ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI

İhale Usulü 22/d Doğrudan Temin usulü

         

İdare Adı : KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

Adres : Devlet Mah. Süleyman Emin Cad.(Kirazlıdere Mevkii) Bakanlıklar-Çankaya / ANKARA

Telefon : +90312 417 51 90 dahili 2772-2773

Faks : +90312 418 32 26

Elektronik Posta Adresi : ihale@kho.msu.edu.tr

         

Malın Niteliği ve Türü HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI

Malın Miktarı 1 Kalem

Mal Teslim Yeri KARA HARP OKULU K.LIĞI BAKANLIKLAR/ANKARA

Mal Teslim Tarihi Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakip 1-30 Takvim Gününde Teslim Edilecektir.

İhale Yeri KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI KİRAZLIDERE/ANKARA

İhale Tarihi 15.05.2017 10:00


İhale İlanı Metni

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN 22/d MADDESİNE GÖRE DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE YAPILACAK AVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİNE AİT BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI İÇİN FİYAT TEKLİF MEKTUBU

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞINA                                     

BAKANLIKLAR/ANKARA

........./......../2017

TEKLİF SAHİBİNİN

ADI SOYADI /FİRMA ADI                     :

AÇIK TEBLİĞ ADRESİ                          :

VERGİ DAİRESİ VE NUMARASI           :

TELEFON VE FAKS NUMARASI           :

    Tarafımızdan doğrudan temin usulü (22/d) ile 15/05/2017 saat 10:00 yapılacak olan HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI ‘na ait bütün belgeler incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayırım ve sınırlama yapılmadan bütün koşullarıyla aşağıda hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederim.

1.  Teklifimize K.D.V. hariç bütün vergi ve masraflar dahildir.

2.  Teklifimiz  ........./........../2017 tarihine kadar geçerlidir.

3.  Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.

4. Doğrudan Temin konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmadığımızı taahhüt ediyoruz.

5. Doğrudan Temin üzerimizde kalması durumunda ihtiyaç kalemlerini idarenin belirleyeceğe yere teslim edeceğimizi taahhüt ediyoruz.

6. 4734 sayılı K.İ.K.nun 10 uncu Mad. son fıkrasındaki ve 11 inci Maddedeki ihale dışı bırakılma ve ihaleye katılamama durumlarından hiçbirini taşımadığımı/taşımadığımızı beyan ediyorum/ediyoruz.

7. Doğrudan Temin konusu işin tamamı için birim fiyat bedel üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel K.D.V. Hariç ………………….............................……….....................................................................................(rakam ve yazı ile) olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki tarafımızdan imzalanan ve kaşelenen fiyat cetvelindedir.

TEKLİF SAHİBİNİN                  :

 ADI SOYADI    :

FİRMA ADI       :

İMZA               :

NOT:

İhale firmanız üzerine kaldığında faturanıza adres olarak KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI Harp Okulu Caddesi Bakanlıklar/ANKARA yazınız.
Belgegeçer ile gönderilen teklifler geçerli olmayıp, Kom.Bşk.lığınca dikkate alınmayacaktır.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ


S.NU YAPILACAK İŞİN NİTELİĞİ MİKTARI BİRİM
FİYAT TOPLAM
FİYAT
1 Havuz Temizleme Süpürgesi Bakım Onarımı Hizmet Alımı

 (Aşağıda çizelgede belirtilen arızalı parçalar yenisi ile değiştirilecektir.)
CİHAZIN MARKASI:DOLPHIN
CİHAZIN MODELİ:2X2 PRO GYRO 1    

1 ADET HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİNE AİT 2 KALEM YEDEK PARÇA LİSTESİ
S.Nu Yenisi İle Değişecek Yedek Parça Cinsi Miktarı Ölçü
Birimi TEKNİK ÖZELLİKLER
Ana Mlz.StokNu. Ana Mlz Adı
1 MOTOR 1 Ad. 3695KK0410767 DOLPHIN 2X2 PRO GYRO HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ
2 KABLO MOTOR UCU SOKETİ 1 Ad.

TOPLAM   ..….…………..
KDV   ..….…………..

GENEL TOPLAM ..….…………..
 FİRMA KAŞESİ /İMZA

İSTENİLEN ÖZELLİKLER :

1.   MALZEMELERDE KIRIK, ÇATLAK, EZİK, PASLANMA, BOYA HATASI VE BOZULMA OLMAYACAKTIR.

2.   MALZEME, ANA MALZEMEYE MONTE EDİLDİĞİNDE/ANA MALZEMEDE KULLANILDIĞINDA ANA MALZEMENİN FONKSİYONLARINI YERİNE GETİRMESİNİ/ÇALIŞMASINI/AMACINA YÖNELİK KULLANIMINI, ANA MALZEME PERFORMANSINDA AZALMA OLMADAN SAĞLAYACAKTIR. BU HUSUS YÜKLENİCİ TARAFINDAN YAZILI OLARAK TAAHHÜT EDİLECEKTİR. YAZILI TAAHHÜTNAME MUAYENELER ESNASINDA KONTROL TEŞKİLATINA VERİLECEKTİR.

3. ONARIM SONUNDA  HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ FAAL HALE GETİRİLECEK VE HAVUZDA KULLANILARAK MAKİNANIN İŞLEVİNİ TAM OLARAK YERİNE GETİRDİĞİ GÖRÜLECEKTİR.

5.ONARIMI PLANLANAN CİHAZA AİT HİZMET ALIMI DOĞRUDAN TEMİN USULÜ İLE TEMİN EDİLECEKTİR.

6. FİRMALAR YAPILACAK HİZMET İŞİNE AİT ONARIM (İŞÇİLİK) VE DEĞİŞECEK MALZEMELERİN TAMAMI İÇİN  1 (BİR) YIL SÜRE İLE GARANTİ TAAHHÜDÜNÜ YAZILI OLARAK VERECEKLERDİR.

7. ONARIMI YAPILACAK CİHAZ KHO K.LIĞINDA GÖRÜLECEKTİR. İŞİN BİTİRİLMESİNİ MÜTEAKİP YİNE KHO K.LIĞI  ( BAKANLIKLAR/ANKARA)'NA TESLİM EDECEKTİR. HER TÜRLÜ NAKLİYE, AMBALAJ VE HAMBALİYE YÜKLENİCİYE AİT OLACAKTIR.

8. YAPILACAK HİZMET İŞİNE K.D.V.HARİÇ BİRİM FİYAT VERİLECEKTİR.

9. MALZEME TESLİM SÜRESİ EN GEÇ 30 TAKVİM GÜNÜDÜR.

10. VERİLEN TEKLİFLER GEÇERLİLİK SÜRESİ 120 (YÜZYİRMİ) TAKVİM GÜNÜ GEÇERLİ OLACAKTIR.

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI
KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI
Bakanlıklar / ANKARA

KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI
HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ ONARIMI HİZMET ALIMI
HİZMETİ ALIMI İŞİNE AİT SÖZLEŞME TASARISI


Götürü Bedel Hizmet Alımı Sözleşmesi


TARİH    
Mayıs  2017


NUMARASI
2017/

 

4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNUNUN DOĞRUDAN TEMİN YÖNTEMİNE
GÖRE SÖZLEŞME 

İÇİNDEKİLER

1. SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
2. TARAFLARA İLİŞKİN BİLGİLER
3.  SÖZLEŞME VE YAZIŞMALARIN DİLİ
4.  SÖZLEŞMENİN KONUSU
5.  SÖZLEŞMENİN BEDELİ
6.  SÖZLEŞME BEDELİNE DÂHİL OLAN VERGİ, RESİM, HARÇLAR VE   
     SÖZLEŞME İLE İLGİLİ DİĞER GİDERLER
7.  SÖZLEŞMENİN EKLERİ
8.  HİZMETİN TESLİM EDİLME YERİ, TESLİM ŞEKLİ, SÜRESİ VE TESLİM
     PROGRAMINDA DEĞİŞİKLİK
9.  TEMİNATA İLİŞKİN HÜKÜMLER
10.  ÖDEME KOŞULLARI VE ŞEKLİ
11. GECİKME CEZASI
12. YÜKLENİCİNİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
13.  EĞİTİM
14. YENİ MODEL VE DOKÜMANTASYONU
15. AMBALAJLAMA
16.  REKLÂM YASAĞI
17.  FİKRİ VE SINAÎ MÜLKİYET HAKLARI
18.  İDARENİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ 
19.  BİLDİRİMLER, OLURLAR, ONAYLAR, BELGELER VE TESPİTLER
20.  DENETİM, MUAYENE VE KABUL İŞLEMLERİ
21.  KABULDEN SONRAKİ HATA VE AYIPLARDAN SORUMLULUK
22.  SÖZLEŞME VE EKLERİNE UYMAYAN İŞLER 
23.  GARANTİ VE BAKIM, ONARIM
24.  SÖZLEŞMENİN FESHİ VE TASFİYESİ
25.  YÜKLENİCİNİN CEZA SORUMLULUĞU
26.  ANLAŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
27.  HÜKÜM BULUNMAYAN HALLER
28.  DİĞER HUSUSLAR
29.  SÖZLEŞMENİN YÜRÜRLÜĞÜ
30.  SÖZLEŞMENİN İMZALANMASI
SÖZLEŞME NO: 

İhale Kayıt Numarası  :17 DT 218537

1.   SÖZLEŞMENİN TARAFLARI  :
Bu sözleşme, bir tarafta Kara Harp Okulu Komutanlığı Bakanlıklar / ANKARA  (bundan sonra “İDARE” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ……………………………………. (bundan sonra “YÜKLENİCİ” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dâhilinde akdedilmiştir.

2.   TARAFLARA İLİŞKİN BİLGİLER: 
2.1.            İdarenin
a)    Adı      : Kara Harp Okulu Komutanlığı 
b)    Adresi: Bakanlıklar /ANKARA
c)    Telefon numarası: (0312) 417 51 90) / 2422-2424
ç)    Belgegeçer Numarası: (0312) 418 32 26
d)    Elektronik Posta/İnternet Adresi: YOKTUR.
2.2. Yüklenicinin
a)   Adı ve soyadı/Ticaret Unvanı: 
b)   T.C. Kimlik No  : -
c)   Vergi Kimlik No  : -
ç)   Yüklenicinin Tebligata Esas Adresi  : 
d)   Telefon numarası: 
e)   Bildirime esas faks numarası: 
f)   Bildirime Esas Elektronik Posta Adresi (Varsa): 
2.3. Her iki taraf madde 2.1., 2.2. ve 2.3’de belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Bütün yazışmalar ve tebligatlar bu adres /adreslere yapılacaktır. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa  yapılmış sayılır.
2.4.   Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, posta kuryesi, kurye, belgegeçer veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
3.   SÖZLEŞME VE YAZIŞMALARIN DİLİ  :  
3.1. Bu sözleşme, TÜRKÇE dilinde hazırlanmıştır.
3.2.  Sözleşmenin yorumunda Türkçe metin esas alınacaktır. 
3.3.   Günlük yazışma ve iletişimler Türkçe dilinde olacak, ancak uyuşmazlık halinde Türkçe metinler geçerli olacaktır.
4.   SÖZLEŞMENİN KONUSU :
4.1.  İdarenin, ihtiyacı olan ve sözleşmede yer alan miktar, tip, özellik ve sair detayları bulunan 
KHO K.lığı bakım onarım sorumluluğunda bulunan Beden Eğitimi ve Spor Grup Başkanlığı envanterinde bulunan Havuz Temizleme Süpürgesi bakım onarım işine ait ihale dokümanı ve bu sözleşmede belirlenen şartlar dahilinde YÜKLENİCİ tarafından sağlanması hizmeti işidir. 
4.2. Bu sözleşme ile temin edilecek hizmet, Sözleşme ve eklerinde belirtilmiş bulunan her türlü ayrıntı ile detaya uygun, sözleşmenin ayrılmaz kısımlarını teşkil eden hizmet alım listesi ve benzeri dokümanlarda ayrıntılı olarak belirtildiği şekilde değişimi gerçekleştirilecektir.
4.3. KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI KEŞİF VE İHTİYAÇ LİSTESİ
S.NU YAPILACAK İŞİN NİTELİĞİ MİKTARI
1 Havuz Temizleme Süpürgesi Bakım Onarımı Hizmet Alımı
 (Aşağıda çizelgede belirtilen arızalı parçalar yenisi ile değiştirilecektir.)
CİHAZIN MARKASI:DOLPHIN
CİHAZIN MODELİ:2X2 PRO GYRO 1 ADET
1 ADET HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİNE AİT 2 KALEM YEDEK PARÇA LİSTESİ
S.NU Yenisi İle Değişecek Yedek Parça Cinsi Miktarı Ölçü
Birimi TEKNİK ÖZELLİKLER
Ana Mlz Stok Nu.sı ve Adı
1 MOTOR 1 Ad. 3695KK0410767 DOLPHIN 2X2 PRO GYRO HAVUZ TEMİZLEME SÜPÜRGESİ
2 KABLO MOTOR UCU SOKETİ 1 Ad.

5.   SÖZLEŞMENİN BEDELİ :
Havuz Temizleme Süpürgesi onarımı hizmet alımı 
(Bu sözleşmenin toplam net bedeli                      TL.’ dir.)
6.  SÖZLEŞME BEDELİNE DAHİL OLAN VERGİ, RESİM, HARÇLAR VE SÖZLEŞME İLE İLGİLİ DİĞER GİDERLER  :
6.1. Sözleşmenin ve taahhüdün tamamının yerine getirilmesine ait hizmetin teslim yerine teslimine kadar tahakkuk edecek her türlü vergi, resim, harç ve diğer masraflar Yükleniciye, teslim yerine tesliminden sonra tahakkuk edecek vergi, resim ve harç masrafları ise İdare’ye aittir. Ancak tahakkukta doğacak vergi resim ve harçlar Yükleniciye ait olacaktır. 
6.1.1. Yüklenici tarafından, sözleşme imzalanmadan önce, sözleşme bedelinin  binde 5,69 (binde beşvirgülaltmışdokuz)
oranında Karara ait Damga Vergisi, ilgili vergi dairesine/saymanlığa yatırılacak ve yatırıldığına dair dekont İdare’ye teslim edilecektir.
6.1.2. Ayrıca, yine yüklenici tarafından, sözleşme imzalanmadan önce, düzenlenecek bir asıl Sözleşme için sözleşme
bedelinin  binde 9,48 (bindedokuzvirgülkırksekiz)’i   oranında Sözleşmeye ait Damga Vergisi, ilgili vergi 
dairesine/saymanlığa yatırılacak ve yatırıldığına dair dekont İdare’ye teslim edilecektir.
7.   SÖZLEŞMENİN EKLERİ  : 
7.1.      Hizmet İşleri Genel Şartnamesi  
MALZEMENİN/HİZMETİN TESLİM EDİLME YERİ, TESLİM ŞEKLİ, SÜRESİ VE TESLİM PROGRAMINDA DEĞİŞİKLİK :
8.1.  Malzemenin/hizmetin  Teslim Şekli ve Süresi :
        Yüklenici;  sözleşmenin  yürürlüğe  girmesiyle birlikte,  Sözleşmenin yapılmasını müteakip (BİR SONRAKİ GÜN)
 işe başlayacak  (Ayrıca işe başlama talimatı verilmeyecek,  işe başlama tebligatı yapılmayacaktır.) 
en geç  30 (otuz)  takvim günü içerisinde  işi bitirecektir.
8.2.   Malzemenin/hizmetin Teslim Edilme Yeri :
Türkiye’deki Teslim Yeri : Kara Harp Okulu Komutanlığı Bakanlıklar / ANKARA
8.3.   Teslim Programında Değişiklik  :
       Yüklenici ve İdare tarafından karşılıklı onaylanmış teslim programına aynen uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde ve idarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdare’ce onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, Yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere 5 (beş) iş günü içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek ve İdarenin onayını almak zorundadır.
9. TEMİNATA İLİŞKİN HÜKÜMLER  :
9.1. Teminat  :                       Sözleşme yapmaya davet edilen istekli/isteklilerden sözleşme imzalanmadan önce, 
ihale bedeli üzerinden hesaplanmak suretiyle %  6 (yüzde altı)  oranında teminat alınır.
9.2. Bu işin teminat miktarı; ……………. (                                                   ) TL. dir. Yüklenici bu işe ilişkin                ………………………………….nakit olarak teminat vermiştir. 
9.3.    Teminat yüklenicinin taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı idarece tespit edildikten sonra muayene kabul işlemleri neticesinde uygun bulunarak, kesin kabulünün yapılmasını müteakip yükleniciye iade edilecektir.
10.  ÖDEME KOŞULLARI VE ŞEKLİ:
10.1. Hizmetin bedeli;  Kara Harp Okulu Komutanlığı Bakanlıklar / ANKARA Nakit Saymanlığınca YÜKLENİCİ’ nin İdare’ye bildireceği banka hesabına ödenir.
10.2. Sözleşme bedelinin tamamının ödenmesi Maliye Bakanlığınca belirlenen esas ve usuller çerçevesinde yapılır.
10.3. Ödeme; Tahakkuka esas evrakın tanzimini müteakip, KHO K.lığı Mly.ve Büt.Ş.Md.lüğü (Bakanlıklar/Ankara)’nce 
tahakkuka bağlanarak  2017 Mali Yılı ihale bedelleri,  03-7-3-02, "Mak.Teçh.Bak.Onr.Gid." 
mali satır kaleminden KHO K.lığı Bakanlıklar / ANKARA Nakit Saymanlığınca belirlenen esas ve usuller 
çerçevesinde, Türk Lirası (TL) olarak ödeme yapılacaktır. Ödenek bulunduğu yılda yapılamaması halinde
4734 ve 5018 sayılı kanun hükümlerince işlem yapılarak bir sonraki yılda ödeme yapılabilecektir. 
11. GECİKME CEZASI  : 
11.1.  Süre uzatımı verilebilecek haller hariç, idare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:
11.1.1. Yüklenici işi süresinde tamamlayacaktır. Mücbir sebeplerden dolayı, yüklenici, işi zamanında tamamlayamadığı takdirde bahse konu mücbir sebebi idareye sunmak zorundadır. İdare yüklenici tarafından ifade edilen mücbir sebebi değerlendirerek makul ölçüde süre uzatımı verebilir veya uygun görmeyebilir. Her iki durumda da bu husus tutanak altına alınarak onaylanacaktır. (ancak bu süre; azami teslim süresinin yarısını geçmeyecektir.) Yüklenicinin taahhüdünü yerine getirmediğinin anlaşılması üzerine 4735 sayılı Kanunun 20’inci maddesine göre; ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
11.1.2.  Gecikme cezası, Sözleşme bedelinin her geçen gün için % 0,05 (onbindebeş)’i oranında uygulanır ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu cezanın ödemelerden ve kesin teminattan karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
11.1.3.  Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
12. YÜKLENİCİNİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ :
12.1.  YÜKLENİCİ’nin Genel Yükümlülükleri: 
12.1.1.   Yüklenici, malzemenin/hizmetin teslimine ilişkin gereken özeni ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malzemeyi/hizmeti, sözleşme ve ihale dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedel dâhilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu taahhüt ve bu taahhüde ilişkin programa uygun olarak, malzemenin/hizmetin süresinde teslimini sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymaması veya sözleşmede belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi nedeniyle, İdarenin ve/veya üçüncü şahısların bir zarara uğraması halinde, her türlü zarar ve ziyan Yükleniciye tazmin ettirilir. 
12.1.2. Yüklenici, malzemenin/hizmetin teslimi sırasında yürürlükteki kanun, tüzük, yönetmelik ve benzeri mevzuat hükümlerine de uymakla yükümlüdür. Yüklenicinin bu yükümlülüğünü ihlal etmesi nedeniyle ortaya çıkan zararlar ile üçüncü kişilere, çevreye veya İdare personeline verilen zarar ve ziyandan Yüklenici sorumludur. Bu şekilde meydana gelen zarar ve ziyanın İdarece tazmin edilmesi halinde, tazmin bedeli Yüklenicinin alacaklarından kesilmek suretiyle tahsil edilir. İdare alacağının bu şekilde dahi tahsil edilemediği durumlarda, alacak miktarı genel hükümlere göre Yükleniciden tahsil edilir. 
12.1.3.  Yüklenici, sözleşme konusu malzemenin/hizmetin İdareye teslimine kadar korunmasından sorumludur. Yüklenici, malzemenin/hizmetin İdareye tesliminden önce deprem, su baskını, toprak kayması, fırtına, yangın, hırsızlık, üçüncü kişiler tarafından verilecek zararlar dâhil olmak üzere malzemenin/hizmetin zayii, kısmen veya tamamen hasar görmesi gibi durumlarda malzemeyi yenisi ile değiştirmek zorundadır.

12.1.4.   Yüklenici, yetkili kuruluşlarca alım konusu malzemenin/hizmetin piyasaya arzına ve ürün güvenliğine ilişkin yaptıkları düzenlemelere uygun malzeme teslim etmek zorundadır.
13. EĞİTİM : 
13.1. Bu hizmet alımı için eğitim verilmeyecektir . 
14. YENİ MODEL: 
      Bu madde boş bırakılmıştır.
15. AMBALAJLAMA   : 
      Bu madde boş bırakılmıştır.
16. REKLAM YASAĞI : 
     Yüklenici, İdare tarafından yazılı olarak izin verilmediği sürece, temin ettiği malzeme ile ilgili olarak İDARE’nin adını broşür veya herhangi bir tanıtım vasıtasında kullanamaz, ilan edemez.
17. FİKRİ VE SINAİ MÜLKİYET HAKLARI : 
      Bu madde boş bırakılmıştır.
18. İDARENİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ : 
        Bu madde boş bırakılmıştır.
19. BİLDİRİMLER, OLURLAR, ONAYLAR, BELGELER VE TESPİTLER:
  19.1.   İdare ve Yüklenici arasında sözleşmenin uygulanmasına yönelik her türlü işlem yazılı yapılır. Sözleşmeye göre taraflardan birinin sözleşmenin yürütülmesi ve hizmetin teslim edilmesine ilişkin bir izin, onay, belge, olur vermesi veya tespit yapılması, ihbar, çağrı veya davette bulunması gerektiğinde bu işlemler taraflar arasında yazılı olarak yapılır.
19.2.   İdare veya Yüklenici, sözleşmenin yürütülmesi ve/veya malzemenin/hizmetin teslim edilmesine ilişkin tespit yapılmasını gerektiren durumlarda, bu tespiti yazılı olarak yapar veya yaptırır ve tutanağa bağlar.
20. DENETİM, MUAYENE VE KABUL İŞLEMLERİ :  
20.1. Hizmet Alımı, hizmetin muayenesi; Hizmeti alan Birlik K.lığınca onay belgesinde belirtilen komisyonlar ve bu komisyonlara kanun ve yönerge esasları doğrultusunda görevlendirilecek yeteri kadar personelden oluşturulacak Muayene ve Kabul Komisyonu/Heyeti tarafından yapılacaktır. Hizmet işleri Genel Şartnamesi esasları dikkate alınacaktır.
20.2. Hizmeti alan Birlik K.lığı tarafından oluşturulacak Kontrol Teşkilatı ile Muayene ve Kabul Komisyonu/Heyeti Hizmet İşleri Genel Şartnamesinin 4’üncü bölümünde belirtilen yetki ve görevlerini kullanarak işin yapılması, muayene ve kontrol işlemlerini gerçekleştirirler.
20.3. Kontrol Teşkilatı, Görev ve Yetkileri:
20.3.1. İşin, sözleşmede tespit edilen standartlara (kalite ve özelliklere) uygun yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenecektir.
20.3.2. Yenisi ile değişitrilecek malzemelerde (yedek parça/malzeme) kırık, çatlak, ezik, paslanma, boya hatası ve bozulma olmayacaktır.
20.3.3. Malzeme, ana malzemeye monte edildiğinde/ana malzemede kullanıldığında ana malzemenin fonksiyonlarını yerine getirmesini/çalışmasını/amacına yönelik kullanımını, ana malzeme performansında azalma olmayacaktır. Bu husus yüklenici tarafından yazılı olarak taahhüt edilecektir. Yazılı taahhütname muayeneler esnasında Kontrol Teşkilatına verilecektir.
20.3.4. Onarım sonunda  havuz temizleme süpürgesi faal hale getirilecek ve havuzda kullanılarak makinanın işlevini tam olarak yerine getirdiği görülecektir.
20.3.5. Malzeme teslim süresi en geç otuz takvim günüdür.
20.3.6. Kara Harp Okulu Komutanlığı kontrol teşkilatı Onay Belgesi ekinde belirtilen üyelerden oluşur. Bu teşkilat üyelerinin değiştirilmesi, azaltılması veya çoğaltılması hususunda idarenin hakkı saklıdır.
20.3.7. Değiştirilen arızalı malzemeler (motor ve kablo ucu gibi) yükleniciden alınacak ve Bkm.Tk.K.lığına teslim edilecektir.
20.3.8. Kontrol teşkilatı Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliğinde yer alan hususları yerine getirecektir.
20.3.9. Yüklenicinin ve bakım ve onarım işlerinde çalışanların, işyeri güvenliği, iş disiplini ile ilgili hususlara uyup uymadığını kontrol edecektir.
20.3.10. Kontrol Teşkilatınca bildirilen ve yüklenici firma tarafından giderilmeyen aksaklıklar için cezai müeyyide uygulayacaktır.
20.3.11. Sözleşme maddelerinin yerine getirilmemesi halinde uygulanacak müeyyideleri sıkı takip ve kontrol edecek, aynı zamanda bu konu ile ilgili olarak " Ceza Durum Çizelgesi" hazırlayarak tutanakla tespit edilecektir. Hazırlanacak tutanak firma sorumlusuna veya temsilcisine imzalatılacak, firma sorumlusu veya temsilcisi tutanağı imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatınca hazırlanan tutanak geçerli sayılacaktır.
20.3.12. Hizmetin bitimini müteakip Yüklenicinin hak edişi için “Hizmet İşleri Kabul Teklif Belgesi” ve “Hakediş Evrakları”  hazırlanıp, Muayene ve Kabul Komisyonuna teslim edilecek, Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından “Hizmet İşleri Kabul Tutanağı” ve hazırlanarak KHO Loj.Ş.Md.lüğüne teslim edecektir. 
20.4. Kısmi Kabul Yapılması   : 
Bu madde boş bırakılmıştır.
21. KABULDEN SONRAKİ HATA VE AYIPLARDAN SORUMLULUK :
21.1.  İdare, teslim edilen hizmetin hileli malzeme kullanılması veya hizmette teknik gereklerine uygun olarak imal edilmemiş olması veya hizmette gizli ayıpların olması halinde, hizmetin yeniden yapılmasını yükleniciden talep eder. Hizmetin İdare tarafından kabul edilmesi veya hizmetin üretim aşamasında ya da teslim öncesi imalat aşamasında denetlenmiş olması veya malzemenin kabul edilmiş olması Yüklenicinin sözleşme hükümlerine uygun hizmet teslimi hususundaki sorumluluğunu ortadan kaldırmaz.
22. SÖZLEŞME VE EKLERİNE UYMAYAN İŞLER :
22.1. YÜKLENİCİ teslimi, sevkıyatı, ambalajlama şekli ve durumu, sözleşmenin eklerine ve sözleşme kapsamında hazırlanan dokümanlara uymayan veya eksik/kusurlu/hatalı oldukları kabul süresine kadar tespit edilen malzeme ve dokümantasyonu, İdare’nin talimatı ile belirlenen süre içinde bedelsiz olarak değiştirmek veya düzeltmek zorundadır. Eksik/kusurlu/hatalı malzeme ve dokümantasyondan dolayı, teslimde (Malzeme/Dokümantasyon/ Belge teslimi veya kabul) bir gecikme olursa, sözleşme ayrıca tebligat veya ihtara gerek kalmadan feshedilir.
23. GARANTİ VE BAKIM, ONARIM  :
Yüklenici onarımını veya bakımını gerçekleştirdiği hizmet işi için kullandığı tüm malzeme ve yedek parçalar ve bunların montajı hususu dahil yürülükte olan mevzuat ve geçerli standartlar uyarınca malzeme garanti süresi kadar yapılan hizmet ile ilişkili olan arızalara karşın sözleşme geçerlilik süresi sonuna kadar garanti edecektir. Sözleşme geçerlilik süresi bir (1) yıldır. Yüklenici bu hususu sözleşme imzalamak ile peşinen kabul etmiş sayılır.
Yüklenici bu sözleşme hükümlerine göre yapmış olduğu bakım ve onarım işlemleri ile değiştirdiği yedek parçalar için en az bir (1) yıl süreli garanti taahhütnamesi verecektir. Verilen garanti taahhütnamesi için Kara Harp Okulu Nakit Saymanlığına Maliye Bakanlığının belirlediği oranda Garanti Taahhütnamesi damga vergisi bedelini yatıracaktır. Yüklenici firma, garanti süresi içerisinde değişimi yapılan parçalarda ve onarımı yapılan kısımlarda meydana gelebilecek arızalara en geç üç (3) iş günü içinde müdahale edecektir.
23.1. Satış Sonrası Bakım, Onarım Ve Yedek Parça Temini:
          Bu madde boş bırakılmıştır.
24. SÖZLEŞMENİN FESHİ VE TASFİYESİ     :
24.1.İDARE’nin Sözleşmeyi Feshetmesi:
24.1.1.  Sözleşme  yapıldıktan sonra YÜKLENİCİ taahhüdünden vazgeçer veya taahhüdünü sözleşme ve eklerine göre kısmen veya tamamen yerine getirmezse ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme fesih edilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. Ancak İdareden kaynaklanan işin niteliği ve süresine ilişkin geçerli mücbir sebebin beyanı üzerine yüklenici işe başlamadan yeya iş süresi içerisinde bu durumdan ötürü her hangi hak idda etmeyeceğini peşinen kabul etmiş sayılır. İdare bu mücbir sebebi açıklayıcı bilgi ve dökümanlar ile yükleniciye tebliğ eder. 
24.1.2.Sözleşmenin uygulanması sırasında YÜKLENİCİ’nin ; 
a.  Hile, vaat, tehdit, nüfuz kullanma, çıkar sağlama, anlaşma, irtikap, rüşvet suretiyle veya başka yollarla sözleşmeye ilişkin işlemlere fesat karıştırmak veya buna teşebbüs etmek, 
b.  Sahte belge düzenlemek, kullanmak veya bunlara teşebbüs etmek,
c. Sözleşme konusu işin yapılması veya teslimi sırasında hileli malzeme, araç veya usuller kullanmak, fen ve sanat kurallarına aykırı, eksik, hatalı veya kusurlu imalat yapmak, 
ç.  Taahhüdünü yerine getirirken İDARE’ye zarar vermek, 
d. Bilgi ve deneyimini İDARE’nin zararına kullanmak veya bilgi ve belgeleri açıklama yasağı hükümlerine aykırı hareket etmek, 
e. Mücbir sebepler dışında, ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak taahhüdünü yerine getirmemek,
       Hallerinde bulunduğunun tespit edilmesi durumunda ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
24.2.Sözleşmeden Önceki Yasak Fiil veya Davranışlar Nedeniyle Fesih:
24.2.1.YÜKLENİCİ’nin, ihale sürecinde;
a.  Hile, vaat, tehdit, nüfuz kullanma, çıkar sağlama, anlaşma, irtikap, rüşvet suretiyle veya başka yollarla ihaleye ilişkin işlemlere fesat karıştırmak veya buna teşebbüs etmek, 
b. İsteklileri tereddüde düşürmek, katılımı engellemek, isteklilere anlaşma teklifinde bulunmak veya teşvik etmek, rekabeti veya ihale kararını etkileyecek davranışlarda bulunmak,
c.  Sahte belge veya sahte teminat düzenlemek, kullanmak veya bunlara teşebbüs etmek, 
ç.  Alternatif teklif verebilme halleri dışında, ihalelerde bir istekli tarafından kendisi veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten ya da vekaleten birden fazla teklif vermek,
d.  İhale dokümanında ihaleye katılamayacağı belirtildiği halde ihaleye katılmak,
         Hallerinin bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
24.3.Mücbir Sebeplerden Dolayı Sözleşmenin Feshi :
         YÜKLENİCİ’nin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa İDARE’nin sözleşmeyi feshedebilmesi için işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
24.4.YÜKLENİCİ’nin Sözleşmeyi Feshetmesi :
Yüklenici, sözleşme yapıldıktan sonra, mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ve bunları kanıtlayan belge ya da kararlar ile birlikte yazılı olarak İdareye bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
24.5. Fesih Tarihinin Belirlenmesi:
24.5.1.  İDARE bu sözleşmenin 24.1, 24.1.1, 24.1.2, 24.2., 24.2.1’ inci maddelerine aykırılıktan dolayı sözleşmeyi fesih etme hakkına sahiptir. 
24.6. Fesih Halinde Yapılacak İşlemler:
24.6.1. Sözleşmenin feshi durumunda İdarenin işi başka bir yükleniciye tamamlatması halinde, YÜKLENİCİ’nin belgelerini kullanabilir. Bu durumda, YÜKLENİCİ hiçbir hak iddiasında bulunamaz.
24.6.2. Fesih tarihi itibariyle İdare, YÜKLENİCİ tarafından teslim edilen hizmet miktarlarını, hata ve eksikliklerinin giderilme masrafları ile sözleşme gereğince YÜKLENİCİ’ye ödenmesi gereken değerleri tespit eder.
24.6.3. İdare, hata ve eksiklikler varsa, İdare tarafından yapılacak masraflar belirleninceye kadar YÜKLENİCİ’ye yapacağı ödemeleri durdurma hakkına sahiptir.  
24.6.4. Sözleşmede hüküm olmayan hallerde, genel hükümlere göre işlem yapılır.
24.7. YÜKLENİCİ’nin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti :
25.7.1. Yüklenicinin ölümü halinde, sözleşme feshedilmek suretiyle hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek alacakları varislerine verilir. Ancak, aynı şartları taşıyan ve talepte bulunan varislere İDARE’nin uygun görmesi halinde, ölüm tarihini izleyen 30 (otuz) gün içinde sözleşme devredilebilir.
YÜKLENİCİ’nin iflas etmesi halinde, sözleşme feshedilerek yasaklama hariç, 24’üncü maddeye göre işlem yapılır. 
YÜKLENİCİ, bu sözleşme hükümlerinin yerine getirilmesine engel olacak derecede ağır hastalık, tutukluluk veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir ceza nedeniyle taahhüdünü yapamayacak duruma girerse, bu hallerin oluşundan başlamak üzere 30 (otuz) gün içinde İdarenin kabul edeceği birini temsilci tayin etmek şartı ile taahhüdüne devam edebilir. Eğer, YÜKLENİCİ kendi serbest iradesi ile vekil tayin etmek imkânından mahrum ise, yerine ilgililerce aynı süre içinde genel hükümlere göre bir yasal temsilci tayin edilmesi istenebilir. Yukarıdaki hükümlerin uygulanmaması halinde sözleşme feshedilerek yasaklama hariç, 24’üncü maddeye göre işlem yapılır. 
24.8.  Yüklenici bu madde kapsamında hiçbir tazminat isteminde ve hak iddiasında bulunamaz.
25. YÜKLENİCİNİN CEZA SORUMLULUĞU :
İş  tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 24’üncü maddesinde belirtilen fiil veya davranışlardan yürürlükteki Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında yürürlükteki Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, mahkeme kararları ile yasaklananlar ve ceza hükmü olunanlar Cumhuriyet Savcılıklarına, sicillerine işlenmek üzere Kamu İhale Kurumuna, meslek sicillerine işlenmek üzere de ilgili meslek odalarına bildirilir.  
26. ANLAŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ  :
 Sözleşmenin yorum ve icrasından doğacak anlaşmazlıklar, karşılıklı müzakereler ile halledilmeye çalışılacak ve sözleşmede yer alan konuya ilişkin hükümler uygulanacaktır. Bu suretle giderilemeyen bütün uyuşmazlıkların hallinde T.C. Ankara Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkili olacak, Türkiye Cumhuriyeti Kanun ve Mevzuatı uygulanacaktır.
27. HÜKÜM BULUNMAYAN HALLER  : 
Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmaması halinde Borçlar Kanunu hükümleri uygulanır. 
28. DİĞER HUSUSLAR  : 
28.1.   Kodlandırma :  Bu madde boş bırakılmıştır.
28.2.   Kataloglandırma  :  Bu madde boş bırakılmıştır.
28.3.   Bakım / onarımı yapılacak Ana Malzemenin ihale uhdesinde kalan firmaya teslimi, Kara Harp Okulu K.lığı
Beden Eğitimi ve Spor Grup Başkanlığı koordinesinde görevlendirilen heyet/komisyonlarda görevli 
personel ile birlikte yüklenicinin işyerine teslim edilecektir.
28.4.  Bakım / onarımı yapılacak Ana Malzemeye ait işlemlere sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlanacaktır. 
Beden Eğitimi ve Spor Grup Başkanlığı ilgili personeli yüklenici ile koordine kurarak işin bitirilmesi 
sağlanacaktır. 
28.5.   Yüklenici bakım / onarım yaptığı Ana Malzeme için değiştirdiği parçaları belirtir belgeyi idarenin görevlendirdiği personel/komisyona iş bitiminde verecektir.
29. SÖZLEŞMENİN YÜRÜRLÜĞÜ       :
29.1. Sözleşme; Sözleşme Tasarısı ve Doğrudan Temin Komisyonu Kararı esas alınarak, İdare tarafından hazırlanır ve önce Yüklenici, sonra İdare adına İhale Yetkilisi tarafından imzalanır. 
29.2. İhale Yetkilisinin sözleşmeyi imzaladığı tarih, sözleşmenin imzalanma tarihi olarak işlem görür ve sözleşme yürürlüğe girer. Ayrıca, sözleşmeler ve ekleri noter tasdik ve tescil işlemine tabi tutulmaz.
30. SÖZLEŞMENİN İMZALANMASI        :
         Bu sözleşme 30 (Otuz) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra          /          /               tarihinde 1 (bir) nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin ‘’aslına uygun idarece onaylı suretini’’ düzenleyip Yükleniciye verecektir.

 

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: KARA HARP OKULU KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +90312 417 51 90 dahili 2772-2773

c.Fax Numarası: +90312 418 32 26

d.Elektronik Posta adresi: ihale@kho.msu.edu.tr