GATA 1 NOLU IHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı GATA K.lığı Anesteziyoloji ve Reaminasyon AD Bşk.lığı Ameliyathane Kontrol Panellerinin Onarımı Yapım İşi
İhale Usulü 22-d (Parasal Limit Kapsamında)
İdare Adı : GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı
Adres : Genaeral Tevfik Sağlam Cad. Etlik/ANKARA
Telefon : +903123042073-77
Faks : +903123042072
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü GATA K.lığı Anesteziyoloji ve Reaminasyon AD Bşk.lığı Ameliyathane Kontrol Panellerinin Onarımı Yapım İşi
Malın Miktarı 1 KALEM 1 KALEM
Mal Teslim Yeri GATA K.LIĞI TEKNİK HİZMETLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ETLİK/ANKARA
Mal Teslim Tarihi Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır.
İhale Yeri GATA K.LIĞI 1 NUMARALI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ETLİK/ANKARA
İhale Tarihi 12.04.2016 10:30
İhale İlanı Metni
AÇIKLAMA : 1 NU.LI İHALE KOMISYON BAŞKANLIĞI
ALIM TARIH VE SAATI : 12.04.2016 Salı Günü Saat 10:30
Söz konusu alıma ilişkin teklif mektubu idarenin aşağıda belirtilen adresinden ihale saatine kadar firma/sahsın kendisi veya temsile yetkili kişi tarafından alınacağı gibi Detay kısmında bulunan Teklif Mektubu da kullanılabilir.
Not: 1) Belgegeçer (Faks) ‘le yapılan katılımlar/fiyat teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
2) İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3 ‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat (Maliye Bakanlığı GATA Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü’ne yatırılabilir.) vereceklerdir. Teklif edilen bedelin % 3 ‘ünden az oranda geçici teminat veren isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
3) Sözleşme yapılacaktır. Götürü bedeli sözleşme olup, sözleşme bedelinin %6’sı oranında kati teminat alınacaktır.
4) Sözleşmenin imzalandığının tarihten itibaren 7 (Yedi) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanır. Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır. Sürenin hesaplanmasında, havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmez.
5) İş kapsamında montajı yapılan tüm iş kalemleri (Ameliyathane Kontrol Panelleri ve Dokunmatik Tuş Takımları) 2 (İki) yıl boyunca Yüklenici’nin garantisi altında olacaktır.
6) Teminat süresi geçici kabul ile kesin kabul arasında geçecek 24 (Yirmidört) ay olup, bu süre geçici kabul itibar tarihinden başlar.
7) Yüklenicinin iş ve iş yerinin korunması ve sigortalanması ile ilgili sorumlulukları konusunda Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümler uygulanır.
8) İşin teslim etme ve teslim alma şekil ve şartları ile kısmi kabul, geçici ve kesin kabul işlemleri Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre yürütülür.
9) Diğer (Teknik), İdari Hususlarla ilgili açıklamalar teklif mektubunun altına eklenmiştir.
10) İşin yapılacağı yeri ve çevresini gezmek, inceleme yapmak varsa numunesini incelemek, teklifini hazırlamak ve taahhüde girmek için gerekli olabilecek tüm bilgileri temin etmek isteklinin sorumluluğundadır. Tekliflerin değerlendirilmesinde, isteklinin işin yapılacağı yeri incelediği/numuneyi gördüğü/gerekli olabilecek tüm bilgileri temin ettiği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir. Bu kapsamda teknik hususlarla ilgili sorularınız için Tel : 0(312) 3042834-2835-2836‘dan iletişime geçiniz.
GATA Komutanlığı 1 Numaralı İhale Komisyon Başkanlığı Etlik/ANKARA
Tel : 0 312 304 20 73-75-77
Faks : 0 312 304 20 72
YAPIM İŞLERİNE AİT SÖZLEŞME
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
1.1. Bu Sözleşme, bir tarafta GATA K.lığı General Dr. Tevfik SAĞLAM Cad. P.K. 06010 Etlik/ANKARA.(bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta .............................................................................................................. (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: GATA Komutanlığı
b) Adresi: General Dr. Tevfik SAĞLAM Cad. P.K. 06010 Etlik/ANKARA
c) Telefon numarası: 0 312 304 28 34-35-36
ç) Faks numarası: 0 312 304 28 00
d) Elektronik posta adresi (varsa):
2.2. Yüklenicinin
a) Adı, soyadı/ticaret unvanı:
b) T.C. Kimlik No:
c) Vergi Kimlik No:
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi:
d) Telefon numarası:
e) Bildirime esas faks numarası:
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) :
2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3 - İşin adı, yapılma yeri, niteliği, türü ve miktarı
3.1. İşin adı: GATA K.lığı Anesteziyoloji ve Reanimasyon AD Bşk.lığı Ameliyathane Kontrol Panellerinin Onarımı’dir
3.2. İşin yapılma yeri: GATA K.lığı Etlik/ANKARA
3.3. İşin niteliği, türü ve miktarı : Kontrol Panellerin Onarımı Yapım İşi
Madde 4-Sözleşmenin dili
4.1. Sözleşmenin dili Türkçe’dir.
Madde 5 - Tanımlar
5.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Yapım İşleri Genel Şartnamesinde ve ihale dokümanında oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu Sözleşme, anahtar teslimi götürü bedel sözleşme olup, işin tamamı için yüklenici tarafından teklif edilen ........…...............(rakam ve yazıyla)............................. toplam bedel üzerinden akdedilmiştir.
6.2. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, yüklenicinin teklif ettiği toplam bedel esas alınır.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler
7.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü vergi, resim, harç, yapı kullanım izin belgesi giderleri vb giderler ile ulaşım, sözleşme kapsamındaki her türlü sigorta giderleri sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi sözleşme bedeline dahil olmayıp, İdare tarafından Yükleniciye ödenir.
Madde 8 – Sözleşmenin ekleri
8.2.İhale dokümanını oluşturan belgeler
8.2.1. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir.
1- Sözleşme Tasarısı,
2- Teklif Mektubu
3- Açıklamalar (varsa),
4- Diğer Ekler
Madde 9 - İşe başlama ve bitirme tarihi
9.1. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7 (Yedi) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanır.
9.2. Yüklenici taahhüdün tümünü, işyeri teslim tarihinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirmek zorundadır. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır. Sürenin hesaplanmasında; havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmayan dönemi ile resmi tatil günleri dikkate alındığından, bu nedenlerle ayrıca süre uzatımı verilmez.
9.3. Bu işyerinde havanın fen noktasından çalışmaya uygun olmadığı günler yoktur. Ancak, işin bitiminde bu devre dikkate alınmaz ve İdare Yükleniciden teknik şartları yerine getirerek işi tamamlaması için bu dönemde çalışmasını isteyebilir.
9.4. İşin erken bitirilmesi halinde, İdare işin bitim tarihini beklemeksizin kabul işlemlerini tamamlar.
Madde 10-Teminata ilişkin hükümler
10.1.Kesin Teminat
10.1.1Yüklenici,..........................(rakam ve yazıyla)........................... kesin teminat vermiştir.
10.1.2. Teminatın, teminat mektubu şeklinde verilmesi halinde; kesin teminat mektubunun süresi …/…/…. tarihine kadardır.
10.1.3. Yüklenici tarafından verilen kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir.
10.2. Kesin teminatın geri verilmesi
10.2.1. Taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesinden ve varsa işe ait eksik ve kusurların giderilerek geçici kabul tutanağının onaylanmasından ve Yüklenicinin bu işten dolayı İdareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, alınmış olan kesin teminatın yarısı; kesin kabul tutanağının onaylanmasından sonra ise kalanı, Sosyal Güvenlik Kurumundan ilişiksiz belgesi getirilmesinden sonra, Yükleniciye iade edilir.
10.2.2. Yüklenicinin ilişiksizlik belgesini sunmaması halinde, durum Sosyal Güvenlik Kurumundan yazı ile sorularak, Yüklenicinin ihale konusu işle ilgili borcunun bulunmadığının anlaşılması durumunda, geçici kabul tutanağının onaylanmasından sonra kesin teminatın yarısı; kesin kabul tutanağının onaylanmasından sonra ise kalanı, Yükleniciye iade edilir
10.2.3. Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanunî vergi kesintilerinin kesin kabul tarihine kadar ödenmemesi halinde, protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin teminatlar paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir.
10.2.4. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kesin kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde İdarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir.
Madde 11 - Ödeme yeri ve şartları
11.1. Yüklenicinin hakedişi GATA Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünce ödenir.
11.2. Hakediş raporları, Yapım işleri Genel Şartnamesinde düzenlenen esaslar çerçevesinde, kanuni kesintiler de yapılarak düzenlenir. Hazırlanan hakedişler raporları İdarece onaylandıktan sonra otuz gün içinde tahakkuka bağlanarak on beş gün içinde ödenir. Bu iş için sözleşme bedeli üzerinden;
2016 Yılında %100 ödenek tespit olunmuştur.
11.5. Yüklenici, her türlü hakediş ve alacaklarını İdarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına temlik edemez. Temliknamelerin noter tarafından düzenlenmesi ve İdarece istenilen kayıt ve şartları taşıması gerekir.
Madde 12 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım onarım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar
Ameliyathane Kontrol Panellerinin ait Dokunmatik Tuş Takımları 2 yıl süresince Yüklenici tarafından garanti kapsamında olacaktır. Bu süre zarfında montajı yapılacak tuş takımlarında çıkabilecek her türlü arıza yüklenici tarafından giderilecektir. Tuş takımlarında çıkabilecek arıza durumunda arızaya müdahale süresi 24 saat olacaktır, arızanın giderilmesi süresi ise en fazla yedi gün olacaktır. Tuş takımlarında dörtten fazla arıza olması durumunda tuş takımları onarılmayacak, yüklenici tarafından ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilecektir.
Madde 13 - İşin ve iş yerinin korunması ve sigortalanması
13.1. Yüklenicinin iş ve iş yerinin korunması ve sigortalanması ile ilgili sorumlulukları konusunda Yapım İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümler uygulanır.
Madde 14 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
14.1. İşin teslim etme ve teslim alma şekil ve şartları ile kısmi kabul, geçici ve kesin kabul işlemleri Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre yürütülür.
Madde 15 - Teminat süresi
15.1. Teminat süresi geçici kabul ile kesin kabul arasında geçecek 24 (yirmidört) ay olup, bu süre geçici kabul itibar tarihinden başlar.
Madde 16 - Yapı denetimi ve sorumluluğuna ilişkin şartlar
16.1. İşin sözleşme ve ekleri ile fen ve sanat kurallarına uygun olarak yapılması, taahhüdün devamı süresince işyerinde bulundurulacak İdare görevlilerinden oluşan yapı denetim görevlisi tarafından denetlenir. Yapı denetim görevlisinin sözleşme ve ekleri ile fen ve sanat kurallarına uygun olarak vereceği talimatlara Yüklenici uymak zorundadır. Şu kadar ki, işin yapı denetim görevlisinin denetimi altında yapılmış olması, Yüklenicinin, üstlenmiş olduğu işi bütünüyle şartnamelerine, sözleşmesine ve sözleşmenin varsa diğer ekleri ile fen ve sanat kurallarına uygun olarak yapmak hususundaki yükümlülüklerini ve bu konudaki sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.
16.2. İşlerin denetimi, yapı denetim görevlisinin yetkileri, Yüklenici ile yapı denetim görevlisi arasındaki anlaşmazlıklar ve diğer hususlarda Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri uygulanır.
Madde 17 - Gecikme halinde uygulanacak cezalar ve sözleşmenin feshi
17.1 Yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak işi süresinde bitirmediği takdirde 10 (on) gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanır.
17.2. Yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak işi süresinde bitirmediği takdirde, gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin %0,06 (onbinde altısı) oranında gecikme cezası uygulanır
17.3. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminatı gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
17.4. Gecikme cezaları ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın Yükleniciye yapılacak hakediş ödemelerinden kesilir. Bu cezaların hakediş ödemelerinden karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsilat yapılır.
Madde 18 – Diğer Hususlar
18.1. TEKNİK HUSUSLAR
GATA K.lığı Anesteziyoloji ve Reanimasyon AD.Bşk.lığı 1-2-4-5-6-14-16-17 No lu Ameliyathane Salonlarında bulunan 8 adet ASSET marka Ameliyathane Kontrol Panellerinin CPA-8 Dokunmatik Tuş Takımlarının temini ve montajı Yüklenici tarafından yapılacak, çalışır halde teslim edilecektir. Tuş Takımlarıyla ilgili Ameliyathane ilgili personeline eğitim verilecektir.
Ekran dokunmatik olacak, mevcut kontrol panelleri ile uyumlu olacaktır.
Dokunmatik ekranı IP65 sınıfı dokunmatik panel koruma sistemine sahip olacaktır.
Dokunmatik ekran LCD ve aydınlatmalı olacaktır.
Çalışılacak mahallin ameliyathane olması nedeniyle ortamda mümkün olduğunca gürültü yapılmayacak, ortam kirletilmeyecektir. Kirletilen ortam hemen temizlenerek hijyen ortamının korunması sağlanacaktır.
Madde 19 - Anlaşmazlıkların çözümü
19.1. Bu sözleşmede hüküm bulunmayan hallerde 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Yapım İşleri Genel Şartnamesi hükümleri esas alınır. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ANKARA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
Madde 20 - Yürürlük
20.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 21 – Sözleşmenin imzalanması
21.1. Bu sözleşme 21 (yirmibir) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …./.…/……. tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin “aslına uygun idarece onaylı suretini” düzenleyip Yükleniciye verecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: GATA 1 Nolu Ihale Komisyon Başkanlığı
b.Telefon Numarası: +903123042073-77
c.Fax Numarası: +903123042072
d.Elektronik Posta adresi: