dahil taahhüdün tamamı için gerekli kesin teminatı vermeleri şartıyla sözleşme devredilebilir
Madde 25- Yüklenicinin Sözleşmeyi Feshetmesi
Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, malî aciz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 26- İdarenin Sözleşmeyi Feshetmesi
Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az yirmi (20) gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
Hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 27- Sözleşmeden Önceki Yasak Fiil veya Davranışlar Nedeniyle Fesih
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 28- Mücbir Sebeplerden Dolayı Sözleşmenin Feshi
Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir
Madde 29- Sözleşme Kapsamında Yaptırılabilecek İlave İşler, İş Eksilişi ve İşin Tasfiyesi Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 30- Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen fiil veya davranışlardan Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.
Madde 31- Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.
Madde 32- Fikri ve Sınai Mülkiyete Konu Olan Hususlar
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 33- Montaj, İşletmeye Alma, Eğitim, Bakım, Yedek Parça Gibi Destek Hizmetlerine Ait Şartlar
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 34- Garanti İle İlgili Şartlar
Yüklenici firma; bakım onarım esnasında değiştirdiği yedek parçalar ile her türlü dizayn, işçilik, imalat ve malzeme hatalarına karşı iki yıl garanti belgesi veya garanti taahhütnamesi verecektir. Garanti taahhütnamesi vermesi halinde garanti taahhütname bedeli alınacaktır.
Madde 35- Hüküm Bulunmayan Haller
Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.
Madde 36- Diğer Hususlar
Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 37- Anlaşmazlıkların Çözümü
Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
Madde 38- Yürürlük
Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 39- Sözleşmenin İmzalanması
Bu sözleşme 39 maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ……………....................tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca, idare yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenlenip yükleniciye verecektir.
İDARE YÜKLENİCİ
2310270387712
OTOMOBİL, RENAULT MEGANE II PRİVİLEGE 1,5 DCİ HER ARAÇ İÇİN AŞAĞIDA BELİRTİLEN İŞLEMLER GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR
* ARAÇ KAPORTASINDA YER ALAN EZİKLER VE ÇÜRÜKLER YAPILACAKTIR.
* ARAÇ İDARECE BELİRLENEN BEYAZ RENK İLE BOYANARAK İNZİBAT ŞERİTLERİ ÇEKİLECEK, İDARECE BELİRTİLEN AMBLEMLER YAPILACAKTIR.
* ÖN ARKA TAMPONLAR ONARILARAK İDARECE BELİRTİLECEK RENKTE BOYANACAKTIR.
* VİTES TOPUZU YENİLENECEKTİR.
* DİREKSİYON SİMİDİNE DERİ KAPLAMA YAPILACAKTIR.
* ARACIN MOTOR BAKIMI. YAĞ VE FİLTRE DEĞİŞİMLERİ DE DAHİL OLMAK ÜZERE YAPILACAKTIR
1 ARAÇ EVSAFA GÖRE
2310270387712
OTOMOBİL, RENAULT MEGANE II PRİVİLEGE 1,5 DCİ 1 ARAÇ
2310270387712
OTOMOBİL, RENAULT MEGANE II PRİVİLEGE 1,5 DCİ 1 ARAÇ
2310KK0127392
OTOMOBİL, RENAULT MEGANE II PRIVILEGE 1.5 DCI 100 BVA PEL PST 1 ARAÇ
NOT:FAKS VE MAİL İLE YAPILAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACKTIR.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 UNCU KOLORDU KOMUTANLIGI
b.Telefon Numarası: +903123695710-2977
c.Fax Numarası: +903123699376
d.Elektronik Posta adresi: