SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı Acil Servis Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin Alımları
İdare Adı : SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI
Adres : Güzelyalı/İZMİR
Telefon : +902322859650/4215-4216-4218
Faks : +902322500096
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Acil Servis Tıbbi Sarf Malzeme Alımı (Doğrudan Temin)
Malın Miktarı 4 Kalem
Mal Teslim Yeri İzmir Asker Hastanesi Baştabipliği Hatay - Konak / İZMİR
Mal Teslim Tarihi Teslim süresi 10 (On) takvim günüdür.
İhale Yeri İzmir Sağ.Hiz.Blg.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı/İZMİR
İhale Tarihi 28.09.2012 10:00
İhale İlanı Metni
AÇIKLAMALAR
1. Alım konusu tıbbi malzeme İzmir As. Hst. Bştbp.liği Mal Saymanlık depolarına teslim edilecektir.
2. Alımı yapılacak malzemenin taşınır mal işlem belgesi İzmir As. Hst. Bştbp.liği Mal Saymanlığınca düzenlenecektir.
3. Alım konusu malzemeler İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı Doğrudan Temin Komisyonu tarafından numuneye göre uzman üye marifetiyle temin edilecektir.
5. Teslim süresi 10 (On) takvim günüdür.
6. EK’teki Teklif Mektubu ve Birim Fiyat Teklif Cetveli, İhale Komisyon Başkanlığından veya internetten ilanın çıktısı alınıp doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar Hava Eğitim Komutanlığı İzmir Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Güzelyalı İZMİR’e elden teslim edilecek veya postayla gönderilecektir. Faks ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır. (Zarfın üzerine isteklinin adı/ticaret unvanı, idarenin adı-adresi ve işin adı yazılacak ve zarfın kapatılan yeri yetkili kişi tarafından kaşelenip imzalanacaktır.
7. Malzemeler bütünlük arz ettiğinden istekli firmalar mal kalemlerinin tamamına teklif verecektir. Toplamda en düşük teklifi veren istekliden alım gerçekleştirilecektir.
8. Ulaşabileceğiniz telefon numaraları: 0 232 285 95 50 - 4218
İZMİR ASKER HASTANESİ ACİL SERVİS TIBBİ SARF MALZEME İHTİYAÇ LİSTESİ
SIRA NO MALZEME ADI BİRİMİ İSTEK MİKTARI
1 TİMPANİK TERMOMETRE PROBU ADET 10.000
2 YETİŞKİN İÇİN İNTRAOSSEOZ İĞNE ADET 16
3 PEDİATRİK BOY İNTRAOSSEOZ İĞNE ADET 10
4 OBEZ HASTALAR İÇİN İNTRAOSSEOZ İĞNE ADET 4
İZMİR ASKER HASTANESİ ACİL SERVİS TIBBİ SARF MALZEME TEKNİK EVSAFLARI
TİMPANİK TERMOMETRE PROBU TEKNİK ÖZELLİĞİ
1) Prob kapağı tek kullanımlık olmalıdır ve Hastanede mevcut (Braun ) cihazına uyumlu olmalıdır.
2) Timpanik yolla termometrelerde ölçüm yapılmak için kullanılmalıdır.
3) Kapaklar termometre ye el değmeden kolay takılabilmelidir.
4) Cihaz üzerinde bulunan fırlatma tuşu ile kullanılmış prob kılıfları el değmeden kolaylıkla atılabilmelidir.
5) Prob kapakları 50’lik veya 120’lik ambalajlarda olmalıdır.
6) Probların dizilebileceğe 12’lik yuva olmalı ve her yuvaya 10’lu prob dizilmelidir.
7) Prob kapaklarının ambalajı üzerinde barkod numarası ve lot numarası olmalıdır.
8) Prob kutuları probların el değmeden cihaza takılabileceği bir dizayna sahip olmalıdır.
İNTRAOSSEOZ UYGULAMA İĞNESİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1) İntraosseoz uygulama iğnsinin uzunlugu 39 kg,akadar olan hastalar için 15 mm (+-1mm) uzunlugunda 10 adet 40 kg üzerindeki hastalar için 25 mm (+-1 mm) uzunlugunda 16 adet girişim bölgesinde aşırı doku bulunan ve obez hastalar için 45 mm (+-1) mm uzunlugunda 4 adet verilecektir.
2) İntraosseoz uygulama iğneleri paslanmaz çelikten yapılmış olacaktır.
3) İntraosseoz uygulama iğneleri kan ve kan ürünleri transfüzyonu sıvı ilaç infüztonlarında kullanılabilir olacaktır.
4) İntraosseoz uygulama iğnesi steril koruyucu kabı ile birlikte tek kullanımlık olacaktır. Beraberinde 30’ ar adet extension set ve kol bandı,her 30 adet İntraosseoz iğne için en az 1 (bir) adet İntraosseoz uygulama Driveri verilecektir.
5) Teslim edilecek malzemeler teslim tarihinden itibaren en az 2 (İki) yıl miadlı olacaktır.
GENEL HUSUSLAR
1. Sağlık Bakanlığının 2010/11 numaralı Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri Konulu Genelgesi gereği, İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır ibaresi aranacaktır. Ayrıca piyasaya tıbbi cihazlar/ürünler arz eden ve ihaleye teklif veren isteklilerin, TITUBB da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden alınan kayıt belgeleri), teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. Doğrudan temin komisyonu istekli ve ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklardır.
Söz konusu genelge gereği TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için, TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair firma tarafından onaylı belge doğrudan temin komisyonuna verilecektir.
2. Yüklenici yürürlükteki Milli Kodlandırma Hizmetleri Yönergesi esaslarına göre kodlandırma işlemlerini yapacaktır. Yüklenici, satın alınacak malzemelerin kodlandırma başvuru belgesi veya kod listesini muayene esnasında ilgili Mal Saymanlığına teslim edecektir
3. Yüklenici, tedarik edilecek olan tüm malzemelerin, daha önce açılmamış ve orijinal ambalajında, her türlü hava şartlarından, ulaşımdan, korozyondan etkilenmeyecek; ambalajlarda açıklık, yırtık, delik, sızıntı, sıyrılma, yıpranma ve eziklik bulunmayacaktır.
4. Acil Servisi Tıbbi Sarf Malzemelerini İzmir Asker Hastanesi mal saymanlık deposuna teslim edilecektir.
BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU
İZMİR SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA
…../ …../ 2012
İhalenin adı Acil Servis Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Teklif sahibinin adı ve soyadı/ ticaret unvanı
Uyruğu
TC Kimlik Numarası
(gerçek kişi ise)
Vergi Kimlik Numarası
Tebligat adresi
Telefon ve Faks Numarası E-Mail Adresi (varsa)
İdarenizce doğrudan temin usulü ile 28/09/ 2012 günü Saat 11.00 Acil Servis Tıbbi Sarf Malzeme Alımı dokümanını oluşturan bütün belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir. Alıma ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederiz.
1) Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin olarak idari şartnamede teklif fiyata dâhil olması öngörülen bütün masraflar teklifimize dâhildir.
2) Teklifimiz yukarıda yazılı tarihten 5 (beş) takvim günü geçerlidir.
3) 4734 sayılı Kanunun 17/d maddesi gereğince alım konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz.
4) Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.
5) Alım konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz.
6) Alım konusu işin tamamı olan teklif mektubumuz ayrıntısı EK'te yer alan Birim Fiyat Teklif Cetvelinde gösterilen her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden Katma Değer Vergisi hariç [Teklif edilen toplam bedel, para birimi belirtilerek rakam ve yazı ile yazılacaktır.] bedel karşılığında yerine getireceğimizi kabul ve taahhüt ediyoruz.
Adı-SOYADI / Ticaret Ünvanı
Kaşe ve İmza
EK- Birim Fiyat Teklif Cetveli
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
A B
Sıra No Mal Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması Birimi Miktarı Teklif Edilen Birim Fiyat
(TL) Tutarı
(TL)
1. TİMPANİK TERMOMETRE PROBU ADET 10.000
2. YETİŞKİN İÇİN İNTRAOSSEOZ İĞNE ADET 16
3. PEDİATRİK BOY İNTRAOSSEOZ İĞNE ADET 10
4. OBEZ HASTALAR İÇİN İNTRAOSSEOZ İĞNE ADET 4
TOPLAM TUTAR (K.D.V HARİÇ)
Adı-SOYADI / Ticaret Ünvanı
Kaşe ve İmza
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: SAĞLIK HİZMETLERİ İZMİR BÖLGE KOMUTANLIĞI
b.Telefon Numarası: +902322859650/4215-4216-4218
c.Fax Numarası: +902322500096
d.Elektronik Posta adresi: