ANA SAYFA BAKAN KURUMSAL BİRİMLER BASIN FAALİYETİ HİZMETLER SİTE HARİTASI
Bakanlık Geri
Bakan Yaşar GÜLER

Yaşar GÜLER

Bakan

1954 doğumlu olan Yaşar GÜLER, Teğmen rütbesiyle 1974’te Kara Harp Okulundan ve 1975’de Muhabere Okulundan mezun olmasını müteakip 1975-1984 yıllarında çeşitli birliklerde Muhabere Takım ve Bölük Komutanlığı görevlerinde bulunmuştur.

1986’da Kara Harp Akademisinden, 1988’de Silahlı Kuvvetler Akademisinden mezun olduktan sonra Kurmay subay olarak sırasıyla; Yurt İçi Bölge Komutanlığı Harekât Başkanı (1986-1988), Kara Kuvvetleri Denetleme ve Değerlendirme Başkanlığı Plan Subayı (1988-1991), 12’nci Piyade Tümen Komutanlığı Harekât ve Eğitim Şube Müdürü (1991-1992), Silopi’de İç Güvenlik Tabur Komutanı (1992-1994), Bosna-Hersek Türk Tugayı Komutan Yardımcısı (1994-1995), Başbakanlık Askerî Başdanışmanlığı Proje Subayı (1995-1997), Napoli/İtalya’da konuşlu NATO Güney Bölge Komutanlığı Muhabere Başkan Yardımcısı (1997-1999), Barış İçin Ortaklık Eğitim Merkezi Komutanı (1999-2000), Genelkurmay Başkanlığı Tatbikatlar Şube Müdürü (2000-2001) olarak görev yapmıştır. 2001 yılında ise Tuğgeneralliğe terfi etmiştir.

Tuğgeneral rütbesiyle 10’uncu Piyade Tu...

Devamı

MSB | T.C. Millî Savunma Bakanlığı

5 İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI

İşin Adı 105'İNCİ TOPÇU ALAY K.LIĞI ERBAŞ-ER KOĞUŞLARI KAZAN DAİRELERİ SU YUMUŞATMA CİHAZI VE EŞANJÖR ALIMI (İKN.:2012-84433)

İhale Usulü Açık İhale Usulü

         

İdare Adı : 5 İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI

Adres : 5 inci Kolordu Komutanlığı Çorlu/TEKİRDAĞ

Telefon : +902826511974

Faks : +902826545002

Elektronik Posta Adresi :

         

Malın Niteliği ve Türü MAL ALIMI

Malın Miktarı 72 KALEM

Mal Teslim Yeri 5'inci Kor. K.lığı Ana Mlz. ve Ydk. Prç. 127 Mal Saymanlığı Çorlu / TEKİRDAĞ

Mal Teslim Tarihi 10.2. İşe başlama tarihi

İhale Yeri 5’inci Kor.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu Salih Omurtak Cad. Çakmak Kışlası No:159 Çorlu/TEKİRDAĞ

İhale Tarihi 23.07.2012 09:00


İhale İlanı Metni
İ.K.N.:2012 / 84433
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.


10.2. İşe başlama tarihi
10.2.1. Sözleşmenin yürürlüğe girdiğini takip eden ilk iş gününden başlayarak [ 5 (beş) iş günü sonra ] işe başlama talimatı tebliği olarak kabul edilecektir. Yüklenici ayrıca bir işe başlama talimatı verilmeyeceğini peşinen kabul edecek ve sözleşmenin yürürlüğe girmesine müteakip teslim tarihine uygun olarak mal teslimatına/işe başlayacaktır
10.3. Teslim programı ve teslim tarihi
10.3.1. mal / malları sözleşmenin yürürlüğe girdiğini takip eden ilk iş gününden başlayarak [ 5 (beş) iş günü sonra ] işe/malın teslimine başlanacak ve 30 gün içerisinde bir defada teslim edecek. Muayeneve Kabul Komisyon Bşk.’lığınca geçici kabul muayenesi yapılacaktır. Geçici kabulün yükleniciye tebliğini müteakip 20 takvim günü içerisinde malzemeler 18 kazan dairesine yüklenici tarafından monte edilecek
10.4. Teslim programında değişiklik

         

İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:

1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.

2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.

a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 5 İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI

b.Telefon Numarası: +902826511974

c.Fax Numarası: +902826545002

d.Elektronik Posta adresi: