AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı PERKİN ELMER MARKA OPTİMA 5300 DV MODEL ICP SPECTROFOTOMETRE CİHAZININ BAKIM, ONARIM VE VALİDASYONU
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Hizmet Alımı
Malın Miktarı 1 Adet
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı GKAM Bşk.lığı
Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç 60 (Altmış) takvim günü
İhale Yeri As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı
İhale Tarihi 08.06.2020 10:00
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA)’nın Döner Sermaye İşletmesine Bağlı Gıda Kontrol ve Araştırma Merkezi Başkanlığı Laboratuvarında bulunan “PERKİN ELMER MARKA OPTİMA 5300 DV MODEL ICP SPECTROFOTOMETRE CİHAZININ BAKIM, ONARIM VE VALİDASYONU” için hizmet alımı yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacak ve sözleşme bedeli üzerinden % 6 kesin teminat alınacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (ihalesatinalma16@gmail.com)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (08 Haziran 2020 Saat: 10:00) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu hizmet alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi ile Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi vezne alındı makbuzları işe başlamadan önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
İHTİYAÇ LİSTESİ
1.PERKİN ELMER MARKA OPTİMA 5300 DV MODEL ICP SPECTROFOTOMETRE CİHAZININ BAKIM, ONARIM VE VALİDASYONU 1 ADET
PERKİN ELMER MARKA OPTİMA 5300 DV MODEL ICP SPECTROFOTOMETRE CİHAZININ BAKIM, ONARIMINA AİT TEKNİK HUSUSLAR
1. Yüklenici firma tarafından; Perkin Elmer Marka Optima 5300 DV Model ICP Spectrofotometre Cihazının kapsamlı bakım ve onarımı yapılacaktır. Bakımı müteakip firma tarafından validasyon hizmeti (IPV Testi) verilecektir. Bakım ve validasyon hizmeti tamamlandıktan sonra cihaz ve bilgisayar programlarının uyumlu çalışıp çalışmadığı kontrol edilerek bilgisayar programları güncellenecektir.
2. Yüklenici firma tarafından Perkin Elmer Marka Optima 5300 DV Model ICP Spectrofotometre Cihazı N0770522 Parça numaralı Pneumatik Assy-azre Shear Gas Parçasının bakım ve onarımı yapılacaktır.
3. Yüklenici firma tarafından Perkin Elmer Marka Optima 5300 DV Model ICP Spectrofotometre Cihazına uyumlu 1 adet Compac Soğutmalı Gazlı Hava Kurutucu takılacaktır. Hava Kurutucu parça aşağıda belirtilen özelliklerde olacaktır.
- Debi:900lt/min.; 54Nm²/h olacaktır.
- Basınç Çiğlenme Noktası: 16 Bar olacaktır.
- Maksimum Çalışma Basıncı:16 Bar olacaktır.
- Bağlantı Boyutu:1/2ᶯ BSP olacaktır.
- Girişte 1 mikron tuz tutma oranına ve 0,5 mg/m³ yağ tutma oranına sahip manuel drenajlı filtre dahil olacaktır.
- Çıkışta 0,01 mikron toz tutma oranına ve 0,01 mg/m³ yağ tutma oranına sahip manuel drenajlı filtre dahil olacaktır.
PERKİN ELMER MARKA OPTİMA 5300 DV MODEL ICP SPECTROFOTOMETRE CİHAZININ BAKIMINA AİT İDARİ HUSUSLAR
1. Gıda Kontrol ve Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığı laboratuvarlarındaki Perkin Elmer Marka Optima 5300 Dv Model Icp Spectrofotometre Cihazının bakım, onarım ve Validasyonu hizmet alımı yapılacaktır.
2. Cihazların bakımı yüklenici firma tarafından yerinde yapılacaktır.
3. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almaktan sorumludur.
4. Değişecek malzeme ve yapılacak işçilik listesinde belirtilenlerin haricinde yapılan bakım ve onarım esnasında değişmesi gerektiği tespit edilen conta, oring, keçe, pul, somun, vida vb. parçalar da yüklenici tarafından bedelsiz değiştirilecektir.
5. Bakım esnasında; tasarım, malzeme, işçilik ve imalat hataları ve benzeri sebeplerle meydana gelecek kaza, hasar ve arızalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.
6. Kontrol, denetim, bakım ve onarım esnasında lüzumlu olan her türlü set, alet, araç, gereç, test ile ölçme cihazları, sarf malzemeleri, araçların arıza tespit cihazı ve bilgisayarı, yazılım ve donanımsal malzeme, doküman ve yardımcı personel yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
7. Yüklenici, cihaz bakımı bittikten sonra tüm değişecek parçaların montajı yapılmış, faal ve kullanılır halde, cihazın tüm testleri yapılmış bir şekilde idareye teslim edecektir.
8. Bakım hizmeti sonunda cihazda fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım öncesi var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır. Bu çalışma sırasında oluşan yüklenici firma personelinin hatası sonucu kırılan parçalardan herhangi bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulacaktır. Bu yeni arıza ile ilgili her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
9. Bakım hizmeti sonunda cihazların çalışma performansı test edilecek ve çalışır vaziyette kontrol teşkilatına teslim edilecektir.
10. Fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde bakım işlemleri bitmemiş sayılacaktır.
11. Bakım hizmeti cihazı kullanan teknik personelin gözetiminde yapılacaktır.
12. Bakımı yapılan cihaz ile ilgili firmaya ait servis formu düzenlenecek bir nüshası kontrol teşkilatına verilecektir. Düzenlenen servis formlarında Lab.Ks.A/Lab.A. teknik personelin ve firma servis elemanının imzaları olacaktır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması gereken işlerin yapıldığı ve personel tarafından yapılan müdahalenin işe başlama ve bitiş saatleri belirtilecektir.
13. Yüklenici bakım onarımda değiştirdiği parçaların eskilerini idareye (Kontrol heyetine) teslim edecektir.
14. Herhangi bir zamanda cihazın teşhis amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin belirlediği normların altına düşmesi durumunda “arıza” olarak kabul edilecektir. Yüklenici bu arızalara aşağıdaki hususlara uygun olarak müdahale etmekle yükümlüdür.
a) GKAM Başkanlığı tarafından firma çağrı merkezine fax veya e-mail ile bilgi verilecektir. Bilgilendirme tarih ve saati olarak kurumun kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 72 (yetmiş iki) saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit edecektir. Belirtilen arıza bildiriminin şeklinin dışında yapılan bildirimlerde 72 saatlik müdahale süresi başlatılmayacaktır.
b) Cihazda meydana gelen arıza garanti (yedek parça ve bakım) kapsamında değil ise “Teknik Servis Raporu” düzenlenecek ve arıza durumunun nedeni kayıt altına alınacaktır. 2020 yılı içerisinde oluşabilecek arızalara yönelik bir adet Arıza Çağrısı yapılacaktır. Bu işlemler için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.
c) Cihazda 2020 yılı içerisinde değiştirilen parçada oluşabilecek arızalarda yüklenici firma ücretsiz müdahale ederek onarımını gerçekleştirecektir.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: