4 ÜNCÜ ANA BKM. FB. MD.LÜĞÜ İHALE DETAYI
İşin Adı Hammadde, MEBS Yedek Parçası ve Kaynak Makinası Alımı
İhale Usulü DOĞRUDAN TEMİN 16 (ğ)
İdare Adı : 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü
Adres : Erler Mah. Şehit Hikmet Özer Cad. No:151/1 Etimesgut/ANKARA
Telefon : +90312244 66 68
Faks : +90312245 02 38
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü İmalatta ve Bakım Onarımda Kullanılmak Üzere
Malın Miktarı 54 kalem
Mal Teslim Yeri 4'ÜNCÜ ANA BAKIM FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜ ETİMESGUT/ ANKARA
Mal Teslim Tarihi İlan metninin 6'ncı maddesinde belirtilmiştir.
İhale Yeri 4'üncü Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü Doğrudan Temin Komisyonu (Etimesgut / ANKARA)
İhale Tarihi 27.11.2019 11:00
İhale İlanı Metni
1. Doğrudan temin dokümanları sisteme yüklendiğinden, istekli firmalara doküman verilmeyecek, sadece alım ile ilgili teknik konularda yardımcı olunacaktır.
2. İstekli firmalar tekliflerini kapalı zarfta olmak şartı ile alıma iştirak ederek ya da alım saatinden önce olmak koşulu ile Doğrudan Temin Komisyonuna bırakacaktır. (Kargo ile gönderilen tekliflerin Doğrudan Temin Komisyonuna ulaştırılması istekli firma tarafından sağlanacaktır.
3. Bu alım için sözleşme yapılacak olup, Sözleşme bedelinin % 6'sı oranında kesin teminat alınacaktır.
4. Mal alımında birim fiyat üzerinden her kısım için ayrı ayrı teklif verilecektir. Değerlendirme kısım toplam bedeli üzerinden yapılacaktır. Birden fazla kısım aynı yüklenicide kalır ise, teslim süreleri aynı olan kısımlar için aynı yüklenici ile tek bir sözleşme yapılacak ve tek teminat alınacaktır. Birleştirilen her kısım bazında sözleşmede belirtildiği şekilde kısmi kabul yapılabilecektir.
5. Muayene ve kabul işlemleri; 4’üncü Ana Bakım Fabrika Müdürlüğü tarafından görevlendirilecek heyet tarafından malzeme listesinde, malzeme bilgi formunda, TBF: 420 Numaralı Teknik Bilgi Formunda ve sözleşmede belirtilen şartlar ve yürürlükteki TSK Mal Alımları, Denetim, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi’ne göre yapılacaktır.
6. Alımın sonuçlanmasını müteakip, yüklenici; alım kararının onaylanmasını müteakip, 3 (üç) takvim günü içerisinde sözleşmeyi imzalayacaktır. Yüklenici; sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip 1’inci ve 2’nci kısımlar: 60 (altmış) takvim günü içerisinde, 3’üncü ve 4’üncü kısımlar: 120 (yüzyirmi) takvim günü içerisinde, 5’inci kısım: 10 (on) takvim günü içerisinde olmak üzere her kısım defaten (tek seferde) teslim edilecektir.
7. Malzeme listesinin 5’inci kısmında yer alan 1 (bir) kalem malzeme “Tezgâh Alımlarında KDV İstisnası Uygulanması Hk” emir gereği Katma Değer Vergisi (KDV) ödenmeyecek, diğer kısımlarda yer alan malzemelerin bedelinin ödenmesi aşamasında doğacak Katma Değer Vergisi (KDV) ilgili mevzuatı çerçevesinde İdare tarafından yükleniciye ayrıca ödenecektir.
8. Belgegeçer ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İstekli firmalar teklif mektuplarının ekine Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Kayıt Belgesinin aslının tıpkıçekimi ile imza sirkülerinin aslının tıpkıçekimini teklif mektubunun ekinde sunacaktır. Alım aşamasında bahse konu belgeler sunulmadığı takdirde alım üzerinde kalan yüklenici, sözleşme yapılmadan önce söz konusu evrakları İdareye teslim edecektir. Evraklar teslim edilmediği takdirde yüklenici ile sözleşme yapılmayacak, en düşük teklif veren 2'nci firma sözleşmeye davet edilecektir.
/Content/Upload/Ihale/Docs/2/EK-1%2054%20KALEM%20MALZEME%20L%C4%B0STES%C4%B0.xlsx
/Content/Upload/Ihale/Docs/2/EK-2%2054%20KALEM%20TEKL%C4%B0F%20MEKTUBU.xlsx
/Content/Upload/Ihale/Docs/2/S%C3%96ZLE%C5%9EME%20TASARISI.doc
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 4 üncü Ana Bkm. Fb. Md.lüğü
b.Telefon Numarası: +90312244 66 68
c.Fax Numarası: +90312245 02 38
d.Elektronik Posta adresi: