AS.VET.OKL.VE EĞT.MRK.K.LIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı LABORATUVAR MALZEMESİ ALIMI
İhale Usulü Doğrudan Temin 22/d
İdare Adı : As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
Adres : As. Vet. Ok. Ve Eğt. Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA
Telefon : 0 224 519 02 10
Faks : 0 224 519 02 19
Elektronik Posta Adresi :
Malın Niteliği ve Türü Mal Alımı
Malın Miktarı 31 Kalem
Mal Teslim Yeri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı Döner Sermaye (ASVETDÖSE) İşletmesi
Mal Teslim Tarihi Kararın Tebliğini Takip Eden Günden İtibaren 60 Takvim Günü İçinde
İhale Yeri As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı İhale Komisyonu Başkanlığı
İhale Tarihi 14.07.2021 10:30
İhale İlanı Metni
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA) ihtiyacı için “LABORATUVAR MALZEMESİ ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacak, kesin teminat alınmayacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir. Kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (tderin@kkk.tsk.tr)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (14 Temmuz 2021 Saat: 10.30) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. Birim Fiyat Teklif Mektuplarının asıl nüshaları ise alımın tamamlanmasını müteakip ihale komisyonu başkanlığına teslim edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu mal alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi tutarı vergi dairelerine yatırılacak, vezne alındı makbuzu mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
İHTİYAÇ LİSTESİ VE ÖZELLİKLER
1. 10" 5 Mikron Spun (Sediment) Filtre 12 ADET Aguabir 6 Aşamalı Açık Kasa Su Arıtma Cihazına Uyumlu, Orijinal ambalajında olacaktır. 2. 10" GAC Karbon Kartuş Filtre (UDF) 12 ADET Aguabir 6 Aşamalı Açık Kasa Su Arıtma Cihazına Uyumlu, Orijinal ambalajında olacaktır. 3.10"Blok Karbon Kartuş Filtre (CTO) 12 ADET Aguabir 6 Aşamalı Açık Kasa Su Arıtma Cihazına Uyumlu, Orijinal ambalajında olacaktır. 4. 10"Inline Coconat Post Karbon Filtre 3 ADET Aguabir 6 Aşamalı Açık Kasa Su Arıtma Cihazına Uyumlu, Orijinal ambalajında olacaktır. 5. 10" Inline Mineral Filtre 3 ADET Aguabir 6 Aşamalı Açık Kasa Su Arıtma Cihazına Uyumlu, Orijinal ambalajında olacaktır. 6 . 758GPD / 80GPD Membran 12 ADET Aguabir 6 Aşamalı Açık Kasa Su Arıtma Cihazına Uyumlu, Orijinal ambalajında olacaktır. 7.Reçine 25 KG. İçme ve kullanma sularının arıtımında kullanıma uygun olacaktır. 8.Tablet Tuz 300 KG. Tablet formulasyonunda olacaktır. İçme ve kullanma sularının arıtımında kullanıma uygun olacaktır. 9.YSI, DPD Free Chlorine Powder Pack Reagent 10 ml. 10 ADET 100'lük paketlerde olacaktır. İçme ve kullanma sularında serbest klor miktarının ölçülebilmesine yönelik üretilmiş, toz formda, tek kullanımlık paketlerde olacaktır. 10. Etil Alkol % 96'lık 10 ADET 5 lt'lik ambalajlarda olacaktır. 11. Etil Alkol % 99'lık 8 ADET 2,5 lt'lik ambalajlarda olacaktır. 12. Methanol (Metil Alkol) 1 ADET 2,5 lt'lik ambalajlarda olacaktır. 13. Xylene (Xylol) 2 ADET 2,5 lt'lik ambalajlarda olacaktır. 14. Plastik Doku takip Kaseti Kapaklı 250 ADET Standart ebatlarda ve histoloji laboratuvarında doku takibi amacıyla kullanılabilir nitelikte olacaktır. 15. Metal Doku Gömme Kalıbı (Base Mold) 20 ADET 24*37*9 mm ölçülerinde ve histoloji laboratuvarında dokunun parafine gömülmesi işlemine uygun nitelikte olacaktır. 16.HPLC Kolonu (Sorbat Benzoat) 1 ADET Material:ACE 3 C18 olacaktır. Dimensions: 150x4,6 mm Id olacaktır. Catalogue No:ACE -III - 1546 olacaktır. Agilent 1200 Series HPLC Cihazı İle uyumlu olacaktır. 17. 100 µL lik Pipet Ucu 500 ADET Brand marka otomatik pipetle uyumlu olacaktır. Pipete takılarak fonksiyon muayenesi yapıldıgında damlatma yapmayacaktır. 18. BONNET 1 ADET Agilent marka 7800 model ICP MS cihazı ile uyumlu Bonnet G 1833-65421 parça numaralı olacaktır. 19. SHİELD PLATE 1 ADET Agilent marka 7800 model ICP MS cihazı ile uyumlu Shield Plate G 1833-65419 parça numaralı olacaktır. 20. Quartz Connector Tube With Dilution Port For HMI 1 ADET Agilent marka 7800 model ICP MS cihazı ile uyumlu Quartz Connector Tube With Dilution Port For HMI G 3270-80024 parça numaralı olacaktır. 21. TUNE STANDART 1 ADET ICP MS cihazı için Tune Standart 1 Pbb konsantrasyonda olacaktır. 1 lt lik orijinal ambalajında olacaktır. 22.INTERNAL STANDART 1 ADET ICP MS cihazı için Tune Standart 1 Pbb konsantrasyonda olacaktır. (Bi, Ge, In, Li, Lu, Rh, Sc, Tb) elementlerini içerecektir. 1 lt lik orijinal ambalajında olacaktır. 23. TORCH 1 ADET Agilent marka 7800 model ICP MS cihazı ile uyumlu Torch G 3280-80053 parça numaralı olacaktır. 24. Nitrik Asit 10 ADET %65 lik MS Grade olacaktır. 1 lt lik orijinal ambalajda olacaktır. 25. Amonyak 1 ADET %25-%28 lik olacaktır. 2,5 lt'lik cam şişede olacaktır. 26. Sodium Hydroxide Solution 5 ADET 0,1 mol/lt (0,1 N) lik çözelti olacaktır. 1 lt lik ambalajlarda olacaktır. Son kullanım tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 (Bir) yıl olacaktır. 27. 1,4 Phenylenediammonium dichloride 1 ADET 250 gr'lık ambalajlarda olacaktır. Analitik saflıkta olacaktır. 28. Mercury (II) Nitrat monohydrate 1 ADET 250 gr'lık ambalajlarda olacaktır. Analitik saflıkta olacaktır. 29. GALOŞ 10 ADET 13 mikron, polietik, lastikli ve lareks içermeyen malzemeden olacaktır. 1000'lik paketlerde olacaktır. 30. GALOŞ 2500 ADET CONMED marka galoş giydirme makinasına uyumlu olacaktır. 31. GALOŞ 2500 ADET BOTAO marka BT-EL model galoş giydirme makinasına uyumlu olacaktır.
İDARİ HUSUSLARI
1. As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk. Döner Sermaye (ASVETDÖSE) İşletmesine bağlı Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığında kullanılmak üzere 31 (Otuzbir) kalem laboratuvar malzemesi alımına ihtiyaç duyulmaktadır.
2. İhtiyaç duyulan malzemeler K.İ.K.nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin usulü ile tedarik edilecektir.
3. Yüklenici tarafından teslim edilecek mallar ihtiyaç listesinde belirtilen teknik özelliklerde olacaktır. Yüklenici, ihtiyaç listesi belirtilen malzemeleri Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığına teslim edecektir.
4. Malzeme, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
5. Yürürlükteki mevzuat gereğince, alıma ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
6. İhtiyaç duyulan mal/malzeme ve hizmet, kararın tebliğini takip eden günden itibaren 60 (Altmış) takvim günü içinde Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Başkanlığına teslim edilecektir.
7. Malın teslimatının son günü resmi tatil veya hafta sonu tatiline denk gelirse müteakip ilk iş gününde teslimat yapılabilecektir. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Teslimatlar mesai saatlerinde yapılır.
8. Teslim edilen mal kat’i kabulü yapılıncaya kadar (Ret edilme hali hariç) yükleniciye geri verilmeyecektir.
9. Teslim süresine muayenede geçen süreler dâhil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için Malı teslim ettiği birlik komutanlığına yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir.
10. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece 1 (bir) defa daha mal getirme hakkına sahiptir.
11. Yüklenici taahhüdünü, süresinde yerine getirmediği takdirde; idarece 20 gün süreli ihtar çekilecektir. Yüklenici çekilecek ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. Yüklenicinin, malı süresinde teslim etmemesi halinde, gecikilen her takvim günü için alım bedelinin %0,2 (bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanacaktır.
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk.K.lığı
b.Telefon Numarası: 0 224 519 02 10
c.Fax Numarası: 0 224 519 02 19
d.Elektronik Posta adresi: